Jak sprawić, żeby klienci kupowali ZANIM wejdą na Twoją stronę sprzedażową?
Coraz więcej sprzedaży odbywa się bez stron sprzedażowych. Jeśli są, to nieraz tak naprawdę wystarczy, żeby był na nich przycisk "Kup teraz" i nazwa produktu 🙂
Nie namawiam Cię do porzucenia stron sprzedażowych. One są bardzo ważne, choć niezauważalnie dla wielu ich rola się zmienia. Chcę zwrócić Twoją uwagę na to, że coraz częściej klient kupuje ZANIM wejdzie na stronę sprzedażową czy landing. Więc skupianie się tylko na stronach będzie Cię pozbawiało coraz większej liczby klientów.
To na czym się skupić?
By klienci decydowali się na zakup u Ciebie muszą dojść do 2 wniosków:
1. Potrzebują tego, co sprzedajesz.
2. Ty masz coś, czego nie mają inni, dlatego muszą to kupić u Ciebie - bez względu na cenę!
W Psychobrandingu pokazuję Ci konkretną strategię, która kasuje konkurencję. Taki marketing sprawia, że stajesz się jedyną opcją w głowie klienta. Nie konkurujesz już jakością, cenami, efektywnością tylko innością. Pokażę Ci, jak znaleźć JEDNĄ różnicę, która przekona klienta do tego, by chciał kupić to, co oferujesz.
Pewnie teraz się zastanawiasz, czy jesteś w stanie znaleźć taką jedną rzecz? A co, jeśli Twój produkt lub usługa niczego takiego nie mają? Czy to ma szansę na sukces u Ciebie? Okazuje się, że taką różnicą może być coś, co postrzegasz jako wada 🙂 Nie wierzysz mi? To popatrz.
Ten sposób pozycjonowania produktu w umysłach klienta znany jest od lat. Na przykład wypożyczalnia samochodów AVIS znalazła takie ograniczenie u dużo większego konkurenta, jakim był wtedy HERTZ:
"U nas kolejki są krótsze."
Jedna z reklam Volkswagena Garbusa tak opisywała przygotowanie samochodu do zimy:
Zwykły samochód:
- opróżnij chłodnicę - dokładnie wypłucz - sprawdź wąż gumowy - wlej płyn niezamarzający - sprawdź wąż nagrzewnicy - sprawdź nagrzewnicę - sprawdź nieszczelności - wymień olej
Volkswagen:
- wymień olej
Podobnie do rzeczy podszedł Citroen. Swój model 2CV reklamował jako najbardziej niezawodny samochód na świecie. Bo był tak prosty, że nie miało się w nim co psuć...
To tylko proste przykłady. Ja opracowałem model strategii kontrastowego wyróżniania się na poziomie ograniczeń. Nazywam go Psychobrandingiem. Pokazuję tam proste działania, które możesz szybko wdrożyć.
Pierwsza lekcjagratis.Tylko uważaj:
Co na Ciebie czeka w środku?
- Jak założyć żółtą koszulkę lidera w wyścigu o pieniądze klientów? Ten typ komunikacji wyraźnie odróżni od całej reszty w branży. Kto pierwszy ten lepszy. Skończy się walka na ceny, rabaty i ustępstwa.
- Uwolnij klientów od obecnych marek, które darzą ciepłymi uczuciami. Bez złego słowa o nich. Pisząc prawdę, która wyswobadza. Tak przebijesz nawet uznanych ekspertów, którzy zdominowali Twoją branżę.
- Gdy zaczniesz używać polaryzacji marketingowej wybór Twojej marki będzie nie tylko prostszy, ale i bardziej oczywisty. To znaczy, że czasem wystarczy jedno zdanie, by mieć więcej klientów niż inni z reklam, mailingów i webinarów.
- Zobaczysz, jak stworzyć kontrkulturę i dzięki temu uzyskiwać coraz więcej klientów, którzy nie tylko będą kupować od Ciebie, ale też zdobywać dla Ciebie nowych wyznawców.
- Poznasz trzy pytania, które ułożą Ci cały marketing. To znaczy, że gdy na nie dobrze odpowiesz, ZAWSZE będziesz wiedzieć, co mówić i pisać, by zdobywać klientów. Użyły ich między innymi takie firmy jak Netflix i iRobot. Teraz możesz Ty.
