Kategoria Teksty z mojego newslettera Liczba artykułów: 79

3 lepsze zasady pisania ofert

Tekst, który sprzedaje sam się nie napisze - wiesz o tym? Trzeba wykonać pracę. Im bardziej się postarasz, tym lepszy efekt zobaczyć. Pokażę Ci więc moje trzy proste kroki do skuteczniejszych tekstów.

sprytna sztuczka copywriterska

Sprytna sztuczka copywriterska

Jest taka głupia sztuczka, która zawsze działa w zdobywaniu klienta. Jeśli ją opanujesz, możesz nawet zdalnie sterować uwagą klienta. Aby ją dobrze wytłumaczyć, dam Ci przykład z życia. W niedzielę…

Jak sprzedawać, gdy masz 3650 konkurentów?

Nic Ci nie pomoże, jeśli nie zmienisz tej jednej rzeczy. Muszę Ci to napisać, po kolejnym e-mailu od Przemka, który tak zareagował na mój newsletter o wyprawie do Czech: “Historia…

Marketing konwersacyjny w pigułce

Dlaczego marketing marketing konwersacyjny jest taki trudny? Odpowiedź jest prosta, oto przykład. Żona informatyka wysyła go po zakupy: – Kup parówki, a jak będą jajka, to kup dziesięć. Idzie więc…

Sto razy lepsza sprzedaż?

Taka historia sprzedażowa mi się zdarzyła niedawno. Jednym z miejsc, które bardzo chciałem odwiedzić na urlopie było Skalne Miasto w Czechach. Widziałem zdjęcia i zacząłem sobie wyobrażać, jak to wygląda…

Pouczający sekret marketingu konwersacyjnego

Czytam właśnie książkę, która zmienia mój sposób patrzenia na marketing konwersacyjny. Obala pewien stereotyp, którego uparcie trzymam się od lat. I teraz mi głupio, że będę musiał się przyznać do…

Czy jesteś półgłowkiem sprzedażowym?

Copywriting jest językiem marketingu konwersacyjnego. To za jego pomocą dokonuje się sprzedaż. Jednak samo opanowanie języka sprzedaży nie wystarczy! Dwie umiejętności są potrzebne do tego, by sprzedawać za pomocą marketingu…

Umiesz tak?

Co na to powiesz? Jednym z moich urlopowych celów było przejechanie się tak zwaną drogą 100 zakrętów. Tak, urlop spędzałem na Dolnym Śląsku, a ta droga jest między Radkowem a…

Co wynika z 2 zasady Cialdiniego?

Podstawowa zasada copywritingu – raz wprawionego w ruch klienta ciężko zatrzymać. Ale klienta, który stoi, ciężko ruszyć z miejsca. Dotyczy to też Ciebie! Druga zasada Cialdiniego, to zasada konsekwencji. Sprawdzano…

Tej ekstremalnej metody pisania nie znasz

Jeśli jesteś złym copywriterem, łatwo staniesz się genialnym. Im gorszym jesteś, tym lepszym możesz być. Naprawdę! Jeśli zrobisz tylko to, do czego Cię namawiam. Wykorzystuje bardzo ciekawą cechę każdego człowieka.…

Dlaczego tak wolno Ci to idzie?

Szybko, szybko, szybko napisać, szybko sprzedać, szybko otrzymać pieniądze! Czujesz tę presję na sobie? I pod wpływem takiej presji, niektórzy robią głupie rzeczy, które opóźniają napisanie tekstu, sprzedaż i napływ…

Copywriting nie jest dla psów

Czy stoisz po właściwej stronie? (Uprzedzam, że ten e-mail rozpędza się powoli, ale koniec może Cię mocno zaskoczyć.) Jedni uważają, że najważniejsze jest dobrze zacząć, inni, że liczy się, jak…

Bez tego nie ruszysz klienta

Są takie chwile, które pamiętasz. Nie chodzi o zdjęcia z wakacji. Raczej te, gdy odpalasz swoją marketingową rakietę. Piszesz posta, e-mail, artykuł, może robisz reklamę. Ta chwila, gdy za moment…