Copywriting w Internecie

Wyzwania dla copywritera

Jak zostać copywriterem – na serio

Znajdziesz wiele artykułów o tytule “Jak zostać copywriterem”, prawda? Po co więc kolejny? Powód jest jeden - gwarantuję Ci, że nie chcesz zostać copywriterem. Wiele osób myśli sobie - jakie to proste, przecież umiem pisać...

Content Marketing czy Kontekst Marketing?

Jak by to było, gdyby sama nazwa Twojej firmy wywoływała silne i irracjonalne pragnienie zakupu? Albo Twoje imię i nazwisko? Wydaje się niemożliwe? Zaraz zobaczysz, że to prostsze, niż myślisz.

Wybrane teksty Newsletter Jeden artykuł do przeczytania

Przestań się bać swoich słów

"To za drogo!” Znasz ten tekst? Każdy wyznawca Dobrej Sprzedaży natyka się ciągle na ten sam problem. A gdybyśmy raz na zawsze ten problem rozwiązali?

Nigdy nie jest za późno. Na e-mail.

E-mail marketing to marketing cudów. Cudów budowania relacji biznesowych z całkiem obcymi osobami, które po prostu wysyłają Ci pieniądze. I cudu Twoich możliwości, bo i Ty możesz to robić! 

Nagle… zaczęło się jej chcieć

Dlaczego aż tak ważna jest Twoja konwersacja z klientem? Są dwa konkretne powody. Daje coś, czego nie daje żaden inna metoda marketingowa. Co mówi na ten temat mistrz marketingu Bruce Lee? 

Natury ludzkiej nie oszukasz

Dwa dni temu zgłosił się do mnie potencjalny klient z ciekawym problemem marketingowym. Jest specjalistą od IT, specjalizuje się w migracji danych. I ma problem ze marketingiem.

Co naprawdę porusza tłumy?

Marketing konwersacyjny przypomina wybory. Masz swoją “partię” i jeśli chcesz się utrzymać przy władzy, musisz pilnować głosów. Tu nie ma przypadków.

Sprzedawca

Najnowsze artykuły z kategorii Sprzedaż Liczba artykułów: 3

Rozwój osobisty i biznesowy

Dla copywriterów i biznesu Rozwój Liczba artykułów: 11

13 zasad Puzyrkiewicza

Każdego stać na więcej. Nie jesteś tu wyjątkiem. Co by było, gdybym pokazał Ci coś, co te słowa zmieni w rzeczywistość? Pokażę Ci 13 zasad, które pomogły mi dojść do miejsca, w którym dziś jestem.

Wyznanie copywritera – Bartek Krawczyk

Jeśli zastanawiasz się, jak pisać lepiej, jak więcej sprzedawać i zdobywać nowych klientów, może tu znajdziesz odpowiedź? Może tylko potrzebujesz tylko tej jednej umiejętności?