- Zobaczysz jak pokazać wartość bezwzględną tego, co oferujesz. Tak powołasz do życia zupełnie nową kategorię produktów lub usług. Co Ci to da? Korzyść z zakupu Twojego produktu lub usługi będzie nie do pobicia!
- Zaskoczy Cię prosta metoda kreowania słowami zupełnie nowej rzeczywistości. To Cię natychmiast wyróżni i zacznie gromadzić wokół Ciebie nowe grupy klientów.
- Pokażę Ci, jak tworzy nowy rodzaj tak zwanych Lead Magnetów, które tworzą listę wyznawców.
- Poznasz zasadę odwróconego pragnienia, które pomoże Ci tworzyć opisy produktów lub usług w nowy, kreatywnie angażujący sposób.
- Dowiesz się jak wykreować pierwsze wrażenie, które raz na zawsze pozostanie z klientem i przypisze Cię do cenionej przez niego kategorii.
- Jak urozmaicać komunikację marki, aby zapewniać klientom różnorodne doświadczenia. po co Ci to? Żeby o Tobie ciągle myśleli i mówili wszędzie, gdzie się znajdą.
- Co zrobić, by polecały Cię konkretne i wpływowe osoby na Twoim rynku? Plan z przykładami.
Plan lekcji:
Chcesz zobaczyć, jak w ciekawy sposób stworzyć wyjątkową markę dla Twoich produktów lub usług? To psychokurs przeznaczony tylko dla osób, które tworzą i sprzedają swoje produkty. Dzięki niemu nie musisz być najlepszą osobą w tym, co robisz. Wystarczy, że będziesz jedyną.
Wprowadzenie
Syndrom sztokholmski
Goldfinger i Replikanci
Historia stworzenia
Kategoryczna misja
Kanonizacja słów
Arché
Reformacja
Weryfikacja
Las Brandas
Ewangelizacja
Creatio ex nihilo
UWAGA:Bardzo cenny dodatek
Do psychotreningu Psychobranding dodaję Ci cenny bonus (wartość 997 zł). Jest to zapis szkolenia online, jakie przeprowadziłem dla studentów MBA uczelni ASBIRO. Zobaczysz jak tworzyć 5 rodzajów tekstów, które pomogą Ci wejść do gry o pieniądze klienta.
BONUS
BONUS
BONUS
Co wolisz?
Oprócz samego kursu daję Ci do wyboru dwa rodzaje wsparcia. Dzięki nim już nigdy więcej nie będziesz się zastanawiać – czy ten tekst jest dobry, bo ja Ci szybko odpowiem na to pytanie i wyjaśnię, co zrobić, by był lepszy.
Psychobranding VIP
Pełne wsparcie po szkoleniu
- Nagrania video
- Nagrania audio (mp3)
- Transkrypcja nagrań w panelu
- Psycho Guide (DOCX + PDF)
- Aktywna pomoc w nauce (odpowiedzi pod lekcjami na Twoje pytania i problemy)
- Dożywotni dostęp do materiałów
- Bezpłatne aktualizacje treści
- Ocena 3 tekstów
- 60 minut konsultacji online
Psychobranding PRO
Kurs z analizą i oceną tekstu
- Nagrania video
- Nagrania audio (mp3)
- Transkrypcja nagrań w panelu
- Psycho Guide (DOCX + PDF)
- Aktywna pomoc w nauce (odpowiedzi pod lekcjami na Twoje pytania i problemy)
- Dożywotni dostęp do materiałów
- Bezpłatne aktualizacje treści
- Ocena 1 tekstu
- 60 minut konsultacji online
Psychobranding ECO
Sam kurs (wersja ekonomiczna)
- Nagrania video
- Nagrania audio (mp3)
- Transkrypcja nagrań w panelu
- Psycho Guide (DOCX + PDF)
- Aktywna pomoc w nauce (odpowiedzi pod lekcjami na Twoje pytania i problemy)
- Dożywotni dostęp do materiałów
- Bezpłatne aktualizacje treści
- Ocena tekstu
- 60 minut konsultacji online