największy problem sprawia Twój mózg
W dzisiejszym odcinku:
- jak wreszcie napisać tekst, taki, jaki powinien być?
- potrzebujesz tylko tych dwóch rzeczy, by osiągnąć każdy efekt, jaki sobie zamarzysz
- kto nigdy nie napisze „wielkiego” tekstu?
- co jest największą przeszkodą w zarabianiu większych pieniędzy?
Dziś „typowy” list od uczestnika NSC.
Ciekawe, czy zgadniesz, dlaczego „typowy”?
Oto on, zobacz:
Wiesz dobrze, że do NSC dojrzewałem długo. Bardzo długo. Tym bardziej byłem… zły na siebie, że zdecydowałem się tak późno. Najbardziej odpowiada mi to, że dajesz do ręki same konkretne wskazówki, gotowe rozwiązania i pokazujesz jak to wygląda od strony klienta. Co się dzieje w jego głowie. Jestem Ci wdzięczny, że przymuszasz do wykonania wszystkich ćwiczeń.
Rękawy zakasałem do pracy dopiero po obejrzeniu czwartego video. Nie chciałem czekać na kolejną porcję wiedzy, chciałem działać.
Za mną bardzo intensywny miesiąc. Oprócz pisania tekstów było też trochę pracy bardziej technicznej przy budowie nowego serwisu. Ale nie o tym chciałem mówić.
Pierwszy raz powstały teksty, które po przeczytaniu przez moich bliskich, znajomych, kilku klientów, dały zupełnie inny komentarz niż do tej pory. Już nie usłyszałem „no, fajnie napisałeś”. Było za to „ooo, nie wiedziałem, że to aż tak złożony temat, a jak trzeba zrobić to… a jak tamo…” Tekst wciągnął w dyskusję nad przedmiotem treści. O to mi chodziło.
Czy teksty są idealne? Nie, pewnie nie. Przede mną kolejne video. Ok, kilka czeka w kolejce. Nie obejrzałem z premedytacją, aby nie zmieniać w kółko tego, nad czym pracowałem, ale to uruchomić, pokazać światu. Teraz mogę ulepszać.
(…)
PS. Z zakupem NSC zwlekałem zastanawiając się, czy znajdę tam coś nowego. Teraz już mam na to inny pogląd. To nie zawsze musi być coś zupełnie nowego, odkrywczego. Czasem wystarczy, a może właśnie to jest najważniejsze, że pokazujesz jak coś zrobić, w jaki sposób to ma szansę zadziałać i popychasz aby się wziąć do roboty. Jeszcze raz: dziękuję.
No i jak myślisz, co jest w tym typowego?
Efekty chodzą parami.
Decyzja plus działanie.
Odłóż decyzję, nie będzie działania.
Odłóż działanie, decyzja będzie fikcją.
W obu przypadkach nie będzie efektu.
Dziś mówimy o Tobie.
Piszę Ci wprost, dlaczego nie masz efektów, jakich oczekujesz.
Wiem, że coś tam działasz, ale według mnie ważniejsza jest decyzja.
Widzisz, często boimy się działania i podejmujemy małe decyzje.
A powinny to być decyzje nie małe, lecz śmiałe!
Małe decyzje prowadzą do małych działań i małych efektów.
Śmiałe decyzje prowadzą do śmiałych działań i podboju świata.
Uważam, że większość ludzi ogranicza się małymi decyzjami – ze strachu przed sobą – że nie dadzą rady albo coś.
Powiedzmy sobie to wprost – osoba, która podejmuje małe decyzje nigdy nie napisze śmiałego tekstu, a więc nie ma co liczyć ma śmiałe efekty.
To takie proste.
Czasami śmiałe decyzje kończą się niepowodzeniem.
Zaakceptuj to i przejdź do następnej decyzji!
Nigdy nie masz gwarancji 100% powodzenia.
Ale jeśli podejmujesz małe decyzje masz gwarancję, że nigdy nie urośniesz, ani Ty ani Twój biznes. GWARANCJA!
Czasami zachęca się nas do tego, by coś zrobić inaczej.
Moim zdaniem to śmierdzi.
Lepiej zrobić coś śmielej, to otworzy Ci oczy na nowy świat.
Jedną z rzeczy, do której namawiam każdego przedsiębiorcę jest podwojenie cen.
Czujesz ten strach?
Podwajając ceny od razu zarabiasz więcej.
I od razu pracujesz z lepszymi klientami. Tak, mówię to wprost, klient, który płaci więcej jest lepszy!
Przede wszystkim jest bardziej śmiały!
Chcesz mieć lepszych, bardziej śmiałych klientów?
Podwój ceny.
Jasne, nie chodzi o samą zmianę cyferek na metce!
Ale przygotowałem dokładną procedurę, jak to zrobić.
Od razu powiem, że technicznie jest to bardzo proste.
Największy problem sprawia Twój mózg, a dokładniej przekonania, jakie tam pielęgnujesz, dlatego nimi musisz się zająć w pierwszej kolejności.
Dwa lata temu poprowadziłem webinar szkoleniowy, za który uczestnicy płacili po 297 zł. Tak, dobrze widzisz. I jeszcze byli bardzo zadowoleni, kupowali następne z tej serii, więc to działa.
Ale Ty nie musisz płacić 297 zł, by otrzymać nagranie tego webinaru, z transkrypcją, wersją audio w mp3 do ściągnięcia na telefon i słuchania oraz jednostronicowym podsumowaniem ActionShift.
Masz to jako bonus w pierwszym miesiącu NSC, możesz zobaczyć nową ofertę.
PS To lekko uaktualniony tekst archiwalnego newslettera, wysyłanego do subskrybentów mojej listy Szkoła Copywritingu. Jeśli chcesz otrzymywać najnowsze listy, musisz dołączyć do stale rosnącej grupy czytelników newslettera. Otrzymasz nietypowe wsparcie i od razu cudny poradnik copywritingu na start . ZOBACZ >>
Napisz komentarz