Chcesz od razu tworzyć opisy pozyskujące nowych klientów na produkty lub usługi?
ZOBACZ, jakie to proste. Pierwsza lekcja gratis (poniżej):
Każdy, kto sprzedaje staje przed pytaniem: "Co napisać, by chcieli kupować?" Nie ma sprzedaży bez opisu produktu lub usługi. Nawet gdy robisz wideo, ludzie chcą wiedzieć, co dostaną za swoje pieniądze.
Coś zawsze i tak piszesz o produkcie lub mówisz. Czemu nie miałyby to być opisy, które od razu sprzedają?
Ten kurs rozwiązuje trzy problemy na raz:
- Nie umiem pisać sprzedażowo.
- Nie wiem, co pisać, gdy już do tego siadam.
- Jak zaoszczędzić czas na pisaniu, by szybciej i więcej sprzedawać?
Tu masz metodę tworzenia opisów, która daje szybsze efekty - od razu zachęca do zakupu w naturalny sposób, bez naciskania klienta. Chodzi o to, by nie tracić czasu - nie tylko na pisanie, ale i na sprzedaż, która mogłaby się odbywać już teraz, a nie później. Dzięki temu, że nie będziesz się zastanawiać, co napisać i... nie musisz być wybitnym copywriterem. Dzięki Psychopisowi samodzielnie napiszesz tekst, często o wiele lepszy od tego, jaki Ci ktoś napisze na zlecenie, nie wspominając o tym, co Ci "stworzy" tak teraz promowana sztuczna inteligencja (AI).
Skąd bierze się ta szybkość i skuteczność tekstów tworzonych metodą Psychopis?
Ten psychotrening jest tak zrobiony, że początkujący mogą od razu pisać, wystarczy, że znają swój produkt lub usługę. Nie potrzeba dużej wiedzy marketingowej.
Zaawansowani, którzy już dużo wiedzą o pisaniu otrzymują prosty model, który z ich szerokiej wiedzy pozwoli wybrać to, co w tym opisie jest najważniejsze i szybciej niż zwykle stworzą skuteczny opis produktu.
Natychmiast pojawiają się pomysły, już w trakcie oglądania. Może jeszcze nie wierzysz, że jesteś w stanie tworzyć takie opisy i myślisz, że nie warto się tego nauczyć? To nie jest kwestia tego, co umiesz, tylko co robisz. A Tu już w trakcie oglądania w Twojej głowie zaczynają powstawać teksty!
Co mówią uczestnicy moich kursów?
- „Do tej pory dostawałeś tipa, wiedzę i przelewałeś ją sobie na swoje opisy. Tutaj mam poczucie, ze kurs jest tak zaplanowany, żebyś stworzył tekst i od razu go dopracował. W sumie to nie jest poczucie. To fakt. Bo właśnie napisałam.”
- „Po skończonym kursie miałam już gotowy pomysł na sprzedaż dla klientki.”
- „I ku zdziwieniu przyszła mi do głowy ta idea moja, jeszcze podczas przerabiania kursu.”
- „Największą wartość mają dla mnie pytania i przykłady, które w szybki sposób pobudzają mój mózg do myślenia. Wystarczy, że je przeczytam i od razu przychodzą mi pomysły.”
- „To sprawiło, że w parę minut w czwartej lekcji miałam w głowie trzy hasła. Dobre hasła. Hasła pobudzające wyobraźnię. Hasła, na które nie wpadłabym bez tego kursu.”
- „Już podczas oglądania 3 lekcji mój umysł zaczynał pracować sam z siebie i narzucał mi ogromne ilości komunikatów, aż musiałem zastopować, ponieważ nie mogłem skupić się na tym co mówi Darek.”
- „I tak sobie wyszedłem na ten spacer i zacząłem to robić, o czym Darek mówił w “Ceremonii pisania” i rzeczywiście zacząłem od jednego słowa, które mi akurat wskoczyło do głowy, a skończyłem na tym, że musiałem się zatrzymać, wyciągnąć telefon i spisywać szybko co mi przychodzi do głowy, bo to było tak dobre, a wcześniej męczyłem się z tym pół dnia, jak to napisać.”
