Sales Manago – automatyczne dopasowowywanie się do klientów

Dwa największe problemy, jakie hamują sprzedaż internetową, można dziś bardzo szybko rozwiązać. Dzięki temu natychmiast rośnie konwersja i każda wiadomość e-mail lub nawet “zwykły” artykuł na stronie pobudza klientów do zakupów.

Jakie to problemy?

  1. Oferta zakupu nie trafia do najbardziej zainteresowanych.
  2. Oferta zakupu mija się z klientem, bo w tym momencie nie jest nią zainteresowany.

Jak trafić z ofertą do klienta zainteresowanego produktem lub usługą w momencie, gdy już jest gotowy do zakupu?

Niestety klientem nie da się sterować. Ale można monitorować jego zachowania na stronach, obserwując, co go interesuje i dopasowując ofertę do jego potrzeba i preferencji.

Jeżeli na przykład odwiedzający przegląda z zainteresowaniem pewną kategorię Twoich produktów, a potem jeszcze klika na stronę z cennikiem, to jest spora szansa, że myśli o zakupie. Gdy potem widzisz powroty na te strony, a także klikanie w linki w mailingach, przez które ciągle wraca na te strony, to jak myślisz, czy obrazi się, gdy w tym momencie wyślesz mu ofertę promocyjną produktu, który go tak zainteresował?

Tak w uproszczeniu działa Marketing Automation. Monitoruje zachowania klientów na stronach i klikalność e-maili, by po przekroczeniu pewnego progu dostarczać klientom spersonalizowane oferty.

Takie działania przynoszą wzrosty sprzedaży, nieosiągalne w żaden inny sposób.

Oto jaki wpływ na sprzedaż ma wysyłanie spersonalizowanej oferty:

salesmanago1

Narzędziem, które pomaga zwiększyć sprzedaż jest SALESmanago.

SALESmanago identyfikuje i monitoruje zachowanie klientów na stronie WWW, a następnie tworzy automatyczne dopasowane oferty dostarczane konkretnym osobom przez e-mail, personalizowaną treść na stronie WWW oraz w kanałach sprzedaży bezpośredniej.

Dzięki temu przekazy marketingowe trafiają do klientów w momencie ich zainteresowania danym produktem.

SALESmanago jest kompletnym systemem, który umożliwia zastąpienie wielu dotychczas stosowanych narzędzi marketingowych i znaczne zwiększenie sprzedaży. Z SALESmanago korzysta obecnie ponad 1000 firm w całej Europie, wśród których są firmy takie, jak: Getin Bank, Komputronik, Yves Rocher, Deloitte, Rainbow Tours oraz liczna grupa małych i średnich przedsiębiorstw.

Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej, jak zautomatyzować i zwiększać sprzedaż – NAPISZ DO MNIE >>

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail pozostanie ukryty
Wymagane pola są oznaczone *