Przestań marnować czas na wymyślanie słów. Naucz się tworzyć skuteczne teksty sprzedażowe z tego, co masz przed sobą!
Większość ludzi męczy się z tworzeniem tekstów. Najpierw wymyślają co napisać. Potem, jak to napisać. I na koniec się dziwią. Że ich wymęczone słowa nie działają tak, jak tego oczekują!
To jest powód, dla którego nawet początkujący copywriter z umysłem niezmąconym kreatywnością potrafi pobić starego wyjadacza. Bo ten doświadczony ugrzązł w swoich starych schematach. Gdy widzi gwóźdź, wszystko jest dla niego młotkiem.
To jest przyczyna, dla której leniwy marketer bez żadnego zastanowienia pisze świetny tekst od ręki, gdy inni męczą się z tym godzinami.
To jest prawdopodobnie ta jedna rzecz, która Cię powstrzymuje przed wejściem na swój wyższy poziom pisania. Prawdopodobnie. Nie znam Cię, może już nie da się wejść wyżej?
Z pisaniem jest trochę, jak z graniem na gitarze. Wiele osób potrafi zagrać niezłe riffy w domu. Gdyby jednak stanęli na scenie - sparaliżowało by ich to. Nie zagrają poprawnie ani jednej frazy.
Teorie pisania są świetne, gdy się ich uczysz. W życiu zbyt często na niewiele się przydają. Gdy nagle zapominasz wszystko i coś tam tylko brzdąkasz na swojej klawiaturze, zamiast dać piękny koncert.
Prawdopodobnie jestem najlepszym nauczycielem użytecznego pisania tekstów sprzedażowych. Wiele osób mnie nie znosi z powodu mojego prostego i bezpośredniego stylu komunikacji.
Skąd to śmiałe przekonanie? W tym roku kończę 50 lat i nie mam już czasu na pierdoły. Kiedyś sam uczyłem teorii. Ale zawsze czułem, że można prościej się komunikować bez “ochów" i “achów”. Że można wziąć osobę bez żadnych zdolności językowych i zrobić z niej skutecznego sprzedawcę słowem w realnym życiu. Bez udawania, że jest mistrzem słowa. Z zabójczymi efektami użycia najprostszych słów. Bez ich wymyślania.
Ten kurs nie nauczy Cię, jak pisać.
W Biblii Copywritingu pokazałem metodę 3 Kapeluszy Puzyrkiewicza jako słuchanie swoich myśli. To działa, jest super, lecz nadszedł czas zrobić krok dalej.
W tym krótkim kursie pokażę nową, nieznaną Ci wersję 3 Kapeluszy Puzyrkiewicza. Bez słuchania swoich myśli i weny.
Czym się różni od tej książkowej poza brakiem słuchania? WSZYSTKIM. Zasada pozostaje niezmienna: piszesz, analizujesz i redagujesz. Ale przez lata poznałem wszystkie problemy, jakie potrafi sprawić copywriterom stosowanie tej metody i tu daję dokładne wskazówki jak je wyeliminować. Łącznie z przygotowaniem się do pisania, które moim zdaniem decyduje w 80% o tym, jaki finalnie tekst napiszesz. Chcesz pisać skuteczniejsze teksty w krótszym czasie?
Dziś wiele osób jest w stanie nauczyć Cię copywritingu. Ale nikt nie zrobi z Ciebie copywritera.
Stajesz się nim, gdy NAPISZESZ tekst, który będzie sprzedawał.
Ja daję Ci na to receptę:
Gdzie i jak szukać słów, które stworzą Twoją nową ofertę? SZUKAĆ. Nie je tworzyć. Oto idea tego kursu. Jak ZNALEŹĆ odpowiednie słowa, zamiast godzinami siedzieć i jej wymyślać. Na co czekasz?
Oprócz samego kursu daję Ci do wyboru dwa rodzaje wsparcia. Dzięki nim już nigdy więcej nie będziesz się zastanawiać – czy ten tekst jest dobry, bo ja Ci szybko odpowiem na to pytanie i wyjaśnię, co zrobić, by był lepszy.
Pełne wsparcie po szkoleniu
Kurs z analizą i oceny tekstu
Sam kurs (wersja ekonomiczna)