Skuteczne opisy produktów i usług

Też uważasz, że klienci patrzą tylko na cenę? No to odpuść sobie tę stronę i spuszczaj ceny. Bo ja mam alternatywę dla cenodajstwa.

Już wiesz, że informacja nie sprzedaje. Więc dobry opis produktu musi motywować do zakupu, a nie tylko informować o kształcie, wadze, czy rozmiarach.

Niektórzy korzystają z opisów dostawców i producentów. To błąd, który może ich wiele kosztować. Jesli klient wszędzie widzi te same opisy (producenta), to będzie patrzył tylko na cenę. A jeśli Google widzi takie same opisy, filtruje stronę, by uniknąć duplikowania treści w Internecie.

Do tworzenia opisów wykorzystuję metodę, nazwaną przeze mnie Dynamiką Sprzedaży. Polega ona na tym, że dopasowujemy tekst do etapu zakupowego klienta i wtedy zamówienie staje się po prostu następnym, oczywistym krokiem.


No i w same teksty trzeba tchnąć życie - pomaga w tym mój Fitness Tekstu.

Opisy produktów i usług, które Sprzedają

Ważne jest, jakie słowa kierujesz do klienta. Ale ważniejsze - JAK mówisz, w jakim tonie. Ostatecznie od tego zależy, czy Ci zaufa i kupi.

Dopasowanie

Gdy klient wchodzi na stronę z konkretnym produktem, to znaczy, że ma konkretne oczekiwania. Dopasuj się do nich lub zapomnij o sprzedaży.

Zmysłowe obrazy

Daj mu zobaczyć, usłyszeć i poczuć, jak to jest mieć ten produkt. Da się to zrobić, bo słowa mają moc pobudzania na wyobraźni klienta.

Daj powód do zakupu

Konkurencja ma podobne produkty i ceny? Więc wyróżnij się w inny sposób, dając namacalny powód do szybkiego zakupu.