Copywriting kursy online i szkolenia. Copywriting kursy online i szkolenia.
  • Start
  • Psychoblog
  • Szkolenia
  • Psychokursy
  • Usługi
  • Psycholetter
  • VOD (zaloguj)
  • 1 marca 2012
  • Darek Puzyrkiewicz
  • 21 Komentarze
  • Copywriting

Cena Czyni Cuda?

To frustrujące, gdy wiesz, że masz świetny produkt, a klienci nie kupują, bo „cena jest za wysoka”. A gdy widzisz, że płacąc zaledwie kilka procent mniej, kupują bazarową tandetę, to pewnie bezsilność zżera Cię od środka.
Czytaj dalej >>
  • 3 stycznia 2012
  • Darek Puzyrkiewicz
  • 12 Komentarze
  • Copywriting

4 krótkie podpowiedzi, jak napisać naprawdę skuteczną ofertę

Zaskakujący sposób zwiększenia skuteczności tekstu oferty...
Czytaj dalej >>
  • 6 grudnia 2011
  • Darek Puzyrkiewicz
  • 12 Komentarze
  • Copywriting

Brakujący element skutecznej oferty

„Dajcie mi tylko możliwość umieszczenia tego jednego elementu w ofercie, a sprzedam wszystko, co chcecie” – Brian Keith Voiles Magiczne sztuczki zawsze są w cenie.
Czytaj dalej >>
  • 15 listopada 2011
  • Darek Puzyrkiewicz
  • 12 Komentarze
  • Copywriting

DISCO Copywriting: ratunek dla Twoich ofert?

Kilka dni temu miałem wątpliwą przyjemność uczestniczyć w demonstracji zachowania klientów, przeglądających ofertę sprzedażową na stronie internetowej. Byłem zdruzgotany.
Czytaj dalej >>
  • 3 listopada 2011
  • Darek Puzyrkiewicz
  • 9 Komentarze
  • Copywriting

Jak przekonać do zakupu klientów, których nie da się przekonać?

Masz do czynienia z osobami, które niczego nie kupują, bo posługują się stereotypowymi stwierdzeniami typu „to za drogo”?
Czytaj dalej >>
  • 25 października 2011
  • Darek Puzyrkiewicz
  • 1 komentarz
  • Copywriting

Nie bądź dzięciołem!

Dziś opowiem Ci o bardzo nietypowym narzędziu przydatnym w pracy copywritera. Jest to Matryca Haddona, a pomoże Ci ona zwiększyć siłę wpływu na czytelników Twoich tekstów. Zwykle ma inne zastosowanie, ale dziś nam pomoże.
Czytaj dalej >>
  • 11 października 2011
  • Darek Puzyrkiewicz
  • 4 Komentarze
  • Copywriting

Jaka naprawdę powinna być oferta sprzedażowa?

Czy wiesz, jaka jest największa przeszkoda w pisaniu dobrych tekstów sprzedażowych? Może uda mi się Ciebie zaskoczyć… Okaże się to bowiem trochę wbrew zdrowemu rozsądkowi.
Czytaj dalej >>
  • 21 września 2011
  • Darek Puzyrkiewicz
  • 15 Komentarze
  • Copywriting

Copywriting – zapomniany warunek skuteczności

Czy i Tobie copywriting nadal kojarzy się bardziej z kreatywnym pisaniem, filologią polską lub dziennikarstwem, niż ze sprzedażą, która przynosi konkretne rezultaty?
Czytaj dalej >>
  • 13 września 2011
  • Darek Puzyrkiewicz
  • 7 Komentarze
  • Copywriting

Czy potrzebujesz USP by skutecznie sprzedawać w Internecie?

Zacznijmy od podstaw. Dlaczego w ogóle udaje się cokolwiek sprzedać? Są na to dwie odpowiedzi. 
Czytaj dalej >>
  • 30 sierpnia 2011
  • Darek Puzyrkiewicz
  • 12 Komentarze
  • Copywriting

Czy Twój tekst przekonuje klientów do nawiązania współpracy z Tobą?

