Zdobywaj nagle więcej klientów stronami: najpierw szybko kupi w myślach, potem w rzeczywistości
Chcesz tworzyć najlepsze strony sprzedażowe i landingi, czy wystarczą Ci te przeciętne?
Większość osób, które starają się tworzyć jak najlepsze strony niestety wpada w pułapkę szablonów i zasad. Biorą jakiś wzór strony, który może u kogoś gdzieś się sprawdził i liczą na cud, że u nich ta sytuacja się powtórzy. A przecież są w innej sytuacji, miejscu, czasie oraz z innymi produktami i klientami. Nawet osoba, którą kopiują w tej chwili najprawdopodobniej zmieniła już swoją "cudowną" stronę - skoro ten szablon był taki dobry, to po co?
Zasady i szablony nie sprzedają. To nie strona konwertuje, tylko… umysł klienta kupuje i daje sygnał do działania. Wybiera to, co dla niego NAJLEPSZE w tej sytuacji i chwili. I nie chce się pomylić.
Gdy nauczysz się docierać do umysłu klienta na wszystkich trzech poziomach Twoje opisy produktów i usług nagle nabiorą wielkiej wartości dla klientów. A za większą wartością idzie większa chęć zakupu.
Czym ten psychotrening pisania różni się od kursów copywritingu?
- Skupiamy się na kliencie, nie stronie.
- Tworzymy tekst zgodny z tokiem myślenia klienta, a nie twórcy kursu i jego osiągnięć.
- Nie uczysz się żadnych zasad. Uczysz się MYŚLEĆ jak klient, który widzi Twoją stronę i zastanawia się nad zakupem lub innym działaniem.
- Nie daję żadnych szablonów do kopiowania. Żadnych. Jeśli to ma być najlepsza strona, nie może być taka jak inne - tworzone według szablonu.
- Zmuszam Cię do wysiłku umysłowego, bo tylko tak napiszesz najlepszy tekst, na jaki Cię stać. Nie jest łatwo stworzyć najlepszą stronę i nie ukrywam tego przed Tobą. Tylko jedna może być najlepsza. Więc musisz zrobić coś, czego nie robią inni.
Co tam znajdzieszw środku?
- Jak sprawić, by klienci sami doszli do wniosku, że chcą tego, co sprzedajesz? Gdy to zrobisz, nie będą musieli się niczemu opierać, więc chętniej kupią, co sprzedajesz.
- Wytłumaczę Ci, jak uniknąć efektu Głuchego Telefonu w marketingu. Tekst na stronie wiernie przekaże wartość, zamiast ją zniekształcać. Dzięki temu, że klienci wyraźniej ją zobaczą, chętniej dadzą za nią pieniądze - kupią, co opisujesz. Jaka komunikacja, taka sprzedaż.
- Dasz klientowi więcej powodów do zakupu, usuwając jednocześnie wszystkie trzy rodzaje przeszkód: racjonalne, emocjonalne i nieokreślone. Stane się to dzięki temu, że strona przemówi do wszystkich trzech części mózgu klienta, zamiast tylko do jednej, jak to zwykle bywa.
- Sprawimy, że zamiast "pomyśleć" o zakupie klient będzie częściej reagował zakupem. Za przeproszeniem jak zwierzę, zgodnie z naturą. Jest to możliwe dzięki temu, ze w komunikacji unikamy abstrakcji, a opieramy ją na jak najbardziej namacalnych faktach.
- Poznasz trzy metody zwracania uwagi na swój produkt lub usługę, dopasowane do okoliczności zakupu. Dzięki temu dopasowaniu klient chętniej zapozna się z treścią strony i od razu będzie myślał o zakupie.
- Zobaczysz jak sprawiać, by klienci od pierwszych sekund myśleli: o, to coś dla mnie! To możliwe dzięki umiejętnemu pokazaniu kontekstu, gdy sytuacja "zmusza" klienta do zakupu. Taka strona nie musi być bardzo rozbudowana. Bywa, że jej pierwszy akapit przekonuje klienta do zakupu.
- Pokażę Ci jedno pytanie klienta, które pomoże Ci ominąć większość jego obiekcji. Gdy na nie właściwie odpowiesz, klienci kupują nawet wtedy, gdy nie widzą konkretnych korzyści z zakupu. Wykorzystamy do tego z jedną z najdziwniejszych zasad perswazji z katalogu profesora Cialdiniego, pod której wpływem badani wykonywali posłusznie polecenia eksperymentatorów.
