Twórz strony, które nie przestają sprzedawać
Zwykłe kursy każą Ci pisać, jak uczy prowadzący.
Po tym psychotreningu po prostu piszesz, jak chcą klienci, którzy kupują!
Dzisiaj musisz mieć stronę sprzedażową, która jest bardzo, ale to bardzo skuteczna. Bez bardzo skutecznego landinga będą Ci rosły koszty reklamy i za mało zysku zostanie Ci z działań promocyjnych i reklamowych.
Masz przed sobą psychotrening, który doprowadzi Cię do stworzenia nowej, skuteczniejszej treści na landing page, od której zależy finalny efekt sprzedaży – z kampanią reklamową lub bez. Teraz możesz stworzyć takiego landinga, że będzie sprzedawał nie tylko więcej niż do tej pory, ale przez cały czas, a nie tylko na finał kampanii reklamowej czy promocyjnej! Raz taką stronę tworzysz, a potem tylko kierujesz na nią ruch – nieważne czy "zimny", czy „ciepły” taka strona sama w sobie sprzedaje.
Po co Ci to?
PO CO??? Co za pytanie... Czy zdarzyło Ci się kiedyś, że klienci błagali Cię o zakup? Pisali co chwila do Ciebie e-maile "TAAAK, CHCĘ. MUSZĘ TO JAK NAJSZYBCIEJ MIEĆ?" Bo do mnie tak:
Gdy nauczysz się wywoływać silne reakcje klientów odkryjesz jedyny czynnik skuteczności marketingu. Tylko tego Ci trzeba, by Twoje słowa prowadziły klientów do masowych zakupów, a Ciebie do zarobienia sporej sumki ze sprzedaży. Klienci muszą reagować chęcią zakupu. Nie lajkami, komentarzami czy udostępnieniami, ale czystym, mocnym i naturalnym pragnieniem posiadania tego, co oferujesz. Jest jednak pewien problem...
Ten problem narasta
Pojawia sie coraz więcej reklam i materiałów promocyjnych, więc klienci się na to uodporniają. Na przykład kiedyś webinary były czymś świeżym, nowym, atrakcyjnym, a dziś coraz więcej osób kojarzy je tylko z prezentację handlową i unikają ich lub wychodzą przed końcem, gdy chcesz im zaproponować zakup. Klientów dotyka coraz większa znieczulica webinarowa i reklamowa. Co gorsza, spora część budżetu jest przepalana, bo pomimo dużej liczby zapisów tylko mała cześć z tych osób faktycznie pojawia się na webinarze, a jeszcze mniejsza kupuje!
W czasach, gdy większość kampanii promocyjnych opiera się na webinarach i innych działaniach podgrzewających atmosferę zakupu ja proponuję Ci stworzenie landinga, który opiera się na zaskakującym działaniu mózgu klientów. To naturalna ścieżka podejmowania decyzji. Dlatego nie wywołuje jego oporu przed zakupem.
Zielona fala dla decyzji zakupowych klientów
Psychopage to bardzo skuteczny landing page zbudowany zgodnie z naturalnym Algorytmem Reakcji mózgu każdego człowieka. Prowadzi klienta krok po kroku, zgodnie z tym, jak on myśli o zakupie. Zwykłe strony mogą tworzyć zatory decyzyjne, gdy ich treść koliduje z Algorytmem Reakcji. Gdy dochodzi do takiej kolizji klient traci zainteresowanie treścią, przestaje czytać i wychodzi ze strony bez kupowania.
Przez pełną zgodność z Algorytmem Reakcji Psychopage nie tworzy żadnych zatorów decyzyjnych i prowadzi klienta prosto do zamówienia. To tak, jakby klient jechał przez miasto do Ciebie zamówić Twój produkt. Zwykle jest tak, że jazda nie jest płynna, bo ruch zatrzymywany jest przez światła. Psychopage tworzy zieloną falę przez całą drogę. Dopasowuje się do jego prędkości podejmowania decyzji i włącza zielone, gdy tylko zbliża się do skrzyżowania. Takimi skrzyżowaniami są zawsze wątpliwości i obiekcje, gdy zastanawia się nad tym, czy rzeczywiście chce zmierzać prosto do zakupu, czy może lepiej nie? Usuwając wahania eliminujemy ryzyko skrętu przed zakupem.
Treść strony sama się tworzy?
Do tej pory landingi najczęściej tworzone były z kilku stałych elementów, schematów, a nawet zdań, które gdzieś kiedyś komuś się sprawdziły przy innym produkcie oraz innych odbiorcach i teraz liczymy na to, że znowu się ta sztuczka uda, choć sytuacja jest inna. W kursie Psychopage pokazuję Ci jak tworzyć treści zgodnie z tokiem rozumowania osoby, która widzi tę stronę i na nią aktywnie reaguje. Efektem ubocznym pisania zgodnego z Algorytmem Reakcji jest nowe doświadczenie klienta: "KTOŚ CZYTA W MOICH MYŚLACH i odpowiada na moje pytania, gdy się pojawiają w głowie!"
