
W 74 minuty nauczysz się tak pisać o swoim produkcie lub usłudze, by więcej osób chciało od Ciebie kupować?
Proponuję Ci Viagrę dla tekstów sprzedażowych:
To lekarstwo na niemoc pisania. Zobaczysz, jak stworzyć minimum pięć zdań nawet z jednego słowa. A każde zdanie będzie niosło tak dużą wartość dla czytelnika, że zachęci go do zakupu.
Bo wreszcie zobaczysz w swoim produkcie to, co widzą osoby, które chętnie go kupią. A zamiast reguł pisania otrzymasz plan, jak krok po kroku stworzyć produktywny opis produktu lub usługi. Dzięki temu szybko stworzysz tekst, który pomoże Ci więcej sprzedać.
Klient tyle się dowie o wartości produktu, ile mu napiszesz. Każde słowo, którego używasz w marketingu i sprzedaży albo przybliża klienta do zakupu albo go od niego oddala. Wiesz, jakie słowa o Twoim produkcie lub usłudze prowadzą klienta do zakupu?
Przestań marnować czas na wymyślanie tekstów. Naucz się tworzyć skuteczne opisy sprzedażowe z tego, co masz przed sobą!
Co zobaczysz na tym wykładzie?
- Jak każdy właściciel strony internetowej codziennie traci na niej pieniądze - nawet, jeśli zarabia?
- Na czym polega kult CARGO i jak okrada Cię ze sprzedaży i pieniędzy?
- Jak w 3 krokach przejść od produktu do świetnej oferty?
- Jakie pytania zadaje sobie kupujący i co mu napisać, by zapłacił Twój produkt?
- Jak wykorzystać 5 elementów tekstu by coraz skuteczniej i WIĘCEJ sprzedawać?
- Siedem sposobów na dodanie wartości sprzedażowej do każdej oferty.
Co Ci to da?
Otrzymasz plan pisania skutecznego tekstu sprzedażowego. Przestaniesz tracić czas na zastanawianie się, co napisać by sprzedać i... klientów, bo zaczniesz swoimi słowami wprost odpowiadać na pytania, jakie zadają sobie tuż przed zakupem. Dając im te odpowiedzi, dajesz konkretne powody do kupowania u Ciebie.
Taki tekst idealnie sprawdzi się jako opis produktu lub usługi. Jedna z agencji marketingowych używa tego wzorca do pisania angażujących postów dla swoich klientów, więc moim zdaniem każdy tekst zyska na wartości, gdy zaczniesz go tworzyć według tego wzorca.
Co powiedzieli uczestnicy, którzy byli na tym wykładzie?




Anonimowe odpowiedzi z ankiety w odpowiedzi na pytanie:
Co zmienił ten wykład w Twoim podejściu do pisania tekstów sprzedażowych?
"Nigdy nie skupiałem się aż tak bardzo na ofertach. Bardziej zależało mi na dobrym produkcie. Dzisiaj jestem po wykładzie i zacząłem zdawać sobie sprawę z tego, że sam produkt to za mało..."
"Przed obejrzeniem tego wykładu miałem problem z analizą swojego produktu. Ciężko było mi wypisać zwłaszcza fakty, dotyczące tego, co sprzedaje i szukałem w internecie informacji na ten temat. Dzięki tej prezentacji jestem teraz w stanie wyszukać te fakty i wiedzieć na czym mam się bardziej skupić, zadając odpowiednie pytania."
"Bardzo ciekawe podejście. Otworzyło mi oczy na to, jak prosto można pisać teksty, że prościej jest pisać odpowiadając na pytania."
"Mam teraz bardzo proste i konkretne pytania, dzięki którym mogę pisać lepsze oferty. Wiem jak skupić się na czytelniku. Teraz pozostaje to wykorzystać i przetestować. "
"Wykład ten dał mi obraz tego, czym powinien być tekst sprzedażowy. Szczególnie istotne dla mnie było ukazanie, że pisanie dobrego tekstu nie opiera się na jakichś magicznych sztuczkach, ale na rzetelnym przedstawieniu oferty."
"Przede wszystkim mam plan, dzięki któremu wiem, jak się poruszać. Drugą rzeczą jest to, że nie muszę stosować super duper tricków perswazyjnych, żeby sprzedać, a wystarczy konkretna, szczera oferta. "
"Przede wszystkim będę wiedział, jak zabrać się do pisania. Nie będę się zastanawiał po każdej kropce, jak zacząć nowe zdanie i o czym w ogóle w nim pisać. Po prostu będę stawiał sobie pytania, na które chciałbym uzyskać odpowiedź jako Klient."
"Że pisanie oferty sprzedażowej nie jest takie trudne, że trzymając się schematów, wskazówek pokazanych przez Darka, jestem w stanie samemu napisać w sposób szybki i efektywny ofertę. "
"Dotychczas wydawało mi się, że kluczowe dla tekstu jest podanie korzyści, wynikających z zakupu produktu czy usługi. Teraz wiem, że to nie takie proste - korzyści owszem, są istotne, ale liczy się przede wszystkim pokazanie, że zakup raz na zawsze rozwiąże problem klienta."
Tak to się zaczyna:
Wykład prowadzi autor słynnej Biblii Copywritingu


17 lat

12 lat

+10000

+50
Ciągle sprzedaję
Ważnainformacja
Wykład miał miejsce w 2012 roku. Na jego podstawie powstał później bezpłatny poradnik, który otrzymujesz po zapisie do mojej listy mailingowej. To oznacza, że omawiane w wykładzie pytania znajdziesz też w bezpłatnym poradniku (obecnie Pierwszy poradnik Psychowritingu), ale w innym kontekście i bez tak dokładnego omówienia.
Copywriting bez ściemy
Krótki wykład z Krakowa z prostą procedurą pisania

- Nagranie video (74 minuty)
- Transkrypcja nagrania w panelu