- Tłumaczy się tylko winny, więc tłumaczenie wartości produktu jest strzałem w kolano dla każdego marketera. Zamiast tłumaczyć nauczysz się kreować nową rzeczywistość i reakcje klientów. Pomoże Ci w tym opisanie trzech punktów orientacyjnych, dzięki którym klient nie będzie się obawiał, że kupując robi coś głupiego.
- Pokażę Ci, jak w marketingu wykorzystywać epizodyczne myślenie o przyszłości (episodic future thinking). To sprawia, że najpierw kupuje w myślach, a potem w rzeczywistości.
- Nauczę Cię błyskawicznego kreowania wartości produktu lub usługi za pomocą dwóch prostych pytań, jakie podświadomie zadaje sobie klient. Zobaczysz cztery śmieszne przykłady. Otworzą Cię na nieograniczoną liczbę odpowiedzi, z których możesz w nieskończoność tworzyć dowolną ilość treści marketingowych.
- Poznasz jeden z najskuteczniejszych modeli prezentacji korzyści z zakupu. Natychmiast odróżnia Twój produkt od innych i daje szybki impuls do zakupu, gdy pokażesz klientom tę jedną rzecz. jak mocno się zdziwisz, gdy zobaczysz, że to mogą być tylko dwa zdania?
- Gdy zrozumiesz to jedno uniwersalne pragnienie KAŻDEGO kupującego, będziesz w stanie KAŻDEMU sprzedać, co tylko zechcesz. Brzmi jak scam? Możliwe. Ale gdy to zrozumiesz, szybko przyznasz mi rację, bo zobaczysz, że Tobie też o to chodzi.
- Wyjaśnię Ci działanie trzech stymulatorów działania w mózgu każdego człowieka, dzięki czemu łatwo opiszesz główny powód zakupu swojego produktu lub usługi. Klient też człowiek, więc tak należy do niego pisać. Ma mózg, nie tylko portfel, więc i do mózgu trzeba przemówić. Pomoże Ci w tym limbiczna klasyfikacja 7 wartości i przypisanie czytelnika do jednej z nich.
- Wielkość ma znaczenie, szczególnie w sprzedaży przez stronę internetową. Jedno z pytań pomoże Ci napisać zdanie, które nie pozostawi wątpliwości, co do Twojej dużej wiarygodności. Gdy połączysz to z najbardziej społeczne z pytań, nawet bezsensowny opis produktu może prowadzić setki, jeśli nie tysiące klientów do zakupu.
- Jak rozwiać trzy główne obawy klientów przed zakupem? Mamy z nimi do czynienia, gdy wiele osób przegląda stronę, a niewiele kupuje. Rozwiązaniem tego problemu jest JEDNO zdanie, które usuwa przeszkodę strojącą na drodze do zakupu.
- Jeszcze jedna metoda doprowadzenia klientów do zakupu TERAZ, a nie "kiedyś, może...". Opiera się na dążeniu, które w ostatnich latach stało się wręcz manifestem młodego pokolenia, choć każdy je w sobie nosi. A Ty zobaczysz, co napisać, by decyzja była praktycznie natychmiastowa.
- Jedna z najlepszych lekcji o tworzeniu nagłówków. Analogia do trzech świateł pozwoli Ci zrozumieć co i dlaczego robisz. Metoda CRP sprawi, że szybko zaczniesz pisać najlepsze nagłówki marketingowe w swojej branży.
- Czym jest Otwieracz i jak go stosować w tworzeniu tekstów opisów i na Landing Page? Pokażę Ci to na przykładzie jednego z 12 Archetypów Sprzedażowych. Wyjaśnie, jak nie spalić dobrego początku.
- Omówię jeden z najważniejszych elementów Landing Page, który zaczyna się na literę "W" i ma duży wpływ na skuteczność strony. Dowiesz się, czym jest Klucz i Klamka i jak korzystać z tego modelu do tworzenia tak zwanych "bulletów" - najsilniejszego narzędzia copywriterów, podkręcającego zainteresowanie każdym produktem i usługą.