- „Chłonęłam każde słowo, co już dawno mi się nie zdarzyło. Jak ktoś oglądał, wie o czym mówię. A jak nie oglądał – to jest stratny. Nabrałam wiatru w skrzydła i mogę lecieć dalej 🙂 Dzięki Darek, że mi przypomniałeś o tym, po co w ogóle zaczęłam uprawiać ten zawód 🙂”
Wiem, że uczenie się pisania może być takie męczące…
Od raazu Ci powiem, że nie nauczę Cię pisania w przeciwieństwie do innych kursów. Nie musisz się zadręczać, że nigdy nie nauczysz się pisania. Możesz pisać od ręki.
Zanim jednak zaczniesz pisać, musisz porzucić myśl o staniu się wybitnym copywriterem, porzucić pewien schemat myślenia, że trzeba znać milion zasad i trików.
Niektóre osoby osób piszą mi, że nie kupią ode mnie kursu o sprzedawaniu opisem, bo nie są sprzedawcami. Twierdzą nieraz, że wolą skupić się na "dawaniu wartości", by klient się do nich przekonał i kupił. Tworzą różne teksty i nie widzą rezultatów. No to starają się dać jeszcze więcej "wartości" i tak bez końca, a rezultaty nie powalają. Pscyhopisy uwalniają od tej pętli, gdy coś piszesz z nadzieją, że klient zobaczy wartość i kupi. Nadzieja to słaba strategia. Lepiej napisać jeden dobry opis, który od razu sprzedaje. A dzięki Psychopisom będziesz w stanie tworzyć dziesiątki takich sprzedających opisów.
Może za pierwszym razem sprzedasz tylko jeden produkt, może kilka i sam zakup tego kursu od razu Ci się zwróci. Gdy się przyzwyczaisz do nowego sposobu pisania, nie tylko zwiększy się Twoja szybkość tworzenia tekstów sprzedażowych, ale jest duża szansa, że coraz więcej będziesz sprzedawać. Czemu tylko szansa, czemu nie daję Ci gwarancji, że tak na pewno będzie? Bo to zawsze zależy od wielu czynników i oczywiście Twojej determinacji. Ty piszesz, nie ja, a ja mogę brać odpowiedzialność tylko za to, co ja robię. Ze swojej strony daję Ci wszystko, czego potrzebujesz z wieloma różnymi przykładami, reszta zależy od Ciebie.
Trochę tym kursem strzelam sobie w stopę, bo możesz po nim dojść do wniosku, że już nic innego nie potrzebujesz i nie kupisz ode mnie nic więcej 🙂 Jestem jednak skłonny podjąć takie ryzyko, bo przecież nie chodzi o to, by Ci sprzedawać kolejne kursy - do czego oczywiście zachęcam, gdy chcesz bardziej rozwinąć swoje umiejętności, tylko żeby Twoja sprzedaż rosła i to szybko.
Gdy okazuje się, że po godzinie i czterdziestu minutach jesteś w stanie napisać skuteczny opis produktu lub usługi, to może Ci przyjść do głowy myśl: "Po co mi więcej?" Gdy jednak moi klienci opanują podstawy, często w ich głowach rodzi się naturalne pytanie: "Chcę jeszcze więcej sprzedawać, czego jeszcze nie wiem, co jeszcze mogę zrobić?" I tu rodzi się chęć dalszego rozwoju przez moje kolejne kursy.
Nie musisz uczyć się specjalnego języka korzyści, by sprzedawać w internecie
Dzięki ukierunkowanemu myśleniu o tekście – zamiast bezmyślnego kopiowania „sprawdzonych wzorców” – od razu się nim wyróżnisz i opiszesz głębsze wartości produktu, niż przy płytkim kopiowaniu cudzych pomysłów. (AI też kopiuje cudze pomysły!)
Pisanie według wzorców innych to wtórne naśladownictwo, bo powielasz cudze słowa. A w ten sposób giniesz w tłumie, nic nowego nie powiesz - będziesz jak inni. Nie da się napisać niczego nowego kopiując innych.
