Przestań głupio tracić 90% klientów

Nie bój się sprzedawać z dużą siłą emocji.

Wystarczy, że klienci boją się kupować - by nie stracić czasu, pieniędzy albo dobrego mniemania o sobie.

Znany badacz działania mózgu, Antonio Damasio wykazał, że bez emocji nie ma decyzji. Cóż, homo sapiens nie jest taki racjonalny, jak się wydaje.

Za KAŻDĄ decyzją stoi emocja.

Dotyczy to także decyzji o...braku deczji. Taki klient jest "zawieszony" i trzeba go poruszyć, by poszedł dalej.

Jeśli więc chcesz wpływać na decyzje klientów, musisz nauczyć się wpływać na ich emocje.

Bo emocje zawsze biorą górę nad logiką. Ale niekoniecznie są takie emocje, jakie pierwsze przychodzą Ci na myśl.

Jest pewien rodzaj emocji, z którymi każdy człowiek walczy. Gdy się czemuś opieramy, tracimy sporo sił i nasz opór słabnie. Także opór przed zakupem. Gdy tych właśnie emocji używasz do sprzedaży, na klienta zaczynają działać dwa rodzaje sił - od środka oraz od zewnątrz i wtedy Twoje szanse na sprzedaż drastycznie rosną.

Być może znasz świąteczne reklamy Coca-Coli? Zobacz, nic nie mówią o smaku, zawartości ani właściwościach swojego napoju, a sprzedaż rośnie. To, co robią, to rok za rokiem pobudzają emocje. Ty jednak nie masz tyle pieniędzy, co Coca-Cola, więc musisz to zrobić nieco inaczej.

Dlaczego ten program szkoleniowy nazwałem 12 Siłami Herkulesa Copywritingu?

Herkules był tępym półbogiem. Nie grzeszył inteligencją, elokwencją, ani jakąś super kreatywnością. Wszystkie problemy rozwiązywał za pomocą swojej nadludzkiej siły.

Być możesz znasz z mitologii 12 prac Herkulesa?

Każda z prac wymagała nadludzkiej siły, ale nie tylko. Za każdym razem Herkules musiał znaleźć słaby punkt swojej ofiary - sama nadludzka siła nie wystarczyła.

Teraz Twoja kolej.

Zbierz całą talię 12 Kart Siły Herkulesa Copywritingu.

Pokażę Ci, jak sprawić, by emocje klienta wzięły górę i prowadziły go do zakupu u Ciebie.

Oddaję Ci do dyzpozycji 12 kart siły, którymi pokonasz opory przed zakupami i pubudzisz pragnienia tak silne, że ciężko klientom z nimi walczyć.

Każdego miesiąca do Twojej Talii Herkulesa dodasz jedną kartę siły. Domsyślasz się zapewne, że starannie dobrałem te 12 kart i z nimi możesz osiągnąć więcej, niż kiedykolwiek.

Kto wie, może dadzą Ci duże bogactwo?

To już zależy od Ciebie - jak i z kim będziesz nimi grać. Jeśli partnerem Twojej rozgrywki sprzedażowej będzie słaby klient, który gra o niskie stawki i nie za wiele może położyć na stól - pewnie wygrasz, ale czy taka wygrana Cię zadowoli? Nie spodziewaj się bogactwa w grze ze słabymi partnerami.

Jeśli zaczniesz grać z bogatymi partnerami, prawdopodobnie na początku będziesz przegrywać - dopóki nie nauczysz się grać Talią Herkulesa.

Tak samo polegniesz, gdy będziesz próbować wygrać tylko dwiema, może trzema kartami z całej talii. Sorry, masz na to nikłe szanse w większej rozgrywce. Dopiero cała Talia Herkulesa w połączeniu z doświadczeniem w grze z bogatymi partnerami dają Ci szansę na duże bogactwo.

Czy sięgniesz po tę szansę, to już Twoja decyzja.

Co Ci to da?

Gdy zaczniesz używać emocjonalnej Talii Herkulesa do ulepszania swoich e-maili, postów, stron, artykułów i reklam wydarzą się 3 ważne rzeczy:

  1. Zaczniesz lepiej rozumieć "dziwne" zachowania klientów, na przykład czemu nie kupują, choć dajesz im tak świetną ofertę? A dzięki temu zrozumieniu zajarzysz, co napisać, by zaczęli więcej kupować.
  2. Zaczniesz oszczędzać na marketingu, bo klient krócej będzie walczył ze sobą, by kupić i nie trzeba będzie tylu reklam, maili i akcji.
  3. Polubisz pisanie, zamiast się z tym zmagać. Efekty w formie wzrostu sprzedaży będą Cię nakręcać do pisania.

To działa wszędzie: w B2C, B2B, sprzedaży przez telefon, w każdej branży, gdzie kupującym jest człowiek, a nie maszyna, wszędzie masz do czynienia z emocjami i umiejętność panowania nad nimi da Ci siłę przekonywania do wydawania pieniędzy u Ciebi - z radością!

Talia Herkulesa nauczy Cię poruszania emocji, których klienci często sami nie są świadomi, choć odczuwają ich wpływ na swoje decyzje. Ty odczujesz ich wpływ na stan swojego konta...

Wykorzystasz to od razu

Chociaż jest to program rozłożony na rok, to już po Sile Prostoty Talia Herkulesa zacznie przynosić efekty!

