facebook_pixel

Jak się cenisz?

    Czy nie jest już dla Ciebie za późno? Sprawdź, bo odpowiedź na to życiowe pytanie ma szansę poprawić Twój marketing!

    Wczoraj taką wiadomość dostałem od jednej z czytelniczek newslettera na Facebooku, Marty:

    Konwersacja na Facebboku

     

    Dobre pytanie.

    Zapytałem Martę ile ma lat, że obawia się, że za późno dla niej. Zaskoczyła mnie! Najpierw chciałem ją uściskać, a potem… kopnąć w tyłek.

    Bo brak zmian oznacza rezygnację. Z myśliwego stajesz się ofiarą. Losu, rynku, klientów, a tak naprawdę własnych przekonań i myśli. “Za późno na zmiany”, znaczy:

    • “Już nic nowego mnie nie czeka…”
    • “Ktoś inny przejmuje kontrolę nad moim życiem…”
    • “Muszę zrezygnować ze swoich planów, marzeń i myśli…”
    • “Pociąg odjechał, zostaję na tej pustej stacji…”
    • “Niech ktoś się mną zajmie…”
    • “Czas umierać…”

    Widzisz, copywriting pozwala przejąć kontrolę nad swoim życiem i biznesem. Nie czekasz aż ktoś, coś, tylko przejmujesz inicjatywę i zaczynasz konwersację z klientami. Nie czekasz, aż ktoś do Ciebie podejdzie. Albo przeprowadzi przez pasy, jak staruszkę z balkonikiem. Mamy prawo do słabości. Ale słabość nie jest usprawiedliwieniem dla bierności i poddawania się.

    Widzisz, w konwersacji z klientem masz takie same szanse, jak każdy inny. Jeśli trafisz ze swoim przekazem, nikt nie powstrzyma klienta przed zakupem u Ciebie. Zobacz, że dziś mnóstwo produktów różni się tak naprawdę tylko etykietkami. Funkcjonalnie są identyczne, a jednak budzą skrajnie różne emocje.

    Słowa są etykietami, które przyklejamy do naszych produktów. I tylko od ciebie zależy, czy przyklejasz etykiety z przeceną, czy o dużej wartości.

    Tylko od Ciebie zależy czy podejmiesz dialog z klientem, czy będziesz czekać, aż Cię ktoś zauważy. A gdy biznes padnie, będziesz mieć mnóstwo wymówek.

    Wczoraj rozmawiałem o tym przez telefon z jednym klientów, który chciał się więcej dowiedzieć o Copy Master Mind. W pewnym momencie powiedziałem mu tak:

    “Podnieś się z kolan, spójrz mu uczciwie w oczy, jak równy z równym i śmiało podaj swoją cenę: „Tyle jestem wart.”

    Ja Ci daję taką szansę.

    Copy Master Mind jest dla ludzi, którzy przejmują inicjatywę w marketingu, tylko potrzebują sprawdzonych wzorców konwersacji z klientem.

    Dziś jest ostatni dzień, gdy można nabyć Copy Master Mind w tej formie zapisu interaktywnych webinarów, gdzie na żywo uczę uczestników przełamywania barier komunikacyjnych i pokazywanie swoich produktów od najlepszej strony.

    Jutro będzie po wszystkim.

    O, jutro naprawdę będzie za późno.

    Ja będę spać spokojnie, a Ty?

    Marta, którą zacytowałem na początku ma 37 lat.

    Gdy jej powiedziałem, że ja dopiero w wieku 40 lat zrobiłem swoją rewolucję, rzuciłem etat i zacząłem żyć z pisania, odpisała:

    “No jest to jakaś nadzieja…wiem też, że większość zależy ode mnie: ile z tego wyniosę, jak się przyłożę, jak się zorganizuję…”

    Ostatnia okazja zakupu CMM już minęła, teraz pozostaje Ci SalesShift >>

    PS To lekko uaktualniony tekst archiwalnego newslettera, wysyłanego do subskrybentów mojej listy Szkoła Copywritingu. Jeśli chcesz otrzymywać najnowsze listy, musisz dołączyć do stale rosnącej grupy czytelników newslettera. Otrzymasz nietypowe wsparcie i od razu cudny poradnik copywritingu na start . ZOBACZ >>

    Dodaj komentarz

    Twój adres e-mail pozostanie ukryty
    Wymagane pola są oznaczone *