Copywriting – wywiad w TVN CNBC

Wtorkowy wieczór w zeszłym tygodniu spędziłem na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie. Byłem gościem Grzegorza Mogilewskiego w programie „Biznes w Sieci” w TVN CNBC. Usiedliśmy w głównej sali notowań (tam, gdzie jest ten słynny dzwon) i rozmawialiśmy o copywritingu.

To był mój pierwszy wywiad w telewizji. Program był na żywo, więc byłem nieco onieśmielony kamerami, co chyba dało się na początku zauważyć 🙂

Ale nic nie zmieni faktu, że copywriting to potężna broń w walce o dobre miejsce na rynku i sprzedaż potrafi nagle eksplodować dzięki dobrze napisanym tekstom.

Co waszym zdaniem można do tego dodać?

Darek Puzyrkiewicz
Nazywam się Darek Puzyrkiewicz i jestem Copywriterem. Chętnie opowiem Ci więcej o copywritingu. Chcesz dowiedzieć się, jak zwiększyć sprzedaż (nie tylko w Internecie!)? Zacznij czytać mój nietypowy newsletter, a dowiesz się dużo więcej, niż z oficjalnych artykułów >>> KLIKNIJ TU i dołącz do nas >>>
Podobne artykuły
komentarzy 11
  • Katarzyna Rejmonciak
    Odpowiedz

    Witam wszystkich 🙂
    Na ogół nie mam czasu na oglądanie TV , natomiast program P. Grzegorza Mogilewskiego jest jednym z wartościowych programów z których można wynieść coś pozytywnego do swojego życia lub biznesu. I właśnie na ten program staram się ten czas znaleźć albo oglądam powtórki w internecie. Uważam wystąpienie w tym programie za bardzo dobrą okazje do zaprezentowania siebie, co moim zdaniem świetnie Panu wyszło. Malkontencie znajdą się zawsze, w ogóle nie ma co zwracać na nich uwagi, wedle cytatu z książki Dela Carnegie „Nikt nie może sprawić abyś się poczuł gorzej jeśli nie wyrazisz na to zgody”. Na prawdę dobry występ.
    Wszystkiego dobrego 🙂

  • Myślę Darek, że jesteś bardzo dobrym mówcą. Gratuluję mocnego wejścia. Mam wrażenie, że prowadzący program prowadzi go powoli w stronę show. Przypuszczam, że wymaga tego formuła telewizji. Życzę kolejnych udanych występów w TV.

  • Witaj Darku
    Gratuluję odwagi, mnie chyba zżarłaby terma… Materiał obejrzałam (wczoraj tuż przed północą) z uwagą (rzadko oglądam telewizję, nie mówiąc o kanałach takich jak TVN CNBC :)) i podziwem, jednak mam do Ciebie jedną małą uwagę na przyszłość (wierzę, że to był Twój pierwszy, ale nie ostatni występ) – jeśli dasz radę 🙂 podkreślaj proszę mocniej wysiłek, jaki trzeba włożyć w stworzenie skutecznego tekstu reklamowego oraz to, że kiedy za tę ciężką bierze się zawodowy copywriter taki jak Ty 🙂 oferta musi sprzedać i sprzedaje bo tego w materiale niestety mi zabrakło.
    PS. Daj znać, o kolejnych reportażach, wywiadach, konsultacjach z Twoim udziałem, ja też podobnie jak Przedmówcy pochwalę się znajomym: „Oooo znam tego Gościa, wygrałam u niego niesamowity Kurs Copywritingu i gadałam z nim nawet kiedyś przez telefon”
    Pozdrawiam
    Ewa

  • Gratuluje Darku wystąpienia. Oglądałem na żywo i tu takie moje zaskoczenie, że to Ty. Powiedziałem do żony, że mój znajomy jest w TV, a ona, że coraz więcej moich znajomych występuje w TV. Kiedyś był Krzysiek Lis, ale jako ekspert ds. survivalu, a nie zarabiania na blogu.

  • @Lech: Grzegorz Mogilewski ma swoją misję – docieranie do małych firm z pomocą, w zakresie marketingu w Sieci. Dla niektórych z nich telewizja do jedyny kanał informacyjny. Tak, ma to wiele ograniczeń, ale grzechem zaniechania jest rezygnacja z takiego medium. Nie wiem, co będzie w przyszłości – skupiam się na tym, co teraz mogę zrobić 🙂

  • @Darku, nie oceniałem samego wywiadu (w domyśle: powierzchownie), bo bardzo mi się podobał. Zastanawiam się tylko, czy w ogóle telewizyjna forma docierania do ludzi, to nie jest rzucanie pereł przed wieprze. Oczywiście grzech nie korzystać, ale myślę, że z biegiem czasu rola telewizji jako potężnego medium, dzięki któremu można zyskać rzesze czytelników, będzie się marginalizować.

  • Świetny debiut Darku 🙂 Jak to mówią „pierwsze koty za płoty” 🙂

  • Tez gratuluje.
    Debiut wypadl b.dobrze.
    Mysle jednak, ze ze wzgledu na wysokie umiejetnosci w pisaniu i bardzo miły glos, Darek zawojuje inne media , nie tylko TVN 🙂

    pozdr

    Violetta

  • Widziałem widziałem Darek ( ale na ekranie wielkiego pudełka).

    Jakież moje było zdziwienie kiedy siadam, „pacze” a tu Darek 🙂

    Generalnie gratulacje z pojawienia się w TV 🙂 Trzeba przyznać, że jesteś bardzo medialny : )

  • @Lech: Mylisz się 🙂 Poprzednie dwa odcinki programu poświęcone były Landing Page, więc widzowie wiedzą, o co chodzi. Grzegorz cierpliwie przeprowadza przez wszystkie terminy aspekty Biznesu w Sieci.

    Myślę, że oceniasz zbyt powierzchownie 🙂

    A co do wartości merytorycznej wywiadu – on nie uczy copywritingu, tylko pokazuje jego rolę w biznesie właśnie dla osób, które nie za bardzo mają wiedzę na ten temat. Kilka rozmów telefonicznych z osobami, które widziały ten program upewniło mnie o tym, że to było dobre 10 minut.

    Założeniem tego programu nie jest NAUKA! Chodzi raczej o dotarcie do osób, które jeszcze nie wykorzystują Internetu w swoim biznesie. Program ma im pokazać nowe możliwości, a TVN CNBC to medium, docierające do osób, które nie szukają jeszcze informacji w Sieci.

  • Trzeba pamiętać, że telewizja jest kierowana do idiotów. Co prawda kanał tvn cnbc ma odbiorców ponadprzeciętnych, ale w ciemno można założyć, że sformułowania takie jak bazy mailingowe, czy landing page są nawet dla nich niezrozumiałe. Niestety, programu telewizyjnego, czy wywiadu – w telewizji – nie zrobisz nawet na poziomie merytorycznym zbliżonym do tego, jaki mamy na swoich blogach.

    Jeśli jeszcze dodać do tego, że telewizja, zwłaszcza na żywo, bezlitośnie i okrutnie wyjaskrawia każde nasze potknięcie (np. Twoje zamyślenie na początku wywiadu), to trzeba stwierdzić, że jest to chyba najgorsza forma przedstawiania swojej wiedzy. Jedyną zaletą jest tylko możliwość zdobycia nowych czytelników (ale czy tak było w tym przypadku?:)

Napisz swój komentarz

Wpisz treść komentarza:

Twoje imię*
Strona internetowa