Copywriting kursy online i szkolenia. Copywriting kursy online i szkolenia.
  • Start
  • Psychoblog
  • Szkolenia
  • Psychokursy
  • Usługi
  • Psycholetter
  • VOD (zaloguj)
Kurs online (vod)

Chcesz zbudować pociągającą stronę firmową - do współpracy z Tobą i zakupów od Ciebie?

Stwórz interaktywną Homepage w 1 dzień – na lata

"Nie potrzebuję lepszej Homepage”.

Tak myśli i mówi wielu właścicieli firm i marek. Nie spodziewają się, by stworzenie nowej strony firmowej wiele zmieniło w ich biznesie, dlatego nie czują potrzeby inwestowania w jej rozwój.

Ale ich klienci jej potrzebują. Strony, która pomoże im podjąć lepszą decyzję o tym, czy współpracować z tą firmą lub osobą, czy nie.

Wiele stron firmowych nie tylko nie spełnia żadnej roli, ale jeszcze tworzy dodatkową przeszkodę marketingową, bo działają na starej zasadzie - wizytówki firmy. Czy da się zbudować i rozwinąć firmę, pokazując klientom tylko wizytówki? "To robimy, tu jest nasz adres i dane kontaktowe, czekamy na telefon lub e-mail!" Kiedyś to może działało, dziś już nie.

Kiedyś tworzyło się strony informacyjne, teraz przyszedł czas na strony interaktywne. I nie mam tu na myśli wyskakujących okienek, czatów i innych wodotrysków. Dawniej skupialiśmy się na tym, by w jak najlepszym świetle przedstawić siebie, firmę, produkty i usługi. Dziś chodzi o wywołanie interakcji z treścią, a nie tylko czytanie, jaka to firma jest wspaniała i ile lat działa na rynku.

Przed Tobą psychotrening tworzenia treści na Homepage, która zachęca do pierwszego kroku w kierunku zakupu

Możesz teraz stworzyć narzędzie do zdobywania klientów, które po jednym dniu ustawienia pracuje dla Ciebie samo przez lata. Jeśli prowadzisz biznes, to chyba chcesz mieć więcej klientów? A jeśli tworzysz teksty dla innych, to umiejętność szybkiego tworzenia bardzo skutecznej Homepage stawia Cię w pierwszej lidze specjalistów, którzy dowożą efekty bardzo małym kosztem.

Działa to tak: zamiast informować, jaka to firma jest wspaniała, strona firmowa pokazuje klientom to, co chcą naprawdę wiedzieć o Tobie i firmie. Gdy otrzymują informacje, jakich potrzebują do podjęcia decyzji, staje się ona naturalną konsekwencją interakcji z treścią.

Wchodząc w interakcje z treścią klienci sami wpychają się w Twój lejek marketingowy! Co więcej, upraszczasz ich proces decyzyjny poprzez jasne wskazanie pierwszego kroku do zmiany w ich życiu lub biznesie! Nie muszą się zastanawiać, mogą to od razu zrobić. Jednocześnie pokazujesz im przyszłość, dzięki czemu nie mają obaw i wiedzą, czego się spodziewać - PRZYGOTOWUJESZ ICH NA PRZYSZŁE ZAKUPY!

Dzięki temu psychotreningowi stworzysz Homepage skoncentrowaną na produkcie, usłudze, idei lub Gwieździe, którą może być osoba lub firma. Tak, to jedno narzędzie wystarczy, by seryjnie tworzyć każdy rodzaj strony domowej.

Samodzielne stworzenie skutecznej marketingowo Homepage w jeden dzień jest możliwe tylko dzięki temu, że skupiamy się na procesie myślowym klienta, a nie wodotryskach technicznych i graficznych. Budujesz stronę wokół prostej ścieżki konwersji, dzięki czemu skupiasz się tylko na tym, co najważniejsze i co najważniejsze - skupiasz uwagę klienta na działaniu. Nie będzie to zaawansowana tematycznie czy technicznie strona, dzięki czemu jesteś w stanie stworzyć ją w jeden dzień!