To jest psychotrening, a nie jakiś kurs copywritingu. Kursy uczą, jak coś robić, te lepsze dają dużo przykładów i ćwiczeń. A TU to się dzieje na Twoich oczach. Starannie dobrane ilustracje i słowa pobudzają twórcze struktury Twojego mózgu już w trakcie oglądania materiałów znajdujesz odpowiednie słowa i obrazy do tego, by je ubrać w stronę. Gdy czegoś się uczysz, masz nastawienie „nie wiem…”, które nie dodaje Ci pewności w pisaniu. W trakcie psychotreningu przestawiam Twój umysł na „wiem”, bo nagle pojawiają się tam nowe pomysły, Ty to widzisz i czujesz, to Cię ekscytuje i zaczynasz radośnie tworzyć z przekonaniem!
Najlepsze jest to, że uczestnicy moich psychotreningów często mają doświadczenie, jakby tekst sam im się pisał:
Przełom w komunikacji z klientem
Zamiast typowego języka „korzyści” wykorzystujemy język mózgu, wywołując impulsy zakupowe. Tak działa Algorytm Reakcji na to, co mózg przetwarza w danej chwili. Okazuje się, że ścieżka reakcji na Twoją stronę jest bardzo przewidywalna. Musisz jednak zadbać o całą ścieżkę, a nie tylko jej część.
Skuteczność Psychopage opieramy na trójwymiarowej argumentacji dla całego mózgu, a nie tylko wybranej części (np. na emocjach). Klient ma w głowie komitet decyzyjny, który składa się z jaszczurki, która stoi na wejściu, Emocjonalnej Ewy i Racjonalnego Ryszarda. Każda z części mózgu oczekuje czegoś innego, dlatego przekonanie całej trójki wydaje się niemożliwe, ale tylko do chwili, gdy wybierzesz właściwą kolejność rozmów. (Emocjonalna Ewa nie jest najlepszym wyborem na początek kontaktu.)
Nowy trend w marketingu:
Marketerzy coraz częściej sięgają do zasad ekonomii behawioralnej, którą nieraz nazywa się neuromarketingiem. Nowoczesne metody obserwacji mózgu pozwoliły na wyodrębnienie konkretnych bodźców, które wpływają na jego decyzje o działaniu. Można to ignorować, ale tylko kosztem skuteczności.
Trend do tego, by wykorzystywać w marketingu odkrycia neurobiologów będzie narastał, więc coraz trudniej będzie Ci konkurować z landingami, które wykorzystują neuromarketing. Poza tym, skoro lepiej rozumiemy zasady, na jakich mózg podejmuje decyzje, to głupio zdawać się na szukanie „skutecznych tekstów” gdzieś indziej. Presja na wyniki wymusza na nas stosowanie skuteczniejszych metod marketingu. Poza tym tu nie chodzi tylko o to, by jak najwięcej osób kupiło Twój produkt lub usługę. Tu chodzi o większe zadowolenie klienta, a ono się pojawia, gdy klienci mają poczucie, że ktoś go lepiej rozumie i dopasowuje do niego komunikację.
Im dłużej zwlekasz z podjęciem decyzji o pisaniu zgodnym z Algorytmem Reakcji tym więcej tracisz. Teraz każdy klient, wchodzący na Twoją stronę jest ważny – nie trać ich, przez niedopasowanie komunikacji to ich ścieżki decyzyjnej. Brak dopasowania treści do reakcji klientów prowadzi do strat – w pewnym momencie czytania tracą zainteresowanie i wychodzą ze strony bez zakupu. A przecież nie zarabiasz na tym, że ktoś wejdzie na Twoją stronę (za to płacisz pieniędzmi lub czasem), tylko że coś od Ciebie kupi!
Czy to zadziała w Twojej branży?
To ważne pytanie, bo obecnie większość kursów copywritingu i marketingu skupia się na tym, jak sprzedawać swoje kursy, ebooki i tak zwaną "wiedzę". Algorytm Reakcji jest uniwersalny, działa wszędzie, bo opiera się na poznaniu funkcjonowania mózgu klienta, a nie aktualnych trendach marketingowych!
A czy Ty dasz radę tworzyć taką treść? Może to wyda Ci się dziwne, ale im mniej Twój umysł jest skażony marketingiem, tym większą masz szansę na dopasowanie się do Algorytmu Reakcji, zamiast na „sprawdzonych” szablonach i frazach. Możesz do klienta przemówić normlanym, codziennym językiem bez marketingowego bełkotu i to jest Twoja przewaga.
