Copywriting kursy online i szkolenia. Copywriting kursy online i szkolenia.
  • Start
  • O mnie
  • Blog
  • Szkolenia
  • Kursy online
  • Usługi
  • Newsletter
  • VOD (zaloguj)
Psychopis
Kurs online (vod)

Zacznij tworzyć nie-zwykłe opisy, które nagle zwiększają postrzeganą wartość produktu

Praktyczne zastosowanie zasady „dobry produkt sprzeda się sam.” 

Zamień swoje opisy na psychopisy i zarabiaj dwa razy więcej. Niemożliwe? Już tłumaczę, jak to się stanie.

W tym psychotreningu dokładnie tłumaczę jak dodać coś ekstra do opisu, co ZWIĘKSZY postrzeganą wartość produktu.

Jeśli dopiero zaczynasz tworzyć opisy, dzięki temu od razu zaczniesz tworzyć EXTRA OPISY.

W ten sposób albo więcej sprzedasz, gdy je tworzysz dla siebie, albo zwiększysz stawki za opisy, gdy tworzysz je na zalecenie!

Jeśli już masz działające opisy i jest znośnie albo nawet nieźle, dodanie do nich EXTRA wartości nagle zwiększy wartość opisywanych produktów i albo ich więcej sprzedasz, albo więcej zarobisz, gdy podniesiesz ich ceny!

Co może być lepszego niż podniesienie cen dwukrotnie przy tej samej liczbie sprzedanych sztuk?

Nie rosną Ci koszty, nie robisz nic więcej, a tu CYK i dwa razy więcej kasy ze sprzedaży.

Jeśli to Cię nie kusi, to nie wiem, co tu robisz?

Jak to Ci pomoże więcej zarobić?

  1. Mniej czasu tracisz na pisanie i możesz go wykorzystać na nowe zlecenie lub dla siebie (bezcenne, czasu nie kupisz)
  2. Mniej osób będzie tylko patrzeć, a więcej kupować bo nie muszą dużo myśleć nad tą decyzją!
  3. Mniej wydasz na reklamę, bo dzięki trafnym słowom bardziej będzie przemawiać do właściwych klientów, a nie tylko klikaczy
  4. Wyróżnisz się na tle innych bez zaniżania cen, bo zaczną postrzegać Twój produkt lub usługę jako jedyną opłacalną opcję
  5. Przestaniesz tracić czas na przekonywanie do zakupu, bo klienta będą teraz do tego mocno przekonywać jego pragnienia i idealne dopasowanie Twojego produktu do jego potrzeb

Skąd się to wzięło?

Od 19 lat sprzedaję w Internecie produkty swoje i cudze. Przez te lata przepytałem ponad 10 000 klientów, którzy nie kupili od razu: „Czego Ci zabrakło w opisie produktu/usługi?”

Okazało się, że wszyscy, którzy są zdecydowani na zakup oczekują odpowiedzi zawsze na te same pytania.

Dzięki temu wiem, czego chcą się dowiedzieć przed zakupem. Odkryłem też, że brak chociaż jednej z odpowiedzi bardzo osłabia sprzedaż.

Brak dwóch, praktycznie ją uniemożliwia. Tu się dowiesz, jakie pytania zadają klienci przed zakupem i jak odpowiedzieć na nie w taki sposób, by zwiększać liczbę kupujących.

Wszystko po to, by uniknąć tej tragedii na Twojej stronie, w sklepie internetowym lub po publikacji postów, wideo i reklam:

Wydajesz pieniądze na promocję i zamiast zarabiać tracisz czas na tworzenie opisów, a tu ni chu chu. Czas leci, inni zarabiają, pieniądze płyną – ale nie do Ciebie. A w sytuacji, gdy płyną, to zawsze pozostaje pytanie: Co zrobić, by tych pieniędzy ze sprzedaży było więcej?

Chcesz to TERAZ naprawić?

Coś zawsze i tak piszesz lub mówisz o produkcie. Czemu nie miałyby to być opisy, które od razu sprzedają?

Ten psychotrening rozwiązuje trzy problemy na raz:

  1. Nie umiem pisać sprzedażowo.
  2. Nie wiem, co pisać, gdy już do tego siadam.
  3. Nie potrafię pisać szybko i skutecznie, by więcej sprzedawać.

Tu masz metodę tworzenia opisów, która daje szybsze efekty – od razu zachęca do zakupu w naturalny sposób, bez naciskania klienta.

