Gdy piszesz tekst, który ma przekonać klienta do zakupu Twojego produktu, to na pewno zastanawiasz się, co mu powiedzieć by sprzedać tę rzecz. Jest wiele porad na temat copywritingu, ale ja chcę Ci dziś pokazać coś prostego.

To Ci pomoże w stworzeniu skutecznego tekstu.

Jeżeli Twój tekst nie sprzedaje, to na pewno czegoś mu brakuje. Czego?

Oto moje 10 przykazań copywritera:

1. Nie zabieraj się za pisanie tekstu dopóki nie dowiesz się kim jest docelowy klient i dlaczego miałby być zainteresowany tą ofertą.

2. Najpierw przyciągnij uwagę klienta, a dopiero potem sprzedawaj.

3. Skup się na tym, co chce klient, a nie Ty.

4. Powiedz, co konkretnie sprzedajesz i co dokładnie klient otrzyma po zakupie.

5. Nie oszukuj, pisz prawdę, ale podaj ją w atrakcyjny dla klienta sposób.

6. Nie wymyślaj korzyści! Odkryj je w faktach na temat produktu oraz w problemach i pragnieniach klienta.

7. Udowodnij każde swoje twierdzenie by klient uwierzył w Twoje obietnice.

8. Zademonstruj rezultaty, jakie przynosi Twój produkt i jeśli to możliwe pokaż ludzi, którzy je osiągnęli.

9. Przekonaj, że to wyjątkowa okazja, która lada chwila na zawsze przeminie.

10. Pamiętaj, że ostatecznym celem Twoich działań jest sprzedaż, a nie robienie wrażenia na kliencie.

Które z tych przykazań sprawia Ci największą trudność?