facebook_pixel

Copywriting w Internecie

Wyzwania dla copywritera

Jak zostać copywriterem – na serio

Znajdziesz wiele artykułów o tytule “Jak zostać copywriterem”, prawda? Po co więc kolejny? Powód jest jeden - gwarantuję Ci, że nie chcesz zostać copywriterem. Wiele osób myśli sobie - jakie to proste, przecież umiem pisać...

Content Marketing czy Kontekst Marketing?

Jak by to było, gdyby sama nazwa Twojej firmy wywoływała silne i irracjonalne pragnienie zakupu? Albo Twoje imię i nazwisko? Wydaje się niemożliwe? Zaraz zobaczysz, że to prostsze, niż myślisz.

Wybrane teksty Newsletter Jeden artykuł do przeczytania

Oszustwa nlp

Jak zdemaskowałem ściemę NLP

Masz chęć zahipnotyzować klientów? Postanowiłem kiedyś wypróbować te całe NLP. Na sobie oczywiście. Opiszę Ci moje doświadczenie. Wnioski sobie wyciągnij.

Nie krzycz, rozmawiaj

Miękka formuła twardej perswazji

Megafonowe teksty zawsze wywołują opór. Kiedyś mówiło się na to szczekaczka. Gdy ktoś chce przemówić do tłumu, bierze do ręki megafon i wszyscy go “słyszą”. 

Przestań się bać swoich słów

"To za drogo!” Znasz ten tekst? Każdy wyznawca Dobrej Sprzedaży natyka się ciągle na ten sam problem. A gdybyśmy raz na zawsze ten problem rozwiązali?

Nigdy nie jest za późno. Na e-mail.

E-mail marketing to marketing cudów. Cudów budowania relacji biznesowych z całkiem obcymi osobami, które po prostu wysyłają Ci pieniądze. I cudu Twoich możliwości, bo i Ty możesz to robić! 

Nagle… zaczęło się jej chcieć

Dlaczego aż tak ważna jest Twoja konwersacja z klientem? Są dwa konkretne powody. Daje coś, czego nie daje żaden inna metoda marketingowa. Co mówi na ten temat mistrz marketingu Bruce Lee? 

Sprzedawca

Najnowsze artykuły z kategorii Sprzedaż Liczba artykułów: 3

Rozwój osobisty i biznesowy

Dla copywriterów i biznesu Rozwój Liczba artykułów: 11

13 zasad Puzyrkiewicza

Każdego stać na więcej. Nie jesteś tu wyjątkiem. Co by było, gdybym pokazał Ci coś, co te słowa zmieni w rzeczywistość? Pokażę Ci 13 zasad, które pomogły mi dojść do miejsca, w którym dziś jestem.

Wyznanie copywritera – Bartek Krawczyk

Jeśli zastanawiasz się, jak pisać lepiej, jak więcej sprzedawać i zdobywać nowych klientów, może tu znajdziesz odpowiedź? Może tylko potrzebujesz tylko tej jednej umiejętności?