Copywriting to język sprzedaży. Można się go nauczyć.

Proponuję dwudniowe zamknięte warsztaty dla Twojej firmy. Pracę na materiałach, którymi Twoja firma się posługuje.

Dwudniowe warsztaty z copywriterem praktykiem na zawsze zmieniają sposób pisania uczestników. Otrzymują gotowe wzorce tekstów i instrukcje ich używania. Po warsztatach będą potrafili na zawołanie tworzyć teksty, według podanych szablonów.

Chyba najważniejsze jest to, że uczestnicy od razu piszą i natychmiast otrzymują informacje zwrotne – także od innych uczestników! A ja na bieżąco podaję wskazówki, co i jak poprawić. Nie ma lepszej metody nauczenia się pisania tekstów, niż pisanie i doświadczenie zarówno trudności jak i sukcesu!

Co dają te szkolenia?

Wzorce i metody

Nie potrzeba zdolności ani natchnienia, by pisać skuteczne teksty marketingowe. Można pisać na zawołanie. Gdy liczy się czas i skuteczność słów, wtedy wkraczam ja, cały na czarno i pokazuję, jak to się robi. 

01

Zaciekawianie

Tworzenie ciekawych treści to fundament wszystkich tekstów - od reklam, po posty i artykuły. Bo jeśli nikt ich nie przeczyta, to jaki będzie efekt?
02

Zainteresowanie

Drugim krokiem w marketingu jest zainteresowanie klienta produktem lub usługą. Właściwa prezentacja to już tylko krok od zamówienia.
03

Zakup

Teksty biznesowe mają jeden cel: doprowadzić klienta do zakupu. Moja metoda pisania sprawia, że zakup dla klienta staje się następnym logicznym krokiem do wykonania.
04

Następny krok

Klient nie może zostać sam na sam ze swoim zakupem! Nie porzucajmy go, dajmy mu szansę na kolejne zamówienia!
Co proponuję na start?

3 podstawowe szkolenia:

Każde z tych szkoleń ma angażującą formę warsztatową – pracujemy na rzeczywistych tekstach. Można je przeprowadzić na żywo i online. Program jest nastawiony ma maksymalne wykorzystanie czasu. Jedna z klientek tak określiła moje szkolenie: Konkretne, merytoryczne, praktyczne, osadzone w rzeczywistości.

Siła Wyrazu w biznesie
Jak pisać, by od pierwszych słów prowadzić klienta do zakupu i nie stracić go po drodze?
Zobacz więcej
E-maile i newslettery
E-maile i newslettery
Jak komunikować się bezpośrednio z klientami, by pomagać w im w zakupie? Im częściej, tym lepiej!
Zobacz więcej
Content Marketing
Dziś klienci nie chcą, bym im sprzedawać. Wolą sami kupować. A Content Marketing im w tym pomaga.
Zobacz więcej
Dlaczego ja?

Co sprawia, że moje szkolenia są tak skuteczne?

Po pierwsze dlatego, że jestem praktykiem z ogromnym doświadczeniem. Po drugie...
  • Od 2010 roku żyję tylko z copywritingu. Jak widzisz, muszę być w tym dobry.
  • Od 1996 roku zajmuję się sprzedażą i moje teksty są nią mocno nasycone.
  • Sam prowadzę swój biznes, więc to dla mnie nie teoria, a praktyka.
  • Jestem certyfikowanym trenerem biznesowym. Mam doświadczenie w uczeniu – ze mną wszystko staje się proste!
Opinie organizatorów i zleceniodawców

Co mówią klienci?

Szkolenie Darka z copywritingu było jednocześnie inspirujące i bardzo praktyczne, bo oparte na przykładach, które w łatwy sposób można przenieść do własnego środowiska.

– Piotr Wójcik, Mercedes-Benz Vans

Więcej opinii?

A co mówią uczestnicy?

