Kategoria Teksty z mojego newslettera Liczba artykułów: 38

3 lepsze zasady pisania ofert

Tekst, który sprzedaje sam się nie napisze - wiesz o tym? Trzeba wykonać pracę. Im bardziej się postarasz, tym lepszy efekt zobaczyć. Pokażę Ci więc moje trzy proste kroki do skuteczniejszych tekstów.

Dobra wiadomość dla każdego, komu plączą się słowa

Jak myślisz, która reklama wygrała? Identyczne zdjęcia i opisy, różniące się tylko tekstem pod obrazkiem. Pierwsza typu “X sposobów na…”. Druga, typu “X przeszkód, które…”.

Szybkość

Darmowe minuty od Darka

“Dzisiaj szybko. Już niedługo 6 miesięcy od kiedy jestem w NSC. I nic się nie zmieniło… Może po prostu mam do tego złe podejście.  Stoję teraz przed dylematem. Czy wejść w to na kolejne 6 miesięcy?  Czy przez następne 6 miesięcy coś się zmieni?

Oszustwa nlp

Jak zdemaskowałem ściemę NLP

Masz chęć zahipnotyzować klientów? Postanowiłem kiedyś wypróbować te całe NLP. Na sobie oczywiście. Opiszę Ci moje doświadczenie. Wnioski sobie wyciągnij.

Nie krzycz, rozmawiaj

Miękka formuła twardej perswazji

Megafonowe teksty zawsze wywołują opór. Kiedyś mówiło się na to szczekaczka. Gdy ktoś chce przemówić do tłumu, bierze do ręki megafon i wszyscy go “słyszą”. 

Marketing prowokacyjny

Sprzedaż prowokacyjna w e-mailu

Pokażę Ci wreszcie pewną technikę, która otworzy przed Tobą nowe możliwości sprzedaży. Sprzedaż powinna być tak naturalna jak zdrowie.

Przestań się bać swoich słów

"To za drogo!” Znasz ten tekst? Każdy wyznawca Dobrej Sprzedaży natyka się ciągle na ten sam problem. A gdybyśmy raz na zawsze ten problem rozwiązali?

Nigdy nie jest za późno. Na e-mail.

E-mail marketing to marketing cudów. Cudów budowania relacji biznesowych z całkiem obcymi osobami, które po prostu wysyłają Ci pieniądze. I cudu Twoich możliwości, bo i Ty możesz to robić! 

Nagle… zaczęło się jej chcieć

Dlaczego aż tak ważna jest Twoja konwersacja z klientem? Są dwa konkretne powody. Daje coś, czego nie daje żaden inna metoda marketingowa. Co mówi na ten temat mistrz marketingu Bruce Lee? 

Natury ludzkiej nie oszukasz

Dwa dni temu zgłosił się do mnie potencjalny klient z ciekawym problemem marketingowym. Jest specjalistą od IT, specjalizuje się w migracji danych. I ma problem ze marketingiem.

Co naprawdę porusza tłumy?

Marketing konwersacyjny przypomina wybory. Masz swoją “partię” i jeśli chcesz się utrzymać przy władzy, musisz pilnować głosów. Tu nie ma przypadków.

E-mail marketing

E-maile nie działają

Prawdopodobnie nie doczytasz tego do końca. Zrobi to tylko kilka osób, które wyróżnia jedna wyjątkowa cecha. To coś, co odróżnia osoby osiągające świetne efekty od tych, którzy tylko o tym marzą.

Automatyzacja biznesu

W 2014 roku tak bardzo chciałem zautomatyzować swoją sprzedaż, że popełniłem głupi błąd. To było po 12, gdy już obrobiłem się z bieżącymi pracami. Siedzę i myślę, jak by tu zwiększyć sprzedaż, ale się nie napracować.