Chcesz pozyskiwać więcej klientów?

Co napisać, by sprzedać więcej?

Cały marketing można sprowadzić do jednego – odpowiednich słów, które trafiają do klienta. Reszta, to tylko obsługa napływających zamówień.

To takie proste. Umieszczasz odpowiednie słowa na stronie lub w e-mailu. Od tej pory one dla Ciebie pracują, sprzedając produkty, usługi lub idee. Bez przerwy na śniadanie lub sen.

Po to robisz cały marketing - by ostatecznie klient wszedł na stronę z formularzem zamówienia i zapłacił. Więc ta strona musi być cholernie efektywna. Tu zyskujesz albo tracisz pieniądze.

Zacznij traktować tekst, jak dobrego handlowca, który wie, czego pragną klienci i im to daje. Zatrudnij najlepszego, na jakiego Cię stać. Nie szukaj tekstu, który Ci się spodoba, bo nie jesteś swoim klientem. Wędkarz i ryba rzadko mają takie same upodobania kulinarne. Chyba, że lubisz robaki?

Co odróżnia teksty sprzedażowe od wszystkich innych?

01

Konkretny klient

Jedynym powodem, dla którego piszemy teksty sprzedażowe jest poruszenie wybranej grupy ludzi do działania i zakupów. Wszystko inne jest nieistotne.
02

Konkretna oferta

Skuteczny tekst sprzedaje jedną rzecz lub usługę na raz. Nie mniej i nie więcej.
03

Konkretne medium

Nie istnieje jeden skuteczny tekst do wszystkich form komunikacji z klientem. E-mail to nie Landing Page. Post to nie reklama. Dopasowanie treści do formy jest kluczem do skuteczności.
04

Konkretne efekty

Jedyną miarą skuteczności tekstu sprzedażowego jest liczba zakupów, do jakich prowadzi klientów. Nikomu się nie musi podobać. Ważne, żeby działał.
Chcesz się nauczyć tak pisać?

Pomogą Ci te kursy:

Poniżej trzy kursy online dostępne od ręki w wersji wideo, audio i tekstowej.  Jeśli chcesz uczyć się (albo pracowników) bez wyjazdów i w swoim tempie, polecam te kursy: 

Cud Marketingowy
Jak nieznana osoba może się nagle wybić w każdej branży, a znana mocno powiększyć swój zasięg wpływów i liczbę klientów?
Zobacz więcej
6 stopni sprzedaży
Nauka pisania bardzo skutecznych tekstów sprzedażowych z wykorzystaniem 6 podstawowych pytań klientów.
Zobacz więcej
Siła strony
Albo szybko nauczysz się włączać zielone światło w głowie klienta, albo on szybko opuści Twoją wypieszczoną stronę Internetową. Co wolisz?
Zobacz więcej