Widzisz, moim celem nie jest sprzedać i zapomnieć. Moim celem jest sprzedać, by Ci pomóc. Dlatego zamiast przywalenia Cię wiedzą, daję Ci czas na praktykowanie nowych umiejętności. Co z tego, że zobaczysz najlepszy kurs copywritngu na swiecie, jeśli nie zaczniesz tej wiedzy praktykować i wykorzystywać?

Tak ułożyłem karty w Talii Herkulesa, by dać Ci przewagę od pierwszej, a potem konsekwentnie ją powiększać.

12 kursów - każdy pokazuje, jak zastosować jedną Kartę Siły

Kolejne kursy będą udostępniane raz na miesiąc

Siła Prostoty

Siła prostoty

Najważniejsze szkolenie tego roku. Pokażę, jak jasno i konkretnie słowami pokazać emocjonalny sens zakupu Twojego produktu lub usługi.

Otrzymasz nową i uniwersalną formułę do tworzenia prostych korzyści, które wywołują chęć zakupu.

Link do opisu Siły Prostoty >>

Siła Egoizmu

Siła egoizmu

Klientocentryzm w pigułce, czyli pokaż tylko to, co klient chce przeczytać.

Dopiero gdy w 100% skupisz się na kliencie, on w 100% skupi się na Twoim produkcie lub usłudze.

Link do opisu Siły Egoizmu >>

Siła Nadziei

Siła nadziei

Jak sprzedawać więcej w czasach kryzysowych, gdy klienci liczą każdą złotówkę?

Sposób jest prosty - sprzedawaj coś więcej niż zwykły produkkt lub usługę za tę samą cenę.

Link do opisu Siły Nadziei >>

Siła Strachu

Siła strachu

Każdy klient czegoś się boi, na przykład tego, że zostanie oszukany...

Pokażę Ci, jak zamienić strach w odwagę do zakupu.

Link do opisu Siły Strachu >>

Siła Wolności

Siła wolności

Bardzo często klienci nie kupują, bo się ograniczają, szczególnie w myśleniu o sobie i swoich możliwościach.

Pokażę Ci, jak zostać Zbawcą klienta...

Link do opisu Siły Wolności >>

Siła Złości

Siła złości

Złość to potężna siła - ludzie pod jej wpływem robią różne głupie rzeczy.

Pokażę Ci, jak przekierować złość na zakup, by nie niszczyła życia klienta, tylko je ubogacała!

Link do opisu Siły Złości >>

Siła Zaskoczenia

Siła zaskoczenia

Poznasz metodę dwusekundowej perswazji.

Pokażę Ci, jak wywołać reakcję bezbronną u klienta, małe okno zawieszenia, w które możesz włożyć ideę zakupu swojego produktu lub usługi.

Siła Podziwu

Siła podziwu

Tę metodę nagminnie wykorzystują obecnie celebryci i influencerzy.

Ponieważ jednak nie jestem ani celebrytą, ani influencerem, musiałem ją udoskonalić, by pasowała do takiego introwertycznego chama, jak ja. Pokażę Ci ją.

Siła Oburzenia

Siła oburzenia

Kolejna metoda wywierania wpływu na całe narody.

Politycy posługują się nią, by pobudzić ludzi do określonego działania. Ty zobaczysz, jak z jej pomocą pobudzać ludzi do zakupu..

Siła Konsekwencji

Siła konsekwencji

Metoda, która sprawia, że klienci akceptują przekonania, które do tej pory odrzucali. Jedna z najpotężniejszych strategii wywierania wpływu, która zawsze zaczyna się od małej prośby...

Poznasz Sylogizmy Zakupowe i zobaczysz, jak je zastosować do zwiększania Twojej sprzedaży.

Siła Odrzucenia

Siła odrzucenia

Większość ludzi tak naprawdę nie wie, czego chce. Ale każdy wie, czego nie chce.

Pokażę Ci, jak wywoływać emocjonalne reakcje za pomocą sprytnie podanych faktów i dowodów. A emocje prowadzą do zakupu.

Siła Usprawiedliwienia

Siła usprawiedliwienia

Najbardziej śmiały z kursów. Wyjdziemy daleko poza zwykłe schematy myślenia o zakupach, bo też czasy wymagają wyjścia poza schemat.

Zobaczysz najstarszy sposób sprzedaży w nowoczesnym wydaniu, by pasował do naszych czasów i Twoich produktów. Ale czy odważysz się tego uzyć, to już będzie Twoja decyzja.

12 wzmacniaczy sprzedaży

Dopasuj kurs do swoich potrzeb i możliwości

12 Sił Herkulesa Copywritingu VIP
Pełne wsparcie po szkoleniu
9588 zł 7990
  • 12 szkoleń video
  • Nagrania audio (mp3) do ściągnięcia
  • Transkrypcja nagrań w panelu
  • PDF z przykładami
  • Ocena 36 tekstów stworzonych po kursie
  • 12 x 60 minut konsultacji na Skype (raz w miesiącu)
12 Sił Herkulesa Copywritingu ECO
Wersja ekonomiczna
2364 zł 1970
  • 12 szkoleń video
  • Nagrania audio (mp3) do ściągnięcia
  • Transkrypcja nagrań w panelu
  • PDF z przykładami
  • Ocena 12 tekstów stworzonych po kursie
  • -

Uwaga: nie ma żadnych zwrotów! Ten typ produktu jest wyłączony z ustawowego prawa do rezygnacji w ciągu 14 dni.



Słowny Sprzedawca