Skuteczne reklamy

Tworząc reklamy w Internecie masz około sekundy, by sprzedać swój produkt lub akcję. I tylko jedną szansę, by zdobyć uwagę klienta. Jeśli nie trafisz za pierwszym razem, to prawdopodobnie dla niego ta reklama będzie stracona.

Ale jest mit, który pozbawia wiele reklam skuteczności, szczególnie na Facebooku. Mówi się, że nikt nie czyta i reklama powinna być krótka. To prawda, nikt nie czyta. Nudnych reklam, które niczego nie wnoszą w życie klienta. Jesli jednak pokażesz klientowi reklamę o nim, jego autentycznym problemie i jego rozwiązaniu - przeczyta każde słowo! Nie chodzi więc o triki, lecz o treść.

Jak się domyślasz, logika nie za bardzo przydaje się w treści reklam. Jak więc je tworzyć?


Kluczem do stworzenia reklamy jest klient, a dokładniej jego pragnienia, a szczególnie te głębsze. Jest ich 7, więc zawsze da się stworzyć dobrą reklamę.

Reklama, która sprzedaje

Ważne jest, jakie słowa kierujesz do klienta. Ale ważniejsze - JAK mówisz, w jakim tonie. Ostatecznie od tego zależy, czy Ci zaufa i kupi.

Uwaga

Ten rodzaj komunikacji w 99% zależy od umiejętności zdobycia uwagi klientów. KLIENTÓW, nie przypadkowych osób!

Prostota

Kluczową cechą dobrej reklamy jest łatwość przyswojenia jej przekazu. Bezmyślnie, najlepiej na zasadzie reakcji na treść.

Efekt

Klient nie kliknie, jeśli nie zobaczy w tym korzyści dla siebie. Na nim się skup, a nie na sobie, czy swojej firmie.