Proponuję Ci naturalny sposób komunikacji zamiast sztucznego języka sprzedawców. Jeśli bowiem starasz się nauczyć tak pisać, to znaczy, że Twój język staje się nienaturalny i będzie Ci ciężko. Zamiast więc dukać “językiem korzyści” lepiej posłużyć się językiem, który znasz. Twoim naturalnym, który masz wyćwiczony przez lata. A gdy w tym języku zaczynasz coś opisywać, nie zaczynasz od marketingowych zwrotów, tylko od odpowiedzi na pytanie: co to jest? Co mi to da? I tak dalej!
Jeden model pisania, by sprzedawać co chcesz, kiedy chcesz i ile chcesz - bez komplikacji
Teraz w internecie dostępnych jest mnóstwo kursów o pisaniu, a nawet takie, które uwalniają od pisania, poprzez naukę obsługi maszyny piszącej w formie AI. Ten kurs jest przełomowy z kilku względów. Po pierwsze jest niedrogi. Po drugie skoncentrowany na jednym modelu tekstu, na podstawie którego jesteś w stanie stworzyć mnóstwo opisów i nie tylko, bo moi klienci wykorzystują go do reklam, postów, maili, a nawet do scenariuszy wideo. Wszystko dzięki temu, że jest oparty na tym, jak myśli Twój klient, a on zawsze myśli tak samo, gdy chce coś kupić.
Do tej pory, by poznać właściwy model komunikacji wraz z kilkudziesięcioma wariantami trzeba było przerobić wiele różnych materiałów i samodzielnie to dopasowywać. Tu jest jeden model z inspirującymi przykładami w jednym miejscu, bez tracenia czasu na szukanie i zastanawianie się, jak ja mam to zastosować?
Ten model, który Ci proponuję jest jak mentoring sprzedażowy. Jedna z uczestniczek tak napisała: "W zasadzie to można przy nim usiąść z konkretnym tekstem do napisania i lecieć krok po kroku takie prowadzenie za rękę, jakby Darek stał za plecami i mówił: 'No, to tu teraz napisz. A teraz tu. A teraz pomyśl, co tutaj dopisać'."
Już za 297 złotych możesz zdobyć na własność szkolenie, które gdzie indziej kosztuje ponad tysiąc złotych. A nawet po kilka tysięcy. Problem w tym, że zazwyczaj szkolenia z copywritingu próbują Cię uczyć pisania różnych tekstów za jednym razem i traktują je powierzchownie. Tu masz jeden model do opisów, który wykorzystasz też do innych tekstów. Koncentrujemy się na jednej umiejętności, raz, a dobrze. Dodatkową korzyścią jest to, że ten model sprawdzi Ci się przy każdym tekście.
Jak od tej pory będziesz tworzyć swoje opisy?
Prosto: Odpowiadając na 6 pytań, jakie zadaje sobie każdy klient przed zakupem. Pytania włączają w Twoim mózgu tryb odpowiedzi. Sprawiają, że pojawiają się w Twojej głowie konkretne zdania. To jest podobne do sytuacji, gdy ktoś Cię prosi: „Powiedz coś o sobie”. „Ale co?” Zupełnie inaczej jest, gdy otrzymasz pytanie: „Gdzie pracujesz?” Od razu możesz odpowiedzieć na takie konkretne pytanie, prawda? Tak samo to działa z 6 konkretnymi pytaniami klienta. Zamiast wymyślać niestworzone opisy odpowiadasz mu na kolejne pytania, jakie sobie zadaje przed zakupem.
Ale to nie wszystko! W kursie znajdziesz aż 22 sposoby (z przykładami) na to, jak poprawiać swoje odpowiedzi, dodając do nich różne szczegóły. Dzięki temu Twój umysł sam zacznie znajdować kolejne zdania do napisania i nie utkniesz na odpowiedzi!
Pytania będą klienta, ale odpowiadać będziesz swoimi słowami. Dzięki temu nie będziesz powtarzać tego, co piszą lub mówią inni. Klient otrzyma konkret, Ty jego pieniądze. Co może być lepszego?
