Efektywne szkolenia z copywritingu,
content marketingu i e-mail marketingu

warsztaty na żywo

Copywriting w sprzedaży

Konkretne techniki pisania na zawołanie efektywnych marketingowo tekstów.

  • Liczba dni: 2
  • Miejsce: u klienta lub u mnie.
  • Cel: uczestnik będzie potrafił napisać każdy tekst marketingowy (opisy produktów, oferty sprzedażowe, teksty promocyjne).
  • Forma: interaktywne warsztaty z ćwiczeniami, natychmiastową informacją zwrotną i indywidualnymi poradami.
  • Program: dopasowany do specyfiki firmy zamawiającego (bazujemy na materiałach marketingowych firmy).
  • Zapytaj o szczegóły >>

warsztaty na żywo

Content Marketing Pro

Pisanie artykułów i tekstów, bardzo skutecznie promujących firmę, produkty i usługi.

  • Liczba dni: 1 - 2
  • Miejsce: u klienta lub u mnie
  • Cel: uczestnik będzie potrafił pisać efektywne marketingowo teksty i artykuły (na blog firmowy, serwisy tematyczne i branżowe).
  • Forma: interaktywne warsztaty z ćwiczeniami, natychmiastową informacją zwrotną i indywidualnymi poradami.
  • Program: dopasowany do specyfiki firmy zamawiającego (bazujemy na materiałach marketingowych firmy).
  • Zapytaj o szczegóły >>

warsztaty na żywo

E-mail marketing

Łatwe pisanie e-maili promocyjnych i newsletterów H2H, codziennie zwiększających sprzedaż

  • Liczba dni: 2
  • Miejsce: u klienta lub u mnie
  • Cel: uczestnik będzie łatwo pisał e-maile (1 kontaktu, transakcyjne, odpowiedzi na zapytania, promocyjne i newslettery).
  • Forma: interaktywne warsztaty z ćwiczeniami, natychmiastową informacją zwrotną i indywidualnymi poradami.
  • Program: dopasowany do specyfiki firmy zamawiającego (bazujemy na materiałach marketingowych firmy).
  • Zapytaj o szczegóły >>

Szkolenia on-line na żywo

Szybsze pisanie bardziej skutecznych tekstów sprzedażowych

Copy Majster Mind to comiesięczne szkolenia na żywo z copywriterem - Dariuszem Puzyrkiewicz. Omawiamy na nich najlepsze metody tworzenia świetnie sprzedających tekstów.

Opinie zleceniodawców szkoleń z copywritingu:

Szkolenie z copywritingu

"Szkolenie Darka z copywritingu było jednocześnie inspirujące i bardzo praktyczne, bo oparte na przykładach, które w łatwy sposób można przenieść do własnego środowiska.

Z kolei sam Darek, jako partner biznesowy, jest osobą miłą, konkretną i terminową. Polecam współpracę."

— Piotr Wójcik, Marketing & Product Management Manager, Mercedes-Benz Vans

"Warsztaty z Darkiem niewątpliwie zapadną w pamięci na długi okres czasu. Ogromna wiedza i doświadczenie w połączeniu z pozytywną energią sprawiły, że każdy z uczestników był bardzo zaangażowany.

W ciągu dwóch dni warsztatów mieliśmy sporo ćwiczeń rozwijających naszą kreatywność. Darek nie narzucał swojej woli, nie prowadził warsztatów z pozycji wszech wiedzącego, wręcz przeciwnie - starał się nauczyć nas myśleć inaczej, zmienić punkt widzenia. Jeśli szukasz kogoś kto pobudzi kreatywność copywriterów i zwiększy skuteczność sprzedawców to Darek i jego warsztaty to strzał w dziesiątkę. "

— Maciej Sęk, Kierownik ds prototypownia sprzedaży, Netia SA

Szkolenie z copywritingu
Szkolenie z copywritingu

""Darek Puzyrkiewicz to nie tylko genialny copywriter, ale też świetny szkoleniowiec! Powierzyliśmy mu jedno ze specjalistycznych szkoleń z okazji Search Marketing Week i jesteśmy bardzo zadowoleni ze współpracy.

Same konkrety i praktyczne rozwiązania -– wszystko, czego potrzebuje każda firma do zwiększenia skuteczności tekstów na stronach internetowych. Uczestnicy go chwalą za łatwy w odbiorze przekaz bardzo cennej wiedzy."

— Cezary Lech, Partner & Head of SEO MaxROY.com

"Współpracowaliśmy z Panem Dariuszem przy jednym z naszych szkoleń. Stały i szybki kontakt, terminowość i rzetelność - tym przede wszystkim cechuje się Pan Puzyrkiewicz.

