W dzisiejszym odcinku:

  • co robi Ania, że zbliża się do miliona?
  • na co patrzeć, by lepiej pisać?
  • co zawsze budzi największe emocje?

“Do miliona już niedaleko.”

Nie ma nic lepszego dla nauczycieli, niż taka informacja od ucznia.

Szkoła Copywritingu sprawdza się w każdej branży, to list, jaki wczoraj otrzymałem od Ani:

“Dzień dobry. Naprawdę!

Dostałam dziś kolejny list od Ciebie.

Super list.

Na początku naszej znajomości zapytałeś jaki mi idzie a ja napisałam, że zaprzyjaźniam się z Tomkiem….

Jestem w NSC drugi miesiąc. Ma to na mnie wpływ. Ma to wpływ na moją pracę.

Zaczęłam inaczej pisać o produktach w moim sklepie. Wprowadzam to czego intuicyjnie mi brakowało, bo wszystkie sklepy z suplementami są prawie identyczne.

Fotka, opis wg receptury kopiuj – wklej ze strony producenta i dostawcy. I mój sklep był taki.

Teraz rozmawiam z klientem albo opowiadam mu o produkcie dzieląc się swoimi doświadczeniami.

Do miliona już niedaleko.”

Po pierwsze, to pytanie o to, jaką masz perspektywę?

Czy idziesz na milion, czy dłubiesz w biznesie, jak w nosie, wygrzebując co nieco?

Zawsze powtarzam – to ludzie piszą oferty, e-maile i posty, a nie techniki.

A nic tak nie mobilizuje ludzi do pracy niż śmiały cel.

Bez nastawienia “na milion” niewiele zrobisz i… mało zarobisz.

Oczywiście, ten “milion” to może być dla Ciebie coś innego.

Po drugie, to jakie dajesz nastawienie swoim klientom?

Czy prowadzisz ich do czegoś wielkiego?

Wiesz, jeśli ty dłubiesz tylko w nosie, ciężko będzie Ci być przekonującą osobą w kierunku czegoś większego.

Co widzisz, gdy piszesz?

A co widzi Twój czytelnik, gdy czyta?

Zobacz, copywriting to gra mentalna.

A każda gra ma swoją stawkę.

Wysokie stawki wywołują emocje, małe zaś nudzą.

Ty ustalasz stawkę dla siebie i swoich klientów.

Bardzo chciałbym otrzymać od Ciebie wiadomość:

“Darek, do miliona już niedaleko!”

Może więcej?

A droga jest prosta, bo to klient Ci płaci.

Ile płaci, to kwestia Twojej stawki!

PS To lekko uaktualniony tekst archiwalnego newslettera, wysyłanego do subskrybentów mojej listy Szkoła Copywritingu. Jeśli chcesz otrzymywać najnowsze listy, musisz dołączyć do stale rosnącej grupy czytelników newslettera. Otrzymasz nietypowe wsparcie i od razu cudny poradnik copywritingu na start . ZOBACZ >>