Tak dotrzesz do wszystkich klientów
Nie bez powodu nazwałem ten kurs Psychopis. O ile wiem, nikt tak głęboko nie wchodzi w tworzenie tekstów od strony psychologicznej. Najczęściej otrzymujesz wskazówki "pisz tak, a będzie dobrze". Czasem to działa, często nie, bo te wskazówki mogły się sprawdzić przy jednym produkcie, a przy reszcie są bezużyteczne. U mnie zawsze tworzysz tekst do konkretnego produktu. Nie skupiasz się na słowach i frazach tylko na kliencie i tym, co się z nim dzieje w trakcie czytania.
Ten kurs nie spadł z nieba. Jest owocem 18 lat uczenia się oraz stworzenia tysięcy tekstów na zlecenie i dla siebie. Gdy uczyłem się pisania największy wpływ mieli na mnie mistrzowie amerykańskiego copywritingu z czasów, gdy samym tekstem sprzedawali produkty za miliony dolarów. Wiadomo, Ameryka to nie Polska, mamy inną mentalność. Ale każdy kupujący ma tę samą mentalność i te same pytania, typu "co to jest?", "co mi to da?" i tak dalej. Dawne teksty miały zawsze jeden cel: sprzedać i Amerykanie robili to najlepiej na świecie - nigdzie nie ma tak wielkiego i różnorodnego rynku. Potrafili sprzedać słowami wszystko, teraz Ty masz taką szansę.
Sięgnij do źrodła zamiast zanieczyszczonej rzeki pomysłów
W przeciwieństwie do wielu kursów, jakie dziś widzisz na rynku ten NIE powstał na zasadzie: "A, zrobię kurs o pisaniu i zarobię miliony". Tak naprawdę zrobiłem go dla siebie, by uporządkować swój proces tworzenia tekstów. Zawarłem więc w nim całe swoje 18-letnie doświadczenie. Nie jest to teoria zebrana na potrzeby kursiku jako produktu, po przeczytaniu kilku książek i tego, co ktoś podpatrzył u innych. Wiem, że tak jest, bo śledzę rynek i widzę, co się dzieje, gdy ktoś nagle wyskakuje z pomysłem: "Będę sprzedawać kursy!" Co więcej, wiele z tych osób korzysta z moich materiałów i kopiuje moje metody, udając, że sami na nie wpadli 🙂
Jednym z wyjątkowych składników tego psychotreningu jest Psycho Guide. To dokument w formie docx (do edycji) i pdf (do wydrukowania i wypełnienia), które za rękę prowadzą Cię przez proces tworzenia tekstu. Zawsze wiesz, co napisać i czego jeszcze trzeba, by Twój tekst był jak najbardziej skuteczny.
Zachęcam Cię do poznania tej metody zanim skończą Ci się pomysły na teksty. Dzięki temu unikniesz przestoju, gdy zamiast sprzedawać, myślisz o tym, co napisać. Każda taka chwila "myślenia" oddala Cię bowiem nie tylko od pisania, ale też od pieniędzy, które w tym czasie przejmują inni. A jeśli nie masz takich przestojów to zrób to po to, by jeszcze więcej sprzedać i zgarnąć z rynku jeszcze więcej kasy.
Jakie mam w tym doświadczenie?
18 lat
12 lat
+10000
+60
Otrzymujesz doświadczenie 3 Gladwelli w copywritingu
Według Malcolma Gladwella potrzeba około 10 000 godzin dużego wysiłku, by zostać ekspertem w swojej dziedzinie. To jest jakieś czterdzieści godzin tygodniowo przez pięć lat. Ja pracuję nad tym od 2006 roku, co daje 3 Gladwelle, więc chyba jestem superekspertem? 🙂
No i jestem autorem trzech Biblii: Copywritingu, Content marketingu i Webwritingu, które możesz nabyć wi Empiku.Co tam znajdziesz w tym psychotreningu?
- Jaka jedna rzecz odróżnia opisy produktów i usług od wszystkich innych tekstów w Internecie? Jeśli to zrozumiesz, ZAWSZE zaczniesz opis od właściwego zdania!
- Największy błąd, jaki możesz popełnić, tworząc opisy, nagminnie powtarzany przez osoby skupione na tekście, a nie kliencie i celu, w jakim powstaje opis. To pytanie, które paraliżuje większość osób, dlatego piszą głupoty.