Chodzi o to, by nie tracić czasu – nie tylko na pisanie, ale i na sprzedaż, która mogłaby się odbywać już teraz, a nie później.

Dzięki temu, że nie będziesz się zastanawiać, co napisać i… nie musisz być wybitnym copywriterem.

Dzięki Psychopisowi samodzielnie napiszesz tekst, często o wiele lepszy od tego, jaki Ci ktoś napisze na zlecenie, nie wspominając o tym, co Ci „stworzy” tak teraz promowana sztuczna inteligencja (AI).

Skąd bierze się ta szybkość i skuteczność tekstów tworzonych metodą Psychopis?

Ten psychotrening jest tak zrobiony, że początkujący mogą od razu pisać, wystarczy, że znają swój produkt lub usługę. Nie potrzeba dużej wiedzy marketingowej.

Zaawansowani, którzy już dużo wiedzą o pisaniu otrzymują psychologiczny model, który z ich szerokiej wiedzy pozwoli wybrać to, co w tym opisie jest najważniejsze i szybciej niż zwykle stworzą skuteczny opis produktu.

Natychmiast pojawiają się pomysły, już w trakcie oglądania.

Może jeszcze nie wierzysz, że jesteś w stanie tworzyć takie opisy i myślisz, że nie warto się tego nauczyć? To nie jest kwestia tego, co umiesz, tylko co robisz. A Tu już w trakcie oglądania w Twojej głowie zaczynają powstawać teksty!

Co mówią uczestnicy moich kursów?

  • „Do tej pory dostawałeś tipa, wiedzę i przelewałeś ją sobie na swoje opisy. Tutaj mam poczucie, ze kurs jest tak zaplanowany, żebyś stworzył tekst i od razu go dopracował. W sumie to nie jest poczucie. To fakt. Bo właśnie napisałam.”
  • „Po skończonym kursie miałam już gotowy pomysł na sprzedaż dla klientki.”
  • „I ku zdziwieniu przyszła mi do głowy ta idea moja, jeszcze podczas przerabiania kursu.”
  • „Największą wartość mają dla mnie pytania i przykłady, które w szybki sposób pobudzają mój mózg do myślenia. Wystarczy, że je przeczytam i od razu przychodzą mi pomysły.”
  • „To sprawiło, że w parę minut w czwartej lekcji miałam w głowie trzy hasła. Dobre hasła. Hasła pobudzające wyobraźnię. Hasła, na które nie wpadłabym bez tego kursu.”
  • „Już podczas oglądania 3 lekcji mój umysł zaczynał pracować sam z siebie i narzucał mi ogromne ilości komunikatów, aż musiałem zastopować, ponieważ nie mogłem skupić się na tym co mówi Darek.”
  • „I tak sobie wyszedłem na ten spacer i zacząłem to robić, o czym Darek mówił w “Ceremonii pisania” i rzeczywiście zacząłem od jednego słowa, które mi akurat wskoczyło do głowy, a skończyłem na tym, że musiałem się zatrzymać, wyciągnąć telefon i spisywać szybko co mi przychodzi do głowy, bo to było tak dobre, a wcześniej męczyłem się z tym pół dnia, jak to napisać.”
  • „Chłonęłam każde słowo, co już dawno mi się nie zdarzyło. Jak ktoś oglądał, wie o czym mówię. A jak nie oglądał – to jest stratny. Nabrałam wiatru w skrzydła i mogę lecieć dalej 🙂 Dzięki Darek, że mi przypomniałeś o tym, po co w ogóle zaczęłam uprawiać ten zawód 🙂”

EXTRA model pisania, by sprzedawać co chcesz, kiedy chcesz i ile chcesz – bez komplikacji

Teraz w internecie dostępnych jest mnóstwo kursów o pisaniu, a nawet takie, które uwalniają od pisania, poprzez naukę obsługi maszyny piszącej w formie AI.

Ten kurs jest przełomowy z kilku względów.

Po pierwsze jest niedrogi.

Po drugie skoncentrowany na jednym modelu tekstu, na podstawie którego jesteś w stanie stworzyć mnóstwo opisów i nie tylko, bo moi klienci wykorzystują go do reklam, postów, maili, a nawet do scenariuszy wideo.

Wszystko dzięki temu, że jest oparty na tym, jak myśli Twój klient, a on zawsze myśli tak samo, gdy chce coś kupić.

