Copywriting kursy online i szkolenia. Copywriting kursy online i szkolenia.
  • Start
  • Blog
  • Szkolenia
  • Kursy online
  • Usługi
  • Newsletter
  • VOD (zaloguj)
  • 27 lutego 2015
  • Darek Puzyrkiewicz
  • Brak komentarzy
  • Newsletter

Incepcja sprzedażowa w copywritingu

Pewnego dnia, rano, straciłem 45 minut przez błąd, który może pomóc Ci szybko przekonać klienta do zakupu.

Do nowego biura dostałem 2 zestawy kluczy. Jeden kompletny, z 4 kluczami do 2 drzwi, w drugim brakuje jednego klucza – choć na sztuki się zgadza, są cztery, ale jeden nie wiadomo do czego. Właściwy komplet ma na jednym z kluczy pomarańczową naklejkę, z napisem “Wewnętrzne Góra”.

Poprzedniego dnia, po powrocie z roboty wrzuciłem oba do takiej mojej szufladki. Rano szybko złapałem klucze z pomarańczową naklejką i pojechałem do biura. Ale gdy wziąłem klucze do ręki, zrozumiałem swój błąd.

Druga para też miała pomarańczową naklejkę, ale z napisem “Zewnętrzne Dół”. Musiałem wracać się do domu po właściwe klucze. Moje założenie było takie: pomarańczowa naklejka = właściwe klucze.

To jedna z tak zwanych heurystyk, które pomagają nam podejmować szybkie decyzje. Jeden właściwy znak potwierdza nasz wybór. Nazywają to Błędem Konfirmacji.

Co masz na czole?

Teraz się zastanów, jaką naklejkę Ty możesz przykleić na swój produkt, by upewnić klienta, że dokonuje właściwego wyboru? Tak, to są etykiety, jakimi posługują się klienci. Hej, mówimy o nazwach!

Jak się przedstawiasz na stronie? Firma czyszcząca, czy Profesjonalni Technicy Czyszczenia Dywanów? Sklep komputerowy, czy Komputerowe Centrum dla Graczy? Wizażystka, czy Specjalistka Kreowania Profesjonalnego Wizerunku Biznesowego?

Jaką etykietkę sobie przyznasz, tak będą Cię postrzegali klienci. To Twój wybór. Twoje słowa. Ty decydujesz. Do tego dochodzi jeszcze Dwusekundowe Okno Perswazyjne, gdy masz dosłownie chwilę, by wstrzyknąć w umysł klienta prostą ideę, decydującą o zakupie.

Strzeż się tego!

Najgorsze jest to, że większość  firm nieświadomie wstrzykuje klientom taki komunikat:

“Jesteśmy przeciętną firmą, niczym się nie wyróżniamy, nie spodziewaj się tu niczego nowego.”

A potem próbują przekonać, że są jedyni, wyjątkowi, najlepsi i tak dalej. Ale klient ma już w głowie etykietkę “Przeciętni” i z tym nie da się walczyć! BO ON JUŻ WIE! I wszystko rozgrywa się w ciągu dwóch sekund! Pozamiatane.

Popatrz teraz na swoją stronę internetową – co klienci widzą w ciągu dwóch sekund? Co im to mówi o Tobie, Firmie i produktach? A co chcesz, by pomyśleli? Więc to właśnie musisz im pokazać w tym okienku perswazyjnym.

PS To tekst archiwalnego newslettera, wysyłanego do subskrybentów mojej listy Szkoła Copywritingu. Jeśli chcesz otrzymywać najnowsze listy, bezpośrednio na Twoją skrzynkę e-mail, musisz dołączyć do stale rosnącej grupy czytelników newslettera. Otrzymasz nietypowe wsparcie i od razu cudny poradnik copywritingu na start . ZOBACZ >>

Poprzedni artykułShow, don’t tell czy Show and tell?
Następny artykułMarketingowy Rachunek Sumienia
O autorze Darek Puzyrkiewicz

Nazywam się Darek Puzyrkiewicz i jestem Copywriterem. Chętnie opowiem Ci więcej o copywritingu. Chcesz dowiedzieć się, jak zwiększyć sprzedaż (nie tylko w Internecie!)? Pobierz bezpłatny poradnik psychowritingu i zacznij czytać mój nietypowy newsletter, a dowiesz się dużo więcej, niż z oficjalnych artykułów. Kliknij w poniższy link:

Strona internetowa: https://dynanet.pl/newsletter-copywritera/

Podobne artykuły
  • sprytna sztuczka copywriterska
    Sprytna sztuczka copywriterska 6 września 2018
  • Jak sprzedawać, gdy masz 3650 konkurentów? 28 sierpnia 2018

Napisz komentarz Skasuj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.

SŁOWO DAJĘ, ZYSKI ROSNĄ! To znaczy, że strona Dynanet.pl powstała po to, by uczyć lepiej pisać i sprzedawać. Znajdziesz tu praktyczne kursy copywriterskie. Możesz też zamówić indywidualne szkolenie lub konsultacje.

Jakie kursy z copywritingu online mogę Ci zaproponować?

  • Psychostarter
  • Psychoreklamy
  • Psychowriting
  • Psychopage
  • Psyhompage
  • Psychopis
  • Psychoredakcja
  • Psychomaile
  • Psychoteksty
  • Psychobranding
  • Social Matrix
  • Cud Marketingowy
  • Short Message Selling
  • Pieniądze albo Życie!

Chcesz poradnik i newsletter?

Zobacz bezpłatny poradnik i newsletter >>

Zasady współpracy z copywriterem >>

Regulamin sklepu Dynanet.pl >>

Polityka prywatności serwisu Dynanet.pl >>

darek@dynanet.pl Odpowiadam w ciągu 24 godzin
501 161 491 W godzinach: 8:00 - 16:00
Potrzebujemy Twojej zgody:
Na tej stronie używamy "ciasteczek". Dzięki nim strona zapamiętuje Twoje preferencje i wybory. Kliknij “Akcepruję wszystkie”, by zezwolić stronie na używanie wszystkich ciasteczek. Jeśli chcesz je wybierać pojedynczo, kliknij "Cookie Settings" .
Wybierz ciasteczka do akceptacjiAkceptuję wszystkie
Manage consent

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary
Always Enabled
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. These cookies ensure basic functionalities and security features of the website, anonymously.
CookieDurationDescription
cookielawinfo-checkbox-analytics11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Analytics".
cookielawinfo-checkbox-functional11 monthsThe cookie is set by GDPR cookie consent to record the user consent for the cookies in the category "Functional".
cookielawinfo-checkbox-necessary11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Necessary".
cookielawinfo-checkbox-others11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Other.
cookielawinfo-checkbox-performance11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Performance".
viewed_cookie_policy11 monthsThe cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data.
Functional
Functional cookies help to perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collect feedbacks, and other third-party features.
Performance
Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.
Analytics
Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.
Advertisement
Advertisement cookies are used to provide visitors with relevant ads and marketing campaigns. These cookies track visitors across websites and collect information to provide customized ads.
Others
Other uncategorized cookies are those that are being analyzed and have not been classified into a category as yet.
SAVE & ACCEPT
Powered by CookieYes Logo