Co pisać w e-mailach i newsletterach, by klienci sami chcieli kupować, nawet po kilka razy?
Poznaj Psychoselling. Sprzedawaj więcej, szybciej, drożej bez presji na klienta i… siebie!
Jakie e-maile możesz pisać z pomocą treningu Psychomaile?
1. Kontekstowe
- odpowiedź na zapytanie w sprawie oferty
- wiadomość po zamówieniu (by uzyskać opinię i... sprzedać więcej)
- wiadomość do osób, które porzuciły koszyk zakupowy
- wiadomość do osób, które kliknęły w link w e-mailu, ale niczego nie kupiły
- pierwszą (najważniejszą) wiadomość po zapisie na listę mailingową
2. Konsumpcyjne
- 144 kombinacje treści i formy treściwych newsletterów (otrzymasz Generator Treści)
3. Kontynuacyjne
- Hot Shot, czyli silny e-mail promocyjny
- kolejkę 5 e-maili, które synergicznie prowadzą klienta do zakupu
4. Hot cold e-maile
- 4 wersje gorących "zimnych" e-maili, które omijają pierwszy odruch klienta, by je odrzucić i prowadzą go do prośby o kontakt - rozmowę o tym, co możesz mu zaproponować.
Już nie musisz bardziej się starać sprzedawać, by więcej osób kupowało.
Marketing to nie obóz pracy przymusowej ani wymuszanie na klientach okupu (zakupu). Dzięki temu psychotreningowi nauczysz się sprzedawać wprost, bez marketingowej pruderii i udawania kogoś innego niż w rzeczywistości jesteś. Szczera sprzedaż omija popularne obiekcje klientów. Szybciej też podejmują decyzje o zakupie, bo zawsze od razu wiedzą o co chodzi.
Dzięki kursowi Psychomaile możesz pisać i wysyłać wiadomości codziennie, a nawet kilka razy ma dzień bez żadnych obaw o reakcje klientów. Zauważyłem, że im więcej maili wysyłam, tym większą mam sprzedaż! Też chcesz tak?
Teraz możesz pisać maile tak dobre, jak najlepsi specjaliści w Polsce. A nawet lepsze. Może to oni będą Cię kopiować z zazdrości, że tak dobrze to robisz?
Skąd wiem, jak piszą specjaliści? Bo ich uczę pisania e-maili 🙂 Prowadziłem szkolenia dla takich firm, jak: Mercedes-Benz Vans, Home.pl. Netia, Eurocash, PWN i wielu innych i dwa razy do roku prowadzę warsztaty z e-mail marketingu dla Sprawnego Marketingu, gdzie pojawiają się pracownicy działów marketingu największych firm.
Powiem Ci tylko tyle, otrzymasz więcej, niż oni wszyscy razem wzięci. Po po raz pierwszy zebrałem całą swoją wiedzę na temat e-mail marketingu w jednym kursie, który właśnie masz przed sobą.
To zakazany owoc 16 lat doświadczeń, mnóstwa prób, potu i łez. Żeby Tobie było łatwiej. By Ci pomóc pisać e-maile bez gniewu. Na siebie, że za słabo Ci idzie i na klientów, że za mało czytają, klikają i kupują. No i bez gniewu Twoich przełożonych - jeśli ich masz, którzy ciągle oczekują lepszych rezultatów, ale nie mówią, jak je osiągać. Zero stresu. Zero strachu. Zero presji. PEACE!
Skąd to przekonanie, że zniknie stres? Do tej pory kursy marketingowe skupiały się na przekazywaniu technik, wzorców i tony dobrych praktyk. Wszystko było super do momentu, gdy trzeba to wykorzystać. Bo ich liczba potrafiła przytłoczyć. Dlatego wprowadziłem nowy rodzaj kursów, które nazwałem psychotreningami. Ich celem nie jest przekazywanie wiedzy w modelu pruskim, tylko ożywienie Twojego umysłu, by sam chciał robić to, czego się uczysz. Zero stresu. Zero strachu. Zero presji. PEACE and Pisz.
