Content Marketing w pozyskiwaniu klientów

Dziś wszystko jest "contentem". Ale nie wszystko sprzedaje. Nie potrzebujesz kolejnej infografiki czy posta na blog, tylko treści, prowadzące do sprzedaży, prawda?

Tylko 3% klientów jest gotowych na zakup w momencie, gdy docierasz do nich z reklamą. 30% nigdy od Ciebie nie kupi. Pozostaje 67%, które mówi: może.... Wszyscy walczą o te 3%. Wiele budżetów przepalanych jest na te 30%, które i tak nigdy nie kupi. Content Marketing daje Ci szansę zdobycia tych, których inni zaniedbują

W Content Marketingu korzystam z metody 3K (Kontekst, Konsumpcja i Kontynuacja).


Każdy pisany przeze mnie artykuł ma swój konkretny cel i klienta. Dzięki personalizacji kontekstowej łatwiej przekonać czytelnika do podjęcia sugerowanego działania.

Content Marketing, który sprzedaje

Ważne jest, jakie słowa kierujesz do klienta. Ale ważniejsze - JAK mówisz, w jakim tonie. Ostatecznie od tego zależy, czy Ci zaufa i kupi.

Kontekst

Wejdź w buty klienta i pomyśl, co go w tej chwili najbardziej nurtuje. Jeśli się dobrze wstrzelisz, staniesz dla niego bohaterem i dostaniesz swoją nagrodę!

Użyteczność

Świat nie potrzebuje kolejnych artykułów w stylu "30 rzeczy, jakie możesz zrobić, by...", lecz konkretnych rozwiązań codziennych lub uciążliwych problemów. Nie marnuj czasu klientów.

Działanie

Po przeczytaniu artykułu klient powinien wiedzieć co zrobić i jak wykonać następny krok. A Ty masz mu w tym pomóc!