Kategoria Teksty z mojego newslettera Liczba artykułów: 34

3 lepsze zasady pisania ofert

Tekst, który sprzedaje sam się nie napisze - wiesz o tym? Trzeba wykonać pracę. Im bardziej się postarasz, tym lepszy efekt zobaczyć. Pokażę Ci więc moje trzy proste kroki do skuteczniejszych tekstów.

Marketing prowokacyjny

Sprzedaż prowokacyjna w e-mailu

Pokażę Ci wreszcie pewną technikę, która otworzy przed Tobą nowe możliwości sprzedaży. Sprzedaż powinna być tak naturalna jak zdrowie.

Przestań się bać swoich słów

"To za drogo!” Znasz ten tekst? Każdy wyznawca Dobrej Sprzedaży natyka się ciągle na ten sam problem. A gdybyśmy raz na zawsze ten problem rozwiązali?

Nigdy nie jest za późno. Na e-mail.

E-mail marketing to marketing cudów. Cudów budowania relacji biznesowych z całkiem obcymi osobami, które po prostu wysyłają Ci pieniądze. I cudu Twoich możliwości, bo i Ty możesz to robić! 

Nagle… zaczęło się jej chcieć

Dlaczego aż tak ważna jest Twoja konwersacja z klientem? Są dwa konkretne powody. Daje coś, czego nie daje żaden inna metoda marketingowa. Co mówi na ten temat mistrz marketingu Bruce Lee? 

Natury ludzkiej nie oszukasz

Dwa dni temu zgłosił się do mnie potencjalny klient z ciekawym problemem marketingowym. Jest specjalistą od IT, specjalizuje się w migracji danych. I ma problem ze marketingiem.

Co naprawdę porusza tłumy?

Marketing konwersacyjny przypomina wybory. Masz swoją “partię” i jeśli chcesz się utrzymać przy władzy, musisz pilnować głosów. Tu nie ma przypadków.

E-mail marketing

E-maile nie działają

Prawdopodobnie nie doczytasz tego do końca. Zrobi to tylko kilka osób, które wyróżnia jedna wyjątkowa cecha. To coś, co odróżnia osoby osiągające świetne efekty od tych, którzy tylko o tym marzą.

Automatyzacja biznesu

W 2014 roku tak bardzo chciałem zautomatyzować swoją sprzedaż, że popełniłem głupi błąd. To było po 12, gdy już obrobiłem się z bieżącymi pracami. Siedzę i myślę, jak by tu zwiększyć sprzedaż, ale się nie napracować.

Perswazja w oczach

Co musisz kupić, by skuteczniej sprzedawać?

Te same e-maile są zawsze odbierane na dwa skrajnie różne sposoby. Wczoraj pod wpływem impulsu zadałem ciekawe pytanie. O perswazję w moich wiadomościach. Kto i jak ją czuje.

Jak się cenisz?

Czy nie jest już dla Ciebie za późno? Sprawdź, bo odpowiedź na to życiowe pytanie ma szansę poprawić Twój marketing! Wczoraj taką wiadomość dostałem od jednej z czytelniczek newslettera na Facebooku, Marty:

Musisz więcej pisać

Największy sekret skutecznych copywriterów?

Dobrze, sekrety są dwa, chcesz je poznać? Opowiem Ci o swoim doświadczeniu z pisaniem. To pisanie przynosi mi największe pieniądze. Zaczniemy od tego najważniejszego. 

Wejdź wyżej

Chcesz zarabiać dwa razy więcej?

Większość osób, które czytają ten newsletter mówi, że ma jeden główny cel. Ciekawe, czy Ty też? Chcą się dowiedzieć, jak zwiększyć sprzedaż. Też tego chcesz?