Do tej pory, by poznać właściwy model komunikacji wraz z kilkudziesięcioma wariantami trzeba było przerobić wiele różnych materiałów i samodzielnie to dopasowywać.

Tu jest jeden model z inspirującymi przykładami w jednym miejscu, bez tracenia czasu na szukanie i zastanawianie się, jak ja mam to zastosować?

To jest jak mentoring sprzedażowy.

Jedna z uczestniczek tak napisała: „W zasadzie to można przy nim usiąść z konkretnym tekstem do napisania i lecieć krok po kroku takie prowadzenie za rękę, jakby Darek stał za plecami i mówił: 'No, to tu teraz napisz. A teraz tu. A teraz pomyśl, co tutaj dopisać’.”

Już za 397 złotych możesz zdobyć na własność szkolenie, które gdzie indziej kosztuje ponad tysiąc złotych. A nawet po kilka tysięcy.

Problem w tym, że zazwyczaj szkolenia z copywritingu próbują Cię uczyć pisania różnych tekstów za jednym razem i traktują je powierzchownie.

Tu masz jeden EXTRA model do opisów, który wykorzystasz też do innych tekstów.

Koncentrujemy się na jednej umiejętności, raz, a dobrze. Dodatkową korzyścią jest to, że ten model sprawdzi Ci się przy każdym tekście.

Jak od tej pory będziesz tworzyć swoje opisy?

Prosto: Odpowiadając na 6 pytań, jakie zadaje sobie każdy klient przed zakupem. Pytania włączają w Twoim mózgu tryb odpowiedzi. Sprawiają, że pojawiają się w Twojej głowie konkretne zdania. To jest podobne do sytuacji, gdy ktoś Cię prosi: „Powiedz coś o sobie”. „Ale co?” Zupełnie inaczej jest, gdy otrzymasz pytanie: „Gdzie pracujesz?” Od razu możesz odpowiedzieć na takie konkretne pytanie, prawda? Tak samo to działa z 6 konkretnymi pytaniami klienta. Zamiast wymyślać niestworzone opisy odpowiadasz mu na kolejne pytania, jakie sobie zadaje przed zakupem.

Ale to nie wszystko! W kursie znajdziesz aż 22 sposoby (z przykładami) na to, jak poprawiać swoje odpowiedzi, dodając do nich różne szczegóły. Dzięki temu Twój umysł sam zacznie znajdować kolejne zdania do napisania i nie utkniesz na odpowiedzi!

Pytania będą klienta, ale odpowiadać będziesz swoimi słowami. Dzięki temu nie będziesz powtarzać tego, co piszą lub mówią inni. Klient otrzyma konkret, Ty jego pieniądze. Co może być lepszego?

Ten psychotrening nie spadł z nieba

Jest owocem 19 lat uczenia się oraz stworzenia tysięcy tekstów na zlecenie i dla siebie.

Gdy uczyłem się pisania największy wpływ mieli na mnie mistrzowie amerykańskiego copywritingu z czasów, gdy samym tekstem sprzedawali produkty za miliony dolarów.

Wiadomo, Ameryka to nie Polska, mamy inną mentalność. Ale każdy kupujący ma tę samą mentalność i te same pytania, typu „co to jest?”, „co mi to da?” i tak dalej.

Dawne teksty miały zawsze jeden cel: sprzedać i Amerykanie robili to najlepiej na świecie – nigdzie nie ma tak wielkiego i różnorodnego rynku. Potrafili sprzedać słowami wszystko, teraz Ty masz taką szansę.

W przeciwieństwie do wielu kursów, jakie dziś widzisz na rynku ten NIE powstał na zasadzie: „A, zrobię kurs o pisaniu i zarobię miliony”.

Tak naprawdę zrobiłem go dla siebie, by uporządkować swój proces tworzenia tekstów.

Zawarłem więc w nim całe swoje 19-letnie doświadczenie. Nie jest to teoria zebrana na potrzeby kursiku jako produktu, po przeczytaniu kilku książek i tego, co ktoś podpatrzył u innych. Zauważyłem, że mnie podpatrują i kopiują moje metody pisania 🙂

Jednym z wyjątkowych składników tego psychotreningu jest Psycho Guide. To dokument w formie docx (do edycji) i pdf (do wydrukowania i wypełnienia), które za rękę prowadzą Cię przez proces tworzenia tekstu. Zawsze wiesz, co napisać i czego jeszcze trzeba, by Twój tekst był jak najbardziej skuteczny.

