Copywriting kursy online i szkolenia. Copywriting kursy online i szkolenia.
  • Start
  • Psychoblog
  • Szkolenia
  • Psychokursy
  • Usługi
  • Psycholetter
  • VOD (zaloguj)
Copywriting bez ściemy
Nagranie szkolenia

W 74 minuty nauczysz się tak pisać o swoim produkcie lub usłudze, by więcej osób chciało od Ciebie kupować?

Zamawiam wykład za 47 zł >>

Proponuję Ci Viagrę dla tekstów sprzedażowych:

To lekarstwo na niemoc pisania. Zobaczysz, jak stworzyć minimum pięć zdań nawet z jednego słowa. A każde zdanie będzie niosło tak dużą wartość dla czytelnika, że zachęci go do zakupu.

Bo wreszcie zobaczysz w swoim produkcie to, co widzą osoby, które chętnie go kupią. A zamiast reguł pisania otrzymasz plan, jak krok po kroku stworzyć produktywny opis produktu lub usługi. Dzięki temu szybko stworzysz tekst, który pomoże Ci więcej sprzedać.

Klient tyle się dowie o wartości produktu, ile mu napiszesz. Każde słowo, którego używasz w marketingu i sprzedaży albo przybliża klienta do zakupu albo go od niego oddala. Wiesz, jakie słowa o Twoim produkcie lub usłudze prowadzą klienta do zakupu?

Przestań marnować czas na wymyślanie tekstów. Naucz się tworzyć skuteczne opisy sprzedażowe z tego, co masz przed sobą!

Co zobaczysz na tym wykładzie?

  • Jak każdy właściciel strony internetowej codziennie traci na niej pieniądze - nawet, jeśli zarabia?
  • Na czym polega kult CARGO i jak okrada Cię ze sprzedaży i pieniędzy?
  • Jak w 3 krokach przejść od produktu do świetnej oferty?
  • Jakie pytania zadaje sobie kupujący i co mu napisać, by zapłacił Twój produkt?
  • Jak wykorzystać 5 elementów tekstu by coraz skuteczniej i WIĘCEJ sprzedawać?
  • Siedem sposobów na dodanie wartości sprzedażowej do każdej oferty.

Co Ci to da?

Otrzymasz plan pisania skutecznego tekstu sprzedażowego. Przestaniesz tracić czas na zastanawianie się, co napisać by sprzedać i... klientów, bo zaczniesz swoimi słowami wprost odpowiadać na pytania, jakie zadają sobie tuż przed zakupem. Dając im te odpowiedzi, dajesz konkretne powody do kupowania u Ciebie.

Taki tekst idealnie sprawdzi się jako opis produktu lub usługi. Jedna z agencji marketingowych używa tego wzorca do pisania angażujących postów dla swoich klientów, więc moim zdaniem każdy tekst zyska na wartości, gdy zaczniesz go tworzyć według tego wzorca.

Co powiedzieli uczestnicy, którzy byli na tym wykładzie?

W końcu zrozumiałem na czym polega pisanie perswazyjnego tekstu. Chodziłem do szkoły reklamy uczyli mnie podobno praktycy pracujący w agencjach m.in. jako copywriter jednak nie dowiedziałem się w ciągu trzech lat jak napisać skuteczny tekst reklamowy. Darek zrobił to w 45 minut, w każdym bądź razie pokazał swój warsztat, który jak sam przyznał to nic skomplikowanego i zachęcił do próbowania pisania.
Krzysztof Krawczyk
Prawnik
Twój wykład "Jak PISAĆ teksty, które sprzedają?" rozpoczął się dla mnie od mocnego wejścia 🙂 pokazałeś jak tracimy pieniądze, pisząc słabe teksty. Dziękuję Ci, że przedstawiłeś potem proste kroki i tricki do napisania skutecznego tekstu oferty.
Dariusz Bogacki
Trener i psycholog biznesu, coach LMI
Darek Puzyrkiewicz jest jednym z nielicznych copywriterów na Polskim rynku, który potrafi się dzielić swoją wiedzą copywriterską tak, że niemal każdy może z niej skorzystać i samodzielnie skonstruować porywający tekst marketingowy.
Piotr Kochanek
firma SmartPoint, marketer / przedsiębiorca / trener i coach biznesu
Byłem na wykładzie Dariusza na temat copywritingu w Krakowie. Zamiast pokazywać jakieś sztuczki copywriterskie, Darek pokazał konkretny sposób w jaki każdy może napisać ofertę, i to ofertę która działa, ponieważ opiera się na znajomości produktu i pokazuje konkrety.
Lecz Baczyński

