Słowo daję, zyski rosną!

Jak przemienić stronę główną serwisu w skuteczne narzędzie marketingowe?

Co się stanie, gdy połączymy użyteczność serwisu internetowego z mocnym copywritingiem? O ile wzrośnie sprzedaż za pośrednictwem tak opracowanej strony? To zależy od przygotowania siedmiu konkretnych elementów witryny.

Czytaj całość

Jak poprawić istniejącą ofertę

Oto jedna z ofert, która pojawiła się do oceny na forum merytorium.pl. Zamiast rozpisywać się na temat jej niedoskonałości, postanowiłem napisać ją na nowo, zgodnie z prezentowanymi w moim serwisie wskazówkami.

 

 

Czytaj całość

Pomocne programy

Każdy, kto tworzył jakikolwiek tekst, którego celem było nakłonienie czytelnika do podjęcia konkretnego działania, wie, ile to wymaga wysiłku. Potrzeba dużej koncentracji i samodyscypliny do napisania skutecznej oferty. Proces ten możemy sobie nieco ułatwić, korzystając z dwóch programów.

Pierwszy z nich, to…

Czytaj całość

Drogi czytelniku mojego bloga

Mam małą prośbę. Chcę Cię prosić o odpowiedź na jedno proste pytanie. Czego szukasz na stronach mojego bloga, a nie możesz znaleźć?

Piszę kolejne artykuły z nadzieją, że pomagają w rozwijaniu biznesu poprzez strony www. Myślę, że są pomocne, ponieważ moje statystyki wskazują na to, iż ok 70% odwiedzających tego bloga to tzw Returning Visitor.

Stąd moje pytanie. W czym jeszcze mogę Tobie Czytelniku pomóc? Jakich informacji szukasz? Co dla Ciebie jest ważne?

Zapraszam do wpisania swoich życzeń w komentarzach.

Czytaj całość

Pułapka kreatywności

Przeprowadziłem ostatnio ciekawy eksperyment. Stworzyłem naprawdę fajny tekst reklamowy. Napisany poprawną polszczyzną, opowiadający historię z czytelnikiem w roli głównej. Nie wyglądało to jak reklama. Efekt umieszczenia tego tekstu w internecie, zamiast dotychczasowej reklamy był zdumiewający. Sprzedaż spadła 20 razy! Dlaczego? Oto moje wnioski:

Czytaj całość

Jaki wpływ na skuteczność oferty ma modelowanie klienta?

Modelowanie klienta to niezwykle skuteczna technika pisania przekonujących ofert. Polega ona na dostosowaniu się do modelu świata czytelnika i sprawia, że odbiorca dobrze przygotowanej oferty jest bardziej otwarty na naszą argumentację. To oczywiście w prosty sposób zwiększa sprzedaż. Oto, jak łatwo wykorzystać tę technikę.

Czytaj całość

Jak przekonać klienta do nawiązania współpracy?

Kilka dni temu zadzwoniła do mnie miła pani z propozycją współpracy. Przedstawiła się, w dwóch zdaniach powiedziała o co chodzi i poprosiła o pozwolenie przesłania oferty.

Zgodziłem się. Liczyłem ma interesującą propozycję, lecz gdy przeczytałem co mi napisała – załamałem się. Oto jej krótki email:

Czytaj całość

Łatwy sposób na zwiększenie skuteczności oferty

Dlaczego tylko niektóre strony internetowe przynoszą duże zyski, podczas gdy reszta prawie w ogóle nie sprzedaje? Co sprawia, że ta mała garstka przebojowych ofert sprzedaży oczarowuje czytelnika tak skutecznie, że ten nie jest w stanie oprzeć się pokusie zakupu?

Kluczowym elementem efektywnej sprzedaży jest prezentacja korzyści jakie osiągnie klient po zakupie produktu. Bez nich oferta będzie martwa i równie przekonująca co kamień przy drodze. W jaki sposób przedstawić te korzyści, aby czytelnik nie mógł powstrzymać się przed zakupem?

Czytaj całość

Jak w prosty sposób nakłonić internautę by zrobił to, co chcesz

Gdy internauta po raz pierwszy trafia na twoją stronę, maksymalnie w ciągu pierwszych 10 sekund decyduje się na jedną z dwóch możliwości. Jeśli szybko znajdzie coś interesującego dla siebie, to przystanie na chwilę by sie rozejrzeć po serwisie, w przeciwnym przypadku bez żadnych skrupułów pójdzie dalej.

Czytaj całość

Trzy kroki do napisania dobrego tekstu na stronę www

Jeśli masz stronę w Internecie, przez cały czas rywalizujesz z milionami innych serwisów o czas i uwagę internautów. Poprzez dobrze napisane teksty szanujesz czas czytelnika a także budujesz zaufanie do siebie i wiarygodność. Przejrzysta i konkretna argumentacja jest też najbardziej przekonująca. To wszystko przekłada się na konkretne zyski dla prowadzących ebiznes.

Czytaj całość

To wyjątkowa okazja!

Ciekawą informację podaje Patrick Quinn w książce „Secrets od Successful Copywriting”. Otóż termin USP (Unique Selling Proposition – Unikatowa Propozycja Sprzedaży) wymyślił w latach czterdziestych ubiegłego wieku copywriter z Nowego Yorku, Rosser Reeves. Według niego, każda reklama musi być propozycją (ofertą) dla klienta. Każda reklama musi mowić czytelnikowi: Hej, Kup Ten Produkt a Otrzymasz Konkretne Korzyści! Propozycja musi być wyjątkowa. Konkurencja nie oferuje, albo nie może w ogole zaoferować niczego podobnego. Musi być wyjątkowa w sensie marki lub twierdzeń. Oferta powinna być tak mocna, że jest w stanie poruszyć miliony klientow w kierunku produktu.

Czytaj całość

Jeśli zwierzę nie szczeka…

…to nie jest pies, jeśli tekst nie sprzedaje, to nie jest reklama.

Przeglądałem dziś polskie strony w Internecie poświęcone copywritingowi. Zauważyłem, że zdecydowana większość z nich kładzie nacisk na słowo ‚kreacja’. Amatorskie strony z kolei akcentują biegłość posługiwania się językiem polskim. Jedno i drugie jest bardzo ważne w copywritingu, ale…

Czytaj całość
1 17 18 19 20