- 4 cechy idealnego opisu, który sprawia, że klient chce kupić już po kilku pierwszych słowach. Te same cechy sprawiają, że stajemy się lepszymi ludźmi.
- Jak opisem zdemontować wszystkie cztery obiekcje z Tarczy Klienta, by nic mu nie zasłaniało korzyści z zakupu? Nazwałem to metodą stawiania klienta na cztery łapy.
- Jak w 5 minut stworzyć wersję roboczą każdego opisu? Potem wystarczy tylko go rozwinąć i zredagować, ale w 5 minut masz to, co najważniejsze!
- Jedna z najważniejszych zasad odpowiadania na pytanie “co to jest?”, dzięki której NIGDY nie miniesz się z klientem i Twój opis zawsze trafi w jego potrzebę.
- 3 przykłady idealnego trafiania w potrzeby klienta - nie ma ich więcej! Twój opis musi zawierać przynajmniej jedną z nich, by klient chciał od razu kupić to, co oferujesz.
- Pachnąca i smakowita metoda tworzenia tekstów, które bez żadnego nacisku sprawiają, że klient chce mieć to, co opisujesz. Bardzo trudno się temu oprzeć.
- Jakimi słowami zhakować umysł klienta, by nie mógł przestać czytać - ciekawe odkrycie badaczy reakcji mózgu ludzkiego na... lody.
- Jaką "wartość" musi nieść tekst, by sprzedawał? Nie jest to informacja o produkcie!
- Dwa rodzaje dowodów skuteczności opisywanego produktu. Pierwszy to prosty sposób na to, by wybrany przez Ciebie celebryta lub influencer pomógł Ci w sprzedaży Twojego produktu - bez płacenia mu złotówki! Drugi działa tylko dlatego, że pokazujesz wady. Odkryłem go, gdy kiedyś sprzedałem kilka kartonów drogich ciastek, uszkodzonych po ostrym hamowaniu busem - gdybym ich nie sprzedał, musiałbym za nie zapłacić z własnej kieszeni.
- 9 nieoczywistych sposobów zrobienia dużego wrażenia na klientach, nawet gdy opisujesz bardzo przeciętne produkty. Każdy z przykładów może Cię nagle zainspirować do super opisu.
- Technika agentów ubezpieczeniowych, która skłania do podpisania umowy - wypowiadasz tylko trzy słowa i klient posłusznie kupuje - wersja "pisana" jest jeszcze bardziej skuteczna!
- Jeśli chcesz więcej i szybciej sprzedać, nie kreuj się na eksperta, tylko ukryj wszystko, co świadczy na Twoją korzyść - poza jednym - to ma największą siłę przekonywania!
- Jak przekonać największego sceptyka do zakupu, gdy nie masz absolutnie żadnego dowodu na to, że Twój produkt działa, ani jednego klienta, nikt Cię nie zna i dodatkowo nie wiesz, co to może zrobić dla klienta?
- Ciekawy sposób na to, by klienci sami pisali Ci najlepsze części opisów, dzięki czemu nie tylko będą trafiały prosto w ich potrzeby i sytuacje, ale jeszcze zyskiwały większą wiarygodność.
Dla kogo jest ten psychotrening?
Dla każdego, kto sprzedaje w Internecie. Nie tylko do produktów fizycznych! W przypadku usług i produktów niematerialnych (nie można ich dotknąć) opis jest najważniejszym elementem marketingu, bo dzięki niemu klient wie za co płaci i co dostaje. Jeśli nie wie za co płaci, ma duży problem by wydać pieniądze. Gdy pokażesz mu co to jest i dobrze odpowiesz na pozostałe pytania kupującego - sprzedasz. Bez opisu będzie to bardzo trudne.
Pierwsza lekcjagratis
Zawsze możesz liczyć na moją pomoc
Jeśli pojawią się u Ciebie jakiekolwiek wątpliwości z tym jak zastosować daną lekcję w praktyce możesz zadać pytanie pod lekcją, a ja Cię naprowadzę na rozwiązanie. Nigdy nie zostaniesz sam(a) z problemem, zawsze możesz liczyć na moje wsparcie i pomoc. Na przykład:
Osobiście sprawdzę Twój tekst
Dla tych, co chcą mieć pewność, że dobrze przyswoili sobie nowy sposób pisania jest opcja sprawdzenia tekstu.