Newslettery piszę od 2006 roku. Od stycznia 2014 roku piszę codziennie (no, były małe przerwy) i to e-maile są u mnie głównym narzędziem sprzedaży. Są dłuuuugie, czysto tekstowe, szczere i osobiste. Są osoby, które mi próbują wmówić, że nie powinienem tak pisać, bo to ich zdaniem "nieprofesjonalne". Dla mnie ważniejsze jest, co o nich mówią sami zainteresowani, czyli czytelnicy, którzy pod ich wpływem stają się klientami. Tu masz kilka przykładowych wypowiedzi klientów:
A jakie zmiany pojawiają się po moim szkoleniu? Tu przykład klientki, która prowadzi sklep z odzieżą i po szkoleniu u mnie nieco zmieniła sposób komunikacji w newsletterze:
A tu, co się działo, gdy Marta wykorzystała kolejkę e-maili, która kiedyś była samodzielnym kursem, dziś otrzymujesz to w ramach tego psychotreningu:
Jest wiele szkoleń i opinii na temat tego, jak pisać e-maile i newslettery. Po co więc kolejny kurs, gdy już wszystko zostało powiedziane i to przez osoby znane w branży i osiągające spektakularne efekty? No po co? Dla kasy 🙂
Chcę Ci pomóc więcej sprzedawać dzięki jednej prostej zasadzie. Jednej, nie kilkudziesięciu. Co więcej, jest to jedyny pewny sposób na to, by pisać e-maile, który pomagają Ci rozwijać biznes.
Każde szkolenie jest odzwierciedleniem doświadczeń jego autora. Ich twórcy pokazują, jak sami sprzedają i osiągają wspaniałe efekty. Te efekty często są niesamowite. Kto by nie chciał zarabiać milionów na emailach? Więc rozsądne jest uczyć się tego od osób, które te miliony zarabiają.
Problem w tym, że te imponujące efekty, za które kochamy ich autorów, powstały zawsze w konkretnych okolicznościach. Dlatego nie mogą Ci obiecać takich samych efektów. Bo w innych okolicznościach powstają inne efekty. A Twoje okoliczności są inne. Najczęściej nie masz nic wspólnego z tymi okolicznościami. I co wtedy?
Skup się na kliencie i jego drodze do zamówienia. To jest pewne. Zawsze musi przejść tę drogę. Naucz się pisać takie e-maile, które mu tę drogę uproszczą i skrócą. Nie "dawaj wartości" w e-mailach, tylko pomagaj przejść drogę klientom z miejsca, w którym są, do zamówienia. A gdzie ta droga istnieje? W jego umyśle. Jeśli uzna, że coś mu bardzo pomoże w osiągnięciu jego celu, to będzie chciał to kupić. Jeśli nie - to nie. To takie proste.
Psychomaile to wiadomości, które rysują w głowie klienta prostą ścieżkę do zamówienia. Usuwają przeszkody, dodają motywacji, jasno wskazują cel. Łączą kropki, z których wyłania się nowy obraz życia klienta - z Twoim produktem lub usługą. I ty możesz właśnie nauczyć się tworzyć takie treści. Dla kasy. By więcej, częściej i drożej sprzedawać to, co masz dla klientów. Pytanie, czy tego właśnie chcesz?
Pierwsza lekcjagratis:
Zawsze możesz liczyć na moją pomoc
Jeśli pojawią się u Ciebie jakiekolwiek wątpliwości z tym jak zastosować daną lekcję w praktyce możesz zadać pytanie pod lekcją, a ja Cię naprowadzę na rozwiązanie. Nigdy nie zostaniesz sam(a) z problemem, zawsze możesz liczyć na moje wsparcie i pomoc. Na przykład:
Osobiście sprawdzę Twój tekst
Dla tych, co chcą mieć pewność, że dobrze przyswoili sobie nowy sposób pisania jest opcja sprawdzenia tekstu.
Robię to osobiście. Wiem, że wiele osób oferuje wsparcie grupy uczestników, którzy oceniają wspólnie teksty, ale ja to uważam za niezbyt dobre wyjście. Nie chodzi o to, by uzyskać wsparcie („Podoba mi się!”), ale fachową ocenę specjalisty. Oczywiście jeśli potrzebujesz tego, by inni poklepali Cię po ramieniu lub wyrażali swoje opnie o tym, co piszesz, ja to szanuję. Nic jednak nie zastąpi fachowej oceny.
By zapewnić sobie ocenę tekstu wybierz wersję PRO. Otrzymasz uwagi w takiej formie:
Chcesz jeszcze więcej?
Jeśli potrzebujesz dokładniejszych wskazówek, możemy Twój tekst skonsultować na żywo.
Możemy spotkać się na Google Meet i wyjaśnić wszystkie wątpliwości i poszukać wspólnie rozwiązania problemu, który nie daje Ci spokoju. Spotkanie trwa około 60 minut. Nie napiszę za Ciebie tekstu, ale dokładnie wyjaśnię, co poprawić i w jakim kierunku powinny iść zmiany. Napisałem ponad 10 000 najróżniejszych tekstów, robię to od 18 lat i podzielę się z Tobą moim doświadczeniem.
Jeśli chcesz skorzystać z konsultacji tekstu na żywo, wybierz wersję VIP.
Plan lekcji:
(trzy godziny, dwadzieścia cztery minuty)
Tu znajdziesz WSZYSTKO, czego, potrzebujesz do tworzenia TREŚCI dla każdego e-maila, jaki wysyłasz. Nie omawiam żadnych spraw „technicznych”, bo one za szybko się zmieniają. Stworzyłem JEDEN ponadczasowy psychotrening, który nigdy się nie zdezaktualizuje. Co więcej, ten sposób tworzenia treści sprawdzi się w każdej formie komunikacji bezpośredniej!
NOTKA DLA KLIENTÓW: ten kurs zawiera w sobie wcześniejsze: Siła E-maili, Siła Odpowiedzi, Siła Okazji i 3 z NSC (E-maile Kontekstowe, Konsumpcyjne i Kontynuacyjne).
3 etapy Psychosellingu
ZaWARTOŚĆ e-maili
Do kogo piszesz?
E-maile Kontekstowe
Odpowiedź na zapytanie
Expecto Patronum
Zagraj to jeszcze raz, Sam
E-maile Konsumpcyjne (Treściwe Newslettery)
Tajemnica treści
E-maile Kontynuacyjne
Marketingowe MMI
Nowa nadzieja
Przebudzenie mocy
Imperium kontratakuje
Atak klonów
Ostatni Jedi
Hot cold e-mail
Tematy e-maili
Co wolisz?
Oprócz samego kursu daję Ci do wyboru dwa rodzaje wsparcia. Dzięki nim już nigdy więcej nie będziesz się zastanawiać – czy ten tekst jest dobry, bo ja Ci szybko odpowiem na to pytanie i wyjaśnię, co zrobić, by był lepszy.
Psychomaile VIP
Pełne wsparcie po szkoleniu
- Nagrania video
- Nagrania audio (mp3)
- Transkrypcja nagrań w panelu
- E-mail Guide (PDF + DOCX)
- Ocena 3 e-maili
- 60 minut konsultacji na Skype
Psychomaile PRO
Kurs z analizą i oceną e-maili
- Nagrania video
- Nagrania audio (mp3)
- Transkrypcja nagrań w panelu
- E-mail Guide (PDF + DOCX)
- Ocena 3 e-maili
- 60 minut konsultacji na Skype
Psychomaile ECO
Sam kurs (wersja ekonomiczna)
- Nagrania video
- Nagrania audio (mp3)
- Transkrypcja nagrań w panelu
- E-mail Guide (PDF + DOCX)
- Ocena 3 e-maili
- 60 minut konsultacji na Skype
Pierwsi uczestnicy tak o tym piszą:
Co wolisz?
Oprócz samego kursu daję Ci do wyboru dwa rodzaje wsparcia. Dzięki nim już nigdy więcej nie będziesz się zastanawiać – czy ten tekst jest dobry, bo ja Ci szybko odpowiem na to pytanie i wyjaśnię, co zrobić, by był lepszy.
Psychomaile VIP
Pełne wsparcie po szkoleniu
- Nagrania video
- Nagrania audio (mp3)
- Transkrypcja nagrań w panelu
- E-mail Guide (PDF + DOCX)
- Ocena 3 e-maili
- 60 minut konsultacji na Skype
Psychomaile PRO
Kurs z analizą i oceny tekstu
- Nagrania video
- Nagrania audio (mp3)
- Transkrypcja nagrań w panelu
- E-mail Guide (PDF + DOCX)
- Ocena 1 e-maila
- 60 minut konsultacji na Skype
Psychomaile ECO
Sam kurs (wersja ekonomiczna)
- Nagrania video
- Nagrania audio (mp3)
- Transkrypcja nagrań w panelu
- E-mail Guide (PDF + DOCX)
- Ocena e-maila
- 60 minut konsultacji na Skype