Skuteczne teksty na strony

Landing Pages

Skuteczne Landing Pages to klucz do skutecznego marketingu w Internecie. 

Do nich prowadzą reklamy, newslettery i mailingi promocyjne. Nie psuj sobie kampanii reklamowej, doprowadź szybko klienta do działania.

Cechą charakterystyczną tych stron jest brak menu i tylko jedno wezwanie do działania (Call To Action). Masz jeden strzał - postaraj się, by był celny.

Po to robisz cały marketing - by ostatecznie klient wszedł na stronę z formularzem zamówienia i zapłacił. Więc ta strona musi być cholernie efektywna. Tu zyskujesz albo tracisz pieniądze.

Przy tworzeniu tekstów na takie strony najlepiej odwołać się do najstarszej części mózgu klienta, która rządzi się bardzo specyficznymi prawami.

Doprowadź odwiedzającego do natychmiastowej reakcji. Tak działa System R, który natychmiast reaguje na 4 podstawowe bodźce.

Co odróżnia te strony od innych?

01

Jeden cel

Musisz sprawić, by maksymalnie w ciągu 2 sekund potencjalny klient wiedział, co może zyskać, zostając na Twojej stronie.
02

Jedna propozycja

Szanuj czas i uwagę odwiedzającego, bo one szybko się kończą. Czy zdążysz nakłonić go do działania zanim ucieknie?
03

Jedno działanie

Im większy wybór dasz klientowi, tym trudniej będzie mu się zdecydować. Twoja strona musi być jednoznaczna.
04

Jedyna okazja

Jeśli klient nie dojdzie do wniosku, że wychodząc ze strony traci coś bezpowrotnie, gwałtownie maleją Twoje szanse na jego zdobycie.
Chcesz się nauczyć tak pisać?

Pomogą Ci te kursy:

Poniżej trzy kursy online dostępne od ręki w wersji wideo, audio i tekstowej.  Jeśli chcesz uczyć się (albo pracowników) bez wyjazdów i w swoim tempie, polecam te kursy: 

Siła strony
Albo szybko nauczysz się włączać zielone światło w głowie klienta, albo on szybko opuści Twoją wypieszczoną stronę Internetową. Co wolisz?
Zobacz więcej
6 stopni sprzedaży
Nauka pisania bardzo skutecznych tekstów sprzedażowych z wykorzystaniem 6 podstawowych pytań klientów.
Zobacz więcej
Siła okazji
Sama niższa cena już nie wystarczy by dobrze zarobić. Chyba o tym wiesz, co? Chcesz mieć dwa razy większą sprzedaż?
Zobacz więcej