Copywriting kursy online i szkolenia. Copywriting kursy online i szkolenia.
  • Start
  • Psychoblog
  • Szkolenia
  • Psychokursy
  • Usługi
  • Psycholetter
  • VOD (zaloguj)
Kurs online (vod)

Zdobywaj więcej klientów stronami, wpływającymi nagle na wszystkie 3 obszary ich umysłów

Chcesz tworzyć najlepsze strony sprzedażowe i landingi, czy wystarczą Ci te przeciętne?

Większość osób, które starają się tworzyć jak najlepsze strony niestety wpada w pułapkę szablonów i zasad. Biorą jakiś wzór strony, który może u kogoś gdzieś się sprawdził i liczą na cud, że u nich ta sytuacja się powtórzy. A przecież są w innej sytuacji, miejscu, czasie oraz z innymi produktami i klientami. Nawet osoba, którą kopiują w tej chwili najprawdopodobniej zmieniła już swoją "cudowną" stronę - skoro ten szablon był taki dobry, to po co?

Zasady i szablony nie sprzedają. To nie strona konwertuje, tylko… umysł klienta kupuje i daje sygnał do działania. Wybiera to, co dla niego NAJLEPSZE w tej sytuacji i chwili. I nie chce się pomylić.

Gdy nauczysz się docierać do umysłu klienta na wszystkich trzech poziomach Twoje opisy produktów i usług nagle nabiorą wielkiej wartości dla klientów. A za większą wartością idzie większa chęć zakupu.

Czym ten psychotrening pisania różni się od kursów copywritingu?

  1. Skupiamy się na kliencie, nie stronie.
  2. Tworzymy tekst zgodny z tokiem myślenia klienta, a nie twórcy kursu i jego osiągnięć.
  3. Nie uczysz się żadnych zasad. Uczysz się MYŚLEĆ jak klient, który widzi Twoją stronę i zastanawia się nad zakupem lub innym działaniem.
  4. Nie daję żadnych szablonów do kopiowania. Żadnych. Jeśli to ma być najlepsza strona, nie może być taka jak inne - tworzone według szablonu.
  5. Zmuszam Cię do wysiłku umysłowego, bo tylko tak napiszesz najlepszy tekst, na jaki Cię stać. Nie jest łatwo stworzyć najlepszą stronę i nie ukrywam tego przed Tobą. Tylko jedna może być najlepsza. Więc musisz zrobić coś, czego nie robią inni.

A to plan naszej podróży do najlepszej strony sprzedażowej i lądowania:

Pierwsza lekcjagratis

Z pustego i Salomon nie napisze

Plan lekcji:

Przeprowadzę Cię krok po kroku przez siedemnaście mikroodpowiedzi na pytania klienta, prowadzące go do zakupu. To jest jak łańcuch – jedno zerwane ogniwo niszczy całość, dlatego tak ważne jest by niczego nie spieprzyć nieodpowiednim zdaniem.

NOTKA DLA KLIENTÓW: ten kurs zawiera w sobie wcześniejsze – Siła Reakcji i lekcję z NSC (Co naprawdę napędza klientów).