- Jak pisać Call to action, by Twoje słowa mobilizowały czytelnika do działania i zakupu? Zamiast kopiować popularne frazy używaj tych dwóch składowych elementów.
- 15 pytań kontrolnych, które pokazują, co jeszcze poprawić na stronie, by skutecznością przebiła wszystkie inne.
Pierwsza lekcjagratis
Plan lekcji:
Przeprowadzę Cię krok po kroku przez siedemnaście mikroodpowiedzi na pytania klienta, prowadzące go do zakupu. To jest jak łańcuch – jedno zerwane ogniwo niszczy całość, dlatego tak ważne jest by niczego nie spieprzyć nieodpowiednim zdaniem.
NOTKA DLA KLIENTÓW: ten kurs zawiera w sobie wcześniejsze – Siła Reakcji i lekcję z NSC (Co naprawdę napędza klientów).
Wprowadzenie
Część reaktywna
Algorytm Reakcji cz. 1
Część racjonalna
Algorytm Reakcji cz. 2
Część emocjonalna
Algorytm Reakcji cz. 3
Re-AKCJA Call to action
Algorytm Reakcji cz. 4
Nagłówek
Otwieracz
Wyliczanki
Call to action
Treści
Psycho Guide
Co wolisz?
Oprócz samego nagrania webinaru daję Ci do wyboru dwa rodzaje wsparcia. Dzięki nim już nigdy więcej nie będziesz się zastanawiać – czy ten tekst jest dobry, bo ja Ci szybko odpowiem na to pytanie i wyjaśnię, co zrobić, by był lepszy.
Psychopage VIP
Pełne wsparcie po szkoleniu
- Nagrania video
- Nagrania audio (mp3)
- Transkrypcja nagrań w panelu
- PsychoGuide PDF i DOCX
- Aktywna pomoc w nauce (odpowiedzi pod lekcjami na Twoje pytania i problemy)
- Dożywotni dostęp do materiałów
- Bezpłatne aktualizacje treści
- Ocena 1 strony
- 60 minut konsultacji online
Psychopage PRO
Kurs z analizą i oceną tekstu
- Nagrania video
- Nagrania audio (mp3)
- Transkrypcja nagrań w panelu
- PsychoGuide PDF i DOCX
- Aktywna pomoc w nauce (odpowiedzi pod lekcjami na Twoje pytania i problemy)
- Dożywotni dostęp do materiałów
- Bezpłatne aktualizacje treści
- Ocena 1 strony
- 60 minut konsultacji online
Psychopage ECO
Sam kurs (wersja ekonomiczna)
- Nagrania video
- Nagrania audio (mp3)
- Transkrypcja nagrań w panelu
- PsychoGuide PDF i DOCX
- Aktywna pomoc w nauce (odpowiedzi pod lekcjami na Twoje pytania i problemy)
- Dożywotni dostęp do materiałów
- Bezpłatne aktualizacje treści
- Ocena 1 strony
- 60 minut konsultacji online
Psychopage VIP
Pełne wsparcie po szkoleniu
- Nagrania video
- Nagrania audio (mp3)
- Transkrypcja nagrań w panelu
- PsychoGuide PDF i DOCX
- Aktywna pomoc w nauce (odpowiedzi pod lekcjami na Twoje pytania i problemy)
- Dożywotni dostęp do materiałów
- Bezpłatne aktualizacje treści
- Ocena 1 strony
- 60 minut konsultacji online
Psychopage PRO
Kurs z analizą i oceną tekstu
- Nagrania video
- Nagrania audio (mp3)
- Transkrypcja nagrań w panelu
- PsychoGuide PDF i DOCX
- Aktywna pomoc w nauce (odpowiedzi pod lekcjami na Twoje pytania i problemy)
- Dożywotni dostęp do materiałów
- Bezpłatne aktualizacje treści
- Ocena 1 strony
- 60 minut konsultacji online
Psychopage ECO
Sam kurs (wersja ekonomiczna)
- Nagrania video
- Nagrania audio (mp3)
- Transkrypcja nagrań w panelu
- PsychoGuide PDF i DOCX
- Aktywna pomoc w nauce (odpowiedzi pod lekcjami na Twoje pytania i problemy)
- Dożywotni dostęp do materiałów
- Bezpłatne aktualizacje treści
- Ocena 1 strony
- 60 minut konsultacji online