Copywriting kursy online i szkolenia. Copywriting kursy online i szkolenia.
  • Start
  • Psychoblog
  • Szkolenia
  • Psychokursy
  • Usługi
  • Psycholetter
  • VOD (zaloguj)
  • 15 stycznia 2013
  • Darek Puzyrkiewicz
  • 25 Komentarze
  • Copywriting

A.I.C.A.

“Gdyby logika sprzedawała, to filozofowie byliby najlepszymi handlowcami” – tak odpowiedziałem na wątpliwość jednej z osób, która uczestniczyła w moim zeszłotygodniowym szkoleniu z copywritingu.
Czytaj dalej >>
  • 18 grudnia 2012
  • Darek Puzyrkiewicz
  • 22 Komentarze
  • Copywriting

Zaskakujący przepis na dochodową akcję promocyjną

Jest jeden sposób na promocje w Internecie, które nie wiążą się z żadnym ryzykiem utraty zaufania klientów.
Czytaj dalej >>
  • 13 grudnia 2012
  • Darek Puzyrkiewicz
  • 11 Komentarze
  • Copywriting

Zanim zrobisz świąteczną promocję cenową

Dobra akcja promocyjna prowadzi nie tylko do gwałtownego przyrostu gotówki u sprzedawcy. Może też wyrządzić szkodę, dlatego musisz przygotować się na wszystko.
Czytaj dalej >>
  • 22 listopada 2012
  • Darek Puzyrkiewicz
  • 11 Komentarze
  • Copywriting

COPYWRITING: teoria vs. praktyka

Teoria copywritingu jest taka: pisz o dokuczliwych problemach klienta, a zyskasz jego uwagę, zainteresowanie i pieniądze. Musisz „docisnąć” klienta.
Czytaj dalej >>
  • 25 września 2012
  • Darek Puzyrkiewicz
  • 32 Komentarze
  • Copywriting

Jak długa powinna być oferta sprzedażowa?

Jeśli zadajesz sobie takie pytanie, to od razu skazujesz się na porażkę! Bo copywriting sprowadzony zostaje do masowej produkcji nikomu niepotrzebnych słów.
Czytaj dalej >>
  • 13 września 2012
  • Darek Puzyrkiewicz
  • 4 Komentarze
  • Copywriting

Decydujący element tekstu oferty sprzedażowej [PUŁAPKA]

Czas na decyzję. Jeśli copywriter się postarał, wiesz już, czego spodziewać się po oferowanym produkcie. Jest coś, co Cię w nim pociąga.  
Czytaj dalej >>
  • 6 września 2012
  • Darek Puzyrkiewicz
  • 11 Komentarze
  • Copywriting

Napisz TO – albo bankrutuj [KRYZYSOWY COPYWRITING]

Co zrobić, by klienci Ci nieco bardziej wierzyli? I jak ich przekonać, że nie wtopią pieniędzy? Bo brak zaufania jest najczęstszą przyczyną zbyt małej sprzedaży.
Czytaj dalej >>
  • 28 sierpnia 2012
  • Darek Puzyrkiewicz
  • 49 Komentarze
  • Copywriting, Przykłady ofert

Copywriting na szybko

Byłem właśnie w trakcie realizacji dwóch dużych projektów dla klientów, gdy dotarł do mnie ten e-mail. Nie miałem czasu na dodatkowe zlecenia, bo pracuję jeszcze nad Szkołą Copywritingu, którą chcę jak najszybciej udostępnić.
Czytaj dalej >>
  • 9 sierpnia 2012
  • Darek Puzyrkiewicz
  • 10 Komentarze
  • Copywriting

Oferta na kryzys [DOWÓD NA SKUTECZNOŚĆ]

Ile jest najważniejszych elementów w dobrym tekście sprzedażowym? NAJWAŻNIEJSZYCH? Logika podpowiada, że tylko jeden może być najważniejszy, ale praktyka copywritingu…
Czytaj dalej >>
  • 19 lipca 2012
  • Darek Puzyrkiewicz
  • 23 Komentarze
  • Copywriting

Dlaczego powinieneś to przeczytać, zanim zaczniesz pisać następny tekst sprzedażowy?

