Co mogę dla Ciebie napisać?

Cały marketing można sprowadzić do jednego - odpowiednich słów, które trafiają do klienta. Reszta, to tylko obsługa napływających zamówień.

To takie proste. Umieszczasz odpowiednie słowa na stronie lub e-mailu. Od tej pory one dla Ciebie pracują - sprzedając produkty, usługi lub idee. Bez przerwy na śniadanie lub sen..

Po to robisz cały marketing - by ostatecznie klient wszedł na stronę z formularzem zamówienia i zapłacił. Więc ta strona musi być cholernie efektywna. Tu zyskujesz albo tracisz pieniądze.

Zacznij traktować tekst, jak dobrego handlowca, który wie, czego pragną klienci i im to daje. Zatrudnij najlepszego, na jakiego Cię stać.


Nie szukaj tekstu, który Ci się spodoba, bo nie jesteś swoim klientem. Wędkarz i ryba rzadko mają takie same upodobania kulinarne. Chyba, że lubisz robaki?

Słowa, które Sprzedają

Ważne jest, jakie słowa kierujesz do klienta. Ale ważniejsze - JAK mówisz, w jakim tonie. Ostatecznie od tego zależy, czy Ci zaufa i kupi.

Dopasuj się do klienta

Jeśli klienci Cię ignorują, to znaczy tylko jedno - próbujesz im wcisnąć swój produkt, zamiast pokazać, jak pomagasz im realizować potrzeby i spełniać pragnienia!

Mów po ludzku

Marketingowy bełkot nikogo nie przekonuje. Zacznij komunikować się językiem klienta, najlepiej tak, jak mówi na co dzień.

Doprowadź do działania

Od razu Ci powiem, że by sprzedać, musisz klienta najpierw przekonać do idei, a potem do konkretnego działania. Logicznego i naturalnego. To działa.