
Zanim zaczniesz pisać tekst sprzedażowy, będzie już w 80% gotowy?
Podobnie e-mail, post, a nawet scenariusz do video lub prezentacji sprzedażowej.
Tak wprost, co Ci da Psychostarter:
Tu nie chodzi o to, by tworzyć lepsze teksty, tylko żeby Cię uwolnić z pętli ich ciągłego tworzenia.
Dzięki temu psychotreningowi przestaniesz być zakładnikiem kreatywności. Zamiast je ciągle tworzyć od nowa zaczniesz używać własnego systemu do tworzenia skutecznych tekstów marketingowych.
Ciężko jest być kreatywnym na zawołanie, co? Albo na żądanie tworzyć skuteczne teksty. A gdy pojawia się blokada twórcza, to już totalna katastrofa, szczególnie, gdy wiesz, że opisywany produkt jest wartościowy, a Ty nie możesz tego dobrze wyrazić…
Od teraz będzie to wyglądać tak:
• Otwierasz jeden dokument (Akta produktu)
• Wybierasz potrzebne elementy
• Składasz w przekonującą całość
• Publikujesz z pewnością, że to zadziała
Teraz widzisz, że Psychostarter to nie kolejny kurs, jakich wiele – to kompletna transformacja Twojego podejścia do komunikacji z klientami. Otrzymujesz system wydobywania wartości ukrytej w produktach i usługach i przekształcania jej w przekonującą komunikację.
Czemu tak trudno tworzyć autentyczne i skuteczne teksty – bez kopiowania cudzych słów? To wina błędnego założenia, że musisz się wzbić na wyżyny kreatywności za każdym razem, gdy coś piszesz. To mit, który trzyma Cię w pętli ciągłego wymyślania „czegoś nowego”.
Psychostarter uwalnia Cię z tej pętli:
• Koniec z wymyślaniem treści – zacznij je składać z gotowych unikatowych elementów.
• Koniec ze zgadywaniem co napisać – masz system, który prowadzi Cię za rękę
• Koniec z poleganiem na „natchnieniu” – twórz treści na solidnych fundamentach psychologii
Ten system jest dla Ciebie, jeśli:
• Jesteś ekspertem w swojej dziedzinie, ale trudno Ci przełożyć tę wiedzę w skuteczny marketing
• Masz dość pisania tekstów, które nie trafiają do klientów
• Chcesz przestać być zakładnikiem swojego marketingu
• Szukasz sposobu na skalowanie biznesu bez utraty autentyczności marketingowej
Dzięki Psychostarterowi przejdziesz transformację od „muszę napisać kolejny tekst” do „ok, potrzymaj mi piwo”.
W praktyce wygląda to tak:
• Tworzysz treści w 20-30 minut zamiast 2-3 godzin
• Masz pełną kontrolę nad treściami dla marki
• Możesz delegować marketing bez utraty jego jakości
• Skupiasz się na rozwoju biznesu zamiast na pisaniu tekstów

Jak to zwiększy Twoje zyski?
Po pierwsze oszczędzasz czas. Nie siedzisz nad tekstami dniami i nocami, tylko siadasz i tworzysz, a następnie zajmujesz się tym, co dla Ciebie ważniejsze niż pisanie. (Na przykład liczeniem zarobionych pieniędzy!) Im mniej czasu tracisz na pisanie, tym zysk z tej pracy większy, bo zysk to przychód/koszt, tu kosztem jest czas. I nerwy.
Po drugie Twoje słowa trafiają do lepszych klientów. Obecnie nie każdy, kto widzi Twoje słowa jest klientem, który ma pieniądze i jest gotowy zapłacić za naukę. Mnóstwo osób uprawia „window shopping” – ogląda sobie tylko wystawy sklepów i wzdycha, ale do nie kupią. Dzięki doborowi słów, trafiają one do prawdziwych klientów. Nie przyciągasz oglądaczy tylko inwestorów.
Po trzecie oszczędzasz na reklamach. Nic Ci nie daje duża konwersja z reklamy, jeśli finalnie takie osoby nie kupują. A to reklama przyciąga te osoby. Gdy skupisz się na właściwych słowach reagować na nie będą właściwi kliencie, a nie tylko osoby zaciekawione, co tam masz na wystawie.
Po czwarte, zwiększasz konwersję dzięki odróżnieniu się od konkurencji w mądry sposób. Nie walczysz na ich terenie, tylko prowadzisz słowami klienta do miejsca, gdzie opłaca się wybrać tylko Ciebie. Odpowiedni dobór słów wyróżnia Cię na tle konkurencji bez typowego hajpu (NAJ…), rzeczowo i konkretnie. Bez tego odróżnienia pozostaje Ci tylko walczyć ceną, a to już wiesz, że bardzo się nie opłaca.
Po piąte, przestaniesz tracić czas i pieniądze na przekonywanie do zakupu. Więcej sprzedasz, gdy nauczysz się wykorzystywać do zwiększenia sprzedaży istniejące pragnienia klientów. Łączysz je ze swoim produktem lub usługą i cyk, klient już wie, że to chce i nawet nie musisz zajmować się obiekcjami.

Zmienisz wiedzę o produkcie lub usłudze w największe aktywo firmowe!
Z Psychostarterem stworzysz cenny zasób firmowy. Akta produktu będą Ci służyć do generowania dowolnej ilości treści – bez względu na sytuację i Twój nastrój. Do tej pory tworzenie tekstów było kosztem – wymagało czasu i energii. Teraz stworzysz system do nieustannego generowania treści, który wykorzystasz wielokrotnie. Mówiąc inaczej – będzie pracował dla Ciebie, stanie się pomocnikiem marketingowym.
Stwarza to możliwość natychmiastowego tworzenia:
- Postów w mediach społecznościowych
- Kampanii mailowych
- Stron sprzedażowych
- Opisów produktów
- Listów sprzedażowych
- Tekstów reklamowych
- Artykułów
- Treści na stronę
To koniec!
- Koniec z gapieniem się w pusty ekran i zastanawianiem co napisać
- Koniec z marnowaniem godzin na wymyślanie powodów zakupu
- Koniec z wielokrotnym pisaniem tej samej treści
- Koniec z frustracją z powodu nieskutecznych tekstów
- Koniec z niepokojem o to, co napisać
- Koniec z obawą o pominięcie ważnych argumentów sprzedażowych
- Koniec z martwieniem się o spójność przekazu w różnych kanałach
- Koniec z wątpliwościami dotyczącymi przekazu marketingowego
Czas na:
- Tworzenie większej ilości treści w krótszym czasie
- Efektywne wykorzystanie treści w różnych kanałach
- Lepszy zwrot z inwestycji w marketing
- Tworzenie treści w dowolnym formacie natychmiast dzięki dokumentacji
- Pisanie każdego tekstu marketingowego w ułamku zwykłego czasu
- Lepsze zrozumienie psychologii klientów
- Budowanie pewności siebie w pisaniu

Pierwsza lekcjagratis:

Plan lekcji:
Gdzie i jak szukać słów, które stworzą Twoją nową ofertę? SZUKAĆ. Nie je tworzyć. Oto idea tego kursu. Jak ZNALEŹĆ odpowiednie słowa, zamiast godzinami siedzieć i jej wymyślać. Na co czekasz?

Wprowadzenie

Trafność

Wartość

Wiarygodność

Opłacalność

Supermarket marketingowy

Słoneczny marketing

Księżycowy marketing

Gwiezdny marketing

Wybór kategorii

Werbelizacja

Trafność – wybór








