Copywriting kursy online i szkolenia. Copywriting kursy online i szkolenia.
  • Start
  • Psychoblog
  • Szkolenia
  • Psychokursy
  • Usługi
  • Psycholetter
  • VOD (zaloguj)
Kurs online (vod)

Jak nagle zacząć pisać skuteczniejsze opisy bez popisywania się i wymyślania niestworzonych rzeczy?

Przekonaj się jak działa najbardziej naturalna metoda tworzenia opisów

Umiesz tworzyć takie opisy, że czytający chce kupić już po kilku pierwszych słowach?

Oto najbardziej naturalny sposób tworzenia opisów:

Pewnego dnia nie mogłem stworzyć opisu kursu internetowego dla klienta, który zapłacił miesiąc wcześniej i tego dnia miał termin oddania tekstu.

Próbowałem napisać coś niezwykłego by zachęcić do zakupu. A to był zwykły kurs, dobry, ale zwykły i nic mi nie przychodziło do głowy.

Czas gonił, a ja byłem coraz bardziej sfrustrowany.

Klient zlecił mi opis, bo uważa mnie za najlepszego w Polsce copywritera, a ja czułem się jak najgorszy… oszust, który nie ma nic wartościowego do zaoferowania.

Byłem tak zdesperowany, że powiedziałem sobie: dość, napiszę pierwszą sensowną rzecz, jaka mi przyjdzie do głowy i z niej stworzę tekst.

Zadałem sobie pytanie: co to w ogóle jest? Kurs online? Nie, to jest tylko to forma. Co TO jest, w odróżnieniu od wszystkiego innego? I wtedy przyszła mi do głowy ta myśl. Brzmiało to dziwnie. Nikt tego nie mówił wprost, ale tego właśnie chcieli klienci.

Czy jest więc możliwe stworzyć taki opis, by klient chciał kupić po kilku pierwszych słowach? Tak, ale to musi być odpowiedź na pytanie CO TO JEST? Gdy tego właśnie chce klient, będzie chciał kupić, potem wystarczy tylko rozwinąć kłębek myśli, wywołanych pierwszym pytaniem. No bo zupełnie naturalne jest, że gdy klient dowie się, co to jest, zapyta: co mi to da? No właśnie. Potem następne naturalne pytanie i odpowiedź, która przekonuje do zakupu, następne, odpowiedź, następne, odpowiedź i ZAMÓWIENIE.

Tak właśnie stworzysz swój opis. Zaczynając od podstawowego pytania CO TO JEST. Pisząc prawdę o produkcie, bez udziwniania, trafiając prosto w potrzeby klienta.

Nie musisz być copywriterem, by tworzyć takie opisy, że klient chce kupić już po kilku pierwszych słowach. Nawet lepiej, jeśli nie jesteś, bo nie znasz żadnych trików copywriterskich i pozostaje Ci szczere odpowiadania na proste pytania.

Uwolnię Cię od presji pisania zajebistych opisów, które muszą zrobić wrażenie na Tobie i klientach. Otóż nie muszą. Wystarczy, że w sensowny sposób opiszesz jak realizujesz silne pragnienie klienta - jak by miał tego nie kupić? Nie sil się na fajny tekst. Napisz to, co chce klient przeczytać - PRAWDĘ. To jest ten element tekstów, którego brakuje dziś wielu opisom.

Nawet nie wiesz, że masz problem?

Jeśli jesteś po jakimś popularnym kursie copywritingu lub sprzedaży, to wiesz, że trzeba pisać językiem korzyści. Często uczy się tego na modelu Cecha-Zaleta-Korzyść.

Czy to działa? No działa. Ale tylko wtedy, gdy to sensownie napiszesz. Problem jest taki, że to nienaturalny sposób komunikacji, który prowadzi do tworzenia nienaturalnych tekstów. To sztuczny model komunikacji, niezgodny z tym, jak myślą ludzie. Zobacz, skoro Ty musisz nauczyć się tak pisać, to znaczy, że nie używasz tego na co dzień, tak? A przecież klient jest takim samym człowiekiem jak Ty! Też na co dzień nie posługuje się tym modelem! Co więcej, gdy go widzi, od razu wie, że ktoś mu coś właśnie próbuje wcisnąć!

