Słowo daję, zyski rosną!

Copywriter – czyli kopiuj i wklej

Poranny przegląd Internetu przyniósł dziś nieoczekiwany efekt. Na jednej ze stron z ofertą copywritingu odkryłem cytat z jednego z moich artykułów (Trzy kroki do napisania dobrego tekstu). Kłopot w tym, że redaktor dyskretnie pominął osobę autora – czyli mnie. Ja też cytuję innych, urzeczony trafnością stwierdzenia, jednak nigdy nie udaję, że to ja jestem autorem owej błyskotliwej myśli.

Czytaj całość

SEO Copywriting – Jak pozyskać najbardziej wpływowych czytelników w Internecie

Najbardziej wpływowi czytelnicy w Internecie to roboty wyszukiwawcze. Dzień i noc przeczesują one Sieć, indeksując i klasyfikując napotkane strony. Dla jednych jest to wyrok zapomnienia, dla innych zaś palma pierwszeństwa w wynikach wyszukiwania. SEO Copywriting to sposób pisania artykułów i ofert na stronach, pomagający zdobycie ich uznania i zajęcie wysokiej pozycji w rankingach wyszukiwarek. Oto kilka prostych porad.

Czytaj całość

Kto przetrwa w tym biznesie?

Jak rozpocząć ofertę, by przyciągnąć uwagę do tekstu? Jednym ze sposobów jest lead w formie newsa. Jeżeli sygnalizowana wiadomość będzie ważna i intrygująca, to zagwarantuje to przeczytanie całości oferty. Oczywiście w tekście musi znaleźć się rozwinięcie myśli z wprowadzenia.

Podam dziś przykład oferty, w której wykorzystałem tę technikę.

Czytaj całość

Interesujące teksty na stronę internetową – 26 pomysłów na napisanie ciekawych artykułów

Pokażę ci dziś 26 sprawdzonych sposobów na wypełnienie twojej witryny ciekawymi tekstami. Sprawią one, że internauci chętnie będą do wracali na twoją stronę. I będą chcieli więcej i więcej….

Czytaj całość

Dobra wiadomość dla właścicieli serwisów internetowych, którzy pragną osiągnąć sukces

Jedną z najważniejszych przyczyn, dlaczego ludzie ponoszą porażkę w biznesie on-line jest brak wartościowej treści na stronach. Odkryj, jak wykorzystując jedną prostą strategię osiągnąć zaskakujące rezultaty i zagwarantować sobie wysoki stopień konwersji wśród odwiedzających serwis.

Czytaj całość

FAQWAY jako skuteczna forma perswazji w Internecie

Każda wizyta na stronie internetowej to konwersacja. Każde kliknięcie to pytanie. Witryny, które nie odpowiadają na pytania internautów skazane są na śmierć i zapomnienie. Uratuj swoją Stronę, zanim będzie za późno. Wykorzystaj do tego potężną i niewyczerpalną siłę, jaka kryje się za pytaniami zadawanymi przez internautów.

W Internecie nic nie dzieje się bez przyczyny. Efekty jakie osiągasz są wynikiem twoich działań. Jeżeli oczekujesz spektakularnych rezultatów, musisz zrobić coś wyjątkowego. Nie mam tu na myśli wielkich i kosztownych kampanii promocyjnych. Jest bowiem naturalna siła w Internecie, której wykorzystanie prowadzi do zaskakujących wyników.

Czytaj całość

Content is king!

W dniu dzisiejszym udało mi się zrealizować jeden z ważnych celów. Strona moja zajęła pozycję numer trzy w wynikach wyszukiwania słowa ‚Copywriting’ w google.pl. Oznacza to, że warto inwestować w wartościowe i dobrze napisane teksty na stronach www.

Oto historyczny screen:

Czytaj całość

Jak zdobyć uwagę w Internecie?

I Ty możesz już od zaraz zdobyć uwagę internautów. Wystarczy, że stworzysz przekaz marketingowy, który nakierowany będzie na pragnienia i potrzeby docelowego odbiorcy i umiejętnie go mu zaprezentujesz. W tym artykule pokażę, jak przemówić do internauty aby go zainteresować swoją usługą, bądź produktem.

Czytaj całość

Wygrać przetarg

Dziś prezentuję kolejny wpis z cyklu: Nowa Wersja Reklamy. Na warsztat wziąłem ofertę zaprezentowaną do oceny na forum merytorium.pl. Tym razem dotyczy ona szkolenia na temat przetargów.

Czytaj całość

Slogan – porażająca broń marketerów

„W świecie przeładowanym informacjami jedyną ścieżką rozwoju jest poszukiwanie wyjątkowości” – Seth Godin

Jak wyróżnić witrynę, aby zafascynować internautę jej treścią i zawładnąć jego wyobraźnią? Jak sprawić, by to naszej stronie poświęcił swoją uwagę, czas i… pieniądze? Odpowiedź jest prosta: trzeba go oczarować dobrym sloganem.

Czytaj całość

Copywriting jako opowieść o produkcie

„Nie ma innego wyjścia: albo zaczniesz opowiadać historie, które konsumenci zechcą powtarzać, albo wypadniesz z gry”.

 

Seth Godin w swojej książce „Marketerzy kłamią. Potęga autentycznych historii w świecie kłamstwa.” pisze tak: „Wyłącznie opowieści, które wywołują reakcję „Aż trudno w to uwierzyć!” mogą być skuteczne, mogą pozostawić sobie ślad i mają szansę przechodzić z ust do ust. Są to historie, które nie tylko łatwo powtarzać – one wręcz domagają się, aby to zrobić. Twoja opowieść musi być niezwykła.”

Czytaj całość

Nowy Szablon

DynaBlog zmienił szatę. Wysłużony Kubrick poszedł w odstawkę, ponieważ nie nadaje się za bardzo na szablon dla tego typu bloga. Nowy szablon – Cutline jest o wiele bardziej przejrzysty i funkcjonalny. Mam nadzieję, że zmiana ta ułatwi korzystanie z tego serwisu. A już niedługo kolejne zmiany…

Czytaj całość
1 16 17 18 19 20