Anonimowe odpowiedzi z ankiety w odpowiedzi na pytanie:
Co zmienił ten wykład w Twoim podejściu do pisania tekstów sprzedażowych?

 5/5

"Nigdy nie skupiałem się aż tak bardzo na ofertach. Bardziej zależało mi na dobrym produkcie. Dzisiaj jestem po wykładzie i zacząłem zdawać sobie sprawę z tego, że sam produkt to za mało..."

 5/5

"Przed obejrzeniem tego wykładu miałem problem z analizą swojego produktu. Ciężko było mi wypisać zwłaszcza fakty, dotyczące tego, co sprzedaje i szukałem w internecie informacji na ten temat. Dzięki tej prezentacji jestem teraz w stanie wyszukać te fakty i wiedzieć na czym mam się bardziej skupić, zadając odpowiednie pytania."

 5/5

"Bardzo ciekawe podejście. Otworzyło mi oczy na to, jak prosto można pisać teksty, że prościej jest pisać odpowiadając na pytania."

 5/5

"Mam teraz bardzo proste i konkretne pytania, dzięki którym mogę pisać lepsze oferty. Wiem jak skupić się na czytelniku. Teraz pozostaje to wykorzystać i przetestować. "

 5/5

"Wykład ten dał mi obraz tego, czym powinien być tekst sprzedażowy. Szczególnie istotne dla mnie było ukazanie, że pisanie dobrego tekstu nie opiera się na jakichś magicznych sztuczkach, ale na rzetelnym przedstawieniu oferty."

 5/5

"Przede wszystkim mam plan, dzięki któremu wiem, jak się poruszać. Drugą rzeczą jest to, że nie muszę stosować super duper tricków perswazyjnych, żeby sprzedać, a wystarczy konkretna, szczera oferta. "

 5/5

"Przede wszystkim będę wiedział, jak zabrać się do pisania. Nie będę się zastanawiał po każdej kropce, jak zacząć nowe zdanie i o czym w ogóle w nim pisać. Po prostu będę stawiał sobie pytania, na które chciałbym uzyskać odpowiedź jako Klient."

 5/5

"Że pisanie oferty sprzedażowej nie jest takie trudne, że trzymając się schematów, wskazówek pokazanych przez Darka, jestem w stanie samemu napisać w sposób szybki i efektywny ofertę. "

 5/5

"Dotychczas wydawało mi się, że kluczowe dla tekstu jest podanie korzyści, wynikających z zakupu produktu czy usługi. Teraz wiem, że to nie takie proste - korzyści owszem, są istotne, ale liczy się przede wszystkim pokazanie, że zakup raz na zawsze rozwiąże problem klienta."

Tak to się zaczyna:

Wykład prowadzi autor słynnej Biblii Copywritingu

Biblia copywritingu

16 lat

praktyki pisania tekstów biznesowych

11 lat

praktyki na rynku szkoleniowym

+10000

napisanych e-maili i tekstów sprzedażowych

+50

stworzonych specjalistycznych kursów
Dlaczego warto kupić ode mnie

Ciągle sprzedaję

Utrzymuję się z tego, co sprzedam, więc ani na chwilę nie tracę z oczu faktu, że każdy tekst musi ostatecznie prowadzić do zamówienia. Tego uczę na swoich szkoleniach. Nie "ładnego" pisania. Tylko tworzenia skutecznych biznesowo tekstów. Bo czego nauczy o sprzedaży nauczyciel, który sam tego nie robi?