Robię to osobiście. Wiem, że wiele osób oferuje wsparcie grupy uczestników, którzy oceniają wspólnie teksty, ale ja to uważam za niezbyt dobre wyjście. Nie chodzi o to, by uzyskać wsparcie („Podoba mi się!”), ale fachową ocenę specjalisty. Oczywiście jeśli potrzebujesz tego, by inni poklepali Cię po ramieniu lub wyrażali swoje opnie o tym, co piszesz, ja to szanuję. Nic jednak nie zastąpi fachowej oceny.
By zapewnić sobie ocenę tekstu wybierz wersję PRO. Otrzymasz uwagi w takiej formie:
Chcesz jeszcze więcej?
Jeśli potrzebujesz dokładniejszych wskazówek, możemy Twój tekst skonsultować na żywo.
Możemy spotkać się na Google Meet i wyjaśnić wszystkie wątpliwości i poszukać wspólnie rozwiązania problemu, który nie daje Ci spokoju. Spotkanie trwa około 60 minut. Nie napiszę za Ciebie tekstu, ale dokładnie wyjaśnię, co poprawić i w jakim kierunku powinny iść zmiany. Napisałem ponad 10 000 najróżniejszych tekstów, robię to od 18 lat i podzielę się z Tobą moim doświadczeniem.
Jeśli chcesz skorzystać z konsultacji tekstu na żywo, wybierz wersję VIP.
Plan lekcji:
Pokazuję Ci krok po kroku jak tworzyć skuteczne opisy w najbardziej naturalny sposób – odpowiadając na pytania kupującego.
NOTKA DLA KLIENTÓW: ten kurs zawiera w sobie wcześniejszy 6 Stopni Sprzedaży poszerzony o dodatkowe przykłady i 6 nowych lekcji (też z przykładami).
Atak na pozycje
Niedostateczny
Poprawa 1
Dopuszczający
Poprawa 2
Dostateczny
Poprawa 3
Dobry
Poprawa 4
Bardzo dobry
Poprawa 5
Celujący
Poprawa 6
Psycho Guide
Co wolisz?
Oprócz samego kursu daję Ci do wyboru dwa rodzaje wsparcia. Dzięki nim już nigdy więcej nie będziesz się zastanawiać – czy ten tekst jest dobry, bo ja Ci szybko odpowiem na to pytanie i wyjaśnię, co zrobić, by był lepszy.
Psychopis VIP
Pełne wsparcie po szkoleniu
- Nagrania video
- Nagrania audio (mp3)
- Transkrypcja nagrań w panelu
- Psycho Guide (PDF + DOCX)
- Ocena 3 opisów
- 60 minut konsultacji online
Psychopis PRO
Kurs z analizą i oceną tekstu
- Nagrania video
- Nagrania audio (mp3)
- Transkrypcja nagrań w panelu
- Psycho Guide (PDF + DOCX)
- Ocena 1 opisu
- 60 minut konsultacji online
Psychopis ECO
Sam kurs (wersja ekonomiczna)
- Nagrania video
- Nagrania audio (mp3)
- Transkrypcja nagrań w panelu
- Psycho Guide (PDF + DOCX)
- Ocena 1 opisu
- 60 minut konsultacji online
Psychopis VIP
Pełne wsparcie po szkoleniu
- Nagrania video
- Nagrania audio (mp3)
- Transkrypcja nagrań w panelu
- Psycho Guide (PDF + DOCX)
- Ocena 3 opisów
- 60 minut konsultacji online
Psychopis PRO
Kurs z analizą i oceną e-maili
- Nagrania video
- Nagrania audio (mp3)
- Transkrypcja nagrań w panelu
- Psycho Guide (PDF + DOCX)
- Ocena 1 opisu
- 60 minut konsultacji online
Psychopis ECO
Sam kurs (wersja ekonomiczna)
- Nagrania video
- Nagrania audio (mp3)
- Transkrypcja nagrań w panelu
- Psycho Guide (PDF + DOCX)
- Ocena 1 opisu
- 60 minut konsultacji online