Słowo daję, zyski rosną!

Wyznania marketera (2) – „tu nie ma lania wody”

Czasem jestem zaskoczony, kto i jak korzysta z moich szkoleń. Chociaż tworzę je głównie z myślą o copywriterach i przedsiębiorcach, to najwięcej korzystają chyba marketerzy, tacy, jak Jarosław Dziędzioł | V-ce Prezes Zarządu ACTIV-NET sp z o.o.. Oto, co napisał o programie Sales Shift >>

1. Powiedz z czego żyjesz i jaką rolę w tym odgrywa pisanie dobrych tekstów?

Od blisko 6 lat wraz z wspólnikiem tworzymy agencje marketingu internetowego, gdzie naszym głównym produktem jest skuteczne zamieszczenie firmy w internecie. Strony internetowe, agencja fotograficzna programu Google SV, i ostatni nasz hit „strategia e-marketingowa  dla firm” A jaką role spełniają teksty? To jeden z najważniejszych elementów stron internetowych. Z kolei dla mnie przede wszystkim to sposób myślenia i dokładna analiza klienta, jego potrzeb, i jego potrzeba która mogę zaspokoić moim produktem.

2. Jak sobie radziłeś przed zapoznaniem się z programem Sales Shift? Co cię ograniczało, jakich problemów chciałeś się pozbyć, czego miałeś dosyć?

Radzić sobie jakoś radziliśmy, ale brakowało nam „skutecznych narzędzi” które wspomagają procesy sprzedażowe przede wszystkim klientów, którym chcemy pomóc. Problemem też oczywiście jest pisanie odpowiednich tekstów które uzupełniają „dzieło” np. stron internetowych, ale stron internetowych które generują zyski, a nie koszty.

Czytaj całość

Wyznania marketera

Copywriting jest językiem marketingu. Wszystko więc zależy od tego, jak się komunikujesz z potencjalnymi i faktycznymi klientami. Czy Sales Shift w tym pomaga? Oczywiście! Mówi o tym Wojtek Bizub, wschodząca gwiazda marketingu:

1. Powiedz z czego żyjesz i jaką rolę w tym odgrywa pisanie dobrych tekstów?

Na co dzień pomagam przedsiębiorcom lepiej pokazać ich produkt w Internecie. Robię to dobierając odpowiednie słowa, a następnie układam je we właściwej kolejności. Jestem copywriterem, o którym klienci mówią, że dostarcza wyników, a nie wymówek dlaczego nie wyszło.

Właściwie pisanie pisanie dobrych tekstów jest mi absolutnie niezbędne. Aktualnie już nie tylko piszę, ale również zdecydowałem się zebrać swoje doświadczenie i przygotować Kurs Copywritingu szyty na miarę potrzeb przedsiębiorców.

2. Jak sobie radziłeś przed zapoznaniem się z programem Sales Shift? Co cię ograniczało, jakich problemów chciałeś się pozbyć, czego miałeś dosyć?

To nie jest tak, że szkolę się i inwestuję w kursy, ponieważ szukam szczęścia w życiu, bo a nuż się uda znaleźć wreszcie coś, co mi się spodoba. Od kursów oczekuję konkretów i wskazówek do zastosowania od zaraz. U Darka za każdym razem znajduję nowy smaczek, który pozwala mi pisać jeszcze skuteczniejsze teksty.

Czytaj całość

Wyznanie przedsiębiorcy

Moim zdaniem każdy przedsiębiorca powinien sam pisać teksty do swoich materiałów marketingowych. Przynajmniej na początku i co jakiś czas. Bo kto najlepiej zna ten biznes? Komu najbardziej zależy? I wcale nie trzeba być copywriterem, bo pisanie, to komunikacja, a kto milczy, nie sprzedaje.

Tym razem o programie rozwoju sprzedaży Sales Shift mówi Coraz Lepszy Szef, Paweł Królak:

1. Powiedz z czego żyjesz i jaką rolę w tym odgrywa pisanie dobrych tekstów?

Od pewnego czasu większość swojego życia poświęcam pomaganiu przedsiębiorcom i pasjonatom, bo wierzę, że jeśli ten świat ma się stać lepszy, to są w stanie tego dokonać tylko przedsiębiorczy ludzie. Dlatego założyłem Coraz Lepszą Firmę. W jej ramach zajmujemy się ułatwianiem im życia i dawaniem ulgi przedsiębiorcom. Dajemy im narzędzia, które upraszczają prowadzenie biznesu, doradzamy w strategii biznesowej, w tworzeniu skutecznych zespołów, szkolimy w niestandardowych metodach zarządzania i marketingu oraz tworzymy produkty edukacyjne. A do tego tworzymy dla nich przestrzeń do współpracy w ramach Społeczności Coraz Lepszych Przedsiębiorców. Wszystko po to, by pomóc im osiągnąć etap, na którym będą mieli czas, pieniądze i spokój i wtedy realnie będą w stanie zmieniać świat wokół siebie.

