Copywriting w Internecie

Wyzwania dla copywritera

Jak zostać copywriterem – na serio

Znajdziesz wiele artykułów o tytule “Jak zostać copywriterem”, prawda? Po co więc kolejny? Powód jest jeden - gwarantuję Ci, że nie chcesz zostać copywriterem. Wiele osób myśli sobie - jakie to proste, przecież umiem pisać...

Content Marketing czy Kontekst Marketing?

Jak by to było, gdyby sama nazwa Twojej firmy wywoływała silne i irracjonalne pragnienie zakupu? Albo Twoje imię i nazwisko? Wydaje się niemożliwe? Zaraz zobaczysz, że to prostsze, niż myślisz.

Wybrane teksty Newsletter Jeden artykuł do przeczytania

Jak zwiększyć sprzedaż

Zimna wojna w sprzedaży?

Jednym z najczęstszych powodów, dla których klienci odrzucają oferty zakupu jest proste zdanie: "TO NIE DLA MNIE". Musisz nauczyć się eliminować ten opór. Najlepiej szybko. Jeśli ich z tym zostawisz - stracisz.

Jak przekupić klienta by kupił?

TAK, wiem, że nie jesteś w nastroju.  Każdemu może to się przydarzyć. Mówię o nastroju do kupowania. Pewnie w ogóle teraz o tym nie myślisz. Tak, jak Twoi klienci.

3 lepsze zasady pisania ofert

Tekst, który sprzedaje sam się nie napisze - wiesz o tym? Trzeba wykonać pracę. Im bardziej się postarasz, tym lepszy efekt zobaczyć. Pokażę Ci więc moje trzy proste kroki do skuteczniejszych tekstów.

Co Ty wiesz o sprzedawaniu?

Myślę, że większość czytelników ma problem marketingowy, taki, jak Michał, który do mnie napisał. Pokażę Ci fragment e-maila, a zaraz po nim copywriterskie rozwiązanie problemu. Nie możesz tego przegapić.

Efekt domina w copywritingu

Dylemat ameby

Gdy nie wiesz, co napisać, a tworzysz (lub musisz stworzyć) jakikolwiek tekst, płacisz za to najwyższą cenę. Sprawdź, czy i ty popełniasz ten błąd. Jeśli tak, to zniżasz się wtedy do poziomu ameby. 

Pułapki e-mailmarketingu

Pan tu nie stał

“Tego znaku tu nie było!” Ta historia powtarza się, odkąd istnieją samochody, policja i znaki. A potem mandat. Ale marketerzy płacą znacznie wyższą cenę, niż te kilkaset złotych i parę punktów karnych. Możesz tego uniknąć! 

Sprzedawca

Najnowsze artykuły z kategorii Sprzedaż Liczba artykułów: 3

Jak zwiększyć sprzedaż? 65 technik copywritera

Jak zwiększyć sprzedaż? 65 technik copywritera

Ten blog o copywritingu powstał po to, by pomóc Ci zwiększyć sprzedaż. A to jeden artykuł, który pokaże Ci, jak zwiększyć sprzedaż, dzięki konkretnym technikom copywriterskim! Zapisz to sobie i przejdź do działania.

Dziwne reklamy, które zwiększają sprzedaż

Zignoruj hieny i zwiększaj sprzedaż

Skuteczna reklama musi być robiona wbrew zdrowemu rozsądkowi. Powtórzyć? To przeczytaj to zdanie jeszcze raz, proszę. Ciężko to zaakceptować, co? Ale ja mam na to dowody i konkretne przykłady. 

Poznasz lepszy sposób na sprzedaż

3 stopień zasilania sprzedaży słowami

Sprzedawanie jest banalnie proste. Bierzesz klienta, który czegoś potrzebuje, produkt, które tę potrzebę zaspokaja oraz okazyjną cenę i po wszystkim. Słabym punktem jest ta okazyjna cena. Dlaczego? 

Copywriting dopasowany do Dynamiki Klienta

Copywriting dopasowany do Dynamiki Klienta

Jak wykorzystać copywriting, by przebiegle skusić odwiedzającego stronę do zakupu? Jak lodowato zimnego gbura zamienić na gorącego wyznawcę Twojej firmy? Pomoże Ci w tym znajomość Dynamiki Klienta. 

Złota zasada zwiększania sprzedaży

Lepsza sprzedaż dzięki depresji

Mocna perswazja w sprzedaży internetowej często bardziej szkodzi, niż pomaga. Copywriting pozwala wykorzystać naturalne pragnienia klienta, dzięki którym sprzedasz mu więcej i będzie on chętnie do Ciebie wracał.

Rozwój osobisty i biznesowy

Dla copywriterów i biznesu Rozwój Liczba artykułów: 11

13 zasad Puzyrkiewicza

Każdego stać na więcej. Nie jesteś tu wyjątkiem. Co by było, gdybym pokazał Ci coś, co te słowa zmieni w rzeczywistość? Pokażę Ci 13 zasad, które pomogły mi dojść do miejsca, w którym dziś jestem. I wiem, że dzięki nim zajdę jeszcze dalej, jeśli tylko będę się do nich stosował!

Wyznanie copywritera – Bartek Krawczyk

Jeśli zastanawiasz się, jak pisać lepiej, jak więcej sprzedawać i zdobywać nowych klientów, może tu znajdziesz odpowiedź? Może tylko potrzebujesz tylko tej jednej umiejętności?