Copywriting kursy online i szkolenia. Copywriting kursy online i szkolenia.
  • Start
  • O mnie
  • Blog
  • Szkolenia
  • Kursy online
  • Usługi
  • Newsletter
  • VOD (zaloguj)
Psychostarter
Kurs online (vod)

Zanim zaczniesz pisać tekst sprzedażowy, będzie już w 80% gotowy?

Podobnie e-mail, post, a nawet scenariusz do video lub prezentacji sprzedażowej.

Tak wprost, co Ci da Psychostarter:

Zaczniesz pisać "od ręki", kiedy tylko chcesz

Zobaczysz, jak pisać o każdym produkcie „na zawołanie”, do dowolnego medium i każdy taki tekst będzie zachęcał do zakupu. Bo stworzysz sobie Akta Produktu do wielokrotnego wykorzystania.

Unikniesz straty czasu i... braku efektów

Przestaniesz wymyślać treści - same zaczną się tworzyć w Twojej głowie! Jak? Bo zaczniesz ich tworzenie od tego, co najważniejsze dla klienta i nagle stanie się jasne, co napisać, by mu sprzedać.

Zaczniesz mocno interesować klientów

Nie zrazisz klienta do czytania na początku i wywołasz silne zainteresowanie. Jak? Pisząc tekst dopasujesz się do jednego z 3 kontekstów, w jakim klient będzie go czytał,.

Zawsze będziesz wiedzieć co napisać

Tak trafisz do klientów, którzy myślą, że Twój produkt jest zbyt drogi. Kluczem jest przekonanie o opłacalności zakupu. Jest to możliwe, gdy pokażesz MAT – Mentalny Atut Konkurencyjny.

Twoje treści zaczną bardziej kusić do zakupu

To akurat jest proste – pokażę Ci jak opakować produkt w ideę, która pobudza wyobraźnię do zakupów! Stanie się obiektem pożądania… A z pożądaniem na dłuższą metę nikt nie wygrał.

Przestaniesz sabotować swoją sprzedaż

Wartość produktu obniżasz niewłaściwym porównywaniem go z innymi. Zamiast tego nauczysz się wyróżniać go tym, co dla klienta najważniejsze w momencie zakupu. Czasem wystarczy jedno zdanie.

Szybko przekonasz klienta do wartości

Dowiesz się, co pisać, gdy Twój produkt nie jest najlepszy, czyli w 99 przypadkach na 100. Bo to "najlepsze: produkty sprzedają się najlepiej, tylko te, co mają to unikatowe "coś" w opisie.

Więcej sprzedasz za pomocą mentalnej półki

Nauczysz się wykorzystywać do sprzedaży pragnienie klientów, by kupić jak najlepszy produkt za odpowiednią cenę. A dokładniej dopasować się do ich sposobu błyskawicznej oceny wartości.

Ułatwisz zakupy klientom

Poznasz psychologiczny sposób demonstracji wartości. Pod wpływem jednego zdania klienci nagle mogą przestać myśleć o konkurencji a produkt staje się nawet 100 razy więcej niż myśleli.

Tu nie chodzi o to, by tworzyć lepsze teksty, tylko żeby Cię uwolnić z pętli ich ciągłego tworzenia.

Dzięki temu psychotreningowi przestaniesz być zakładnikiem kreatywności. Zamiast je ciągle tworzyć od nowa zaczniesz używać własnego systemu do tworzenia skutecznych tekstów marketingowych.

Ciężko jest być kreatywnym na zawołanie, co? Albo na żądanie tworzyć skuteczne teksty. A gdy pojawia się blokada twórcza, to już totalna katastrofa, szczególnie, gdy wiesz, że opisywany produkt jest wartościowy, a Ty nie możesz tego dobrze wyrazić…

Od teraz będzie to wyglądać tak:

• Otwierasz jeden dokument (Akta produktu)
• Wybierasz potrzebne elementy
• Składasz w przekonującą całość
• Publikujesz z pewnością, że to zadziała

Teraz widzisz, że Psychostarter to nie kolejny kurs, jakich wiele – to kompletna transformacja Twojego podejścia do komunikacji z klientami. Otrzymujesz system wydobywania wartości ukrytej w produktach i usługach i przekształcania jej w przekonującą komunikację.

Czemu tak trudno tworzyć autentyczne i skuteczne teksty – bez kopiowania cudzych słów? To wina błędnego założenia, że musisz się wzbić na wyżyny kreatywności za każdym razem, gdy coś piszesz. To mit, który trzyma Cię w pętli ciągłego wymyślania „czegoś nowego”.

Psychostarter uwalnia Cię z tej pętli:

• Koniec z wymyślaniem treści – zacznij je składać z gotowych unikatowych elementów.
• Koniec ze zgadywaniem co napisać – masz system, który prowadzi Cię za rękę
• Koniec z poleganiem na „natchnieniu” – twórz treści na solidnych fundamentach psychologii

Ten system jest dla Ciebie, jeśli:

• Jesteś ekspertem w swojej dziedzinie, ale trudno Ci przełożyć tę wiedzę w skuteczny marketing
• Masz dość pisania tekstów, które nie trafiają do klientów
• Chcesz przestać być zakładnikiem swojego marketingu
• Szukasz sposobu na skalowanie biznesu bez utraty autentyczności marketingowej

Dzięki Psychostarterowi przejdziesz transformację od „muszę napisać kolejny tekst” do „ok, potrzymaj mi piwo”.

W praktyce wygląda to tak:

• Tworzysz treści w 20-30 minut zamiast 2-3 godzin
• Masz pełną kontrolę nad treściami dla marki
• Możesz delegować marketing bez utraty jego jakości
• Skupiasz się na rozwoju biznesu zamiast na pisaniu tekstów

Jak to zwiększy Twoje zyski?

Po pierwsze oszczędzasz czas. Nie siedzisz nad tekstami dniami i nocami, tylko siadasz i tworzysz, a następnie zajmujesz się tym, co dla Ciebie ważniejsze niż pisanie. (Na przykład liczeniem zarobionych pieniędzy!) Im mniej czasu tracisz na pisanie, tym zysk z tej pracy większy, bo zysk to przychód/koszt, tu kosztem jest czas. I nerwy.

Po drugie Twoje słowa trafiają do lepszych klientów. Obecnie nie każdy, kto widzi Twoje słowa jest klientem, który ma pieniądze i jest gotowy zapłacić za naukę. Mnóstwo osób uprawia „window shopping” – ogląda sobie tylko wystawy sklepów i wzdycha, ale do nie kupią. Dzięki doborowi słów, trafiają one do prawdziwych klientów. Nie przyciągasz oglądaczy tylko inwestorów.

Po trzecie oszczędzasz na reklamach. Nic Ci nie daje duża konwersja z reklamy, jeśli finalnie takie osoby nie kupują. A to reklama przyciąga te osoby. Gdy skupisz się na właściwych słowach reagować na nie będą właściwi kliencie, a nie tylko osoby zaciekawione, co tam masz na wystawie.

Po czwarte, zwiększasz konwersję dzięki odróżnieniu się od konkurencji w mądry sposób. Nie walczysz na ich terenie, tylko prowadzisz słowami klienta do miejsca, gdzie opłaca się wybrać tylko Ciebie. Odpowiedni dobór słów wyróżnia Cię na tle konkurencji bez typowego hajpu (NAJ…), rzeczowo i konkretnie. Bez tego odróżnienia pozostaje Ci tylko walczyć ceną, a to już wiesz, że bardzo się nie opłaca.

Po piąte, przestaniesz tracić czas i pieniądze na przekonywanie do zakupu. Więcej sprzedasz, gdy nauczysz się wykorzystywać do zwiększenia sprzedaży istniejące pragnienia klientów. Łączysz je ze swoim produktem lub usługą i cyk, klient już wie, że to chce i nawet nie musisz zajmować się obiekcjami.

Zmienisz wiedzę o produkcie lub usłudze w największe aktywo firmowe!

Z Psychostarterem stworzysz cenny zasób firmowy. Akta produktu będą Ci służyć do generowania dowolnej ilości treści – bez względu na sytuację i Twój nastrój. Do tej pory tworzenie tekstów było kosztem – wymagało czasu i energii. Teraz stworzysz system do nieustannego generowania treści, który wykorzystasz wielokrotnie. Mówiąc inaczej – będzie pracował dla Ciebie, stanie się pomocnikiem marketingowym.

Stwarza to możliwość natychmiastowego tworzenia:

  • Postów w mediach społecznościowych
  • Kampanii mailowych
  • Stron sprzedażowych
  • Opisów produktów
  • Listów sprzedażowych
  • Tekstów reklamowych
  • Artykułów
  • Treści na stronę

To koniec!

  • Koniec z gapieniem się w pusty ekran i zastanawianiem co napisać
  • Koniec z marnowaniem godzin na wymyślanie powodów zakupu
  • Koniec z wielokrotnym pisaniem tej samej treści
  • Koniec z frustracją z powodu nieskutecznych tekstów
  • Koniec z niepokojem o to, co napisać
  • Koniec z obawą o pominięcie ważnych argumentów sprzedażowych
  • Koniec z martwieniem się o spójność przekazu w różnych kanałach
  • Koniec z wątpliwościami dotyczącymi przekazu marketingowego

Czas na:

  • Tworzenie większej ilości treści w krótszym czasie
  • Efektywne wykorzystanie treści w różnych kanałach
  • Lepszy zwrot z inwestycji w marketing
  • Tworzenie treści w dowolnym formacie natychmiast dzięki dokumentacji
  • Pisanie każdego tekstu marketingowego w ułamku zwykłego czasu
  • Lepsze zrozumienie psychologii klientów
  • Budowanie pewności siebie w pisaniu

Pierwsza lekcjagratis:

Z pustego i Salomon nie napisze

Plan lekcji:

Długość kursu: 2:11:32 (dwie godziny jedenaście minut)

Gdzie i jak szukać słów, które stworzą Twoją nową ofertę? SZUKAĆ. Nie je tworzyć. Oto idea tego kursu.  Jak ZNALEŹĆ odpowiednie słowa, zamiast godzinami siedzieć i jej wymyślać. Na co czekasz?

Od czego najlepiej zacząć, by uniknąć frustracji i napisać tekst, który wpłynie na decyzję o zakupie? Skupimy się na 4 elementach, które otwierają umysł klienta na zakup. Do wiesz się, czym są akta produktu.
Wprowadzenie
Co to znaczy, że trzeba unikać spotkania ze słoniem? Pokażę Ci, jak dopasować słowa do kontekstu, w jakim klient czyta o Twoim produkcie, by chciał przeczytać, co piszesz.
Trafność
Pokażę Ci 4 komplementarne sposoby na to, by odkryć największą postrzeganą wartość opisywanego produktu. Do tego powiem, jak określać tę wartość liczbami, by robiła największe wrażenie i skłaniała do zakupu. Na koniec dowiesz się, czym jest bomba czasowa w sprzedaży.
Wartość
Poznasz 11 sposobów zwiększania postrzeganej wartości produktu. Do tego pokażę Ci, co klient musi przeczytać, by uwierzyć w realność Twoich obietnic.
Wiarygodność
Czas pokazać, co ma wpływ na zakup, gdy klient szuka tańszych produktów (a zawsze szuka!)? Gdy dowiesz się, dlaczego to takie ważne, łatwiej przekonasz klienta do zakupu tego, co opisujesz.
Opłacalność
Wytłumaczę w jaki sposób klient rozpoznaje najlepsze dla siebie produkty i co zrobić, by Twój tak wyglądał? Pomogę Ci wybrać najlepszy kontekst do opisu Twojego produktu. Podpowiedź masz prze oczami, za każdym razem, gdy wchodzisz do większego sklepu.
Supermarket marketingowy
Najlepiej sprzedające się produkty rzadko kiedy są najlepsze. Mają za to bardzo nietypową cechę. Możesz tę cechę nad produktom i usługom za pomocą swoich słów. Czasem wystarczy jeden wyraz.
Słoneczny marketing
Zdemaskujemy największy błąd marketingowy, popełniany przy opisach produktów, które nie są najpopularniejsze. Dam Ci bardzo prostą wskazówkę, która pomoże Ci w pisaniu tekstów o tych produktach. Będzie to Dumna Dwójka.
Księżycowy marketing
Co pisać, gdy Twój produkt jest bardzo przeciętny? Niczym się nie wyróżnia i nie zbudza sensacji. A Ty nie chcesz, by zginął w marketingowym morzu przeciętności.
Gwiezdny marketing
Jak znaleźć balans pomiędzy unikatowością kategorii a jej popularnością? To Ci pozwoli uniknąć porażki w sprzedaży, gdy wybierzesz półkę w kącie supermarketu, na którą zaglądają tylko desperaci.
Wybór kategorii
Jak jednym słowem lub frazą stworzyć wyraźną przewagę marketingową? Wbić się klinem w umysł klienta i tam po nieustannie przekonywać go do zakupu u Ciebie. Jest na to tylko jedna odpowiedź.
Werbelizacja
Co i kiedy pisać, by uniknąć spotkania klienta ze słoniem i napisać do niego tak, by słowa pasowały do sytuacji, w której się znajduje?
Trafność – wybór

Ten psychotrening stał się częścią pakietu Alchemik marketingowy

SŁOWO DAJĘ, ZYSKI ROSNĄ! To znaczy, że strona Dynanet.pl powstała po to, by uczyć lepiej pisać i sprzedawać. Znajdziesz tu praktyczne kursy copywriterskie. Możesz też zamówić indywidualne szkolenie lub konsultacje.

Jakie kursy z copywritingu online mogę Ci zaproponować?

 

  • Psychostrategia
  • Psychowriting
  • Alchemik marketingowy

Chcesz poradnik i newsletter?

Zobacz bezpłatny poradnik i newsletter >>

Zasady współpracy z copywriterem >>

Regulamin sklepu Dynanet.pl >>

Polityka prywatności serwisu Dynanet.pl >>

darek@dynanet.pl Odpowiadam w ciągu 24 godzin
501 161 491 W godzinach: 8:00 - 16:00