Weź pod uwagę jeszcze jedną rzecz. Gdy uczysz się pisania językiem korzyści, musisz się liczyć z tym, że trzeba lat, by go dobrze opanować. To język obcy! Po kilku pierwszych lekcjach umiesz jedynie dukać podstawowe zwroty “Kali jeść, Kali pić, Kali spać.” Nie nauczysz się nowego języka w dzień szkolenia.

Zamiast więc dukać “językiem korzyści” lepiej posłużyć się językiem, którym znasz. Twoim naturalnym, jaki masz wyćwiczony przez lata. A gdy w tym języku zaczynasz coś opisywać, nie zaczynasz od marketingowych zwrotów, tylko od odpowiedzi na pytanie: co to jest? Co mi to da? I tak dalej!

W tym psychotreningu przeprowadzę Cię przez odpowiedzi na 6 podstawowych pytań kupującego. Pytania są proste i oczywiste, ale odpowiedzi już nie. Zwłaszcza, że do każdej dodałem extra poprawki z przykładami.

Co tam znajdziesz w tym psychotreningu?

  • Jaka jedna rzecz odróżnia opisy produktów i usług od wszystkich innych tekstów w Internecie? Jeśli to zrozumiesz, ZAWSZE zaczniesz opis od właściwego zdania!
  • Największy błąd, jaki możesz popełnić, tworząc opisy, nagminnie powtarzany przez osoby skupione na tekście, a nie klienci i celu, w jakim powstaje opis. To pytanie, które paraliżuje większość osób, dlatego piszą głupoty.
  • 4 cechy idealnego opisu, który sprawia, że klient chce kupić już po kilku pierwszych słowach. Te same cechy sprawiają, że stajemy się lepszymi ludźmi.
  • Jak opisem zdemontować Tarczę Klienta, by nic mu nie zasłaniało korzyści z zakupu? Nazwałem to metodą stawiania klienta na cztery łapy.
  • Jak w 5 minut stworzyć wersję roboczą każdego opisu? Potem wystarczy tylko go rozwinąć i zredagować, ale w 5 minut masz to, co najważniejsze!
  • Jedna z najważniejszych zasad odpowiadania na pytanie “co to jest?”, dzięki której NIGDY nie miniesz się z klientem i Twój opis zawsze trafi w jego potrzebę.
  • 3 przykłady idealnego trafiania w potrzeby klienta - nie ma ich więcej! Twój opis musi zawierać przynajmniej jedną z nich, by klient chciał od razu kupić to, co oferujesz.
  • Pachnąca i smakowita metoda tworzenia tekstów, które bez żadnego nacisku sprawiają, że klient chce mieć to, co opisujesz. Bardzo trudno się temu oprzeć.
  • Jakimi słowami zhakować umysł klienta, by nie mógł przestać czytać - ciekawe odkrycie badaczy reakcji mózgu ludzkiego na... lody.
  • Jaką "wartość" musi nieść tekst, by sprzedawał? Nie jest to informacja o produkcie!
  • Dwa rodzaje dowodów skuteczności opisywanego produktu. Pierwszy to prosty sposób na to, by wybrany przez Ciebie celebryta lub influencer pomógł Ci w sprzedaży Twojego produktu - bez płacenia mu złotówki! Drugi działa tylko dlatego, że pokazujesz wady. Odkryłem go, gdy kiedyś sprzedałem kilka kartonów drogich ciastek, uszkodzonych po ostrym hamowaniu busem - gdybym ich nie sprzedał, musiałbym za nie zapłacić z własnej kieszeni.
  • 9 nieoczywistych sposób zrobienia dużego wrażenia na klientach, nawet gdy opisujesz bardzo przeciętne produkty. Każdy z przykładów może Cię nagle zainspirować do super opisu.
  • Technika agentów ubezpieczeniowych, która skłania do podpisania umowy - wypowiadasz tylko trzy słowa i klient posłusznie kupuje - wersja "pisana" jest jeszcze bardziej skuteczna!
  • Jeśli chcesz więcej i szybciej sprzedać, nie kreuj się na eksperta, tylko ukryj wszystko, co świadczy na Twoją korzyść - poza jednym - to ma największą siłę przekonywania!
  • Jak przekonać największego sceptyka do zakupu, gdy nie masz absolutnie żadnego dowodu na to, że Twój produkt działa, ani jednego klienta, nikt Cię nie zna i dodatkowo nie wiesz, co to może zrobić dla klienta?
  • Ciekawy sposób na to, by klienci sami pisali Ci najlepsze części opisów, dzięki czemu nie tylko będą trafiały prosto w ich potrzeby i sytuacje, ale jeszcze zyskiwały większą wiarygodność.

