Jakim cudem klienci sami się do mnie zgłaszają, gdy wokół szaleje tania konkurencja?

Zastanawiasz się czasem, jakie działania marketingowe mogłoby Ci dosłownie natychmiast przyprowadzić nowych klientów, zainteresowanych Twoimi usługami lub produktami?

Odpowiedź może Cię bardzo zdziwić. Nie dość, że są to bardzo proste działania - pierwsze zajmuje 30-60 sekund - to zadziwiają swoją cholerną skutecznością.

Dam Ci przykład. Jedno z tych prostych działań w 50% przypadków skutkuje u mnie tym, że klient sam do mnie pisze z pytaniem o ofertę - na grupie copywriterów, gdzie wszyscy próbują zdobyć to zlecenie pisząc do takiej osoby "priv", "wysłałem wiadomość" i "mnie wybierz, mnie!" Gdybym tylko chciał, byłbym zasypany takimi zleceniami!

Jakim cudem klienci sami się do mnie zgłaszają, gdy wokół szaleje tania konkurencja?

Już pierwsza lekcja to tłumaczy. Wystarczy, że stworzysz BRAND N.I.D.A. i nauczysz się komunikować z klientami, nie czekając na ich ruch!

Co ciekawe, rezultaty są natychmiastowe. Gdy na przykład tworzysz reklamę na Facebooku, to często musisz czekać nawet kilka dni na jej zatwierdzenie i jeśli masz szczęście i się do niej nie przyczepią - co się coraz częściej zdarza pod byle pretekstem - to czeka Cię czekanie na efekt, dopiero po pewnym czasie wiesz, czy coś działa. Zupełnie inaczej jest z działaniami, których uczę w tym kursie. Nie dość, że nikt nie musi ich zatwierdzać, to w większości przypadków natychmiast widzisz efekty! I jesteś w stanie szybko zareagować - gdy inni ciągle czekają na zatwierdzenie reklamy :)

Czasem jednak Cud Marketingowy działa odwrotnie. Jedno z działań, które wykonałem 5 lat temu, ciągle przyprowadza nowe osoby do mojej listy mailingowej! Z lenistwa przestałem to robić rok temu, a co chwila na mojej liście pojawia się kolejna osoba - dzięki temu, co zrobiłem kiedyś!

Co to za cudowne działania?

Zaraz wszystkiego się dowiesz, spokojnie. Zanim je dokładniej omówię, napiszę, czym się różnią od tego, co oferuje klasyczny marketing:

Prostota - dzięki prostocie tych działań nie musisz tracić dni ani miesięcy na stworzenie marketingu, bo wystarczy nawet 30 sekund działania, ale to ekstremalny przypadek i nie przywiązuj się za bardzo do myśli, że co minutę możesz mieć klienta - to możliwe, ale bardzo mało prwadopodobne.

Praktyczność - zawsze staram się wytłumaczyć co i dlaczego robimy, ale tu chodzi o działanie. Dlatego każda lekcja kończy się 3 zadaniami do wykonania! Tylko działanie daje rezultaty, przyzwyczajaj się do tej myśli, a tu dokładnie wiesz, co robić by te efekty jak najszybciej zobaczyć.

Pozycjonowanie - już w pierwszej lekcji zobaczysz, jak sprawić, by klient NATYCHMIAST zauważył, że nie jesteś jak inni i masz do zaoferowania coś, czego prawdopodobnie nikt inni nie może zaproponować! Takie wyróżnienie przyciąga do Ciebie klientów, którzy będą gotowi zapłacić więcej za to, co oferujesz bo będą widzieć RÓŻNICĘ.

Potencjał na przyszłość - tu nie chodzi o triki, luki w systemie czy przelotne okazje - pokazuję proste działania, które zawsze będą aktualne! Raz się nauczysz, zawsze korzystasz i to chętnie, bo z czasem będziesz to robić coraz lepiej i pojawią się coraz śmielsze efekty!

