motiv.pl zmieni Cię w kobietę

Pod wpływem emocji napisałem dziś ‚brzydkiego’ emaila. Rzadko mi się to zdarza, ale jak mam się nie zdenerwować, gdy ktoś wmawia mi, że jestem kobietą?

Agencja motive.pl po raz kolejny (!) uraczyła mnie takim emailem:

Witam
Chciałbym poinformować że wygrała Pani w konkursie „Pizza Hut/ Heineken” odtwarzacz mp3 iPod Shuffle.
Proszę o podanie adresu do wysyłki nagrody oraz numer kontaktowy pod którym będę mógł sie z Panią skontaktować.


Pozdrawiam serdecznie,

Tomasz Wach
Agencja Reklamowa MOTIVE

Kiedy po raz pierwszy otrzymałem maila (dokładnie tej samej treści), grzecznie poprosiłem o to, by nie nazywać mnie kobietą i nie wmawiać, mi, że brałem udział w jakimś konkursie. Brak odpowiedzi, wziąłem za dobrą monetę – choć mogliby chociaż przeprosić za ‚pomyłkę’. Ale kolejny mail świadczy o tym, że kogoś robią w balona, a klienta mają za nic. I że to nie pomyłka, tylko strategia spamowa.

Oczywiście zajrzałem na ich ładną stronę, i poczytałem sobie o tej akcji promocyjnej. Tylko dlaczego muszą się wspierać spamem? Czy nikt nie chce odbierać tych nagród, że już muszą zbierać adresy ‚szczęśliwców’ z Internetu? Chyba napiszę do sponsorów, jak pracuje ich agencja i jak krecią robotę odwala, przy pracy nad ich wizerunkiem.

No, trochę mi przeszło.

A dla nas wszystkich to doskonała lekcja, jak NIE traktować klientów. Po co ktoś ma się złościć na Twoją firmę?

Darek Puzyrkiewicz
Nazywam się Darek Puzyrkiewicz i jestem Copywriterem. Chętnie opowiem Ci więcej o copywritingu. Chcesz dowiedzieć się, jak zwiększyć sprzedaż (nie tylko w Internecie!)? Zacznij czytać mój nietypowy newsletter, a dowiesz się dużo więcej, niż z oficjalnych artykułów >>> KLIKNIJ TU i dołącz do nas >>>
Podobne artykuły
1 komentarz
  • Ale to chyba jeszcze standard w polskim internecie (i chyba nie tylko – patrz plakaty i ogłoszenia przyklejane, gdzie się tylko da).

    Bardzo mało ludzi zdaje sobie sprawę z tego, że taka „atakująca” nas z każdej strony reklama może mieć zupełnie odwrotny skutek.

Napisz swój komentarz

Wpisz treść komentarza:

Twoje imię*
Strona internetowa