Ważnainformacja

Wykład miał miejsce w 2012 roku. Na jego podstawie powstał później bezpłatny poradnik, który otrzymujesz po zapisie do mojej listy mailingowej. To oznacza, że omawiane w wykładzie pytania znajdziesz też w bezpłatnym poradniku (obecnie Pierwszy poradnik Psychowritingu), ale w innym kontekście i bez tak dokładnego omówienia.

Copywriting bez ściemy

Krótki wykład z Krakowa z prostą procedurą pisania

47 zł
Copywriting bez ściemy
  • Nagranie video (74 minuty)
  • Transkrypcja nagrania w panelu
Zamawiam >>
Po opłaceniu zamówienia system wyśle Ci e-mail z danymi do logowania. Niestety ta wiadomość czasem trafia do spamu – tam jej szukaj, gdyby długo nie nadchodziła. Możesz też od skorzystać z opcji „Nie pamiętasz hasła”. Loginem jest adres e-mail podany w zamówieniu. Logujemy się na tej stronie >>

Chcesz dodatkowo zobaczyćkurs, gdzie pokażę jak ulepszać swoje treści tak, by klient nie mógł ich zignorować?

(Po kliknięciu przejdziesz na nową stronę z opisem i dopiero tam zdecydujesz, czy chcesz dodatkowy kurs - będzie też link do powrotu nę tę stronę.)
TAK, chcę zobaczyć ten dodatkowy kurs Jak mi nie będzie odpowiadał, to tu wrócę i kupię tylko Wykład

SŁOWO DAJĘ, ZYSKI ROSNĄ! To znaczy, że strona Dynanet.pl powstała po to, by uczyć lepiej pisać i sprzedawać. Znajdziesz tu praktyczne kursy copywriterskie. Możesz też zamówić indywidualne szkolenie lub konsultacje.

Jakie kursy z copywritingu online mogę Ci zaproponować?

  • Psychostarter
  • Psychoreklamy
  • Psychowriting
  • Psychopage
  • Psyhompage
  • Psychoredakcja
  • Psychomaile
  • Psychobranding
  • Social Matrix
  • Cud Marketingowy
  • Short Message Selling
  • LinkedIn Leads
  • Pieniądze albo Życie!

Chcesz poradnik i newsletter?

Zobacz bezpłatny poradnik i newsletter >>

Zasady współpracy z copywriterem >>

Regulamin sklepu Dynanet.pl >>

Polityka prywatności serwisu Dynanet.pl >>

darek@dynanet.pl Odpowiadam w ciągu 24 godzin
501 161 491 W godzinach: 8:00 - 16:00
Potrzebujemy Twojej zgody:
Na tej stronie używamy "ciasteczek". Dzięki nim strona zapamiętuje Twoje preferencje i wybory. Kliknij “Akcepruję wszystkie”, by zezwolić stronie na używanie wszystkich ciasteczek. Jeśli chcesz je wybierać pojedynczo, kliknij "Cookie Settings" .
Wybierz ciasteczka do akceptacjiAkceptuję wszystkie
Manage consent

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary
Always Enabled
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. These cookies ensure basic functionalities and security features of the website, anonymously.
CookieDurationDescription
cookielawinfo-checkbox-analytics11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Analytics".
cookielawinfo-checkbox-functional11 monthsThe cookie is set by GDPR cookie consent to record the user consent for the cookies in the category "Functional".
cookielawinfo-checkbox-necessary11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Necessary".
cookielawinfo-checkbox-others11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Other.
cookielawinfo-checkbox-performance11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Performance".
viewed_cookie_policy11 monthsThe cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data.
Functional
Functional cookies help to perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collect feedbacks, and other third-party features.
Performance
Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.
Analytics
Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.
Advertisement
Advertisement cookies are used to provide visitors with relevant ads and marketing campaigns. These cookies track visitors across websites and collect information to provide customized ads.
Others
Other uncategorized cookies are those that are being analyzed and have not been classified into a category as yet.
SAVE & ACCEPT