Pisanie dobrych tekstów to absolutna podstawa naszego marketingu. Content marketing to główny kanał pozyskiwania naszych Klientów. Większość tekstów tworzymy sami, a te najważniejsze (kluczowe oferty), jak świetnie wiesz, zlecamy Tobie 🙂

2. Jak sobie radziłeś przed zapoznaniem się z programem Sales Shift? Co cię ograniczało, jakich problemów chciałeś się pozbyć, czego miałeś dosyć?

Temat copywritingu czy generalnie pisania tekstów biznesowych czy sprzedażowych nie jest mi obcy. W zasadzie piszę takie teksty to od 15 lat, ale nigdy nie było to moje główne zajęcie (i pewnie nie będzie – wszak ciężko znaleźć na to odpowiednią ilość czasu, gdy prowadzi się 2 firmy).

Właśnie ten brak czasu na pisanie i solidną analizę zawsze stanowił problem. Szukałem rozwiązania, które pozwoli mi przyspieszyć powstawanie takich tekstów, żebym mógł tworzyć treści skuteczne, ale nie musiał siedzieć nad „dopieszczeniem” takiego tekstu 3 dni.

Czytaj całość

Wyznanie copywritera (1)

Jeśli zastanawiasz się, jak pisać lepiej, jak więcej sprzedawać i zdobywać nowych klientów, może tu znajdziesz odpowiedź? Copywriter Bartek Krawczyk odpowiedział na kilka pytań, związanych z tym, jak pomaga mu w tym mój program rozwoju kompetencji copywriterskich Sales Shift.

1. Powiedz z czego żyjesz i jaką rolę w tym odgrywa pisanie dobrych tekstów?

Jestem zawodowym Direct Response Copywriterem. Pisanie skutecznych tekstów sprzedażowych utrzymuje mnie i moją rodzinę.

2. Jak sobie radziłeś przed zapoznaniem się z programem Sales Shift? Co cię ograniczało, jakich problemów chciałeś się pozbyć, czego miałeś dosyć?

Na co dzień pisze teksty dla klientów działających w różnych branżach. Chciałem przyspieszyć jeszcze bardziej proces pisania tekstów dla branż, w których jeszcze nie pracowałem. Jeszcze lepiej zrozumieć człowieka, który wchodzi na stronę internetową, wiedzieć dokładnie, co dzieje się w jego głowie. Potrzebowałem szybkich schematów myślowych, które pozwolą mi rozpracować klienta, dotrzeć szybko do tego, co jest dla niego absolutnie najważniejsze, żeby ograniczyć ryzyko, że „miniemy” się z klientem.

Czytaj całość

Biblia e-biznesu 2 – subiektywna recenzja współautora

Czym jest “Biblia e-biznesu 2” i czy warto ją przeczytać?

Zacznijmy od drugiego pytania.

NIE. Od razu powiem, że nie warto jej przeczytać.

Dlaczego? Bo “Biblia e-biznesu 2”, to nie jest książka.

To prawda, otrzymujesz książkę, jest okładka, są zadrukowane kartki, ale to jest za drogie jak na książkę.

Moja opinia jest bardzo subiektywna, bo jestem autorem jednego z rozdziałów.

Czytaj całość

Jak prawie natychmiast zwiększyć skuteczność Landing Page?

1. Skup się na celu, usuń rozpraszacze

Landing Page, to taka chwilówka marketingowa. Oczywiście z perspektywy klienta, bo dobra strona będzie pracowała bardzo długo.

Chodzi o to, że potencjalny klient daje Ci tylko chwilę na zainteresowanie go tym, co tam masz. Przegląda Twoją stronę w biegu, między kilkoma innymi aktywnościami.

Masz około 2 sekund na to, by przekonać go, że warto zostać. Więc usuń ze strony wszystko, co tylko zabiera uwagę i odciąga od tego, co najważniejsze. Dla klienta oczywiście.

