Oto, co Cię ominie, gdy nie korzystasz z tych 12 prostych działań marketingowych bez reklamy:

Każdy z nas ma 86400 sekund na dobę. A ilu klientów?

Czas to spory kapitał, ale też łatwo ten czas zmarnować. Oto moje metody, by nie tracić ani chwili i zdobywać klientów codziennie.

Od blisko 14 lat zajmuję się copywritingiem jako freelancer. To znaczy, że sam muszę sobie zdobywać klientów i muszę to robić skutecznie, by mieć z czego żyć. Jedyne, co w miarę dobrze potrafię, to pisanie. I to właśnie dzięki pisaniu dziś mogę sobie wybierać najlepszych klientów, gdy inni narzekają na ich brak.

To, co chcę Ci zaproponować to najlepsze i najprotsze sposoby zdobywania klientów słowami, jakie udało mi się wypracować przez lata. Ponieważ jestem leniwy metody zakładają jak najmniej wysiłku, by osiągać maksymalny efekt.

Myślę, że ten kurs jest podobny do wygranej w lotto. Trzeba dać szczęściu szansę, nawet, jeśli pieniądze mają spaść z nieba.

Pierwsi klienci już z tego korzystają i piszą zadziwiające rzeczy o efektach - może uda mi się ich namówić, bym mógł umieścić tu ich relacje.

Jeśli nie chcesz czekać na cudze opinie - zacznij działać i wyrób sobie swoją - ona będzie najprawdziwsza.

Nawet początkujący może teraz zdobywać dużą liczbę klientów. Oto, jak:

Jedna akcja na tydzień - lekcje będę udostępniał w podanych terminach.

Marketing Show

Marketing Show

Klienci muszą Cię mieć stale przed oczami, to obecnie najważniejsza aktywność marketingowa. Ważne jest przy tym trzymać się jednej zasady, by nie traktowali Cie jak spamera albo… nieudacznika. Poznasz 3 techniki komunkacji w kryzysie i dwa banalne triki na Facebooku (do zastosowania w innych serwisach społecznościowych), tak proste, że ciężko to zepsuć.

Długość filmu: 26:03

Nowa potrzeba

Nowa potrzeba

Pokażę Ci, jak zaspokoić największą potrzebę każdego klienta w momencie, gdy nie może korzystać z usług stacjonarnych. Powstała właśnie zupełnie nowa potrzeba, której nigdy wczesniej nie było - ten, kto ją zaspokoi - będzie miał klientów teraz i w przyszłości.

Długość filmu: 30:43

Źródło

Źródło

Jak sprawić, by klient uważnie śledził Twoją stronę lub profil i nieustannie czekał na wiadomość od Ciebie? Ten rodzaj aktywności tworzy silną więź z klientem, której nie zerwie obniżka cenowa konkurencji, gdy nie robią tej jednej rzeczy, do której Cię będę zachęcał.

Długość filmu: 22:49

Propaganda

Propaganda

Jak ciągle poszerzać swoją strefę wpływu i zasięg oddziaływania marketingu? Jest okazja, by się mocno wybić na rynku i to w najtańszy możliwy sposób - nie zepsuj tego brakiem działania. Ta aktywność będzie wymagała włożenia pracy w pisanie, więc mało kto to robi - możesz się łatwo wyróżnić!

Długość filmu: 22:02

Teraz Ja!

Teraz Ja!

Co takiego jest w Tobie, żeby klienci chcieli tylko z Tobą współpracować? Pomogę Ci to odkryć i wyraźnie pokazać.

Nie martw się, każda potwora znajdzie swojego amatora - też możesz stać się obiektem westchnień klientów tak, by byli gotowi Ci płacić więcej, niż myślisz.

Długość filmu: 30:51

Najważniejsze 10 słów

Najważniejsze 10 słów

Ta lekcja nauczy Cię, jak pisać bardzo krótko i treściwie.

Poznasz metodę tworzenia tłustych słów na bannery, sms-y i wszelkie inne krótkie formy. Do tego bonus: krótkie strzały słowne do każdego tekstu, by jednym zdaniem zaciekawić, zainteresowwać i zaprowadzić klienta do koszyka lub zamówienia.