Zachęcam Cię do poznania tej metody ZANIM skończą Ci się pomysły na teksty.

Dzięki temu unikniesz przestoju, gdy zamiast sprzedawać, myślisz o tym, co napisać.

Każda taka chwila „myślenia” oddala Cię bowiem nie tylko od pisania, ale też od pieniędzy, które w tym czasie przejmują inni. A jeśli nie masz takich przestojów to zrób to po to, by jeszcze więcej sprzedać i zgarnąć z rynku jeszcze więcej kasy.

Co konkretnie znajdziesz w tym psychotreningu?

  • Jaka jedna rzecz odróżnia opisy produktów i usług od wszystkich innych tekstów w Internecie? Jeśli to zrozumiesz, ZAWSZE zaczniesz opis od właściwego zdania!
  • Największy błąd, jaki możesz popełnić, tworząc opisy, nagminnie powtarzany przez osoby skupione na tekście, a nie kliencie i celu, w jakim powstaje opis. To pytanie, które paraliżuje większość osób, dlatego piszą głupoty.
  • 4 cechy idealnego opisu, który sprawia, że klient chce kupić już po kilku pierwszych słowach. Te same cechy sprawiają, że stajemy się lepszymi ludźmi.
  • Jak opisem zdemontować wszystkie cztery obiekcje z Tarczy Klienta, by nic mu nie zasłaniało korzyści z zakupu? Nazwałem to metodą stawiania klienta na cztery łapy.
  • Jak w 5 minut stworzyć wersję roboczą każdego opisu? Potem wystarczy tylko go rozwinąć i zredagować, ale w 5 minut masz to, co najważniejsze!
  • Jedna z najważniejszych zasad odpowiadania na pytanie “co to jest?”, dzięki której NIGDY nie miniesz się z klientem i Twój opis zawsze trafi w jego potrzebę.
  • 3 przykłady idealnego trafiania w potrzeby klienta - nie ma ich więcej! Twój opis musi zawierać przynajmniej jedną z nich, by klient chciał od razu kupić to, co oferujesz.
  • Pachnąca i smakowita metoda tworzenia tekstów, które bez żadnego nacisku sprawiają, że klient chce mieć to, co opisujesz. Bardzo trudno się temu oprzeć.
  • Jakimi słowami zhakować umysł klienta, by nie mógł przestać czytać - ciekawe odkrycie badaczy reakcji mózgu ludzkiego na... lody.
  • Jaką "wartość" musi nieść tekst, by sprzedawał? Nie jest to informacja o produkcie!
  • Dwa rodzaje dowodów skuteczności opisywanego produktu. Pierwszy to prosty sposób na to, by wybrany przez Ciebie celebryta lub influencer pomógł Ci w sprzedaży Twojego produktu - bez płacenia mu złotówki! Drugi działa tylko dlatego, że pokazujesz wady. Odkryłem go, gdy kiedyś sprzedałem kilka kartonów drogich ciastek, uszkodzonych po ostrym hamowaniu busem - gdybym ich nie sprzedał, musiałbym za nie zapłacić z własnej kieszeni.
  • 9 nieoczywistych sposobów zrobienia dużego wrażenia na klientach, nawet gdy opisujesz bardzo przeciętne produkty. Każdy z przykładów może Cię nagle zainspirować do super opisu.
  • Technika agentów ubezpieczeniowych, która skłania do podpisania umowy - wypowiadasz tylko trzy słowa i klient posłusznie kupuje - wersja "pisana" jest jeszcze bardziej skuteczna!
  • Jeśli chcesz więcej i szybciej sprzedać, nie kreuj się na eksperta, tylko ukryj wszystko, co świadczy na Twoją korzyść - poza jednym - to ma największą siłę przekonywania!
  • Jak przekonać największego sceptyka do zakupu, gdy nie masz absolutnie żadnego dowodu na to, że Twój produkt działa, ani jednego klienta, nikt Cię nie zna i dodatkowo nie wiesz, co to może zrobić dla klienta?
  • Ciekawy sposób na to, by klienci sami pisali Ci najlepsze części opisów, dzięki czemu nie tylko będą trafiały prosto w ich potrzeby i sytuacje, ale jeszcze zyskiwały większą wiarygodność.

Dla kogo jest ten psychotrening?