Pieniądze są efektem, a nie warunkiem - wiele bardzo skutecznych działań marketingowych wymaga pieniędzy - na narzędzia, serwisy, reklamy i to jest jak najbardziej OK. Tu jednak pokazuję bezpłatne działania marketingowe, nie wymagające inwestycji. Więc Twój sukces marketingowy nie zależy już od budżetu, tylko od Twojego działania - nic Cię nie ogranicza, poza własną wyobraźnią i chęcią działania.

Pierwsi klienci już z tego korzystają i piszą zadziwiające rzeczy o efektach - może uda mi się ich namówić, bym mógł umieścić tu ich relacje.

Jeśli nie chcesz czekać na cudze opinie - zacznij działać i wyrób sobie swoją - ona będzie najprawdziwsza.

Nawet początkujący może teraz zdobywać dużą liczbę klientów. Oto, jak:

Jedna akcja na tydzień - lekcje będę udostępniał w podanych terminach.

Marketing Show

Marketing Show

Klienci muszą Cię mieć stale przed oczami, to obecnie najważniejsza aktywność marketingowa. Ważne jest przy tym trzymać się jednej zasady, by nie traktowali Cie jak spamera albo… nieudacznika. Poznasz 3 techniki komunkacji w kryzysie i dwa banalne triki na Facebooku (do zastosowania w innych serwisach społecznościowych), tak proste, że ciężko to zepsuć.

Długość filmu: 26:03

Nowa potrzeba

Nowa potrzeba

Pokażę Ci, jak zaspokoić największą potrzebę każdego klienta w momencie, gdy nie może korzystać z usług stacjonarnych. Powstała właśnie zupełnie nowa potrzeba, której nigdy wczesniej nie było - ten, kto ją zaspokoi - będzie miał klientów teraz i w przyszłości.

Długość filmu: 30:43

Źródło

Źródło

Jak sprawić, by klient uważnie śledził Twoją stronę lub profil i nieustannie czekał na wiadomość od Ciebie? Ten rodzaj aktywności tworzy silną więź z klientem, której nie zerwie obniżka cenowa konkurencji, gdy nie robią tej jednej rzeczy, do której Cię będę zachęcał.

Długość filmu: 22:49

Propaganda

Propaganda

Jak ciągle poszerzać swoją strefę wpływu i zasięg oddziaływania marketingu? Jest okazja, by się mocno wybić na rynku i to w najtańszy możliwy sposób - nie zepsuj tego brakiem działania. Ta aktywność będzie wymagała włożenia pracy w pisanie, więc mało kto to robi - możesz się łatwo wyróżnić!

Długość filmu: 22:02

Teraz Ja!

Teraz Ja!

Co takiego jest w Tobie, żeby klienci chcieli tylko z Tobą współpracować? Pomogę Ci to odkryć i wyraźnie pokazać.

Nie martw się, każda potwora znajdzie swojego amatora - też możesz stać się obiektem westchnień klientów tak, by byli gotowi Ci płacić więcej, niż myślisz.

Długość filmu: 30:51

Najważniejsze 10 słów

Najważniejsze 10 słów

Ta lekcja nauczy Cię, jak pisać bardzo krótko i treściwie.

Poznasz metodę tworzenia tłustych słów na bannery, sms-y i wszelkie inne krótkie formy. Do tego bonus: krótkie strzały słowne do każdego tekstu, by jednym zdaniem zaciekawić, zainteresowwać i zaprowadzić klienta do koszyka lub zamówienia.

Długość filmu: 30:34

Interakcje

Interakcje

Jak odpowiadać klientom, którzy zadają krótkie pytania o produkt, by pod wpływem Twoich słów nabrali wieklkiej chęci na zakup?

Idealnie sprawdza się w komentarzach w sieciach spłecznościowych, gdy klient prosi o informacje, ale jeszcze nie ma zamiaru kupować. Zamiast go przekonywać - oddalaj go od zakupu...

