Copywriting

Kategoria Konkretne wskazówki copywriterskie Liczba artykułów: 97

Jak w prosty sposób nakłonić internautę by zrobił to, co chcesz

Gdy internauta po raz pierwszy trafia na twoją stronę, maksymalnie w ciągu pierwszych 10 sekund decyduje się na jedną z dwóch możliwości.

Jeśli szybko znajdzie coś interesującego dla siebie, to przystanie na chwilę by się rozejrzeć po serwisie, w przeciwnym przypadku bez żadnych skrupułów pójdzie dalej.

To wyjątkowa okazja!

Co sprawia, że pewne oferty są wyjątkowe?

Ciekawą informację podaje Patrick Quinn w książce "Secrets od Successful Copywriting". Otóż termin USP (Unique Selling Proposition - Unikatowa Propozycja Sprzedaży) wymyślił w latach czterdziestych ubiegłego wieku copywriter z Nowego Yorku, Rosser Reeves. Według niego, każda reklama musi być propozycją (ofertą) dla klienta.

Każda reklama musi mówić czytelnikowi: Hej, Kup Ten Produkt a Otrzymasz Konkretne Korzyści! Propozycja musi być wyjątkowa. Konkurencja nie oferuje, albo nie może w ogóle zaoferować niczego podobnego. Musi być wyjątkowa w sensie marki lub twierdzeń. Oferta powinna być tak mocna, że jest w stanie poruszyć miliony klientów w kierunku produktu.