Audyt copywriterski odpowie na pytanie: dlaczego "klienci" tak mało kupują?

Większość właścicieli stron łapie się za głowę, gdy zaczynają dostrzegać te wszystkie głupie błędy...

SPOKOJNIE, WSZYSTKO DA SIĘ NAPRAWIĆ! Najczęstszym błędem na stronach jest tak zwana samozajebistość firmy i brak myślenia o tym, czego szukają klienci. Większość właścicieli stron nie potrafi spojrzeć na nie oczami klienta i tak się rodzi większość problemów z konwersją i sprzedażą.

Celem audytu jest odkrycie wszystkich słabych stron witryn, e-maili i materiałów marketingowych. To dobry wstęp do zmian. Dzięki temu od razu wiesz, co trzeba jak najszybciej poprawić, by zwiększać sprzedaż. Przestajesz działać na ślepo, próbując przypadkowych zmian. A jeśli chcesz, to mogę po audycie te teksty napisać.

Metoda

Strony, e-maile i materiały marketingowe analizuję w kontekście mikrokonwersji. Każde słowo ma znaczenie. Jedne hamują ruch ku sprzedaży, inne je napędzają. Gdy to zobaczysz oczami copywritera, wszystko stanie się jasne.

Czym są mikrokonwersje? To dopasowanie przekazu marketingowego do aktualnego stanu klienta. Czyli nie każesz mu kupować, zanim nie będzie na to gotowy.

Indywidualna wycena

Każdy audyt ma swoją cenę. Brak działania kosztuje jednak zawsze więcej.

Wyślij mi teraz adres swojej witryny do audytu copywriterskiego za pomocą formularza kontaktowego na dole strony.

W ciągu 24 godzin prześlę Ci wycenę na podany adres e-mail. Wtedy podejmiesz decyzję.

Jak przebiega Audyt Copywriterski?

Zgłaszasz stronę lub inne materiały e-mailem na adres darek@dynanet.pl. Ja przesyłam Ci wycenę audytu. Umawiamy się na dogodny termin, siadamy przed komputerami i dokładnie wszystko wyjaśniam.

Analiza procesu konwersji

Znajdę "dziury" na stronie, przez które uciekają Ci klienci z pieniędzmi. Odkryję, dlaczego nie czytają twoich e-maili. Czemu ulotki nie działają, a broszury lądują od razu w koszu na śmieci.

Sesja na Skype

Zamiast wysyłać suche informacje, na żywo i z pełnym zaangażowaniem wyjaśnię Ci każdy szczegół. Na bieżąco zadajesz pytania i otrzymujesz konkretne odpowiedzi.

Audyt Gratis (opcja)

Jeśli po audycie zlecisz mi napisanie tekstów - opłacona faktura za audyt stanie się zaliczką na poczet tego zlecenia. Zamów audyt i sprawdź, czego jeszcze brakuje Twojej stronie. Potem zdecyduj, czy chcesz ją poprawiać samodzielnie, czy z moją pomocą.

Piotr Gabor

miałem kilka obiekcji

Piotr Gabor, wspówłaściciel www.alingua.pl

Skorzystałem z usługi audytu strony internetowej wykonanej przez Pana Darka. Przed podjęciem decyzji o współpracy miałem kilka obiekcji, a główna związana była z tym, czy płacąc z góry na pewno otrzymam to, po co się zgłosiłem. Czy po konferencji będę wiedział jak zmienić stronę, aby osiągnąć zamierzony efekt?

Po kilku dniach analizy wybranych podstron przez Pana Darka umówiliśmy się na godzinną konferencję, która w rzeczywistości potrwała 1:45 h. Miałem wiele pytań, było trochę polemiki i bardzo doceniam fakt, że Pan Dariusz poświęcił mi dokładnie tyle czasu na wnikliwą analizę, ile było potrzebne. Nie pospieszał, nie musieliśmy omawiać niczego „po łebkach”.

Dzięki poczynionym notatkom i bardzo konstruktywnej rozmowie wiem już jakie błędy zostały popełnione, które konkretnie obszary wymagają zmian, a co dla mnie najważniejsze, ponieważ wiązało się z moją obiekcją, wiem również w jaki sposób dokonać zmian, aby przyniosły oczekiwany efekt. Wiele spostrzeżeń Pana Darka popartych było wynikami badań i wiedzą z zakresu psychologii.

Audyt dotyczył nie tylko tekstów, ale także motywów graficznych, kolorystyki, wyglądu formularza wyceny i kilku aspektów, które moim zdaniem są równie istotne, co sam przekaz językowy.Po skorzystaniu z usługi audytu jestem na tyle zadowolony z jej jakości, że postanowiłem zlecić Panu Darkowi napisanie części tekstów na naszą stronę internetową.

Jesli akceptujesz moje zasady wspołpracy i chcesz mi zlecić audyt copywriterski strony lub innych materiałów marketingowych, napisz do mnie na adres:

darek@dynanet.pl