Skuteczne Landing Pages

Do nich prowadzą reklamy, newslettery i mailingi promocyjne. Nie psuj sobie kampanii reklamowej, doprowadź szybko klienta do działania.

Cechą charakterystyczą tych stron jest brak menu i tylko jedno wezwanie do działania (Call To Action). Masz jeden strzał - postaraj się, by był celny.

Po to robisz cały marketing - by ostatecznie klient wszedł na stronę z formularzem zamówienia i zapłacił. Więc ta strona musi być cholernie efektywna. Tu zyskujesz albo tracisz pieniądze.

Do konstrukcji stron tego typu najlepiej wykorzystać najstarszą część mózgu klienta, która rządzi się bardzo specyficznymi prawami.


Doprowadź odwiedzającego do natychmiastowej reakcji. Tak działa System R, który natychmiast reaguje na 4 podstawowe bodźce.

Landing Pages, które Sprzedają

Ważne jest, jakie słowa kierujesz do klienta. Ale ważniejsze - JAK mówisz, w jakim tonie. Ostatecznie od tego zależy, czy Ci zaufa i kupi.

Jeden cel

Musisz sprawić, by maksymalnie w ciągu 2 sekund potencjalny klient wiedział, co może zyskać, zostając na Twojej stronie.

Jedna propozycja

Nie zasypuj go "korzyściami" i szczegółami. Szanuj jego czas i uwagę, bo one szybko się kończą. Zdążysz sprzedać, zanim ucieknie?

Jedno działanie

Im większy wybór dasz klientowi, tym trudniej będzie mu się zdecydować. Twoja strona musi być jednoznaczna.