Przez cały proces za rączkę poprowadzi Cię Psycho Guide. Nie zmuszasz się do pisania tekstu. Po prostu odpowiadasz na kolejne pytania, jedno po drugim. Gdy dojdziesz do końca, nagle widzisz jak masz mnóstwo tekstu do wykorzystania. Wystarczy go uporządkować według 15 punktów i masz gotową treść!
Tego nie znajdziesz nigdzie indziej
Być może zastanawiasz się, czy tu będzie coś nowego, czy może tylko coś, co znajdziesz gdzieś indziej? Sprawdź:
- Jak sprawić, by klienci sami doszli do wniosku, że chcą tego, co sprzedajesz? Gdy to zrobisz, nie będą musieli się niczemu opierać, więc chętniej kupią, co sprzedajesz.
- Wytłumaczę Ci, jak uniknąć efektu Głuchego Telefonu w marketingu. Tekst na stronie wiernie przekaże wartość, zamiast ją zniekształcać. Dzięki temu, że klienci wyraźniej ją zobaczą, chętniej dadzą za nią pieniądze - kupią, co opisujesz. Jaka komunikacja, taka sprzedaż.
- Dasz klientowi więcej powodów do zakupu, usuwając jednocześnie wszystkie trzy rodzaje przeszkód: racjonalne, emocjonalne i nieokreślone. Stane się to dzięki temu, że strona przemówi do wszystkich trzech części mózgu klienta, zamiast tylko do jednej, jak to zwykle bywa.
- Sprawimy, że zamiast "pomyśleć" o zakupie klient będzie częściej reagował zakupem. Za przeproszeniem jak zwierzę, zgodnie z naturą. Jest to możliwe dzięki temu, ze w komunikacji unikamy abstrakcji, a opieramy ją na jak najbardziej namacalnych faktach.
- Poznasz trzy metody zwracania uwagi na swój produkt lub usługę, dopasowane do okoliczności zakupu. Dzięki temu dopasowaniu klient chętniej zapozna się z treścią strony i od razu będzie myślał o zakupie.
- Zobaczysz jak sprawiać, by klienci od pierwszych sekund myśleli: o, to coś dla mnie! To możliwe dzięki umiejętnemu pokazaniu kontekstu, gdy sytuacja "zmusza" klienta do zakupu. Taka strona nie musi być bardzo rozbudowana. Bywa, że jej pierwszy akapit przekonuje klienta do zakupu.
- Pokażę Ci jedno pytanie klienta, które pomoże Ci ominąć większość jego obiekcji. Gdy na nie właściwie odpowiesz, klienci kupują nawet wtedy, gdy nie widzą konkretnych korzyści z zakupu. Wykorzystamy do tego z jedną z najdziwniejszych zasad perswazji z katalogu profesora Cialdiniego, pod której wpływem badani wykonywali posłusznie polecenia eksperymentatorów.
- Tłumaczy się tylko winny, więc tłumaczenie wartości produktu jest strzałem w kolano dla każdego marketera. Zamiast tłumaczyć nauczysz się kreować nową rzeczywistość i reakcje klientów. Pomoże Ci w tym opisanie trzech punktów orientacyjnych, dzięki którym klient nie będzie się obawiał, że kupując robi coś głupiego.
- Pokażę Ci, jak w marketingu wykorzystywać epizodyczne myślenie o przyszłości (episodic future thinking). To sprawia, że najpierw kupuje w myślach, a potem w rzeczywistości.
- Nauczę Cię błyskawicznego kreowania wartości produktu lub usługi za pomocą dwóch prostych pytań, jakie podświadomie zadaje sobie klient. Zobaczysz cztery śmieszne przykłady. Otworzą Cię na nieograniczoną liczbę odpowiedzi, z których możesz w nieskończoność tworzyć dowolną ilość treści marketingowych.
- Poznasz jeden z najskuteczniejszych modeli prezentacji korzyści z zakupu. Natychmiast odróżnia Twój produkt od innych i daje szybki impuls do zakupu, gdy pokażesz klientom tę jedną rzecz. jak mocno się zdziwisz, gdy zobaczysz, że to mogą być tylko dwa zdania?
- Gdy zrozumiesz to jedno uniwersalne pragnienie KAŻDEGO kupującego, będziesz w stanie KAŻDEMU sprzedać, co tylko zechcesz. Brzmi jak scam? Możliwe. Ale gdy to zrozumiesz, szybko przyznasz mi rację, bo zobaczysz, że Tobie też o to chodzi.
- Wyjaśnię Ci działanie trzech stymulatorów działania w mózgu każdego człowieka, dzięki czemu łatwo opiszesz główny powód zakupu swojego produktu lub usługi. Klient też człowiek, więc tak należy do niego pisać. Ma mózg, nie tylko portfel, więc i do mózgu trzeba przemówić. Pomoże Ci w tym limbiczna klasyfikacja 7 wartości i przypisanie czytelnika do jednej z nich.