Pokażę Ci 4 cechy komunikacji sprzedażowej. To statecznie od nich zależy, czy klient zobaczy wartość dla siebie na stronie, czy nie. Gdy połączysz to z 3 głównymi celami komunikacji, stworzenie strony, która sprzedaje staje się bardzo oczywiste.
Wprowadzenie
Krótkie wprowadzenie do najważniejszej zasady tworzenia tekstów na landingi i strony sprzedażowe. Jeśli jej nie znasz lub ignorujesz, umysł klienta pozostanie zamknięty i głuchy na Twoje przekonywanie do zakupu.
Część reaktywna
Pierwsze 5 mikroodpowiedzi pytań klienta, prowadzących go do zakupu. Tu tworzysz jeden z 3 kontekstów, które uzasadniają zakup. Poznasz 4 elementy wpływające na jego uważność czytania i 12 powodów zakupu, zmuszających go do działania i przełamujących barierę obiekcji.
Algorytm Reakcji cz. 1
Moim zdaniem najważniejsza lekcja, o której nikt nigdzie nie mówi: NeuroNowa Ścieżka Zakupu. Jak dopasować komunikację do codziennej pracy mózgu klienta, bo bez tego będzie się ciągle wahał i nie kupi. Kluczem są 3 połączone punkty orientacyjne dla umysłu klienta.
Część racjonalna
Tu poznasz następne 6 mikroodpowiedzi klienta, które pomogą Ci uniknąć przygniatania klienta argumentami. Dowiesz się, jak w sprzedaży pomaga episodic future thinking i co ma wspólnego koń z Twoimi opisami produktów i usług.
Algorytm Reakcji cz. 2
Wyjaśnię jak naprawdę emocje wpływają na decyzje zakupowe klienta i... jak wywołać te właściwe, które pomogą sprzedać, zamiast w tym przeszkadzać. Pomoże nam w tym narzędzie niemieckiego instytutu, zajmującego się badaniem rynku.
Część emocjonalna
Następne 5 mikroodpowiedzi, które prowadza klienta do zakupu. Wszystkie budują zaufanie do Ciebie i produktu. Ostatnia odpowiedź jest najważniejsza i często sama decyduje o tym, czy klient kupi mimo wątpliwości.
Algorytm Reakcji cz. 3
Pokażę Ci dwie główne obiekcje klientów i 3 sposoby na to, by je zamienić na powody do zakupu. Gdy zrozumiesz, czemu klient zatrzymuje się tuż przed przyciskiem "Zamawiam", będziesz w stanie ominąć ostatnią przeszkodę, stojącą na drodze do zakupu. A to może okazać się takie proste...
Re-AKCJA Call to action
Ostatnia mikroodpowiedź prowadząca klienta do zakupu. Wymaga tylko pokazania jednego. To coś, czego najbardziej pragnie KAŻDY kupujący.
Algorytm Reakcji cz. 4
Pokażę Ci najsjuteczniejszą metodę tworzenia nagłówki z trzech elementów. Trzy przykłady wygrywających nagłówków pomogą Ci raz na zawsze zrozumieć, gdzie leży największa siła nagłówków.
Nagłówek
Powiem Ci,. jak zaczynać pierwszy akapit, by nie zamknąć nim klienta na zakup, gdy stwierdza "nie potrzebuję tego". Pomoże nam w tym zasada pisania, której zbyt często nie rozumieją osoby, korzystające z tak zwanych szablonów nagłówków.
Otwieracz
Jeden z dosłownie najprostszych sposobów na to, by podnieść zainteresowanie sprzedawanym produktem lub usługa. Pomaga klientowi szybko dojść do wniosku: potrzebuję tego.
Wyliczanki
Tworzenie skutecznego CTA to sztuka oparta na jednej prostej zasadzie. Gdy ją zrozumiesz, tworzenie linków i przycisków zakupowych będzie dodatkowo dodawało klientom energii do zakupu, zamiast ją im odbierać.
Call to action
Najfajniejsza lekcja w całym kursie 🙂 Pokażę Ci, jak ułożyć treść w 15 krokach, by każdy element strony był na swoim miejscu. To będzie też Twoja lista kontrolna, z którą będziesz sprawdzać swoje teksty na stronie, czy to już wszystko, czy może jeszcze musisz coś dodać.
Treści
Przewodnik po tworzeniu treści w dwóch formatach: edytowalnym (DCX) i do druku lub podglądu w PDF. Po prostu zapisujesz odpowiedzi na kolejne pytania i tak powstaje baza treści dla Twojej nowej psychostrony.
Psycho Guide
Wybierz najlepszą wersję dla siebie

Co wolisz?

Długość kursu: 2:09:32 (dwie godziny, dziewięć minut)

Oprócz samego nagrania webinaru daję Ci do wyboru dwa rodzaje wsparcia. Dzięki nim już nigdy więcej nie będziesz się zastanawiać – czy ten tekst jest dobry, bo ja Ci szybko odpowiem na to pytanie i wyjaśnię, co zrobić, by był lepszy.

