Neuromarketer

Przestań wreszcie marnować codzienne okazje do wzbogacenia się!

Jeśli tylko masz jakikolwiek sklep internetowy – nawet z jednym produktem – każde odwiedziny klienta powinny przynosić Ci pieniądze.

Masz odwiedziny? MUSISZ mieć pieniądze.

Bo zarabianie w Internecie nie ma ostatecznie nic wspólnego z produktami, jakie sprzedajesz. Chodzi o to, jakie emocje u klienta wzbudzi wizyta na Twojej stronie.

To jest pokręcone, jak ludzkie DNA. Większość klientów nie jest w stanie odpowiedzieć na pytanie – dlaczego NAPRAWDĘ kupują. Tak, każdy ma jakieś wytłumaczenie! Ale okazuje się, że „ktoś” inny za nas podejmuje 95% decyzji. Kupujemy często, jak przez sen! Jakaś hipnoza, czy co?

neuromarketer

Dopiero po 8 latach pisania tekstów sprzedażowych zacząłem zwracać większą uwagę na to, jak na czytelników działają pojedyncze słowa. Nauczyłem się je coraz staranniej dobierać. Setki najdziwniejszych testów pokazały mi pewną prawdę, którą musisz zaakceptować, jeśli chcesz słowami wpływać na decyzje zakupowe swoich klientów.

Bo zakładam, że tworzysz opisy produktów po to, by zachęcały do zakupu?

Czy może wolisz, by nie wywoływały żadnej emocjonalnej reakcji?

Pobudzony mozg

Musisz nauczyć się pobudzać pewne obszary MÓZGU klientów.

Tak, by sami mocno zapragnęli kupić, mieć, posiadać, korzystać. Wtedy znikają wszelkie obiekcje, a Twój klient zaczyna gorączkowo szukać przycisku kup teraz. No, dobra, wszystkie nie znikają, niektóre mogą go jeszcze resztkami sił powstrzymywać, ale ta presja wewnętrzna jest tak ogromna, że klientowi łatwiej się jej poddać, niż opierać.

e-mail od klienta

Działa to tak, że czytelnicy mocno reagują tylko na niektóre słowa. Gdy ich użyjesz, następuje reakcja emocjonalna w ciele klienta. Pobudzasz go, a on sam nie wie skąd to się bierze. A gdy ich zabraknie – zapomnij o sprzedaży!

Wie jedno, bo ta myśl nie daje mu spokoju „Muszę TO mieć!”, to tak potężne, że trzeba sporej siły woli, by oprzeć się ogromnej sile takiego bodźca.

Fale Mózgowe

Mózg wariuje i klient kupuje!

Jeśli więc chcesz się w końcu dowiedzieć, jak  mocno pobudzać klientów do zakupu – zapraszam Cię na spotkanie na żywo online, 28 maja 2015 o 20:00.

Trzy dni przed tym wydarzeniem poproszę Cię o przygotowanie swojego opisu, bo to na konkretnych przykładach uczestników omawiam wszystkie zasady pisania najskuteczniejszych tekstów. Bardzo często, już na samym spotkaniu daję gotowe rozwiązania problemów ze sprzedażą.

A w 24 godziny po spotkaniu otrzymujesz dostęp do nagrania video, wszystkich materiałów (slajdów) i jeszcze dodatkowo wersję audio. A tak po 7 dniach transkrypcję. Pełny zestaw szkoleniowy, jak widzisz! Bardzo interaktywny.

Pytanie jest takie – kiedy chcesz zacząć więcej sprzedawać?

Jeśli to dla Ciebie nie jest ważne, prawdopodobnie będziesz ciągle odkładać tę decyzję w nieskończoność. Ale co wtedy z Tobą, co z większymi pieniędzmi ze sprzedaży, może marzeniami, jakie za ich pomocą chcesz spełnić?

Wiesz, Ty decydujesz, czy chcesz coś zmienić, czy nie. Policz sobie, ilu klientów odchodzi ze strony bez zakupów, a zobaczysz, jaki masz jeszcze potencjał do zagospodarowania!

Jeśli masz chęć nauczyć się „ręcznie” pobudzać klientów do zakupów –zobacz szczegóły nagrania  i zacznij sprzedawać więcej jako Neuromarketer >>

yellow-get_instant_access

Coś Cię powstrzymuje?

Rozumiem, że sam temat Cię zainteresował, ale zastanawiasz się, czy faktycznie taki webinar ma dla ciebie dużą wartość?

Osoby zainteresowane tym tematem, mają z reguły jedną z dwóch obiekcji:

1. Czy to u mnie zadziała?

Jeśli pytasz o efekt – to świetnie. czuję, że się rozumiemy, bo tu właśnie o efekt chodzi.

To DZIAŁA WSZĘDZIE, gdzie używasz słów. W Internecie, w sklepie, w biurze – wszędzie!

Sprzedajesz firany, masz Szkołę Językową, sklep zoologiczny, jesteś pośrednikiem nieruchomości?