Interakcja prowadzi do akcji

Ten typ stron stwarza przynajmniej trzy okazje do bezpośredniej interakcji z firmą i nie mam tu na myśli kontaktu telefonicznego, mailowego lub przez czat. To są interakcje z treścią, przez które klient sam wchodzi do Twojego lejka marketingowego! Jest to możliwe dzięki połączeniu psychologii ludzkiego działania z konstrukcją strony. Dzięki temu, że stwarzasz przynajmniej trzy możliwości różnych interakcji, rosną szanse na konwersję klienta.

Na interaktywnej Homepage odwiedzający robią pierwszy krok do zakupu - bez żadnej reklamy i presji. Do działania popychają ich własne pragnienia, by coś osiągnąć lub od czegoś się uwolnić.

O ile wiem, to jedyny taki kurs tworzenia Homepage, który skupia się na psychologii, a nie technologii. Może inni będą mieli strony ładniejsze - Ty, skuteczniejszą.

Uprzedzam, że nie otrzymasz tu żadnych szablonów nagłówków lub treści. Bo ich nie potrzebujesz. One same powstaną w momencie pracy nad treścią strony. Takie podejście gwarantuje, że Twoja strona firmowa będzie demonstrowała unikatową wartość już od pierwszego zdania! To ułatwi Ci zdobywanie większej liczby klientów bez żadnych dodatkowych działań - poza stworzeniem tej strony. Z czasem taka strona może stać się głównym narzędziem Twojego marketingu.

Po opłaceniu zamówienia otrzymujesz natychmiastowy i nieograniczony czasowo dostęp do nagrań video, audio, transkrypcji oraz do Psychoprzewodnika po tworzeniu strony. Możesz z tym zacząć od razu tworzenie strony. A to ważne, by zacząć od razu, bo każdy dzień bez takiej strony, to dzień stracony. Przecież tam codziennie wchodzą klienci, i pytanie, z czym wyjdą - czy wejdą do Twojego biznesu.

Co tam znajdzieszw środku?

  • Zaczniemy od kontrowersji: mnóstwo stron firmowych jest nieskutecznych, bo tworzy się je za długo. Powinien to być maksymalnie jeden dzień, by zachować płynność myśli i prostotę komunikacji. Zrób to szybko i dobrze.
  • Zobaczysz 3 różnice między Homepage a Landing Page. Gdy ich nie rozumiesz, stworzysz stronę firmową, która nie będzie działała.
  • Pokażę Ci 3 typy stron firmowych i wybierzesz jeden z nich. Dzięki temu minimum treści da Ci maksimum efektu i ułoży Ci całą treść na Homepage.
  • Uchronię Cię przed błędem pokładania nadziei w jednym zdaniu lub ładnie brzmiącej frazie. Zobaczysz od czego naprawdę zależy skuteczność Homepage.
  • Pokażę Ci tor myślowy klienta, do którego dopasujesz treść swojej strony, Dzięki temu rozbroisz jego cztery największe obiekcje zakupowe i udowodnisz, że właśnie z Tobą warto robić biznes.
  • Pokażę Ci prosty i logiczny sposób na to, by stworzyć pociągającą klientów myśl przewodnią dla swojej strony. Dzięki temu nie musisz zgadywać, co powinno się znaleźć na stronie, tylko skupić się na stworzeniu trafnej treści.
  • Zaskoczę Cię metodą tworzenia nagłówków, która jest wbrew intuicji, a przynosi fenomenalne rezultaty i nie trzeba do tego być geniuszem copywritingu.
  • Wytłumaczę Ci jak prosto i skutecznie pokazać swoją wiarygodność i będzie to prawdopodobnie coś odwrotnego do tego, co sobie w tej chwili myślisz. Dzięki temu unikniesz münchhausżenady marketingowej.
  • Poznasz HOMIK - jedno z najsilniejszych narzędzi marketingowych na Homepage, dzięki któremu rodzi się duża szansa, by KAŻDEGO odwiedzjacąego przekonać do działania, przez dopasowanie się do jego kontekstu.
  • Jak stworzyć estetyczną, funkcjonalną i treściwą stronę firmową, gdy nie jesteś grafikiem, programistą ani copywriterem? Nic Cię nie ogranicza i całość nie powinna zająć więcej niż jeden dzień.
  • Krótko wyjaśnię, jak tworzyć skuteczną nawigację strony. Gdy ustalisz właściwe cele, wszystko stanie się proste.
  • Na koniec zobaczysz wizualne podsumowanie całego procesu tworzenia Homepage, dzięki czemu zawsze będziesz wiedzieć, co robić.