Długość filmu: 30:34

Interakcje

Interakcje

Jak odpowiadać klientom, którzy zadają krótkie pytania o produkt, by pod wpływem Twoich słów nabrali wieklkiej chęci na zakup?

Idealnie sprawdza się w komentarzach w sieciach spłecznościowych, gdy klient prosi o informacje, ale jeszcze nie ma zamiaru kupować. Zamiast go przekonywać - oddalaj go od zakupu...

Długość filmu: 31:50

Gorąca Linia

Gorąca Linia

Co zrobić, by stać się pierwszą osobą, o której klient pomyśli, gdy zechce kupić to, co sprzedajesz?

To odróżnia amatorów od profesjonalistów. I tych, co narzekają na kryzys, od tych, co nie narzekają - na brak klientów i pieniędzy.

Długość filmu: 40:08

Sprzedaż bez trików

Sprzedaż bez trików

Wiesz, jak sprzedawać więcej nie tylko dzięki trikom z obniżką ceny, czy ograniczeniem sprzedaży do dnia i godziny?

Ostatecznie wszystko sprowadza się do tego, co klient dostaje. A konkretnie, czy wie, co dostaje i czy to jest zgodne z jego pulsem zakupowym. Pokażę Ci, jak mu podnieść cisneinie, by chętniej kupował do Ciebie.

Długość filmu: 26:20

Zakład

Zakład

Jedna z najprostszych i najskuteczniejszych metod doprowadzania klienta do decyzji: kupuję! Pomaga sprzedać, gdy klient nie chce kupić, choć tego potrzebuje

Pokażę Ci, jak do tego wykorzystywać czwarty rodzaj sprzedaży - oparty nie na wciskaniu i zachwalniu towaru, tylko osobistym doswiadczeniu klienta, z którym nie da się dyskutować. I kilka gotowych fraz sprzedażowych, które dobrze wykorzystane nigdy nie zawodzą.

Długość filmu: 23:21

Donosiciel

Donosiciel

W tej lekcji pokazuję, dlaczego i jak nieustannie przedstawiać klientom oferty, by nie mieli poczucia, że ktoś im ciągle coś wciska.

Omawiam też błąd, jaki sam popełniłem, który kosztował mnie utratę wielu klientów. I 4 Damy oferty - jak w 4 zdaniach dać klientowi powód do zakupu teraz, a nie "później", czyli nigdy. I trzy papryczki wyostrzania jej smaku.

Długość filmu: 27:44

Ostatnia deska ratunku

Ostatnia deska ratunku

Co napisać klientowi, który waha się w sprawie zakupu i widać, że trudno mu się zdecydować?

Pokaż mu Z.A.D.. Specjalnie przygotowaną wiadomość, która wymusza odpowiedź. Uprzedzam, że nie zawsze pozytywną, choć bywa tak w dużej części. Ale lepiej mieć jednego kupującego niż 100 wahających się klientów, prawda? To pokażę Ci, jak to zrobić.

Długość filmu: 24:20

Wybierz najlepszą dla siebie wersję:

Jeśli masz już jakąś część i nie chcesz podwójnie płacić za całość - napisz do mnie, od ceny odejmę to, co masz już zapłacone.

Cud Marketingowy VIP
Pełne szkolenie ze wsparciem
799 zł
  • 12 nagrań video
  • 12 nagrań audio (mp3) do ściągnięcia
  • Transkrypcja nagrań w panelu
  • PDF z przykładami
  • Ocena 3 tekstów stworzonych po kursie
  • 60 minut konsultacji na Skype
Cud Marketingowy ECO
Pełne szkolenie (3 części: kwiecień/maj/czerwiec)
197 zł
  • 12 nagrań video
  • 12 nagrań audio (mp3) do ściągnięcia
  • Transkrypcja nagrań w panelu
  • PDF z przykładami
  • Ocena 1 tekstu stworzonego po kursie
  • -

Uwaga: nie ma żadnych zwrotów! Ten typ produktu jest wyłączony z ustawowego prawa do rezygnacji w ciągu 14 dni.