Czytasz?  Udało mi się spełnić pierwszy i najważniejszy warunek skuteczności oferty.
Czytaj dalej >>
  • 11 kwietnia 2012
  • Katarzyna Kot
  • 23 Komentarze
  • Copywriting

Z warsztatu copywritera

Ten niepozorny, gościnny artykuł Kasi Kot, odsłania sekret pisania przekonujących i… entuzjastycznych tekstów na najbardziej nudne tematy. Masz nieciekawy produkt? Zobacz, jakie to może być proste:
Czytaj dalej >>
  • 14 marca 2012
  • Darek Puzyrkiewicz
  • 12 Komentarze
  • Copywriting

Boczna droga perswazji w copywritingu internetowym

Zanim dokładnie powiem, co mam na myśli, kilka słów na temat jednej z praktycznych teorii perswazji –  modelu wypracowania prawdopodobieństw.
Czytaj dalej >>
1 2 3 4 5 … 9
Cud Marketingowy
Uwolnić Dopaminę

Popular Posts

23 stycznia 2023 / SI
Czy sztuczna inteligencja zastąpi copywriterów? Chat GTP-3 (4) daje
10 maja 2022 / Copywriting
Sprzedawcy są z Marsa, a klienci z Wenus – jak copywriterska Ma
Marketing konwersacyjny
4 maja 2022 / Copywriting
Jak zwiększać konwersje content marketingiem? Zacznij rozwijać mark

SŁOWO DAJĘ, ZYSKI ROSNĄ! To znaczy, że strona Dynanet.pl powstała po to, by uczyć lepiej pisać i sprzedawać. Znajdziesz tu praktyczne kursy copywriterskie. Możesz też zamówić indywidualne szkolenie lub konsultacje.

Jakie kursy z copywritingu online mogę Ci zaproponować?

  • Psychostarter
  • Psychoreklamy
  • Psychowriting
  • Psychopage
  • Psyhompage
  • Psychopis
  • Psychoredakcja
  • Psychomaile
  • Psychoteksty
  • Psychobranding
  • Social Matrix
  • Cud Marketingowy
  • Short Message Selling
  • Pieniądze albo Życie!

Chcesz poradnik i newsletter?

Zobacz bezpłatny poradnik i newsletter >>

Zasady współpracy z copywriterem >>

Regulamin sklepu Dynanet.pl >>

Polityka prywatności serwisu Dynanet.pl >>

darek@dynanet.pl Odpowiadam w ciągu 24 godzin
501 161 491 W godzinach: 8:00 - 16:00
Potrzebujemy Twojej zgody:
Na tej stronie używamy "ciasteczek". Dzięki nim strona zapamiętuje Twoje preferencje i wybory. Kliknij “Akcepruję wszystkie”, by zezwolić stronie na używanie wszystkich ciasteczek. Jeśli chcesz je wybierać pojedynczo, kliknij "Cookie Settings" .
Wybierz ciasteczka do akceptacjiAkceptuję wszystkie
Manage consent

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary
Always Enabled
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. These cookies ensure basic functionalities and security features of the website, anonymously.
CookieDurationDescription
cookielawinfo-checkbox-analytics11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Analytics".
cookielawinfo-checkbox-functional11 monthsThe cookie is set by GDPR cookie consent to record the user consent for the cookies in the category "Functional".
cookielawinfo-checkbox-necessary11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Necessary".
cookielawinfo-checkbox-others11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Other.
cookielawinfo-checkbox-performance11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Performance".
viewed_cookie_policy11 monthsThe cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data.
Functional
Functional cookies help to perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collect feedbacks, and other third-party features.
Performance
Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.
Analytics
Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.
Advertisement
Advertisement cookies are used to provide visitors with relevant ads and marketing campaigns. These cookies track visitors across websites and collect information to provide customized ads.
Others
Other uncategorized cookies are those that are being analyzed and have not been classified into a category as yet.
SAVE & ACCEPT
Powered by CookieYes Logo