Dla kogo jest ten psychotrening?

Dla każdego, kto sprzedaje w Internecie. Nie tylko do produktów fizycznych! W przypadku usług i produktów niematerialnych (nie można ich dotknąć) opis jest najważniejszym elementem marketingu, bo dzięki niemu klient wie za co płaci i co dostaje. Jeśli nie wie za co płaci, ma duży problem by wydać pieniądze. Gdy pokażesz mu co to jest i dobrze odpowiesz na pozostałe pytania kupującego - sprzedasz. Bez opisu będzie to bardzo trudne.

Pierwsza lekcjagratis

Pomogą Ci więcej sprzedawać

Plan lekcji:

Długość kursu: 1:37:45 (Godzina i 37 minut)

Pokazuję Ci krok po kroku jak tworzyć skuteczne opisy w najbardziej naturalny sposób – odpowiadając na pytania kupującego. 

NOTKA DLA KLIENTÓW: ten kurs zawiera w sobie wcześniejszy 6 Stopni Sprzedaży  poszerzony o dodatkowe przykłady i 6 nowych lekcji (też z przykładami).  

Jak dopasować opis do typowej sytuacji, gdy klient chce wiedzieć, co sprzedajesz, ale na cztery sposoby broni się przed zakupem? Dam Ci tu też szybką metodę tworzenia roboczej wersji opisu,.
Atak na pozycje
Prosta odpowiedź na pytanie: od czego zacząć opis, by czytający chciał to kupić już po kilku pierwszych słowach?
Niedostateczny
3 kierunki ulepszenia odpowiedzi na 1 pytanie klienta (z przykładami), by opis bardziej pociągał do zakupu.
Poprawa 1
Nieoczywiste metody demonstracji korzyści z zakupu. Jedna z nich oparta jest na jednym z najsłynniejszych eksperymentów psychologicznych.
Dopuszczający
3 kierunki ulepszenia odpowiedzi na 2 pytanie klienta (z przykładami), by opis bardziej pociągał do zakupu.
Poprawa 2
Nauczysz się przezroczystej perswazji sytuacyjnej, która pomaga klientowi podjąć natychmiastową decyzję o zakupie. Bez żadnej presji, w naturalny dla człowieka sposób.
Dostateczny
2 kierunki ulepszenia odpowiedzi na 3 pytanie klienta (z przykładami), by opis bardziej pociągał do zakupu.
Poprawa 3
Poznasz dwa uzupełniające się sposoby budowania wiary w opisywany produkt. Jeden z nich jest bardzo nieintuicyjny, dlatego jego zastosowanie da Ci ogromną przewagę nad konkurencją, sprzedająca nawet takie same produkty.
Dobry
9 kierunków ulepszenia odpowiedzi na 4 pytanie klienta (z przykładami), by opis bardziej pociągał do zakupu.
Poprawa 4
Ignorowane przez tworzących opisy pytanie, na które odpowiedź daje klientowi powód do tego, by nie szukać najniższej ceny produktu, tylko go nabyć u Ciebie.
Bardzo dobry
5 kierunków ulepszenia odpowiedzi na 5 pytanie klienta (z przykładami), by opis bardziej pociągał do zakupu.
Poprawa 5
Odpowiedź na to pytanie skłania klienta do natychmiastowego zakupu bez żadnego "później". "może", "kiedyś". To najłatwiejsza część opisu!
Celujący
Łatwe ulepszenie odpowiedzi na 6 pytanie klienta (z przykładami), by opis bardziej pociągał do zakupu.
Poprawa 6
Przewodnik tworzenia opisu w dwóch wersjach: PDF i DOCX (edytowalnej). Dzięki niemu nie musisz się zastanawiać, co napisać, tylko to robisz!
Psycho Guide
Wybierz najlepszą wersję dla siebie

Co wolisz?

Oprócz samego kursu daję Ci do wyboru dwa rodzaje wsparcia. Dzięki nim już nigdy więcej nie będziesz się zastanawiać – czy ten tekst jest dobry, bo ja Ci szybko odpowiem na to pytanie i wyjaśnię, co zrobić, by był lepszy.