Czy naprawdę można stworzyć Homepagew 1 dzieńz pomocą tego psychotreningu?

Pierwsza lekcjagratis:

Najważniejsza jest treść, nie wygląd

Plan lekcji:

Długość kursu: 1:10:43 (Godzina i dziesięć minut)

Nie musisz być grafikiem ani programistą, by stworzyć stronę firmową. Im nie zależy tak na sukcesie sprzedażowym strony jak Tobie, więc Ty zrobisz to lepiej.  Nie będziesz się skupiać na ładnej grafice czy kodzie, tylko na tym, by strona firmowa spełniała swój cel – prowadziła klientów do zakupów.

Czym się różni Home Page od Landing Page i co z tego wynika? Jakie 3 rodzaje HP masz do dyspozycji i który wybrać dla siebie. Na koniec wyjaśnię, jakie 3 elementy HP motywują klientów do działania.
Po co mi Home Page?
W tej lekcji poznasz prostą i bardzo skuteczną strukturę Homepage, opartą na podróży klienta do celu. To właśnie dzięki niej będziesz w stanie szybko uruchomić własną witrynę.
Go Home
3 typy odbiorców strony, każdy szuka czegoś innego, jak więc pisać do nich wszystkich na raz? Gdy to zobaczysz, zdziwisz, jakie to proste. Pomoże Ci w tym jedna z darmowych witryn. A gdy zrozumiesz moją metodę pisania wszystkich elementów treści, nic nie stanie Ci na przeszkodzie w stworzeniu swojej silnej strony!
Myśl przewodnia
Trzy filary pewności - zasada 2 na 1, dzięki której klient będzie miał większą pewność, że to, co mu proponujesz nie jest bajką. Tak go przekonasz do osoby, idei, produktu i usługi.
Unikaj münchhauseniady
Najważniejszy element Homepage. Bez niego nie ma ona sensu. Homik otwiera trzy ścieżki do celu, jakie powinna mieć każda tego typu strona. Pierwszy jest najważniejszy, choć bardzo często spychany jest na margines.
Homik
Jak samodzielnie stworzyć estetyczną i funkcjonalną stronę, gdy nie jesteś ani grafikiem, ani programistą.
Home Alone
Bardzo ważne dwa elementy strony, o których łatwo zapomnieć. Może się okazać, że to one wykonają większą część pracy nad konwersją klienta.
Znaki
Po kolei: jak tworzyć treść do Homepage, by rzeczywiście nie zajęło to więcej, niż jeden dzień. Dzięki temu nigdy się nie zgubisz i nie grozi Ci klątwa chomika.
Następny krok
Przewodnik po tworzeniu treści w dwóch formatach: edytowalnym (DOCX) i do druku lub podglądu w PDF. Po prostu zapisujesz odpowiedzi na kolejne pytania i tak powstaje baza treści dla Twojej nowej Psyhompage.
PsychoGuide
Wybierz najlepszą wersję dla siebie

Co wolisz?

Oprócz samego nagrania webinaru daję Ci do wyboru dwa rodzaje wsparcia. Dzięki nim już nigdy więcej nie będziesz się zastanawiać – czy ten tekst jest dobry, bo ja Ci szybko odpowiem na to pytanie i wyjaśnię, co zrobić, by był lepszy.

Psyhompage VIP

Pełne wsparcie po szkoleniu

997 zł
  • Nagrania video
  • Nagrania audio (mp3)
  • Transkrypcja nagrań w panelu
  • PsychoGuide PDF i DOCX
  • Ocena 1 strony
  • 60 minut konsultacji na Skype
Zamawiam >>

Psyhompage PRO

Kurs z analizą i oceną tekstu

397 zł
  • Nagrania video
  • Nagrania audio (mp3)
  • Transkrypcja nagrań w panelu
  • PsychoGuide PDF i DOCX
  • Ocena 1 strony
  • 60 minut konsultacji na Skype
Zamawiam >>

Psyhompage ECO

Sam kurs (wersja ekonomiczna)

297 zł
  • Nagrania video
  • Nagrania audio (mp3)
  • Transkrypcja nagrań w panelu
  • PsychoGuide PDF i DOCX
  • Ocena 1 strony
  • 60 minut konsultacji na Skype
Zamawiam >>
Wybierz najlepszą wersję dla siebie

Co wolisz?