Gdy kontaktujesz się i rozmawiasz z klientem – używasz słów, prawda?

I teraz – te słowa, których na co dzień używasz mogą w umysłach klientów tworzyć ekscytujące doznania, które zachęcą ich do współpracy lub zakupu, ALBO – jeśli nie masz pełnej wiedzy i świadomości ich wpływu – gasić w kliencie pragnienie współpracy lub zakupu! Pamiętaj – obojętność oddala klientów do sprzedaży, więc każde słowo działa na klienta.

Co wolisz?

Nieświadomie lub z powodu niewiedzy zniechęcać klientów do współpracy i zakupu, czy może pobudzać ich umysły i budzić pozytywne emocje i pragnienia?

2. Czy to jest warte tych pieniędzy?

Znany jestem z tego, że podaję same konkrety, łatwe i szybkie w zastosowaniu – przy odrobinie chęci, bo przecież samo nic się nie zrobi!

Może decyzję o dołączeniu do nas 28 maja pomogą Ci podjąć uczestnicy poprzednich spotkań z serii CopyMajsterMind?

Była to wyłącznie soczysta wiedza copywriterska, bez historyjkowych wypełniaczy. Przez 90 minut poznałem techniki, które zdecydowanie poprawiły moje teksty.” – Wojciech Bizub

Dla mnie są to bardzo cenne spotkania, ponieważ zaczęłam patrzeć na pisanie ofert i produktów w zupełnie nowy dla mnie sposób. Jest to o tyle drogocenne, że raczej nie miałabym szansy wpaść na to sama. Nawet jeśli, to pewnie po wielu latach pracy i poświęcenia. Otrzymałam konkretne wskazówki i czuję się poprowadzona „za rękę” przez cały proces pisania, który stał się dla mnie jak układanka – nie chodzi tu o talent do pisania, ale o to, aby poskładać istotne klocki w jedną całość, która ma spełniać określone kryteria. Tylko tyle i aż tyle.” – Anna Brecheisen

Na zakończenie jednego ze spotkań, zapytałem uczestników, co dla nich było najbardziej wartościowe. Oto mały fragment tego, co pojawiło się od razu na czacie:

cmm

„Mega wartościowe – to, że podajesz PROSTE METODY. Tym razem oczarowały mnie kolory – niebieski, czerwony i fioletowy. Jak na dłoni widać, co klienta oddala, a co przybliża do spełnienia marzeń. Oczywiście wszystko pod warunkiem, że się nie jest daltonistą ;)” – Anna Piechocka

„Dla mnie najwartościowsze było omówienie moich przykładów, a także – ale mniej – przykładów innych uczestników. Teraz o wiele lepiej wiem jak odpowiadać na pytania a przez to pisać ofertę.” – Kamil Kuczyński

„Na bazie konkretnych przykładów otworzyłeś mi oczy i pokazałeś jakie popełniam błędy i zamiast przyciągać klientów i pomagać im poprzez moje produkty – odstraszam ich wysyłając sprzeczne komunikaty. Świetnie wytłumaczone i dające wiedzę oraz nową perspektywę.” Anna Witowska.

„Nie na wyrost napisałeś, że to spotkanie na żywo:) Duża interakcja między Tobą a nami. Fajne było to, że ciągle zadawałeś pytania i czekałeś na nasze odpowiedzi. Najlepsze było omawianie naszych tekstów – bo to tak jak na warsztatach. Od razu jest informacja zwrotna, co dla mnie jest najważniejsze. Po webinarze miałem 6 stron notatek:)” – Bartek Krawczyk

„Z webinaru (pierwszy raz w ogole uczestniczylem w takim wydarzeniu / w takiej formie) jestem bardzo zadowolony bo nie uświadamiałem sobie jaki mrożący krew w żyłach obraz gotowałem Klientom niemal w kazdym opisie (wiekszsc na niebiesko) to było takie „grillowanie” Klienta ;)” – Jędrzej Bochyński

GWARANCJA ZADOWOLENIA

Nie stracisz pieniędzy.

Kup sobie dostęp, przyjdź na webinar i zobacz, co dla Ciebie przygotowałem.

Jeśli uznasz, że nie było to warte Twoich pieniędzy  – od razu na drugi dzień poproś o zwrot pieniędzy na konto. Wystarczy e-mail do mnie. Czujesz się bezpieczniej?

NAGRANIE SPOTKANIA z 28 maja 2015
(Płatny webinar z serii CopyMajsterMind.pl, plus nagranie video i audio webinaru oraz cała prezentacja w PDF – bez dopłat)

Jeśli masz chęć nauczyć się „ręcznie” pobudzać klientów do zakupów – zobacz szczegóły nagrania  i zacznij sprzedawać więcej jako Neuromarketer >>

yellow_add-to-cart

Mało który klient wyjdzie z Twojej strony bez zamówienia – jeśli zaczniesz używać odpowiednie słowa!

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail pozostanie ukryty
Wymagane pola są oznaczone *