Moja rada? Usuń wszystko, poza tymi 4 elementami:

Czytaj całość

Zagadka ukrytych pieniędzy

Masz biznesową stronę internetową i chcesz mieć z niej więcej pieniędzy?

Chcę Cię dziś namówić do nietolerancji dla nieefektywności.

Niektórym się wydaje, że najważniejsze w życiu są pieniądze. Nie, najcenniejszy jest czas. Pieniądze zawsze można zarobić, a czasu nie da się pomnożyć.

Wszystko, co robisz, zabiera Ci czas. Skoro nie da się tego odwrócić, to lepiej mieć pewność, że wykorzystujesz go w najlepszy możliwy sposób. W kontekście pieniędzy, że przy minimum wysiłku otrzymujesz maksimum efektów w postaci pięknej kumulacji złotówek na koncie bankowym.

Zauważyłem, że są dwa rodzaje podejść do tego tematu:

Czytaj całość

Content Marketing czy Kontekst Marketing?

Jak by to było, gdyby sama nazwa Twojej firmy wywoływała silne i irracjonalne pragnienie zakupu? Albo Twoje imię i nazwisko?

Mam na myśli każdy kontakt z klientem, gdy ta osoba nagle TO czuje i nie może się powstrzymać przed zakupem. Czy to post na Facebooku, artykuł na blogu, czy zwykły e-mail.

Czytaj całość

Jak w 60 minut samodzielnie zwiększyć liczbę zamówień przez stronę internetową?

Pokażę Ci 11 copywriterskich zmian na stronie, które możesz samodzielnie wprowadzić w ciągu godziny. Pomogą Ci zwiększyć sprzedaż. Tak, słyszę jak myślisz: “A skąd ta pewność?”

Czego się bardziej obawiasz? Godziny pracy czy zmarnowania okazji do zwiększenia sprzedaży? Moim zdaniem to drugie jest bardziej bolesne, bo takie okazje prawdopodobnie marnujesz codziennie, przez 365 dni w roku.

Więc może warto spróbować coś zrobić? Najwyżej potem nazwiesz mnie jak chcesz i opowiesz o tym swojej mamie.

Czytaj całość

Jak pisać artykuły na blog, by pomagały w sprzedaży? WEBINAR

17 marca, w godzinach wieczornych, przeprowadziłem szkolenie online “Content Hacker”. Przez blisko dwie godziny cierpliwie tłumaczyłem jak najprościej zacząć pisać artykuły, które pomagają budować i rozwijać biznes.

Oto krótka relacja z tego, czego nam wspólnie – ze wspaniałymi uczestnikami – udało się dokonać.

Czytaj całość

Jak pisać artykuły na blog, by pomagały w sprzedaży? Część 2

Własny blog jest idealnym narzędziem prowokowania potencjalnych klientów do kontaktu z Tobą. Dlaczego “prowokowania”?

Mówią na to “generowanie leadów”.

Ale mi się nie podoba ta nazwa, bo jest nieludzka, jak by to była maszynka do mięsa – wrzucasz coś do środka i wychodzi zmielona masa.

Maszynce do mielenia klientów mówimy głośne NIE.

Myślę, że tu wywala się większość autorów. Tu tracisz zainteresowanie. A przecież blog jest przede wszystkim po to, by kreować zainteresowanie, bez względu na to, w jakim biznesie jesteś. Gdy już masz duże zainteresowanie – reszta idzie łatwo, sprzedaż jest z górki.

Czytaj całość

Jak pisać artykuły na blog, by pomagały w sprzedaży? Część 1

Czyja to wina, gdy klient nie kupuje i ucieka ze strony internetowej lub kasuje e-mail promocyjny?

Słabego copywritera, czy produkt jest do niczego? A może jest trzecia opcja, która zmienia zasady gry – gdy ją poznasz i zastosujesz?

W tym artykule powiem Ci, jak zwiększyć skuteczność działań marketingowych, wykorzystując jedną prostą zasadę. Jest tak dziwna, jak ludzie.

Zawsze mnie zaskakuje, dlaczego ludzie kupują tyle rzeczy. Tak, kupowanie mnie zaskakuje. Nie mówię tu o zaspokajaniu podstawowych potrzeb, jak jedzenie, picie, czy szybki Internet, najlepiej ponad 100Mb/s. Chociaż i tu zdarzają się dziwactwa.

Czytaj całość
1 2 3 20