Copywriting w Internecie Copywriting w Internecie
  • Usługi
  • Szkolenia z copywritingu
  • Wyluzuj na 5 minut
  • Kontakt

Blog

02 Lip '09

Copywriter musi dopasować się do czytelnika

Autor: Darek Puzyrkiewicz kategoria: Rozwój

Dziś jeden z maili, jakie przesyłają mi czytelnicy tego bloga, wraz z moją odpowiedzią.

Odpowiadam w nim na pytanie, jak dopasować się do klienta, by tekst do niego skierowany była maksymalnie skuteczny.

Irek pisze: “ Mam też pytanie techniczne, jeśli chcesz, odpowiedź możesz dorzucić do zbioru Twoich artykułów, może komuś się przyda:) W jaki sposób podczas pisania tekstów ofertowych, reklam, mailingów itp. skierowanych do konkretnej grupy docelowej, dopasowujesz styl pisania? Chodzi mi dokładnie o słownictwo, zwroty, historie, które trafiają do ludzi. W jaki sposób dowiadujesz się, co będzie skuteczne? ”

Moja odpowiedź:

Czytaj dalej
25 Cze '09

Smiali się, ale kiedy zobaczyli…

Autor: Darek Puzyrkiewicz kategoria: Przykłady ofert, Rozwój

Zobacz, jaka klasyka reklamy dotarła do mojej skrzynki. Polski marketing bezpośredni zaczyna wzorować się na sprawdzonych schematach? Ciekawe, co będzie dalej….

Czytaj dalej
20 Cze '09

2 największe sekrety sloganów – jak mogą Ci pomóc w sprzedaży online?

Autor: Darek Puzyrkiewicz kategoria: Copywriting

Marzeniem wielu właścicieli stron jest slogan, który powali czytelnika i w ciągu kilku sekund przemieni go w wiernego klienta.

Czytaj dalej
15 Maj '09

Copywriting w praktyce – szybkie i łatwe pisanie dowolnego tekstu

Autor: Darek Puzyrkiewicz kategoria: Copywriting

Wiele osób ma ten poważny problem z pisaniem tekstów.

Siadają przed komputerem, uruchamiają edytor tekstu i… nic…

Czytaj dalej
29 Kwi '09

Sprzedawca internetowy jest gorszy niż przestępca?

Autor: Darek Puzyrkiewicz kategoria: Copywriting

Każdy, kto sprzedaje w Internecie, jest w sytuacji o wiele gorszej niż przestępca, przeciwko któremu toczy się sprawa w sądzie. To głupie, ale takie prawdziwe:

Czytaj dalej
27 Mar '09

5 sprawdzonych sposobów na rozpoczęcie oferty

Autor: Darek Puzyrkiewicz kategoria: Copywriting

Podstawową techniką skutecznego copywritingu, jest wciągający czytelnika początek tekstu oferty, tak zwany lead.

Już pierwszy akapit decyduje o tym, czy oferta zostanie w ogóle przeczytana.

Czytaj dalej
08 Lut '09

Korzyści z pisania artykułów

Autor: Darek Puzyrkiewicz kategoria: Cytaty, Rozwój

“Bez pisania artykułów w ogóle nie posiadałbym firmy. Właśnie dzięki temu, że były one na witrynach o wysokiej reputacji udało mi się tak rozwinąć. Mam tu na myśli zlecenia przemówień, zaproszenie ze strony wydawnictwa McGraw-Hill, aby napisać książkę, zapytania ze strony potencjalnych klientów… Wszystkie te możliwości, chociaż na różne sposoby,…

Czytaj dalej
31 Sty '09

Lepsza sprzedaż dzięki depresji

Autor: Darek Puzyrkiewicz kategoria: Sprzedaż
Złota zasada zwiększania sprzedaży

Mocna perswazja w sprzedaży internetowej często bardziej szkodzi, niż pomaga. Copywriting pozwala wykorzystać naturalne pragnienia klienta.

Czytaj dalej
21 Sty '09

Podła manipulacja?

Autor: Darek Puzyrkiewicz kategoria: Sprzedaż

Pozwolę sobie zacytować fragment maila, jakiego otrzymałem po publikacji ostatniego wydania newslettera:

“Jeśli zaś chodzi o meritum Twoich zaleceń, to porada “ze złodziejem” jest klasyczną manipulacją.

Czytaj dalej
19 Gru '08

Wyniki akcji testowania nagłówków

Autor: Darek Puzyrkiewicz kategoria: testy

Pamiętasz, jak zaproponowałem na swoim blogu bezpłatne testy nagłówków dla 20 osób? Czy chcesz wiedzieć, dlaczego dopiero teraz publikuję wyniki testów i jakie rezultaty one przyniosły? Czytaj więc dalej…

21 lipca 2008 roku zaoferowałem bezpłatne testy nagłówków dla 20 pierwszych osób, które zgłoszą swoje strony. Szybko zebrałem komplet, jednak bardzo szybko okazało się, że do faktycznych testów doszło tylko w przypadku dwóch zgłoszonych stron. Część osób myślała, że są to to ogólne testy, a reszta, po próbie ustalenia szczegółów technicznych nie odezwała się do mnie więcej…

Czytaj dalej
01 Gru '08

Jak zwiększyć skuteczność tekstów ofert i reklam za pomocą prostego targetowania – część 2

Autor: Darek Puzyrkiewicz kategoria: Copywriting

Nie ma odpowiedzi bez pytania. Copywriting daje na to swoją odpowiedź. 

Czytaj dalej
05 Lis '08

Jak zwiększyć skuteczność tekstów ofert i reklam za pomocą prostego targetowania – część 1

Autor: Darek Puzyrkiewicz kategoria: Copywriting

Ile można zyskać na precyzyjnym określeniu odbiorcy tekstu sprzedażowego?

Czytaj dalej
1 … 15 16 17 18 19 … 22
Cud Marketingowy
Uwolnić Dopaminę
Najnowsze artykuły:
  • Masz odwagę wywierać taki wpływ swoimi słowami?
  • 12 Kroków Anonimowych Copywriterów
  • Co Newton ma wspólnego z copywritingiem?
  • Sprytna sztuczka copywriterska
  • Jak sprzedawać, gdy masz 3650 konkurentów?
  • Marketing konwersacyjny w pigułce
  • Sto razy lepsza sprzedaż?
  • Pouczający sekret marketingu konwersacyjnego
  • Czy jesteś półgłowkiem sprzedażowym?
  • Umiesz tak?

dane kontaktowe

Dynanet.pl Dariusz Puzyrkiewicz,
ul. Słowiańska 3, 82-500 Kwidzyn

+48 55 267 08 59

darek@dynanet.pl

Usługi i szkolenia:

  • Audyt copywriterski
  • Pisanie tekstów
  • Szkolenia z copywritingu
  • Wszystkie kursy online >>
  • Bezpłatny kurs: Uwolnić Dopaminę
  • Nowa Szkoła Copywritingu

Chcesz bezpłatny poradnik?

Cały marketing można sprowadzić tylko do jednego - odpowiednich słów, które trafiają do klienta. Reszta, to tylko narzędzia komunikacji.

Pobierz bezpłatny poradnik >>

© 2020 Dynanet.pl Dariusz Puzyrkiewicz