Psychopage VIP

Pełne wsparcie po szkoleniu

997 zł
  • Nagrania video
  • Nagrania audio (mp3)
  • Transkrypcja nagrań w panelu
  • PsychoGuide PDF i DOCX
  • Ocena 1 strony
  • 60 minut konsultacji na Skype
Zamawiam >>

Psychopage PRO

Kurs z analizą i oceną tekstu

597 zł
  • Nagrania video
  • Nagrania audio (mp3)
  • Transkrypcja nagrań w panelu
  • PsychoGuide PDF i DOCX
  • Ocena 1 tekstu
  • 60 minut konsultacji na Skype
Zamawiam >>

Psychopage ECO

Sam kurs (wersja ekonomiczna)

497 zł
  • Nagrania video
  • Nagrania audio (mp3)
  • Transkrypcja nagrań w panelu
  • PsychoGuide PDF i DOCX
  • Ocena tekstu
  • 60 minut konsultacji na Skype
Zamawiam >>
Chcesz zobaczyć WSZYSTKIE psychokursy copywritingu? KLIKNIJ i zobacz, co możesz z nimi napisać >>

Psychopage VIP

Pełne wsparcie po szkoleniu

997 zł
  • Nagrania video
  • Nagrania audio (mp3)
  • Transkrypcja nagrań w panelu
  • PsychoGuide PDF i DOCX
  • Ocena 3 tekstów
  • 60 minut konsultacji na Skype
Zamawiam >>

Psychopage PRO

Kurs z analizą i oceny tekstu

597 zł
  • Nagrania video
  • Nagrania audio (mp3)
  • Transkrypcja nagrań w panelu
  • PsychoGuide PDF i DOCX
  • Ocena 1 tekstu
  • 60 minut konsultacji na Skype
Zamawiam >>

Psychopage ECO

Sam kurs (wersja ekonomiczna)

497 zł
  • Nagrania video
  • Nagrania audio (mp3)
  • Transkrypcja nagrań w panelu
  • PsychoGuide PDF i DOCX
  • Ocena tekstu
  • 60 minut konsultacji na Skype
Zamawiam >>

SŁOWO DAJĘ, ZYSKI ROSNĄ! To znaczy, że strona Dynanet.pl powstała po to, by uczyć lepiej pisać i sprzedawać. Znajdziesz tu praktyczne kursy copywriterskie. Możesz też zamówić indywidualne szkolenie lub konsultacje.

Jakie kursy z copywritingu online mogę Ci zaproponować?

  • Psychostarter
  • Psychowriting
  • Psychopage
  • Psyhompage
  • Psychoredakcja
  • Psychomaile
  • Psychobranding
  • Social Matrix
  • Cud Marketingowy
  • Short Message Selling
  • LinkedIn Leads
  • Pieniądze albo Życie!

Chcesz poradnik i newsletter?

Zobacz bezpłatny poradnik i newsletter >>

Zasady współpracy z copywriterem >>

Regulamin sklepu Dynanet.pl >>

Polityka prywatności serwisu Dynanet.pl >>

darek@dynanet.pl Odpowiadam w ciągu 24 godzin
+48 55 267 08 59 W godzinach: 8:00 - 16:00
ul. Słowiańska 3 82-500 Kwidzyn
Potrzebujemy Twojej zgody:
Na tej stronie używamy "ciasteczek". Dzięki nim strona zapamiętuje Twoje preferencje i wybory. Kliknij “Akcepruję wszystkie”, by zezwolić stronie na używanie wszystkich ciasteczek. Jeśli chcesz je wybierać pojedynczo, kliknij "Cookie Settings" .
Wybierz ciasteczka do akceptacjiAkceptuję wszystkie
Manage consent

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary
Always Enabled
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. These cookies ensure basic functionalities and security features of the website, anonymously.
CookieDurationDescription
cookielawinfo-checkbox-analytics11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Analytics".
cookielawinfo-checkbox-functional11 monthsThe cookie is set by GDPR cookie consent to record the user consent for the cookies in the category "Functional".
cookielawinfo-checkbox-necessary11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Necessary".
cookielawinfo-checkbox-others11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Other.
cookielawinfo-checkbox-performance11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Performance".
viewed_cookie_policy11 monthsThe cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data.
Functional
Functional cookies help to perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collect feedbacks, and other third-party features.
Performance
Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.
Analytics
Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.
Advertisement
Advertisement cookies are used to provide visitors with relevant ads and marketing campaigns. These cookies track visitors across websites and collect information to provide customized ads.
Others
Other uncategorized cookies are those that are being analyzed and have not been classified into a category as yet.
SAVE & ACCEPT