W ciągu ostatnich dwóch miesięcy dokonałem kilku zmian na swoim blogu, które 8 razy zwiększyły liczbę zapytań ofertowych. 
Czytaj dalej >>
  • 9 sierpnia 2011
  • Łukasz Kamiennik
  • 3 Komentarze
  • Copywriting

„Jak napisać silną ofertę reklamową?”

Darek walczy z nowym numerem newslettera, więc dziś napiszę Ci kilka słów 🙂 Istnieją pewne podstawowe reguły, w oparciu o które każda oferta reklamowa powinna być napisana…
Czytaj dalej >>
  • 2 sierpnia 2011
  • Darek Puzyrkiewicz
  • 1 komentarz
  • Copywriting

Twoje słowa nic nie znaczą…

I tu się wkopuję? Od 5 lat przewodnim hasłem mojego biznesu jest „Copywriting w Internecie. Słowo daję, zyski rosną”, a ja bezczelnie piszę, że słowa nic nie znaczą? O co tu chodzi? Bo musisz też coś pokazać.
Czytaj dalej >>
1 2 3 4 5 6 … 9
Cud Marketingowy
Uwolnić Dopaminę

Popular Posts

23 stycznia 2023 / SI
Czy sztuczna inteligencja zastąpi copywriterów? Chat GTP-3 (4) daje
10 maja 2022 / Copywriting
Sprzedawcy są z Marsa, a klienci z Wenus – jak copywriterska Ma
Marketing konwersacyjny
4 maja 2022 / Copywriting
Jak zwiększać konwersje content marketingiem? Zacznij rozwijać mark

SŁOWO DAJĘ, ZYSKI ROSNĄ! To znaczy, że strona Dynanet.pl powstała po to, by uczyć lepiej pisać i sprzedawać. Znajdziesz tu praktyczne kursy copywriterskie. Możesz też zamówić indywidualne szkolenie lub konsultacje.

Jakie kursy z copywritingu online mogę Ci zaproponować?

  • Psychostarter
  • Psychoreklamy
  • Psychowriting
  • Psychopage
  • Psyhompage
  • Psychoredakcja
  • Psychomaile
  • Psychobranding
  • Social Matrix
  • Cud Marketingowy
  • Short Message Selling
  • LinkedIn Leads
  • Pieniądze albo Życie!

Chcesz poradnik i newsletter?

Zobacz bezpłatny poradnik i newsletter >>

Zasady współpracy z copywriterem >>

Regulamin sklepu Dynanet.pl >>

Polityka prywatności serwisu Dynanet.pl >>

darek@dynanet.pl Odpowiadam w ciągu 24 godzin
501 161 491 W godzinach: 8:00 - 16:00
Potrzebujemy Twojej zgody:
Na tej stronie używamy "ciasteczek". Dzięki nim strona zapamiętuje Twoje preferencje i wybory. Kliknij “Akcepruję wszystkie”, by zezwolić stronie na używanie wszystkich ciasteczek. Jeśli chcesz je wybierać pojedynczo, kliknij "Cookie Settings" .
Wybierz ciasteczka do akceptacjiAkceptuję wszystkie
Manage consent

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary
Always Enabled
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. These cookies ensure basic functionalities and security features of the website, anonymously.
CookieDurationDescription
cookielawinfo-checkbox-analytics11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Analytics".
cookielawinfo-checkbox-functional11 monthsThe cookie is set by GDPR cookie consent to record the user consent for the cookies in the category "Functional".
cookielawinfo-checkbox-necessary11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Necessary".
cookielawinfo-checkbox-others11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Other.
cookielawinfo-checkbox-performance11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Performance".
viewed_cookie_policy11 monthsThe cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data.
Functional
Functional cookies help to perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collect feedbacks, and other third-party features.
Performance
Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.
Analytics
Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.
Advertisement
Advertisement cookies are used to provide visitors with relevant ads and marketing campaigns. These cookies track visitors across websites and collect information to provide customized ads.
Others
Other uncategorized cookies are those that are being analyzed and have not been classified into a category as yet.
SAVE & ACCEPT