Copywriting

Kategoria Konkretne wskazówki copywriterskie Liczba artykułów: 97

Wyzwania dla copywritera

Jak zostać copywriterem – na serio

Znajdziesz wiele artykułów o tytule “Jak zostać copywriterem”, prawda? Po co więc kolejny? Powód jest jeden - gwarantuję Ci, że nie chcesz zostać copywriterem. Wiele osób myśli sobie - jakie to proste, przecież umiem pisać...

Content Marketing czy Kontekst Marketing?

Jak by to było, gdyby sama nazwa Twojej firmy wywoływała silne i irracjonalne pragnienie zakupu? Albo Twoje imię i nazwisko? Wydaje się niemożliwe? Zaraz zobaczysz, że to prostsze, niż myślisz.

Advertisement

4 zasady efektywnych promocji, zwiększających sprzedaż

Jeśli masz klientów, którzy dosłownie rzucają się na wszystkie Twoje promocje i stać Cię na ciągłe obniżanie cen – nie czytaj tego, bo to nie dla Ciebie. Gdy jednak chcesz polepszyć skuteczność swoich promocji, zwiększyć sprzedaż i nie zbankrutować z powodu obniżek – sprawdź, ile jesteś w stanie zrobić dla swojego biznesu.

Obniżka cen nie wystarczy?

„Klienci patrzą tylko na cenę!” Też tak myślisz? Owszem, patrzą na cenę, ale nie zawsze i nie tylko na cenę. Obniżki nas osaczają, a jednak nie z każdej korzystamy, tak? Dlaczego?

Technika marketingu bezpośredniego, która zwiększy Ci sprzedaż na Allegro

Allegro daje Ci łatwy dostęp do całej masy kupujących. W przeciwieństwie do zwykłych stron sprzedażowych, a nawet własnego sklepu on-line, Allegro to ogromna galeria handlowa, gdzie odwiedzający nastawieni są na zakup. Ale nie ma tak słodko! Konkurujesz z tysiącami innych sprzedawców, którzy mają bardzo podobne, a często dokładnie takie same produkty. Cena ma znaczenie, ale czy to jest wszystko, co decyduje o powodzeniu Twojej aukcji? Gdy potencjalny klient wchodzi na stronę Twojej aukcji, to swoją decyzję podejmuje na podstawie tego, co zobaczy i przeczyta. Nie ma produktu w ręku, by go zważyć, obrócić, pooglądać ze wszystkich stron.

Copywriting H2H – nowa strategia i jej efekty

"KIEDYŚ BYŁO INACZEJ". Kiedyś, kiedyś... "Kiedyś" to ja byłem młodszy i jakieś 15 kg lżejszy. Chyba tylko dlatego udało mi się upolować taką piękną i znacznie młodszą żonę. Ale przeszłości już nie ma, trzeba codziennie stawać przed nową rzeczywistością. (Dobrze, że choć żona pozostała). Wszystko się zmienia. A już szczególnie w marketingu internetowym i copywritingu. Co działało "kiedyś", dziś wywołuje tylko zażenowanie u klientów i frustrację u sprzedawców, z powodu spadającej sprzedaży. Czas zrobić krok dalej - porzucić stare przyzwyczajenia i otworzyć się na nowości.

Praktyczny copywriting: doskonalenie oferty sprzedażowej

Chciałbym Ci dziś pokazać na konkretnym przykładzie, jak ulepszać teksty ofert sprzedażowych. Na co zwracać uwagę, co zmieniać i dodawać, by stawały się coraz bardziej skuteczne. Być może wiesz, że jakiś czas temu udostępniłem szkolenie on-line Dynatext, które w praktyczny sposób uczy pisania tekstów ofert sprzedażowych. Być może jesteś jedną z ponad setki osób, która to kupiła. Może cieszysz się, że udało Ci się za małe pieniądze zdobyć cenną i praktyczną wiedzę. Może zachwyca Cię treść? Ale wiesz co, dopóki nie zaczniesz wprowadzać w życie zasad, które tam omawiam, to tylko tracisz czas i pieniądze. Tu nie chodzi o fajne slajdy, głos, przełomowe idee, ale o codzienną praktykę. Samo nabycie i przeglądanie kursu w niczym Ci nie pomoże. Po to dałem 3 arkusze robocze, by natychmiast przejść do działania.