Sprzedawca

Kategoria Wszystko, co pomaga więcej sprzedawać bezpośrednio Liczba artykułów: 11

Jak zwiększyć sprzedaż? 65 technik copywritera

Jak zwiększyć sprzedaż? 65 technik copywritera

Ten blog o copywritingu powstał po to, by pomóc Ci zwiększyć sprzedaż. A to jeden artykuł, który pokaże Ci, jak zwiększyć sprzedaż, dzięki konkretnym technikom copywriterskim! Zapisz to sobie i przejdź do działania.

Dziwne reklamy, które zwiększają sprzedaż

Zignoruj hieny i zwiększaj sprzedaż

Skuteczna reklama musi być robiona wbrew zdrowemu rozsądkowi. Powtórzyć? To przeczytaj to zdanie jeszcze raz, proszę. Ciężko to zaakceptować, co? Ale ja mam na to dowody i konkretne przykłady. 

Poznasz lepszy sposób na sprzedaż

3 stopień zasilania sprzedaży słowami

Sprzedawanie jest banalnie proste. Bierzesz klienta, który czegoś potrzebuje, produkt, które tę potrzebę zaspokaja oraz okazyjną cenę i po wszystkim. Słabym punktem jest ta okazyjna cena. Dlaczego? 

Copywriting dopasowany do Dynamiki Klienta

Copywriting dopasowany do Dynamiki Klienta

Jak wykorzystać copywriting, by przebiegle skusić odwiedzającego stronę do zakupu? Jak lodowato zimnego gbura zamienić na gorącego wyznawcę Twojej firmy? Pomoże Ci w tym znajomość Dynamiki Klienta. 

Złota zasada zwiększania sprzedaży

Lepsza sprzedaż dzięki depresji

Mocna perswazja w sprzedaży internetowej często bardziej szkodzi, niż pomaga. Copywriting pozwala wykorzystać naturalne pragnienia klienta, dzięki którym sprzedasz mu więcej i będzie on chętnie do Ciebie wracał.

Podła manipulacja?

Pozwolę sobie zacytować fragment maila, jakiego otrzymałem po publikacji ostatniego wydania newslettera: "Jeśli zaś chodzi o meritum Twoich zaleceń, to porada "ze złodziejem" jest klasyczną manipulacją. Ja jako konsumentka wiele razy byłam "przekonana" przez sprzedawcę do zakupu towarów, co do których nie byłam zdecydowana i potem na nich klęłam, bo byłam niezadowolona, albo zwracałam. W ten sposób można wcisnąć klientowi coś, co mu w ogóle nie jest potrzebne i czego wcale nie chce. Nie znoszę takiego przekonywania, jakie prezentujesz. Jestem podatna na sugestię innych, a potem pluję sobie w brodę, że dałam się nabrać. Mnie ta metoda wybitnie nie przekonuje i zgodnie z zasadą: "Nie rób tego innym, co tobie niemiłe" - nie będę jej stosowała."

Advertisement

9 sposobów na zwiększenie sprzedaży w czasie recesji

[NOWSZA I PEŁNIEJSZA WERSJA TEGO ARTYKUŁU znajduje się pod tym adresem >>] Chcesz dowiedzieć się jak zwiększyć sprzedaż? Oto 9 uniwersalnych porad, które działają wszędzie i zawsze - w banku, w lumpeksie, w aptece i w pralni. Dzięki nim możesz zacząć prawie od razu zwiększać sprzedaż. Ale nie ma tu żadnych magicznych tricków.  To tak proste strategie, że większość sprzedawców je ignoruje. Gwarantują zwiększenie przychodów, ale trzeba je zastosować. Zacznij, a zobaczysz jak szybko sprzedaż zacznie rosnąć.

Jak pisać o cenie produktu?

Każdy, kto czyta Twoją ofertę, prędzej czy później (raczej prędzej) zada sobie proste pytanie: A ile to kosztuje? Od odpowiedzi na to pytanie, zależy los Twojej sprzedaży. Jak więc mówić o cenie produktu, by zyskać klienta? Oto krótkie porady. Jednym, z najpowszechniejszych błędów w sprzedaży jest ukrywanie ceny. Niektórzy starają się zakamuflować ją gdzieś w tekście, inni w ogóle jej nie podają. Co w tym złego?

Reklama w Internecie – Jak uniknąć wspierania konkurencji?

John Caples, legendarny twórca bardzo skutecznych reklam, powoływał się na taką myśl Johna W. Blake: „Reklamy pisze zbyt wielu dziwaków, a za mało handlowców”. Odkryj zagrożenie, jakie wynika z niewłaściwego przygotowania reklamy i jak tę pułapkę ominąć. Czytałem kiedyś ciekawą historię o reklamie. Były sobie dwa sklepy obok siebie. Podobny asortyment, ceny, klientela. Pewnego dnia, jeden z właścicieli postanowił wykończyć konkurencję. Na szybach wystawowych umieścił rzucające się w oczy reklamy, informujące o nieprzeciętnych promocjach. Przyciągały wzrok każdego przechodnia. Były tak napisane, że trudno było się oprzeć pokusie wejścia do sklepu. Zapowiadała się wielka sprzedaż. Jak zareagował właściciel drugiego sklepu?

Jak przekonać klienta do nawiązania współpracy?

To jest nierówna walka o klienta. A dokładniej gra o zerowej sumie. Czyli ktoś musi przegrać, by wygrać mógł ktoś. Kilka dni temu zadzwoniła do mnie miła pani z propozycją współpracy. Przedstawiła się, w dwóch zdaniach powiedziała o co chodzi i poprosiła o pozwolenie przesłania oferty. Zgodziłem się. Liczyłem ma interesującą propozycję, lecz gdy przeczytałem co mi napisała – załamałem się. Oto jej krótki email: