
Jak nagle zacząć pisać skuteczniejsze opisy bez popisywania się i wymyślania niestworzonych rzeczy?
Przekonaj się jak działa najbardziej naturalna metoda tworzenia opisów
Umiesz tworzyć takie opisy, że czytający chce kupić już po kilku pierwszych słowach?
Oto najbardziej naturalny sposób tworzenia opisów:
Pewnego dnia nie mogłem stworzyć opisu kursu internetowego dla klienta, który zapłacił miesiąc wcześniej i tego dnia miał termin oddania tekstu.
Próbowałem napisać coś niezwykłego by zachęcić do zakupu. A to był zwykły kurs, dobry, ale zwykły i nic mi nie przychodziło do głowy.
Czas gonił, a ja byłem coraz bardziej sfrustrowany.
Klient zlecił mi opis, bo uważa mnie za najlepszego w Polsce copywritera, a ja czułem się jak najgorszy… oszust, który nie ma nic wartościowego do zaoferowania.
Byłem tak zdesperowany, że powiedziałem sobie: dość, napiszę pierwszą sensowną rzecz, jaka mi przyjdzie do głowy i z niej stworzę tekst.
Zadałem sobie pytanie: co to w ogóle jest? Kurs online? Nie, to jest tylko to forma. Co TO jest, w odróżnieniu od wszystkiego innego? I wtedy przyszła mi do głowy ta myśl. Brzmiało to dziwnie. Nikt tego nie mówił wprost, ale tego właśnie chcieli klienci.
Czy jest więc możliwe stworzyć taki opis, by klient chciał kupić po kilku pierwszych słowach? Tak, ale to musi być odpowiedź na pytanie CO TO JEST? Gdy tego właśnie chce klient, będzie chciał kupić, potem wystarczy tylko rozwinąć kłębek myśli, wywołanych pierwszym pytaniem. No bo zupełnie naturalne jest, że gdy klient dowie się, co to jest, zapyta: co mi to da? No właśnie. Potem następne naturalne pytanie i odpowiedź, która przekonuje do zakupu, następne, odpowiedź, następne, odpowiedź i ZAMÓWIENIE.
Tak właśnie stworzysz swój opis. Zaczynając od podstawowego pytania CO TO JEST. Pisząc prawdę o produkcie, bez udziwniania, trafiając prosto w potrzeby klienta.
Nie musisz być copywriterem, by tworzyć takie opisy, że klient chce kupić już po kilku pierwszych słowach. Nawet lepiej, jeśli nie jesteś, bo nie znasz żadnych trików copywriterskich i pozostaje Ci szczere odpowiadania na proste pytania.
Uwolnię Cię od presji pisania zajebistych opisów, które muszą zrobić wrażenie na Tobie i klientach. Otóż nie muszą. Wystarczy, że w sensowny sposób opiszesz jak realizujesz silne pragnienie klienta - jak by miał tego nie kupić? Nie sil się na fajny tekst. Napisz to, co chce klient przeczytać - PRAWDĘ. To jest ten element tekstów, którego brakuje dziś wielu opisom.
Nawet nie wiesz, że masz problem?
Jeśli jesteś po jakimś popularnym kursie copywritingu lub sprzedaży, to wiesz, że trzeba pisać językiem korzyści. Często uczy się tego na modelu Cecha-Zaleta-Korzyść.
Czy to działa? No działa. Ale tylko wtedy, gdy to sensownie napiszesz. Problem jest taki, że to nienaturalny sposób komunikacji, który prowadzi do tworzenia nienaturalnych tekstów. To sztuczny model komunikacji, niezgodny z tym, jak myślą ludzie. Zobacz, skoro Ty musisz nauczyć się tak pisać, to znaczy, że nie używasz tego na co dzień, tak? A przecież klient jest takim samym człowiekiem jak Ty! Też na co dzień nie posługuje się tym modelem! Co więcej, gdy go widzi, od razu wie, że ktoś mu coś właśnie próbuje wcisnąć!
Weź pod uwagę jeszcze jedną rzecz. Gdy uczysz się pisania językiem korzyści, musisz się liczyć z tym, że trzeba lat, by go dobrze opanować. To język obcy! Po kilku pierwszych lekcjach umiesz jedynie dukać podstawowe zwroty “Kali jeść, Kali pić, Kali spać.” Nie nauczysz się nowego języka w dzień szkolenia.
Zamiast więc dukać “językiem korzyści” lepiej posłużyć się językiem, którym znasz. Twoim naturalnym, jaki masz wyćwiczony przez lata. A gdy w tym języku zaczynasz coś opisywać, nie zaczynasz od marketingowych zwrotów, tylko od odpowiedzi na pytanie: co to jest? Co mi to da? I tak dalej!
W tym psychotreningu przeprowadzę Cię przez odpowiedzi na 6 podstawowych pytań kupującego. Pytania są proste i oczywiste, ale odpowiedzi już nie. Zwłaszcza, że do każdej dodałem extra poprawki z przykładami.
Co tam znajdziesz w tym psychotreningu?
- Jaka jedna rzecz odróżnia opisy produktów i usług od wszystkich innych tekstów w Internecie? Jeśli to zrozumiesz, ZAWSZE zaczniesz opis od właściwego zdania!
- Największy błąd, jaki możesz popełnić, tworząc opisy, nagminnie powtarzany przez osoby skupione na tekście, a nie klienci i celu, w jakim powstaje opis. To pytanie, które paraliżuje większość osób, dlatego piszą głupoty.
- 4 cechy idealnego opisu, który sprawia, że klient chce kupić już po kilku pierwszych słowach. Te same cechy sprawiają, że stajemy się lepszymi ludźmi.
- Jak opisem zdemontować Tarczę Klienta, by nic mu nie zasłaniało korzyści z zakupu? Nazwałem to metodą stawiania klienta na cztery łapy.
- Jak w 5 minut stworzyć wersję roboczą każdego opisu? Potem wystarczy tylko go rozwinąć i zredagować, ale w 5 minut masz to, co najważniejsze!
- Jedna z najważniejszych zasad odpowiadania na pytanie “co to jest?”, dzięki której NIGDY nie miniesz się z klientem i Twój opis zawsze trafi w jego potrzebę.
- 3 przykłady idealnego trafiania w potrzeby klienta - nie ma ich więcej! Twój opis musi zawierać przynajmniej jedną z nich, by klient chciał od razu kupić to, co oferujesz.
- Pachnąca i smakowita metoda tworzenia tekstów, które bez żadnego nacisku sprawiają, że klient chce mieć to, co opisujesz. Bardzo trudno się temu oprzeć.
- Jakimi słowami zhakować umysł klienta, by nie mógł przestać czytać - ciekawe odkrycie badaczy reakcji mózgu ludzkiego na... lody.
- Jaką "wartość" musi nieść tekst, by sprzedawał? Nie jest to informacja o produkcie!
- Dwa rodzaje dowodów skuteczności opisywanego produktu. Pierwszy to prosty sposób na to, by wybrany przez Ciebie celebryta lub influencer pomógł Ci w sprzedaży Twojego produktu - bez płacenia mu złotówki! Drugi działa tylko dlatego, że pokazujesz wady. Odkryłem go, gdy kiedyś sprzedałem kilka kartonów drogich ciastek, uszkodzonych po ostrym hamowaniu busem - gdybym ich nie sprzedał, musiałbym za nie zapłacić z własnej kieszeni.
- 9 nieoczywistych sposób zrobienia dużego wrażenia na klientach, nawet gdy opisujesz bardzo przeciętne produkty. Każdy z przykładów może Cię nagle zainspirować do super opisu.
- Technika agentów ubezpieczeniowych, która skłania do podpisania umowy - wypowiadasz tylko trzy słowa i klient posłusznie kupuje - wersja "pisana" jest jeszcze bardziej skuteczna!
- Jeśli chcesz więcej i szybciej sprzedać, nie kreuj się na eksperta, tylko ukryj wszystko, co świadczy na Twoją korzyść - poza jednym - to ma największą siłę przekonywania!
- Jak przekonać największego sceptyka do zakupu, gdy nie masz absolutnie żadnego dowodu na to, że Twój produkt działa, ani jednego klienta, nikt Cię nie zna i dodatkowo nie wiesz, co to może zrobić dla klienta?
- Ciekawy sposób na to, by klienci sami pisali Ci najlepsze części opisów, dzięki czemu nie tylko będą trafiały prosto w ich potrzeby i sytuacje, ale jeszcze zyskiwały większą wiarygodność.
Dla kogo jest ten psychotrening?
Dla każdego, kto sprzedaje w Internecie. Nie tylko do produktów fizycznych! W przypadku usług i produktów niematerialnych (nie można ich dotknąć) opis jest najważniejszym elementem marketingu, bo dzięki niemu klient wie za co płaci i co dostaje. Jeśli nie wie za co płaci, ma duży problem by wydać pieniądze. Gdy pokażesz mu co to jest i dobrze odpowiesz na pozostałe pytania kupującego - sprzedasz. Bez opisu będzie to bardzo trudne.

Pierwsza lekcjagratis

Plan lekcji:
Pokazuję Ci krok po kroku jak tworzyć skuteczne opisy w najbardziej naturalny sposób – odpowiadając na pytania kupującego.
NOTKA DLA KLIENTÓW: ten kurs zawiera w sobie wcześniejszy 6 Stopni Sprzedaży poszerzony o dodatkowe przykłady i 6 nowych lekcji (też z przykładami).

Atak na pozycje

Niedostateczny

Poprawa 1

Dopuszczający

Poprawa 2

Dostateczny

Poprawa 3

Dobry

Poprawa 4

Bardzo dobry

Poprawa 5

Celujący

Poprawa 6

Psycho Guide

Co wolisz?
Oprócz samego kursu daję Ci do wyboru dwa rodzaje wsparcia. Dzięki nim już nigdy więcej nie będziesz się zastanawiać – czy ten tekst jest dobry, bo ja Ci szybko odpowiem na to pytanie i wyjaśnię, co zrobić, by był lepszy.
Psychopis VIP
Pełne wsparcie po szkoleniu

- Nagrania video
- Nagrania audio (mp3)
- Transkrypcja nagrań w panelu
- Psycho Guide (PDF + DOCX)
- Ocena 3 opisów
- 60 minut konsultacji online
Psychopis PRO
Kurs z analizą i oceną tekstu

- Nagrania video
- Nagrania audio (mp3)
- Transkrypcja nagrań w panelu
- Psycho Guide (PDF + DOCX)
- Ocena 1 opisu
- 60 minut konsultacji online
Psychopis ECO
Sam kurs (wersja ekonomiczna)

- Nagrania video
- Nagrania audio (mp3)
- Transkrypcja nagrań w panelu
- Psycho Guide (PDF + DOCX)
- Ocena 1 opisu
- 60 minut konsultacji online








Psychopis VIP
Pełne wsparcie po szkoleniu

- Nagrania video
- Nagrania audio (mp3)
- Transkrypcja nagrań w panelu
- Psycho Guide (PDF + DOCX)
- Ocena 3 opisów
- 60 minut konsultacji online
Psychopis PRO
Kurs z analizą i oceną e-maili

- Nagrania video
- Nagrania audio (mp3)
- Transkrypcja nagrań w panelu
- Psycho Guide (PDF + DOCX)
- Ocena 1 opisu
- 60 minut konsultacji online
Psychopis ECO
Sam kurs (wersja ekonomiczna)

- Nagrania video
- Nagrania audio (mp3)
- Transkrypcja nagrań w panelu
- Psycho Guide (PDF + DOCX)
- Ocena 1 opisu
- 60 minut konsultacji online