Boczna droga perswazji w copywritingu internetowym
Zanim dokładnie powiem, co mam na myśli, kilka słów na temat jednej z praktycznych teorii perswazji – modelu wypracowania prawdopodobieństw.
Cena Czyni Cuda?
To frustrujące, gdy wiesz, że masz świetny produkt, a klienci nie kupują, bo „cena jest za wysoka”. A gdy widzisz, że płacąc zaledwie kilka procent mniej, kupują bazarową tandetę, to pewnie bezsilność zżera Cię od środka.
4 krótkie podpowiedzi, jak napisać naprawdę skuteczną ofertę
Zaskakujący sposób zwiększenia skuteczności tekstu oferty...
Brakujący element skutecznej oferty
„Dajcie mi tylko możliwość umieszczenia tego jednego elementu w ofercie, a sprzedam wszystko, co chcecie” – Brian Keith Voiles Magiczne sztuczki zawsze są w cenie.
DISCO Copywriting: ratunek dla Twoich ofert?
Kilka dni temu miałem wątpliwą przyjemność uczestniczyć w demonstracji zachowania klientów, przeglądających ofertę sprzedażową na stronie internetowej. Byłem zdruzgotany.
Jak przekonać do zakupu klientów, których nie da się przekonać?
Masz do czynienia z osobami, które niczego nie kupują, bo posługują się stereotypowymi stwierdzeniami typu „to za drogo”?
Nie bądź dzięciołem!
Dziś opowiem Ci o bardzo nietypowym narzędziu przydatnym w pracy copywritera. Jest to Matryca Haddona, a pomoże Ci ona zwiększyć siłę wpływu na czytelników Twoich tekstów. Zwykle ma inne zastosowanie, ale dziś nam pomoże.
Jaka naprawdę powinna być oferta sprzedażowa?
Czy wiesz, jaka jest największa przeszkoda w pisaniu dobrych tekstów sprzedażowych? Może uda mi się Ciebie zaskoczyć… Okaże się to bowiem trochę wbrew zdrowemu rozsądkowi.
Copywriting – zapomniany warunek skuteczności
Czy i Tobie copywriting nadal kojarzy się bardziej z kreatywnym pisaniem, filologią polską lub dziennikarstwem, niż ze sprzedażą, która przynosi konkretne rezultaty?
Czy potrzebujesz USP by skutecznie sprzedawać w Internecie?
Zacznijmy od podstaw. Dlaczego w ogóle udaje się cokolwiek sprzedać? Są na to dwie odpowiedzi.
Czy Twój tekst przekonuje klientów do nawiązania współpracy z Tobą?
W ciągu ostatnich dwóch miesięcy dokonałem kilku zmian na swoim blogu, które 8 razy zwiększyły liczbę zapytań ofertowych.
„Jak napisać silną ofertę reklamową?”
Darek walczy z nowym numerem newslettera, więc dziś napiszę Ci kilka słów 🙂 Istnieją pewne podstawowe reguły, w oparciu o które każda oferta reklamowa powinna być napisana…