Psychopis VIP

Pełne wsparcie po szkoleniu

997 zł
  • Nagrania video
  • Nagrania audio (mp3)
  • Transkrypcja nagrań w panelu
  • Psycho Guide (PDF + DOCX)
  • Ocena 3 opisów
  • 60 minut konsultacji online
Zamawiam >>

Psychopis PRO

Kurs z analizą i oceną tekstu

397 zł
  • Nagrania video
  • Nagrania audio (mp3)
  • Transkrypcja nagrań w panelu
  • Psycho Guide (PDF + DOCX)
  • Ocena 1 opisu
  • 60 minut konsultacji online
Zamawiam >>

Psychopis ECO

Sam kurs (wersja ekonomiczna)

297 zł
  • Nagrania video
  • Nagrania audio (mp3)
  • Transkrypcja nagrań w panelu
  • Psycho Guide (PDF + DOCX)
  • Ocena 1 opisu
  • 60 minut konsultacji online
Zamawiam >>

Psychopis VIP

Pełne wsparcie po szkoleniu

997 zł
  • Nagrania video
  • Nagrania audio (mp3)
  • Transkrypcja nagrań w panelu
  • Psycho Guide (PDF + DOCX)
  • Ocena 3 opisów
  • 60 minut konsultacji online
Zamawiam >>

Psychopis PRO

Kurs z analizą i oceną e-maili

397 zł
  • Nagrania video
  • Nagrania audio (mp3)
  • Transkrypcja nagrań w panelu
  • Psycho Guide (PDF + DOCX)
  • Ocena 1 opisu
  • 60 minut konsultacji online
Zamawiam >>

Psychopis ECO

Sam kurs (wersja ekonomiczna)

297 zł
  • Nagrania video
  • Nagrania audio (mp3)
  • Transkrypcja nagrań w panelu
  • Psycho Guide (PDF + DOCX)
  • Ocena 1 opisu
  • 60 minut konsultacji online
Zamawiam >>
Chcesz zobaczyć WSZYSTKIE psychokursy copywritingu? KLIKNIJ i zobacz, co możesz z nimi napisać >>

SŁOWO DAJĘ, ZYSKI ROSNĄ! To znaczy, że strona Dynanet.pl powstała po to, by uczyć lepiej pisać i sprzedawać. Znajdziesz tu praktyczne kursy copywriterskie. Możesz też zamówić indywidualne szkolenie lub konsultacje.

Jakie kursy z copywritingu online mogę Ci zaproponować?

  • Psychostarter
  • Psychoreklamy
  • Psychowriting
  • Psychopage
  • Psyhompage
  • Psychopis
  • Psychoredakcja
  • Psychomaile
  • Psychoteksty
  • Psychobranding
  • Social Matrix
  • Cud Marketingowy
  • Short Message Selling
  • Pieniądze albo Życie!

Chcesz poradnik i newsletter?

Zobacz bezpłatny poradnik i newsletter >>

Zasady współpracy z copywriterem >>

Regulamin sklepu Dynanet.pl >>

Polityka prywatności serwisu Dynanet.pl >>

darek@dynanet.pl Odpowiadam w ciągu 24 godzin
501 161 491 W godzinach: 8:00 - 16:00
Potrzebujemy Twojej zgody:
Na tej stronie używamy "ciasteczek". Dzięki nim strona zapamiętuje Twoje preferencje i wybory. Kliknij “Akcepruję wszystkie”, by zezwolić stronie na używanie wszystkich ciasteczek. Jeśli chcesz je wybierać pojedynczo, kliknij "Cookie Settings" .
Wybierz ciasteczka do akceptacjiAkceptuję wszystkie
Manage consent

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary
Always Enabled
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. These cookies ensure basic functionalities and security features of the website, anonymously.
CookieDurationDescription
cookielawinfo-checkbox-analytics11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Analytics".
cookielawinfo-checkbox-functional11 monthsThe cookie is set by GDPR cookie consent to record the user consent for the cookies in the category "Functional".
cookielawinfo-checkbox-necessary11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Necessary".
cookielawinfo-checkbox-others11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Other.
cookielawinfo-checkbox-performance11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Performance".
viewed_cookie_policy11 monthsThe cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data.
Functional
Functional cookies help to perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collect feedbacks, and other third-party features.
Performance
Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.
Analytics
Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.
Advertisement
Advertisement cookies are used to provide visitors with relevant ads and marketing campaigns. These cookies track visitors across websites and collect information to provide customized ads.
Others
Other uncategorized cookies are those that are being analyzed and have not been classified into a category as yet.
SAVE & ACCEPT
Powered by CookieYes Logo