Co mogę dzisiaj dla Ciebie zrobić, by pomóc Ci pisać lepsze teksty e-maili, ofert i reklam?

Przypuszczam, że w tej chwili zastanawiasz się nad ważnym pytaniem.

Dlaczego on w ogóle miałby coś dla mnie zrobić?

To dobre i szczere pytanie. Dlaczego za darmo miałbym dać Ci coś, za co inni kazaliby płacić? I już Ci na nie odpowiadam.

Nietrudno zauważyć, że w Internecie pełno jest stron z najróżniejszymi poradami, zwłaszcza na temat marketingu internetowego i pisania skutecznych (perswazyjnych) tekstów. Wiem to, bo sam w ten sposób zaczynałem swoją przygodę z copywritingiem. I wiem też, że w większości zawierają one mało odkrywcze treści, które niewiele mogą pomóc.

A ja chciałbym, by moja strona była najlepszym źródłem informacji na temat copywritingu w polskiej części Internetu.

Jak widzisz, moja chęć pomocy wynika z egoistycznych pobudek. Ale dzięki temu każdy czytelnik mojego bloga (hm… to chyba dotyczy i Ciebie?) na tym skorzysta, bo zamiast śmieci dostanie wartościową treść.

Jeśli napiszesz (w komentarzu do tego posta) czego chcesz się pilnie dowiedzieć, co bardzo by Ci pomogło w Twoim biznesie, to zrobię wszystko, by to Ci zapewnić.

To co, napiszesz teraz o czym chcesz w najbliższym czasie czytać?