Najważniejszym powodem, dla którego planujemy Panu Dariuszowi powierzać kolejne warsztaty, jest zadowolenie naszych klientów z przeprowadzonych projektów. Wysoka średnia ocen z ankiet świadczy o poziomie jego wiedzy oraz zdolności dostosowania się do grupy uczestników."

— Natalia Mrowińska, Specjalista ds. organizacji szkoleń i konferencji, Forum Press Sp. z o.o.

Wystąpienie na temat copywritingu
Szkolenie z copywritingu

"Miałam przyjemność zorganizować szkolenie, które prowadził dla nas Darek. Cała współpraca przebiegła pomyślnie: od szytego na miarę planu szkolenia, poprzez świetnie przekazaną wiedzę na samych warsztatach, aż po pozytywne oceny pozostawione przez uczestników w ankietach.

Darek to kompetentny i doświadczony trener. To, co go wyróżnia, to pełne zaangażowanie podczas warsztatów – stara się nie tylko przekazać wiedzę uczestnikom szkolenia, ale przede wszystkim nauczyć ich, jak dobrze korzystać z nowo poznanych technik i narzędzi. Szkolenia Darka to duża dawka wiedzy i inspiracji."

— Karolina Gugała, Infolia.pl

Jak uczestnicy oceniają szkolenia Darka?

95,4% ankietowanych uczestników
oceniło szkolenie na 5 w skali 1 do 5

Źródło: Badanie własne i zleceniodawców szkoleń

Adam Kaczmarek

Specjalista ds. Mediów Społecznościowych home.pl

"Szkolenia z Darkiem ukazują ludzką twarz tworzenia tekstów. To, co do tej pory wydawało mi się dobrym pomysłem - ostatecznie zmieniło się w marketingowy bełkot, zrozumiały dla garstki ludzi.

Darek pokazał mi, że klient nie jest maszyną do czytania, a przede wszystkim człowiekiem, który chce to wszystko zrozumieć. Profesjonalizm, otwartość oraz kreatywność prowadzącego powodowały, że szkolenie było bardzo sympatyczne i owocne!"

Wojciech Zduński

Marketing Hosting Poland 1&1 Internet Sp. z o.o.

"Szkolenie z copywriting’u pokazuje, co tak naprawdę liczy się w pisaniu skutecznych tekstów sprzedażowych.

Przedstawione techniki poparte są praktycznymi przykładami i doświadczeniami czołowego copywriter’a. Nie ma lepszej rekomendacji dla Copywriting’u nauczanego przez pana Darka, niż jego skuteczność."

Magdalena Wocior

iStore.pl

"Jestem zadowolona ze szkolenia. Podobał mi się przystępny sposób prezentacji, wiele przykładów i wskazówek, które można zastosować w pracy.

Szczególnie cenne jest dla mnie przedstawienie innego spojrzenia na pisanie tekstów ofertowych – położenie głównego nacisku na klienta i jego potrzeby, a nie produkt."


Wojciech Topolewski

Specjalista ds. E-commerce OPONEO.PL

"Darek Puzyrkiewicz w łatwy sposób przedstawił koncepcje pisania tekstów sprzedażowych. Szczególnie wartościowa jest pogłębiona analiza potrzeb klientów, która od dziś jest dla mnie punktem wyjścia podczas pracy nad nowymi tekstami reklamowymi.

Darek przekazuje wiedzę w sposób niezwykle interesujący, jest bardzo dobrym mówcą. Całodniowe spotkanie upłynęło mi błyskawicznie. Jest to bardzo miła odmiana w porównaniu do innych szkoleń."

Piotr Dębski

Copywriter AdPilot.pl

"Kiedy analizował swoje teksty widać, że wszystkie mają ustaloną strukturę. Z łatwością można ją zaaplikować do każdej oferty i nauczyć jej każdego copywritera, bez względu na jego wcześniejsze doświadczenie z pisaniem.

Osobiście, jako całkiem doświadczonemu copywriterowi najbardziej przypadły mi do gustu nowe sposoby na badanie oczekiwań grupy docelowej. Technika jest zadziwiająca w swojej prostocie. Zacząłem stosować ją na drugi dzień po szkoleniu i praca idzie zdecydowanie łatwiej."

Jarosław Senator

Copywriter Adpilot.pl

"Darek wyłożył nam cały koncept pisania skutecznych tekstów sprzedażowych, prowadząc nas przez schemat myślenia jakim kieruje się konsument. Rozkładając na czynniki pierwsze za pomocą własnej, autorskiej metody przykładowy tekst potwierdził opinię o swoim warsztacie.

Żeby być skutecznym copywriterem nie wystarczy dobrze pisać. Trzeba mieć wiedzę o tym jak sprzedawać. Zatrudnijcie go, jako szkoleniowca, a podzieli się swoją wiedzą i chętnie ujawni tajniki sprzedaży za pomocą tekstu."


Małgorzata Komosa

Creative Manager Adpilot.pl

"Darek okazał się być nie tylko doskonałym copywriterem, ale także świetnym trenerem.

W ciągu zaledwie jednego dnia zdobyłam ogromne podstawy do samodzielnego tworzenia naprawdę skutecznych ofert sprzedażowych."

Małgorzata Dwornikiewicz-Opalińska

EMPIRIA Szkolenia dla Kobiet

"Byłam bardzo mile zaskoczona. Przywykłam do mniej, lub bardziej nudnych, słabych merytorycznie wykładów, prowadzonych przez przeróżnych trenerów i prelegentów.

W przypadku Darka - byłam bardzo mile zaskoczona. Skupiał moją uwagę przez cały swój wykład (!) To rzadka umiejętność. Do tego bardzo dobrze wie o czym mówi i potrafi to przekazać z wyjątkowym talentem. Poświęca konkretnym zagadnieniom tyle czasu, i w taki sposób je omawia, że najbardziej oporny musi zrozumieć. I daję głowę - zapamiętać."

Krzysztof Krawczyk

Ochrona danych osobowych i bezpieczeństwo informacji w ebiznesie - www.ostium.pl

"W końcu zrozumiałem na czym polega pisanie perswazyjnego tekstu. Chodziłem do szkoły reklamy uczyli mnie podobno praktycy pracujący w agencjach m.in. jako copywriter jednak nie dowiedziałem się w ciągu trzech lat jak napisać skuteczny tekst reklamowy.

Darek zrobił to w 45 minut, w każdym bądź razie pokazał swój warsztat, który jak sam przyznał to nic skomplikowanego i zachęcił do próbowania pisania."


Agnieszka Wieczorek

Dyrektor ds handlu i marketingu NEMEX S.A.

"Copywriting jest fascynujący. Zabawa słowem, budzenie emocji, gimnastykowanie wyobraźni Odbiorcy... poruszył mnie Pan do działania i twórczego myślenia.

Śmiem twierdzić ze był to jeden z bardziej EFEKTOWNYCH ale i EFEKTYWNYCH wykładów, które zaszczepiły we mnie chęć dalszego zgłębienia tematu."

Piotr Kochanek

SmartPoint, marketer / przedsiębiorca / trener i coach biznesu

"Darek Puzyrkiewicz jest jednym z nielicznych copywriterów na Polskim rynku, który potrafi się dzielić swoją wiedzą copywriterską tak, że niemal każdy może z niej skorzystać i samodzielnie skonstruować porywający tekst marketingowy.

Pracuję w tej branży 16 lat i wiem, jak wielkim wyzwaniem jest przełożenie wiedzy i doświadczenia , które płynie już we krwi na proste i gotowe do natychmiastowego zastosowania narzędzia. Dariusz ma copywriting we krwi, osiąga sukcesy komercyjne i potrafi podzielić się swoją wiedzą. Polecam wszystkim jego wykłady i szkolenia."

Dariusz Bogacki

Trener i psycholog biznesu, coach LMI

"Od samego początku swojego wykładu przykułeś uwagę moją i innych słuchaczy. Lubię być zaskakiwany na szkoleniach, ponieważ sam będąc trenerem już wiele w życiu widziałem i jestem wymagającym słuchaczem.

Twój wykład "Jak PISAĆ teksty, które sprzedają?" rozpoczął się dla mnie od mocnego wejścia – pokazałeś jak tracimy pieniądze, pisząc słabe teksty. Dziękuję Ci, że przedstawiłeś potem proste kroki i tricki do napisania skutecznego tekstu oferty."

Jakiego szkolenia potrzebujesz?

Darek Puzyrkiewicz to doświadczony copywriter, który zmienia słowa w pieniądze.

Darek prowadzi szkolenia i warsztaty z copywritingu H2H zarówno na miejscu, jak i w siedzibie klienta.


Dynanet.pl Dariusz Puzyrkiewicz
ul. Słowiańska 3, 82-500 Kwidzyn
tel. kom. 501 161 491
E-mail: darek(@)dynanet.pl


Zapytanie w sprawie szkolenia

Copywriting w Internecie

Copyright © 2016. All Rights Reserved