
Zdobywaj więcej klientów stronami, wpływającymi nagle na wszystkie 3 obszary ich umysłów
Chcesz tworzyć najlepsze strony sprzedażowe i landingi, czy wystarczą Ci te przeciętne?
Większość osób, które starają się tworzyć jak najlepsze strony niestety wpada w pułapkę szablonów i zasad. Biorą jakiś wzór strony, który może u kogoś gdzieś się sprawdził i liczą na cud, że u nich ta sytuacja się powtórzy. A przecież są w innej sytuacji, miejscu, czasie oraz z innymi produktami i klientami. Nawet osoba, którą kopiują w tej chwili najprawdopodobniej zmieniła już swoją "cudowną" stronę - skoro ten szablon był taki dobry, to po co?
Zasady i szablony nie sprzedają. To nie strona konwertuje, tylko… umysł klienta kupuje i daje sygnał do działania. Wybiera to, co dla niego NAJLEPSZE w tej sytuacji i chwili. I nie chce się pomylić.
Gdy nauczysz się docierać do umysłu klienta na wszystkich trzech poziomach Twoje opisy produktów i usług nagle nabiorą wielkiej wartości dla klientów. A za większą wartością idzie większa chęć zakupu.
Czym ten psychotrening pisania różni się od kursów copywritingu?
- Skupiamy się na kliencie, nie stronie.
- Tworzymy tekst zgodny z tokiem myślenia klienta, a nie twórcy kursu i jego osiągnięć.
- Nie uczysz się żadnych zasad. Uczysz się MYŚLEĆ jak klient, który widzi Twoją stronę i zastanawia się nad zakupem lub innym działaniem.
- Nie daję żadnych szablonów do kopiowania. Żadnych. Jeśli to ma być najlepsza strona, nie może być taka jak inne - tworzone według szablonu.
- Zmuszam Cię do wysiłku umysłowego, bo tylko tak napiszesz najlepszy tekst, na jaki Cię stać. Nie jest łatwo stworzyć najlepszą stronę i nie ukrywam tego przed Tobą. Tylko jedna może być najlepsza. Więc musisz zrobić coś, czego nie robią inni.
A to plan naszej podróży do najlepszej strony sprzedażowej i lądowania:
Pierwsza lekcjagratis

Plan lekcji:
Przeprowadzę Cię krok po kroku przez siedemnaście mikroodpowiedzi na pytania klienta, prowadzące go do zakupu. To jest jak łańcuch – jedno zerwane ogniwo niszczy całość, dlatego tak ważne jest by niczego nie spieprzyć nieodpowiednim zdaniem.
NOTKA DLA KLIENTÓW: ten kurs zawiera w sobie wcześniejsze – Siła Reakcji i lekcję z NSC (Co naprawdę napędza klientów).

Wprowadzenie

Część reaktywna

Algorytm Reakcji cz. 1

Część racjonalna

Algorytm Reakcji cz. 2

Część emocjonalna

Algorytm Reakcji cz. 3

Re-AKCJA Call to action

Algorytm Reakcji cz. 4

Nagłówek

Otwieracz

Wyliczanki

Call to action

Treści

Psycho Guide
Co wolisz?
Oprócz samego nagrania webinaru daję Ci do wyboru dwa rodzaje wsparcia. Dzięki nim już nigdy więcej nie będziesz się zastanawiać – czy ten tekst jest dobry, bo ja Ci szybko odpowiem na to pytanie i wyjaśnię, co zrobić, by był lepszy.
Psychopage VIP
Pełne wsparcie po szkoleniu

- Nagrania video
- Nagrania audio (mp3)
- Transkrypcja nagrań w panelu
- PsychoGuide PDF i DOCX
- Ocena 1 strony
- 60 minut konsultacji na Skype
Psychopage PRO
Kurs z analizą i oceną tekstu

- Nagrania video
- Nagrania audio (mp3)
- Transkrypcja nagrań w panelu
- PsychoGuide PDF i DOCX
- Ocena 1 tekstu
- 60 minut konsultacji na Skype
Psychopage ECO
Sam kurs (wersja ekonomiczna)

- Nagrania video
- Nagrania audio (mp3)
- Transkrypcja nagrań w panelu
- PsychoGuide PDF i DOCX
- Ocena tekstu
- 60 minut konsultacji na Skype






Psychopage VIP
Pełne wsparcie po szkoleniu

- Nagrania video
- Nagrania audio (mp3)
- Transkrypcja nagrań w panelu
- PsychoGuide PDF i DOCX
- Ocena 3 tekstów
- 60 minut konsultacji na Skype
Psychopage PRO
Kurs z analizą i oceny tekstu

- Nagrania video
- Nagrania audio (mp3)
- Transkrypcja nagrań w panelu
- PsychoGuide PDF i DOCX
- Ocena 1 tekstu
- 60 minut konsultacji na Skype
Psychopage ECO
Sam kurs (wersja ekonomiczna)

- Nagrania video
- Nagrania audio (mp3)
- Transkrypcja nagrań w panelu
- PsychoGuide PDF i DOCX
- Ocena tekstu
- 60 minut konsultacji na Skype