Rozwój osobisty i biznesowy

Kategoria Wszystko, co pomaga rozwijać karierę copywritera i biznes Liczba artykułów: 52

13 zasad Puzyrkiewicza

Każdego stać na więcej. Nie jesteś tu wyjątkiem. Co by było, gdybym pokazał Ci coś, co te słowa zmieni w rzeczywistość? Pokażę Ci 13 zasad, które pomogły mi dojść do miejsca, w którym dziś jestem. I wiem, że dzięki nim zajdę jeszcze dalej, jeśli tylko będę się do nich stosował!

Wyznania marketera (2) – „tu nie ma lania wody”

Czasem jestem zaskoczony, kto i jak korzysta z moich szkoleń. Chociaż tworzę je głównie z myślą o copywriterach i przedsiębiorcach, to najwięcej korzystają chyba marketerzy, tacy, jak ten:

Wyznania marketera – Wojciech Bizub

Copywriting jest językiem marketingu. Wszystko zależy od tego, jak się komunikujesz z potencjalnymi i faktycznymi klientami. Czy Sales Shift w tym pomaga? Oczywiście! 

Wyznanie przedsiębiorcy – Paweł Królak

Moim zdaniem każdy przedsiębiorca powinien sam pisać teksty do swoich materiałów marketingowych.  Wcale nie trzeba być copywriterem, bo pisanie, to "tylko" komunikacja.

Wyznanie copywritera – Bartek Krawczyk

Jeśli zastanawiasz się, jak pisać lepiej, jak więcej sprzedawać i zdobywać nowych klientów, może tu znajdziesz odpowiedź? Może tylko potrzebujesz tylko tej jednej umiejętności?

Advertisement

Zagadka ukrytych pieniędzy

Masz biznesową stronę internetową i chcesz mieć z niej więcej pieniędzy? Chcę Cię dziś namówić do nietolerancji dla nieefektywności. Niektórym się wydaje, że najważniejsze w życiu są pieniądze. Nie...

Jak sobie pisać pieniądze?

Pokażę Ci dzisiaj jaka jest różnica między tymi, co tylko poznają zasady copywritingu, a kimś, kto je rzeczywiście stosuje. I wygrywa tę grę, podczas gdy reszta się tylko przygląda. Bo pamiętasz? Do konkursu o pieniądze klienta startuje wielu chętnych. Ale wygrywa... niewielu. Jak ROBIĆ pieniądze? Daniel Janik z NETbloger Group tak pisze: “Od dawna śledzę Twoje poczynania jako eksperta do spraw copywritingu :), czytam maile, zaglądam na bloga. Jestem też Twoim klientem - mam Dynatext.” W takiej sytuacji jest wiele osób. Ale Daniel napisał mi o 3 przykładach ZASTOSOWANIA tej wiedzy.

Sposób na dobry, polski copywriting?

Dziś kolejna osoba odkryje przed nami rolę, jaką w jej życiu odgrywa system DYNATEXT. Ewa Dąbrowska, uparta dziewczyna, dla mnie pro w każdym calu. I co ciekawego nam powie? 1. Powiedz z czego żyjesz i jaką rolę w tym odgrywa pisanie dobrych tekstów? Obecnie pracuję jako specjalista ds. marketingu w pewnej agencji reklamowej. Niemniej copywriting i seo copywriting (lubię je rozdzielać) nadal zajmują mi ogromną większość mojego zawodowego czasu. Mam nadzieję, że tak pozostanie jak najdłużej, bo bez pisania chyba nie umiałabym już funkcjonować… Daje mi ono ogromną przyjemność. Coś jak filiżanka dobrej, aromatycznej kawy… tylko z większym ładunkiem mocy, zwłaszcza kiedy zlecenie jest „na wczoraj”. Ale wracając do pytania. W pracy copywritera pisanie dobrych tekstów to kwestia podstawowa. Copywriter, który nie pisze dobrych tekstów, po prostu nie jest copywriterem. Może się nim nazywać, ale w praktyce... wszystko zweryfikują Klienci i czas. Piszesz dobre teksty – istniejesz, piszesz bo piszesz – może zabłyśniesz, ale prędzej czy później… znikniesz … Takie realia. Ale uwaga, wiedza zdobyta podczas tradycyjnej edukacji na lekcjach polskiego, czy nawet na polonistyce, na pewno tu nie pomoże. Nabyte tam (inne, nie złe) nawyki w marketingu bardzo przeszkadzają. Aby się ich wyzbyć, trzeba ciężko nad sobą pracować, ale z odpowiednimi narzędziami (choćby takimi jak DynaText), nie ma rzeczy niemożliwych.

„Chciałem skrócić czas pisania ofert”

Dziś kolejny zdalny wywiad z copywriterem, który na co dzień korzysta z systemu DYNATEXT. Tym razem to Bartek Krawczyk. Zna na wylot wszystkie moje kursy i zobacz, czy jego opinia pomoże Ci w podjęciu decyzji o przetestowaniu bezbolesnego systemu pisania tekstów sprzedażowych. Zwłaszcza, że w nowy sposób ujawniam zalety tej maszyny do pisania. 1. Powiedz z czego żyjesz i jaką rolę w tym odgrywa pisanie dobrych tekstów? Jestem copywriterem. Umiejętność pisania skutecznych tekstów sprzedażowych jest dla mnie najważniejsza. Liczą się tutaj przede wszystkim efekty – czyli ilość sprzedanych produktów i usług. Pisze głównie oferty sprzedażowe. 2. Jak sobie radziłeś przed kupieniem kursu DynaText? Czy korzystałeś z jakichś innych kursów/szkoleń? Co cię ograniczało, jakich problemów chciałeś się pozbyć, czego miałeś dosyć? Dużo pisałem i czytałem. Często, jak to bywa na początku, miałem zachwiane proporcje między pisaniem a edukowaniem - niestety na korzyść edukowania się. Chłonąłem mnóstwo wiedzy, ale gdy zabierałem się za pisanie oferty, to zawsze coś się we mnie zacinało. Moja wiedza była nieuporządkowana. Brakowało solidnego schematu pisania oferty, tak bym wiedział zawsze na jakim jestem etapie i co jeszcze przede mną.  Chciałem też skrócić czas pisania ofert. Zajmowało mi to za dużo czasu. 3. Jakie miałeś wątpliwości, obiekcje, obawy przed zakupem DynaText? Co ostatecznie zadecydowało o tym, że zdecydowałeś się na jego zakup? Czego się spodziewałeś?