Dla każdego, kto sprzedaje w Internecie. Nie tylko do produktów fizycznych!

W przypadku usług i produktów niematerialnych (nie można ich dotknąć) opis jest najważniejszym elementem marketingu, bo dzięki niemu kupujący wie za co płaci i co dostaje.

Jeśli klient nie wie za co płaci, ma duży problem by wydać pieniądze. Gdy pokażesz mu co to jest i dobrze odpowiesz na pozostałe pytania kupującego - sprzedasz. Bez opisu będzie to bardzo trudne.

Pomogą Ci więcej sprzedawać

Plan lekcji:

Długość kursu: 1:37:45 (Godzina i trzydzieści siedem minut)

Pokazuję Ci krok po kroku jak tworzyć skuteczne opisy w najbardziej naturalny sposób – odpowiadając na pytania kupującego. 

Jak dopasować opis do typowej sytuacji, gdy klient chce wiedzieć, co sprzedajesz, ale na cztery sposoby broni się przed zakupem? Dam Ci tu też szybką metodę tworzenia roboczej wersji opisu,.
Atak na pozycje
Prosta odpowiedź na pytanie: od czego zacząć opis, by czytający chciał to kupić już po kilku pierwszych słowach?
Niedostateczny
3 kierunki ulepszenia odpowiedzi na 1 pytanie klienta (z przykładami), by opis bardziej pociągał do zakupu.
Poprawa 1
Nieoczywiste metody demonstracji korzyści z zakupu. Jedna z nich oparta jest na jednym z najsłynniejszych eksperymentów psychologicznych.
Dopuszczający
3 kierunki ulepszenia odpowiedzi na 2 pytanie klienta (z przykładami), by opis bardziej pociągał do zakupu.
Poprawa 2
Nauczysz się przezroczystej perswazji sytuacyjnej, która pomaga klientowi podjąć natychmiastową decyzję o zakupie. Bez żadnej presji, w naturalny dla człowieka sposób.
Dostateczny
2 kierunki ulepszenia odpowiedzi na 3 pytanie klienta (z przykładami), by opis bardziej pociągał do zakupu.
Poprawa 3
Poznasz dwa uzupełniające się sposoby budowania wiary w opisywany produkt. Jeden z nich jest bardzo nieintuicyjny, dlatego jego zastosowanie da Ci ogromną przewagę nad konkurencją, sprzedająca nawet takie same produkty.
Dobry
9 kierunków ulepszenia odpowiedzi na 4 pytanie klienta (z przykładami), by opis bardziej pociągał do zakupu.
Poprawa 4
Ignorowane przez tworzących opisy pytanie, na które odpowiedź daje klientowi powód do tego, by nie szukać najniższej ceny produktu, tylko go nabyć u Ciebie.
Bardzo dobry
5 kierunków ulepszenia odpowiedzi na 5 pytanie klienta (z przykładami), by opis bardziej pociągał do zakupu.
Poprawa 5
Odpowiedź na to pytanie skłania klienta do natychmiastowego zakupu bez żadnego "później". "może", "kiedyś". To najłatwiejsza część opisu!
Celujący
Łatwe ulepszenie odpowiedzi na 6 pytanie klienta (z przykładami), by opis bardziej pociągał do zakupu.
Poprawa 6
Przewodnik tworzenia opisu w dwóch wersjach: PDF i DOCX (edytowalnej). Dzięki niemu nie musisz się zastanawiać, co napisać, tylko to robisz!
Psycho Guide

Materiał z tego szkolenia dostępny jest w Psychowritingu

SŁOWO DAJĘ, ZYSKI ROSNĄ! To znaczy, że strona Dynanet.pl powstała po to, by uczyć lepiej pisać i sprzedawać. Znajdziesz tu praktyczne kursy copywriterskie. Możesz też zamówić indywidualne szkolenie lub konsultacje.

Jakie kursy z copywritingu online mogę Ci zaproponować?

 

  • Psychostrategia
  • Psychowriting
  • Alchemik marketingowy

Chcesz poradnik i newsletter?

Zobacz bezpłatny poradnik i newsletter >>

Zasady współpracy z copywriterem >>

Regulamin sklepu Dynanet.pl >>

Polityka prywatności serwisu Dynanet.pl >>

darek@dynanet.pl Odpowiadam w ciągu 24 godzin
501 161 491 W godzinach: 8:00 - 16:00