W końcu zrozumiałem na czym polega pisanie perswazyjnego tekstu. Chodziłem do szkoły reklamy uczyli mnie podobno praktycy pracujący w agencjach m.in. jako copywriter jednak nie dowiedziałem się w ciągu trzech lat jak napisać skuteczny tekst reklamowy. Darek zrobił to w 45 minut, w każdym bądź razie pokazał swój warsztat, który jak sam przyznał to nic skomplikowanego i zachęcił do próbowania pisania.

– Krzysztof Krawczyk, Prawnik

Szkolenia z Darkiem ukazują ludzką twarz tworzenia tekstów. To, co do tej pory wydawało mi się dobrym pomysłem - ostatecznie zmieniło się w marketingowy bełkot, zrozumiały dla garstki ludzi. Darek pokazał mi, że klient nie jest maszyną do czytania, a przede wszystkim człowiekiem, który chce to wszystko zrozumieć. Profesjonalizm, otwartość oraz kreatywność prowadzącego powodowały, że szkolenie było bardzo sympatyczne i owocne!
Adam Kaczmarek
Specjalista ds. Mediów Społecznościowych home.pl
Darek Puzyrkiewicz w łatwy sposób przedstawił koncepcje pisania tekstów sprzedażowych. Szczególnie wartościowa jest pogłębiona analiza potrzeb klientów, która od dziś jest dla mnie punktem wyjścia podczas pracy nad nowymi tekstami reklamowymi. Darek przekazuje wiedzę w sposób niezwykle interesujący, jest bardzo dobrym mówcą. Całodniowe spotkanie upłynęło mi błyskawicznie. Jest to bardzo miła odmiana w porównaniu do innych szkoleń.
Wojciech Topolewski
Specjalista ds. E-commerce OPONEO.PL
Szkolenie z copywritingu pokazuje, co tak naprawdę liczy się w pisaniu skutecznych tekstów sprzedażowych. Przedstawione techniki poparte są praktycznymi przykładami i doświadczeniami czołowego copywritera. Nie ma lepszej rekomendacji dla Copywritingu nauczanego przez pana Darka, niż jego skuteczność.
Wojciech Zduński
Marketing Hosting Poland 1&1 Internet Sp. z o.o.
Jestem zadowolona ze szkolenia. Podobał mi się przystępny sposób prezentacji, wiele przykładów i wskazówek, które można zastosować w pracy. Szczególnie cenne jest dla mnie przedstawienie innego spojrzenia na pisanie tekstów ofertowych położenie głównego nacisku na klienta i jego potrzeby, a nie produkt.
Magdalena Wocior
iStore.pl
Byłam bardzo mile zaskoczona. Przywykłam do mniej, lub bardziej nudnych, słabych merytorycznie wykładów, prowadzonych przez przeróżnych trenerów i prelegentów. W przypadku Darka - byłam bardzo mile zaskoczona. Skupiał moją uwagę przez cały swój wykład (!) To rzadka umiejętność. Do tego bardzo dobrze wie o czym mówi i potrafi to przekazać z wyjątkowym talentem. Poświęca konkretnym zagadnieniom tyle czasu, i w taki sposób je omawia, że najbardziej oporny musi zrozumieć. I daję głowę - zapamiętać.
Małgorzata Dwornikiewicz-Opalińska
EMPIRIA Szkolenia dla Kobiet
Kiedy analizował swoje teksty widać, że wszystkie mają ustaloną strukturę. Z łatwością można ją zaaplikować do każdej oferty i nauczyć jej każdego copywritera, bez względu na jego wcześniejsze doświadczenie z pisaniem. Osobiście, jako całkiem doświadczonemu copywriterowi najbardziej przypadły mi do gustu nowe sposoby na badanie oczekiwań grupy docelowej. Technika jest zadziwiająca w swojej prostocie. Zacząłem stosować ją na drugi dzień po szkoleniu i praca idzie zdecydowanie łatwiej.
Piotr Dębski
Copywriter AdPilot.pl
A może szkolenia online?

Copywriterskie VOD

Jeśli nie chcesz, nie możesz albo nie masz czasu na to, by poświęcić cały dzień na naukę – ucz się copywritingu we własnym tempie.

Sprawdź katalog szkoleń Darka i wybierz najlepsze dla siebie: