Copywriting kursy online i szkolenia. Copywriting kursy online i szkolenia.
  • Start
  • O mnie
  • Blog
  • Szkolenia
  • Kursy online
  • Usługi
  • Newsletter
  • VOD (zaloguj)
Kurs online (vod)

Co pisać w e-mailach i newsletterach, by klienci sami chcieli kupować, nawet po kilka razy?

Poznaj Psychoselling. Sprzedawaj więcej, szybciej, drożej bez presji na klienta i… siebie! 

Już nie musisz bardziej się starać sprzedawać, by więcej osób kupowało.

Marketing to nie obóz pracy przymusowej ani wymuszanie na klientach okupu (zakupu). Dzięki temu psychotreningowi nauczysz się sprzedawać wprost, bez marketingowej pruderii i udawania kogoś innego niż w rzeczywistości jesteś. Szczera sprzedaż omija popularne obiekcje klientów. Szybciej też podejmują decyzje o zakupie, bo zawsze od razu wiedzą o co chodzi.

Dzięki kursowi Psychomaile możesz pisać i wysyłać wiadomości codziennie, a nawet kilka razy ma dzień bez żadnych obaw o reakcje klientów. Zauważyłem, że im więcej maili wysyłam, tym większą mam sprzedaż! Też chcesz tak?

Teraz możesz pisać maile tak dobre, jak najlepsi specjaliści w Polsce. A nawet lepsze. Może to oni będą Cię kopiować z zazdrości, że tak dobrze to robisz?

Skąd wiem, jak piszą specjaliści? Bo ich uczę pisania e-maili 🙂 Prowadziłem szkolenia dla takich firm, jak: Mercedes-Benz Vans, Home.pl. Netia, Eurocash, PWN i wielu innych i dwa razy do roku prowadzę warsztaty z e-mail marketingu dla Sprawnego Marketingu, gdzie pojawiają się pracownicy działów marketingu największych firm.

Po co Ci takie szkolenie?

Żeby więcej zarobić! To jedyny sensowny powód, dla którego kupujemy tego typu szkolenia, prawda? No więc to po to właśnie powstało. Dzięki niemu ułożysz sobie komunikację z klientami od A do Z, by zmaksymalizować swoje zyski z marketingu.

E-maile to taki cichy sprzedawca. Zamiast tworzyć głośne kampanie w Social Mediach Ty po prostu prowadzisz zmysłowo klienta do zakupu. Nie musisz walczyć z algorytmami o widoczność, unikasz hejterskich komentarzy, nie musisz przebijać się przez te wielkie śmietnisko próżności, bo Twoje wiadomości trafiają prosto do klientów. Co więcej, w e-mailach możesz być w pełni sobą.

Pewnie zaciekawi Cię fakt, że wcale nie musisz uczyć się copywritingu, by tworzyć skuteczny marketing. Wcale? Wcale. Pisać umiesz, czytać ze zrozumieniem chyba też, więc tu nie ma nic do roboty. Wystarczy, że napiszesz tylko to, co klient chce przeczytać, by kupić. Tak, nie wena, a klient, do którego kierujesz swoje słowa decyduje o tym, co piszesz. Gdy wiesz, co chce przeczytać, by kupić nie ma się nad czym zastanawiać. A ten kurs pod samego początku pokazuje Cie, co klient chce przeczytać, by kupić!

A tu, co się działo, gdy Marta i Agnieszka wykorzystały kolejkę e-maili, która kiedyś była samodzielnym kursem, dziś otrzymujesz to w ramach tego psychotreningu:

Pomogą Ci więcej sprzedawać

Plan lekcji:

Długość kursu: 3:24:53
(trzy godziny, dwadzieścia cztery minuty)

Tu znajdziesz WSZYSTKO, czego, potrzebujesz do tworzenia TREŚCI dla każdego e-maila, jaki wysyłasz. Nie omawiam żadnych spraw „technicznych”, bo one za szybko się zmieniają. Stworzyłem JEDEN ponadczasowy psychotrening, który nigdy się nie zdezaktualizuje. Co więcej, ten sposób tworzenia treści sprawdzi się w każdej formie komunikacji bezpośredniej!