- Wielkość ma znaczenie, szczególnie w sprzedaży przez stronę internetową. Jedno z pytań pomoże Ci napisać zdanie, które nie pozostawi wątpliwości, co do Twojej dużej wiarygodności. Gdy połączysz to z najbardziej społeczne z pytań, nawet bezsensowny opis produktu może prowadzić setki, jeśli nie tysiące klientów do zakupu.
- Jak rozwiać trzy główne obawy klientów przed zakupem? Mamy z nimi do czynienia, gdy wiele osób przegląda stronę, a niewiele kupuje. Rozwiązaniem tego problemu jest JEDNO zdanie, które usuwa przeszkodę strojącą na drodze do zakupu.
- Jeszcze jedna metoda doprowadzenia klientów do zakupu TERAZ, a nie "kiedyś, może...". Opiera się na dążeniu, które w ostatnich latach stało się wręcz manifestem młodego pokolenia, choć każdy je w sobie nosi. A Ty zobaczysz, co napisać, by decyzja była praktycznie natychmiastowa.
- Jedna z najlepszych lekcji o tworzeniu nagłówków. Analogia do trzech świateł pozwoli Ci zrozumieć co i dlaczego robisz. Metoda CRP sprawi, że szybko zaczniesz pisać najlepsze nagłówki marketingowe w swojej branży.
- Czym jest Otwieracz i jak go stosować w tworzeniu tekstów opisów i na Landing Page? Pokażę Ci to na przykładzie jednego z 12 Archetypów Sprzedażowych. Wyjaśnie, jak nie spalić dobrego początku.
- Omówię jeden z najważniejszych elementów Landing Page, który zaczyna się na literę "W" i ma duży wpływ na skuteczność strony. Dowiesz się, czym jest Klucz i Klamka i jak korzystać z tego modelu do tworzenia tak zwanych "bulletów" - najsilniejszego narzędzia copywriterów, podkręcającego zainteresowanie każdym produktem i usługą.
- Jak pisać Call to action, by Twoje słowa mobilizowały czytelnika do działania i zakupu? Zamiast kopiować popularne frazy używaj tych dwóch składowych elementów.
- 15 pytań kontrolnych, które pokazują, co jeszcze poprawić na stronie, by skutecznością przebiła wszystkie inne.
Pierwsza lekcjagratis
Plan lekcji:
Przeprowadzę Cię krok po kroku przez siedemnaście mikroodpowiedzi na pytania klienta, prowadzące go do zakupu. To jest jak łańcuch – jedno zerwane ogniwo niszczy całość, dlatego tak ważne jest by niczego nie spieprzyć nieodpowiednim zdaniem.
Wprowadzenie
Część reaktywna
Algorytm Reakcji cz. 1
Część racjonalna
Algorytm Reakcji cz. 2
Część emocjonalna
Algorytm Reakcji cz. 3
Re-AKCJA Call to action
Algorytm Reakcji cz. 4
Nagłówek
Otwieracz
Wyliczanki
Call to action
Treści
Psycho Guide
Co wolisz?
Oprócz samego nagrania webinaru daję Ci do wyboru dwa rodzaje wsparcia. Dzięki nim już nigdy więcej nie będziesz się zastanawiać – czy ten tekst jest dobry, bo ja Ci szybko odpowiem na to pytanie i wyjaśnię, co zrobić, by był lepszy.
Psychopage VIP
Pełne wsparcie po szkoleniu
- Nagrania video
- Nagrania audio (mp3)
- Transkrypcja nagrań w panelu
- PsychoGuide PDF i DOCX
- Aktywna pomoc w nauce (odpowiedzi pod lekcjami na Twoje pytania i problemy)
- Dożywotni dostęp do materiałów
- Bezpłatne aktualizacje treści
- Ocena 1 strony
- 60 minut konsultacji online
Psychopage PRO
Kurs z analizą i oceną tekstu
- Nagrania video
- Nagrania audio (mp3)
- Transkrypcja nagrań w panelu
- PsychoGuide PDF i DOCX
- Aktywna pomoc w nauce (odpowiedzi pod lekcjami na Twoje pytania i problemy)
- Dożywotni dostęp do materiałów
- Bezpłatne aktualizacje treści
- Ocena 1 strony
- 60 minut konsultacji online
Psychopage ECO
Sam kurs (wersja ekonomiczna)
- Nagrania video
- Nagrania audio (mp3)
- Transkrypcja nagrań w panelu
- PsychoGuide PDF i DOCX
- Aktywna pomoc w nauce (odpowiedzi pod lekcjami na Twoje pytania i problemy)
- Dożywotni dostęp do materiałów
- Bezpłatne aktualizacje treści
- Ocena 1 strony
- 60 minut konsultacji online