Copywriting w Internecie Copywriting w Internecie
  • Usługi
  • Szkolenia z copywritingu
  • Wyluzuj na 5 minut
  • Kontakt
Category

Copywriting

  • Badania
  • Blog
  • Copywriting
  • Copywriting ogólnie
  • Cytaty
  • E-mail marketing
  • Komentarze
  • Krótkie porady
  • Książki
  • Newsletter
  • Oferta
  • Przykłady ofert
  • Rozwój
  • Rozwój biznesu
  • SEO Copywriting
  • Sprzedaż
  • testy
  • Wywieranie wpływu
06 Sie '19

12 Kroków Anonimowych Copywriterów

Autor: Darek Puzyrkiewicz kategoria: Copywriting
12 kroków anonimowego copywritera

[UWAGA: ten artykuł o copywritingu zawiera nachalne lokowanie produktów!] Zapraszam Cię do klubu Anonimowych Copywriterów. Klubu osób, które uwolniły się od uzależnienia. Uzależnienia od tego, co nie działa w ich życiu. Od ciągłej pogoni za kolejnym upojeniem nowością. Od wydawania kasy na nową butelkę eliksiru złudzeń w dziedzinie copywritingu. Od…

Czytaj dalej
09 Kwi '19

Co Newton ma wspólnego z copywritingiem?

Autor: Darek Puzyrkiewicz kategoria: Copywriting

Nic. A jednak jego zasady pokazują, jak copywriting pomaga więcej sprzedać. Dzięki temu, że rozumiemy te 3 zasady, nie musimy modlić się do żadnego bożka, by rower pojechał. Wystarczy przyłożyć siłę w odpowiednim miejscu. (Unikam pewnego homofobicznego słowa, nie wiem, czy dobrze, tak na wszelki wypadek.) Tak samo ze sprzedażą.…

Czytaj dalej
04 Gru '17

[CASE STUDY] Co musi zawierać Landing Page, by nie tracić 30% klientów?

Autor: Darek Puzyrkiewicz kategoria: Copywriting

Zmiana kilku słów w nagłówku spowodowała, że jedna z wersji Landing Page sprzedawała pewien produkt o jedną trzecią słabiej. Albo może lepsza wersja sprzedawała o 30% lepiej?

Czytaj dalej
15 Sie '17

3 artykuły na blog, których potrzebuje każda firma

Autor: Darek Puzyrkiewicz kategoria: Copywriting
Wyścig klientów

Każda firma potrzebuje klientów. Klienci nie rodzą się przez pączkowanie – trzeba ich nieustannie zdobywać. Jeśli zaniedbasz zdobywanie, źródełko sprzedaży wyschnie i wtedy dopiero będzie płacz…

Czytaj dalej
27 Cze '17

Jak marketing konwersacyjny pomógł mi stworzyć bestseller z Biblii Copywritingu?

Autor: Darek Puzyrkiewicz kategoria: Copywriting
Biblia Copywritingu

Wiele osób mnie pyta, jak to zrobiłem, że moja książka o copywritingu tak długo się trzyma na pierwszym miejscu listy bestsellerów.

Czytaj dalej
13 Sty '17

2 konkretne kroki, by więcej zarabiać jako copywriter

Autor: Darek Puzyrkiewicz kategoria: Copywriting

Wprowadzenie

Czytaj dalej
11 Sty '17

Jak zostać copywriterem – na serio

Autor: Darek Puzyrkiewicz kategoria: Copywriting
Wyzwania dla copywritera

Znajdziesz wiele artykułów o tytule “Jak zostać copywriterem”, prawda? Po co więc kolejny? Powód jest jeden – gwarantuję Ci, że nie chcesz zostać copywriterem. Wiele osób myśli sobie – jakie to proste, przecież umiem pisać…

Czytaj dalej
02 Wrz '16

Jak prawie natychmiast zwiększyć skuteczność Landing Page?

Autor: Darek Puzyrkiewicz kategoria: Copywriting
Co napisać, by zwiększyć skuteczność Landing Page?

Landing page, to obecnie podstawowe narzędzie copywritera. Długość i wygląd mają znaczenie, ale o wiele ważniejsza jest treść tejże strony. Pomogę Ci szybko zwiększyć konwersje. 

Czytaj dalej
05 Lip '16

Content Marketing czy Kontekst Marketing?

Autor: Darek Puzyrkiewicz kategoria: Copywriting

Jak by to było, gdyby sama nazwa Twojej firmy wywoływała silne i irracjonalne pragnienie zakupu? Albo Twoje imię i nazwisko? Wydaje się niemożliwe? Zaraz zobaczysz, że to prostsze, niż myślisz.

Czytaj dalej
18 Mar '16

Jak pisać artykuły na blog, by pomagały w sprzedaży? WEBINAR

Autor: Darek Puzyrkiewicz kategoria: Copywriting
Content Marketing

17 marca, w godzinach wieczornych, przeprowadziłem szkolenie online “Content Hacker”. Pokazałem, jak “od ręki” pisać ciekawe artykuły.

Czytaj dalej
09 Mar '16

Jak pisać artykuły na blog, by pomagały w sprzedaży? Część 2

Autor: Darek Puzyrkiewicz kategoria: Copywriting
Pisanie artykułów na blog

Własny blog jest idealnym narzędziem prowokowania potencjalnych klientów do kontaktu z Tobą. Dlaczego “prowokowania”? Mówią na to “generowanie leadów”.

Czytaj dalej
04 Mar '16

Jak pisać artykuły na blog, by pomagały w sprzedaży? Część 1

Autor: Darek Puzyrkiewicz kategoria: Copywriting

Czyja to wina, gdy klient nie kupuje i ucieka ze strony internetowej lub kasuje e-mail promocyjny? Słabego copywritera, czy produkt jest do niczego? A może jest trzecia opcja?

Czytaj dalej
1 2 3 … 9
Cud Marketingowy
Uwolnić Dopaminę
Najnowsze artykuły:
  • Masz odwagę wywierać taki wpływ swoimi słowami?
  • 12 Kroków Anonimowych Copywriterów
  • Co Newton ma wspólnego z copywritingiem?
  • Sprytna sztuczka copywriterska
  • Jak sprzedawać, gdy masz 3650 konkurentów?
  • Marketing konwersacyjny w pigułce
  • Sto razy lepsza sprzedaż?
  • Pouczający sekret marketingu konwersacyjnego
  • Czy jesteś półgłowkiem sprzedażowym?
  • Umiesz tak?

Pamiętaj i newsletterze - zapis poniżej:

dane kontaktowe

Dynanet.pl Dariusz Puzyrkiewicz,
ul. Słowiańska 3, 82-500 Kwidzyn

+48 55 267 08 59

darek@dynanet.pl

Usługi i szkolenia:

  • Audyt copywriterski
  • Pisanie tekstów
  • Szkolenia z copywritingu
  • Wszystkie kursy online >>
  • Bezpłatny kurs: Uwolnić Dopaminę
  • Nowa Szkoła Copywritingu

Chcesz bezpłatny poradnik?

Cały marketing można sprowadzić tylko do jednego - odpowiednich słów, które trafiają do klienta. Reszta, to tylko narzędzia komunikacji.

Pobierz bezpłatny poradnik >>

© 2020 Dynanet.pl Dariusz Puzyrkiewicz