pytanie Lucyfera
Powiedz, jest różnica między na przykład 5,76% a 1,07%?
To są CTR-y z dwóch różnych codziennych e-maili.
Czyli ile osób na 100 kliknęło w link w e-mailu.
Pisze je ta sama osoba, sprzedaje ten sam produkt, więc co sprawia różnicę?
Storyselling.
Nie jestem geniuszem opowiadania, jednak posiadłem pewną ciekawą umiejętność, która pomaga mi robić biznes.
Nie wiem, czy znasz serial Lucyfer?
Bohater serialu Lucifer Morningstar posiada ciekawą umiejętność.
Zadaje pytanie, na które każdy odpowiada zgodnie z prawdą.
W serialu razem w detektyw Decker prowadzą śledztwa w sprawie zabójstw i ta umiejętność wydobywania skrywanych odpowiedzi bardzo im pomaga.
Lucy staje przed takim człowiekiem, diabelsko się uśmiecha i pyta:
“Czego tak naprawdę pragniesz?”
I wtedy wychodzą na jaw skrywane tajemnice.
Jedyną osobą, na która to nie działa jest Chloe Decker, jego partnerka. Jest pewien powód, ale nie chcę tu jej demaskować.
A Lucy jest diabłem, który uciekł z piekła.
Ma różne moce, ale ta jest bardzo przydatna, bo działa bez przemocy.
Więc, gdyby Ci się udało tę moc przejąć, zadziwiłyby Cię odpowiedzi klientów na to pytanie:
“Czego tak naprawdę pragniesz?”
Różnica między 5,76% a 1,07% to różnica pragnień.
1,07 to płaski e-mail, poprawny, ale płaski, bo ciężko jest ciągle pisać super e-maile.
E-mail z CTR-em 5,76 zawiera w sobie to coś, co jest bliskie pragnieniom klientów.
Jestem pewien, że jest lepszą odpowiedzią na pytanie:
“Czego tak naprawdę pragniesz?”
Bo trzeba iście diabelskiej mocy, by wydobyć z klienta to, o go naprawdę napędza.
Gdy pytasz klientów “czego pragniesz”, dadzą Ci wiele odpowiedzi.
Ale gdy zapytasz “Czego tak naprawdę pragniesz?” nastanie cisza.
I jeśli nie masz specjalnej umiejętności, na ciszy się skończy.
A jeśli nie wiesz, czego klient naprawdę pragnie, to nie dasz mu na to odpowiedzi i klient tak naprawdę nie kupi.
Ale to nie umiejętność zadawania pytania jest kluczowa, tylko umiejętność dawania prawdziwych odpowiedzi.
Bo jeśli odpowiesz na prawdziwe pragnienia klientów, pojawi się prawdziwa sprzedaż.
Nowe nagranie, które dziś dodaję do panelu NSC prowadzi w tym za rękę.
Może nie masz czasu, może nie chce Ci się niczego uczyć, może uważasz, że to Ci niepotrzebne albo mnie nie lubisz.
Ale powiedz:
„Czego tak naprawdę pragniesz?”
Więcej klików, więcej konwersji, więcej kupujących?
Moją odpowiedzią jest NSC.
Cały copywriting bezpłatnie
w 5 e-mailach?
To Ci wystarczy, by szybko napisać każdy tekst sprzedażowy.
Jedna z czytelniczek tak napisała: dziękuję za najbardziej konkretną rzecz napisaną o pisaniu, jaką przeczytałam (chyba) w całym życiu.
Pobierając materiały, wyrażam zgodę na otrzymywanie newslettera i informacji handlowych od Dynanet.pl Dariusz Puzyrkiewicz. Mogę cofnąć zgodę w każdej chwili. Dane będą przetwarzane do czasu cofnięcia zgody.
Napisz komentarz