Wprowadzenie do psychosellingu w e-mailach. Zobaczysz, jak działa marketingowy cykl 3Z. Pokażę Ci trzy rodzaje treści, która doprowadza klientów do szczęśliwych zakupów.
3 etapy Psychosellingu
Wszystko, co musisz wiedzieć o budowie każdego e-maila. Poznasz uniwersalną strukturę każdej wiadomości, otrzymasz 6 klocków treści do wykorzystania, dowiesz się, co jest najważniejsze w e-mailach i co oznacza zasada KLIK, KLIK, KLIK.
ZaWARTOŚĆ e-maili
Pokażę Ci jak stworzyć Mapę Empatii na przykładzie bardzo powszechnej niszy marketingowej. Dzięki Mapie Empatii wiadomości trafiają prosto w potrzeby odbiorców, więc nigdy nie będą traktowane jak spam.
Do kogo piszesz?
Omówię pierwszy rodzaj e-maili, jakie będziesz pisać. Zobaczysz, dlaczego unikatowość produktu lub usługi to za mało, by pobudzić klientów do zakupu. Nauczysz się tworzyć Koniunkcję Treści, które uwalnia klientów od paraliżu decyzyjnego.
E-maile Kontekstowe
Pierwszy przykład e-maila kontekstowego. Na jego przykładzie zobaczysz, jak buduję treść z 6 klocków na postawie Mapy Empatii.
Odpowiedź na zapytanie
Drugi rodzaj e-maila kontekstowego - onboarding na liście mailingowej, wysyłany tuż po zapisie na nią. Ta wiadomość ma wpływ na to, jak będą odbierane newslettery - czy będą oczekiwane, czy może niechciane?
Expecto Patronum
Aż pięć rodzajów (i przykładów) e-maili wysyłanych w kontekście zakupu. Dzięki nim klienci kupowali u mnie natychmiast kolejne produkty.
Zagraj to jeszcze raz, Sam
Wszystko, co musisz wiedzieć na temat tworzenia treści do newsletterów. Najbardziej chyba przypadnie Ci do gustu Generator Treści, dzięki któremu od ręki jesteś w stanie zaplanować interesujące klientów treści nawet na miesiąc wysyłek!
E-maile Konsumpcyjne (Treściwe Newslettery)
Gdy zabraknie Ci już pomysłów na treści, ta metoda uratuje Ci życie. Robiąc tę jedną rzecz zawsze będziesz mieć o czym pisać. Do tego pokażę Ci trzyelementowy schemat AUĆ, dzięki któremu każdy pomysł przekujesz na konkretny newsletter.
Tajemnica treści
Pokażę Ci odpowiedź na pytanie: jak sprawić, by klient chciał kupić teraz, a nie "kiedyś". Nauczysz się słowami tworzyć okazję zakupową - z czterech gotowych elementów. I co napisać, by klient chciał kupić od Ciebie.
E-maile Kontynuacyjne
Marketingowe MMI, to trzy elementy, jakie składają się na to, że klienci podejmują działanie - kupują od Ciebie. Ponieważ nie zawsze są na to gotowi, poznasz metodą zwiększania ich gotowości do zakupu i chęci na takie działanie.
Marketingowe MMI
Tu omawiam pierwszy i najważniejszy e-mail, jaki musisz wysłać, by klient w ogóle dopuścił do siebie myśl o zakupie. Wykorzystamy pewną dziwną właściwość ludzkiego umysłu i trzy pytania, których nigdy sobie nie zadajesz.
Nowa nadzieja
Drugi e-mail z naszej kolejki, który skupiony jest na kliencie. To najbardziej zaniedbany obszar marketingu - klient! Dam Ci G.P.S.M., który nakieruje Cię na te słowa, które najbardziej przekonują.
Przebudzenie mocy
Omówię trzeci e-mail z serii. Wprowadzimy na scenę umysłu klienta coś, czego się nie spodziewa, ale po cichu zawsze na to czeka. To sprawi, że poczuje ulgę i na poważnie zacznie myśleć o zakupie - jeśli jeszcze tego nie zrobił!
Imperium kontratakuje
Jeśli zrobisz to tak, jak uczę, klient poczuje się bezpiecznie i chętniej kupi od Ciebie to, co oferujesz. Zamykamy pętlę z pierwszego filmu, gdzie szukaliśmy odpowiedzi na pewne pytanie. To, co napiszesz w tej wiadomości może być odebrane przez klienta jak wybawienie z wielkiej opresji.
Atak klonów
Tu omawiam piąty, najkrótszy e-mail, który ma jeden cel - podnieść ciśnienie zakupu. Korzystamy z najstarszej techniki marketingowej, w prosty i elegancki sposób. W praktyce, zdarza się, że tu jest największa sprzedaż w całym cyklu.
Ostatni Jedi
Pokażę jak tworzyć "zimne maile" (i wiadomości), które nie będą takie zimne, dzięki zastosowaniu pewnej zasady wywierania wpływu społecznego. Zobaczysz aż cztery wzory takich treści.
Hot cold e-mail
Na koniec pokażę Ci kilkanaście sposób na tworzenie zaciekawiających tytułów e-maili. Ostatnia metoda jest moją ulubioną i ona jedna może Ci służyć przez resztę życia, tak jest prosta i skuteczna 🙂
Tematy e-maili

Pierwsi uczestnicy tak o tym piszą:

Materiał z tego szkolenia jest dostępny w Psychowritingu

SŁOWO DAJĘ, ZYSKI ROSNĄ! To znaczy, że strona Dynanet.pl powstała po to, by uczyć lepiej pisać i sprzedawać. Znajdziesz tu praktyczne kursy copywriterskie. Możesz też zamówić indywidualne szkolenie lub konsultacje.

Jakie kursy z copywritingu online mogę Ci zaproponować?

 

  • Psychostrategia
  • Psychowriting
  • Alchemik marketingowy

Chcesz poradnik i newsletter?

Zobacz bezpłatny poradnik i newsletter >>

Zasady współpracy z copywriterem >>

Regulamin sklepu Dynanet.pl >>

Polityka prywatności serwisu Dynanet.pl >>

darek@dynanet.pl Odpowiadam w ciągu 24 godzin
501 161 491 W godzinach: 8:00 - 16:00