Długość filmu: 31:50

Gorąca Linia

Gorąca Linia

Co zrobić, by stać się pierwszą osobą, o której klient pomyśli, gdy zechce kupić to, co sprzedajesz?

To odróżnia amatorów od profesjonalistów. I tych, co narzekają na kryzys, od tych, co nie narzekają - na brak klientów i pieniędzy.

Długość filmu: 40:08

Sprzedaż bez trików

Sprzedaż bez trików

Wiesz, jak sprzedawać więcej nie tylko dzięki trikom z obniżką ceny, czy ograniczeniem sprzedaży do dnia i godziny?

Ostatecznie wszystko sprowadza się do tego, co klient dostaje. A konkretnie, czy wie, co dostaje i czy to jest zgodne z jego pulsem zakupowym. Pokażę Ci, jak mu podnieść cisneinie, by chętniej kupował do Ciebie.

Długość filmu: 26:20

Zakład

Zakład

Jedna z najprostszych i najskuteczniejszych metod doprowadzania klienta do decyzji: kupuję! Pomaga sprzedać, gdy klient nie chce kupić, choć tego potrzebuje

Pokażę Ci, jak do tego wykorzystywać czwarty rodzaj sprzedaży - oparty nie na wciskaniu i zachwalniu towaru, tylko osobistym doswiadczeniu klienta, z którym nie da się dyskutować. I kilka gotowych fraz sprzedażowych, które dobrze wykorzystane nigdy nie zawodzą.

Długość filmu: 23:21

Donosiciel

Donosiciel

W tej lekcji pokazuję, dlaczego i jak nieustannie przedstawiać klientom oferty, by nie mieli poczucia, że ktoś im ciągle coś wciska.

Omawiam też błąd, jaki sam popełniłem, który kosztował mnie utratę wielu klientów. I 4 Damy oferty - jak w 4 zdaniach dać klientowi powód do zakupu teraz, a nie "później", czyli nigdy. I trzy papryczki wyostrzania jej smaku.

Długość filmu: 27:44

Ostatnia deska ratunku

Ostatnia deska ratunku

Co napisać klientowi, który waha się w sprawie zakupu i widać, że trudno mu się zdecydować?

Pokaż mu Z.A.D.. Specjalnie przygotowaną wiadomość, która wymusza odpowiedź. Uprzedzam, że nie zawsze pozytywną, choć bywa tak w dużej części. Ale lepiej mieć jednego kupującego niż 100 wahających się klientów, prawda? To pokażę Ci, jak to zrobić.

Długość filmu: 24:20

Content Hit

Content Hit

Nagranie szkolenia online, jakie przeprowadziłem dla ASBIRO.

Treść pokrywa się z Cudem Marketingowym i Siłą Wyrazu. Jednak główną wartością tego szkolenia jest omawianie na żywo przykładów uczestników, dzięki czemu od razu widzisz, jak to robić dobrze i nie popełniać podstawowych błędów. Bardziej zaawansowanych też nie. Najlepiej żadnych.

Długość filmu: 3:30:00 (3,5h)

Wybierz najlepszą dla siebie wersję:

Jeśli masz już jakąś część i nie chcesz podwójnie płacić za całość - napisz do mnie, od ceny odejmę to, co masz już zapłacone.

Cud Marketingowy VIP
Duże wsparcie po szkoleniu
799 zł
  • 12 nagrań video
  • 12 nagrań audio (mp3) do ściągnięcia
  • Transkrypcja nagrań w panelu
  • PDF z przykładami
  • BONUS: Nagranie szkolenia Content Hit
  • Ocena 3 tekstów stworzonych po kursie
  • 60 minut konsultacji na Skype
Cud Marketingowy ECO
Minimalne wsparcie po szkoleniu
197 zł
  • 12 nagrań video
  • 12 nagrań audio (mp3) do ściągnięcia
  • Transkrypcja nagrań w panelu
  • PDF z przykładami
  • BONUS: Nagranie szkolenia Content Hit
  • Ocena 1 tekstu stworzonego po kursie
  • -