facebook_pixel

Wyznania marketera – Wojciech Bizub

    Copywriting jest językiem marketingu. Wszystko zależy od tego, jak się komunikujesz z potencjalnymi i faktycznymi klientami. Czy Sales Shift w tym pomaga? Oczywiście! 

    O Sales Shift opowiada tym razem Wojtek Bizub, wschodząca gwiazda marketingu:

    1. Powiedz z czego żyjesz i jaką rolę w tym odgrywa pisanie dobrych tekstów?

    Na co dzień pomagam przedsiębiorcom lepiej pokazać ich produkt w Internecie. Robię to dobierając odpowiednie słowa, a następnie układam je we właściwej kolejności. Jestem copywriterem, o którym klienci mówią, że dostarcza wyników, a nie wymówek dlaczego nie wyszło.

    Właściwie pisanie dobrych tekstów jest mi absolutnie niezbędne. Aktualnie już nie tylko piszę, ale również zdecydowałem się zebrać swoje doświadczenie i przygotować Kurs Copywritingu szyty na miarę potrzeb przedsiębiorców.

    2. Jak sobie radziłeś przed zapoznaniem się z programem Sales Shift? Co cię ograniczało, jakich problemów chciałeś się pozbyć, czego miałeś dosyć?

    To nie jest tak, że szkolę się i inwestuję w kursy, ponieważ szukam szczęścia w życiu, bo a nuż się uda znaleźć wreszcie coś, co mi się spodoba. Od kursów oczekuję konkretów i wskazówek do zastosowania od zaraz. U Darka za każdym razem znajduję nowy smaczek, który pozwala mi pisać jeszcze skuteczniejsze teksty.

    3. Jakie miałeś wątpliwości, obiekcje, obawy przed zakupem Sales Shift? Co ostatecznie zadecydowało o tym, że zdecydowałeś się na zakup materiałów z tego programu? Czego się spodziewałeś?

    W przypadku sprzedaży usług szkoleniowych, a mam na tym rynku spore doświadczenie, kluczowe jest zaufanie do trenera. W sumie nie ważne, jaki jest temat… ludzie i tak do niego przyjadą, jeżeli byli zadowoleni z wcześniejszego zakupu.

    Co blokowało mnie przed pierwszym zakupem? Obawiałem się, że jesteś kolejnym cudotwórcą, który tylko dobrze gada. Jak pewnie wiesz gładka gadka trenera rzadko przekłada się na wyniki uczniów. Sporym ułatwieniem okazała się gwarancja satysfakcji.

    4. Pierwsze efekty pisania po wykorzystania wiedzy z Sales Shift? Co zrobiło na Tobie największe wrażenie? A co dziś uważasz za najbardziej wartościowe w Sales Shift?

    Szkolenie na żywo to jedno. Zastosowanie wiedzy to drugie. W przypadku Sales Shift największym bonusem okazały się fiszki poszkoleniowe w formie PDF, które mam wydrukowane i zawsze noszę je przy sobie. To takie krótkie esencjonalne streszczenie szkolenia w formie 1 strony A4.

    5. Jak pomaga Ci Sales Shift w codziennej pracy? Jakie są długofalowe efekty korzystania z tej wiedzy? Czas, wysiłek, pieniądze?

    Dzięki Sales Shift widzę stałą poprawę wyników w przypadku najbardziej mierzalnych działań w Internecie – konkretnie mam na myśli reklamy PPC (efektywnościowe, czyli płatne za konkretne wyniki). Widzę zdecydowaną poprawę w „tabelkach”, ilościach kliknięć, pozyskiwanych kontaktach do klientach. Warto zaznaczyć i podkreślić ważną kwestię. Im częściej reklama jest klikaną (w stosunku do ilości wyświetleń), tym niższe są stawki za konkretne kliknięcie. Zarówno Google, jak i Facebook w uprzywilejowany sposób traktują dobrze przygotowane reklamy. Na przykład o wynikach reklam na Facebooku w 67% decyduje opis i nagłówek. W 33% grafika.

    6.    Gdybyś miał komuś doradzić jak najefektywniej korzystać z Sales Shift, to jaka byłaby Twoja najważniejsza rada?

    1.    Decyzja o zakupie Sales Shift
    2.    Uczestnictwo online
    3.    Przygotowanie odręcznych notatek
    4.    Zapisywanie gotowych przykładów napisanych przez Darka (!)
    5.    Powtarzanie materiałów z fiszek PDF

    7.    3 elementy Sales Shift, które Twoim zdaniem mają największy wpływ na skuteczność Twoich ofert – jak je stosować?

    Trudno jest powiedzieć, który z elementów Sales Shift był najbardziej użyteczny w kontekście moich tekstów. Podpatrywanie przekazywanych przez Ciebie smaczków traktuję bardziej jak na proces.

    Największy problem klientów polega na tym, że chcą kupić fragment układanki i oczekiwać tego, że zadziała w 100%. Niestety wszystko ma wpływ na wszystko i decydując się na zawód copywritera trzeba naprawdę wiele nauczyć – by pisać nieszablonowo.

    8. Gdybyś miał komuś polecić zakup Sales Shift, to jakbyś to zrobił jednym zdaniem?

    Jesteś marketerem, który chce fascynować klientów swoimi tekstami? Darek Puzyrkiewicz jako copywriter i trener przekroczy Twoje oczekiwania albo zwróci Ci pieniądze.

    INNE OPINIE O TYM SZKOLENIU:

    Marketera: http://dynanet.pl/copywriting/2016/copywriting/wyznania-marketera-2-tu-nie-ma-lania-wody/

    Przedsiębiorcy: http://dynanet.pl/copywriting/2016/copywriting/wyznanie-przedsiebiorcy/

    Copywritera: http://dynanet.pl/copywriting/2016/szkolenia/wyznanie-copywritera-1/

    Jakieś pytania?

    Jeden komentarz

    1. Pingback: Wyznania marketera (2) – „tu nie ma lania wody”

    Dodaj komentarz

    Twój adres e-mail pozostanie ukryty
    Wymagane pola są oznaczone *