Oprócz samego nagrania wideo i audio daję Ci do wyboru dwa rodzaje wsparcia. Dzięki nim już nigdy więcej nie będziesz się zastanawiać – czy ten tekst jest dobry, bo ja Ci szybko odpowiem na to pytanie i wyjaśnię, co zrobić, by był lepszy.

Psyhompage VIP

Pełne wsparcie po szkoleniu

997 zł
  • Nagrania video
  • Nagrania audio (mp3)
  • Transkrypcja nagrań w panelu
  • PsychoGuide PDF i DOCX
  • Ocena 1 strony
  • 60 minut konsultacji na Skype
Zamawiam >>

Psyhompage PRO

Kurs z analizą i oceną tekstu

397 zł
  • Nagrania video
  • Nagrania audio (mp3)
  • Transkrypcja nagrań w panelu
  • PsychoGuide PDF i DOCX
  • Ocena 1 strony
  • 60 minut konsultacji na Skype
Zamawiam >>

Psyhompage ECO

Sam kurs (wersja ekonomiczna)

297 zł
  • Nagrania video
  • Nagrania audio (mp3)
  • Transkrypcja nagrań w panelu
  • PsychoGuide PDF i DOCX
  • Ocena 1 strony
  • 60 minut konsultacji na Skype
Zamawiam >>

SŁOWO DAJĘ, ZYSKI ROSNĄ! To znaczy, że strona Dynanet.pl powstała po to, by uczyć lepiej pisać i sprzedawać. Znajdziesz tu praktyczne kursy copywriterskie. Możesz też zamówić indywidualne szkolenie lub konsultacje.

Jakie kursy z copywritingu online mogę Ci zaproponować?

  • Psychostarter
  • Psychoreklamy
  • Psychowriting
  • Psychopage
  • Psyhompage
  • Psychoredakcja
  • Psychomaile
  • Psychobranding
  • Social Matrix
  • Cud Marketingowy
  • Short Message Selling
  • LinkedIn Leads
  • Pieniądze albo Życie!

Chcesz poradnik i newsletter?

Zobacz bezpłatny poradnik i newsletter >>

Zasady współpracy z copywriterem >>

Regulamin sklepu Dynanet.pl >>

Polityka prywatności serwisu Dynanet.pl >>

darek@dynanet.pl Odpowiadam w ciągu 24 godzin
501 161 491 W godzinach: 8:00 - 16:00
Potrzebujemy Twojej zgody:
Na tej stronie używamy "ciasteczek". Dzięki nim strona zapamiętuje Twoje preferencje i wybory. Kliknij “Akcepruję wszystkie”, by zezwolić stronie na używanie wszystkich ciasteczek. Jeśli chcesz je wybierać pojedynczo, kliknij "Cookie Settings" .
Wybierz ciasteczka do akceptacjiAkceptuję wszystkie
Manage consent

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary
Always Enabled
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. These cookies ensure basic functionalities and security features of the website, anonymously.
CookieDurationDescription
cookielawinfo-checkbox-analytics11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Analytics".
cookielawinfo-checkbox-functional11 monthsThe cookie is set by GDPR cookie consent to record the user consent for the cookies in the category "Functional".
cookielawinfo-checkbox-necessary11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Necessary".
cookielawinfo-checkbox-others11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Other.
cookielawinfo-checkbox-performance11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Performance".
viewed_cookie_policy11 monthsThe cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data.
Functional
Functional cookies help to perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collect feedbacks, and other third-party features.
Performance
Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.
Analytics
Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.
Advertisement
Advertisement cookies are used to provide visitors with relevant ads and marketing campaigns. These cookies track visitors across websites and collect information to provide customized ads.
Others
Other uncategorized cookies are those that are being analyzed and have not been classified into a category as yet.
SAVE & ACCEPT