Copywriting

Kategoria Konkretne wskazówki copywriterskie Liczba artykułów: 97

Jak zwiększyć skuteczność oferty? „Na Cezara”!

Copywriter ma niezwykłą możliwość bezpośredniego wpływu na losy każdego biznesu. Kluczem do zysków jest bowiem oferta. Jeśli dobrze przedstawisz produkt – zwyciężysz.  

Darek Puzyrkiewicz Copywriter

Wywiad w TVN CNBC

Wtorkowy wieczór w zeszłym tygodniu spędziłem na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie. Byłem gościem Grzegorza Mogilewskiego w programie "Biznes w Sieci" w TVN CNBC.

A.I.C.A.

“Gdyby logika sprzedawała, to filozofowie byliby najlepszymi handlowcami”tak odpowiedziałem na wątpliwość jednej z osób, która uczestniczyła w moim zeszłotygodniowym szkoleniu z copywritingu.

Zanim zrobisz świąteczną promocję cenową

Dobra akcja promocyjna prowadzi nie tylko do gwałtownego przyrostu gotówki u sprzedawcy. Może też wyrządzić szkodę, dlatego musisz przygotować się na wszystko.

COPYWRITING: teoria vs. praktyka

Teoria copywritingu jest taka: pisz o dokuczliwych problemach klienta, a zyskasz jego uwagę, zainteresowanie i pieniądze. Musisz „docisnąć” klienta.

Jak długa powinna być oferta sprzedażowa?

Jeśli zadajesz sobie takie pytanie, to od razu skazujesz się na porażkę! Bo copywriting sprowadzony zostaje do masowej produkcji nikomu niepotrzebnych słów.

Napisz TO – albo bankrutuj [KRYZYSOWY COPYWRITING]

Co zrobić, by klienci Ci nieco bardziej wierzyli? I jak ich przekonać, że nie wtopią pieniędzy? Bo brak zaufania jest najczęstszą przyczyną zbyt małej sprzedaży.

Copywriting na szybko

Byłem właśnie w trakcie realizacji dwóch dużych projektów dla klientów, gdy dotarł do mnie ten e-mail. Nie miałem czasu na dodatkowe zlecenia, bo pracuję jeszcze nad Szkołą Copywritingu, którą chcę jak najszybciej udostępnić.