Kategoria Teksty z mojego newslettera Liczba artykułów: 38

Perswazja w oczach

Co musisz kupić, by skuteczniej sprzedawać?

Te same e-maile są zawsze odbierane na dwa skrajnie różne sposoby. Wczoraj pod wpływem impulsu zadałem ciekawe pytanie. O perswazję w moich wiadomościach. Kto i jak ją czuje.

Jak się cenisz?

Czy nie jest już dla Ciebie za późno? Sprawdź, bo odpowiedź na to życiowe pytanie ma szansę poprawić Twój marketing! Wczoraj taką wiadomość dostałem od jednej z czytelniczek newslettera na Facebooku, Marty:

Musisz więcej pisać

Największy sekret skutecznych copywriterów?

Dobrze, sekrety są dwa, chcesz je poznać? Opowiem Ci o swoim doświadczeniu z pisaniem. To pisanie przynosi mi największe pieniądze. Zaczniemy od tego najważniejszego. 

Wejdź wyżej

Chcesz zarabiać dwa razy więcej?

Większość osób, które czytają ten newsletter mówi, że ma jeden główny cel. Ciekawe, czy Ty też? Chcą się dowiedzieć, jak zwiększyć sprzedaż. Też tego chcesz?

Brakuje Ci klientów?

Co robię, gdy “brakuje” mi klientów?

Jeśli zajmujesz się biznesowo copywritingiem, istnieje duże prawdopodobieństwo, że za bardzo przejmujesz się pisaniem, a za mało sobą. To wniosek po wielu indywidualnych warsztatach. 

Mistrz sprzedaży

Jak nauczyłem się dobrze sprzedawać?

Wiele osób pisze do mnie, że ma problem z rozpoczęciem. Rozpoczęciem tekstu na Landing Page, do artykułu, czy posta na Facebooku. Za chwilę dam Ci rozwiązanie tego problemu.

Jak zwiększyć sprzedaż

Zimna wojna w sprzedaży?

Jednym z najczęstszych powodów, dla których klienci odrzucają oferty zakupu jest proste zdanie: "TO NIE DLA MNIE". Musisz nauczyć się eliminować ten opór. Najlepiej szybko. Jeśli ich z tym zostawisz - stracisz.

Jak przekupić klienta by kupił?

TAK, wiem, że nie jesteś w nastroju.  Każdemu może się przydarzyć. Mówię o nastroju do kupowania. Pewnie w ogóle teraz o tym nie myślisz. Tak, jak Twoi klienci.

Co Ty wiesz o sprzedawaniu?

Myślę, że większość czytelników ma problem marketingowy, taki, jak Michał, który do mnie napisał. Pokażę Ci fragment e-maila, a zaraz po nim copywriterskie rozwiązanie problemu. Nie możesz tego przegapić.

Efekt domina w copywritingu

Dylemat ameby

Gdy nie wiesz, co napisać, a tworzysz (lub musisz stworzyć) jakikolwiek tekst, płacisz za to najwyższą cenę. Sprawdź, czy i ty popełniasz ten błąd. Jeśli tak, to zniżasz się wtedy do poziomu ameby. 

Pułapki e-mailmarketingu

Pan tu nie stał

“Tego znaku tu nie było!” Ta historia powtarza się, odkąd istnieją samochody, policja i znaki. A potem mandat. Ale marketerzy płacą znacznie wyższą cenę, niż te kilkaset złotych i parę punktów karnych. Możesz tego uniknąć!