Jak napisać 5 e-maili typu WOW?

Napisz je, a klienci powiedzą: "WOW! CHCĘ TO! Kupuję!" Nauczysz się skutecznego systemu, który sprzedaje od pierwszego e-maila do ostatniego. Nawet, jeśli do tej pory nigdy nie udało Ci się napisać ani jednej przekonującej wiadomości.

Ten mini kurs trwa tylko 85 minut. Dam Ci 5 szablonów ekstremalnie skutecznych e-maili, których ja używam, gdy chcę komuś zwiększyć sprzedaż. Krok po kroku wyjaśniam jak te szablony zastosować w swoim biznesie. Napiszesz je od razu po obejrzeniu nagrań.

Nie daj się więcej nabrać. Klientom, gdy mówią, że nie potrzebują Twojego produktu lub usługi - oni po prostu jeszcze nie widzieli tych e-maili.


Sekretem ich skuteczności jest Marketingowe M.M.I. W 2019 roku bardziej niż Big Data będzie się liczyć Big Idea. W tym mini kursie zobaczysz, jak uruchomić cały system sprzedaży w oparciu o tę zasadę.

Nawet, jeśli nie masz jeszcze listy mailingowej, możesz w ten sposób nawiązywać kontakty biznesowe od zera. Wymaga to myślenia, ale da się. No tak, u mnie wszystko wymaga myślenia, chociaż podaję gotowe wzorce i przykłady.

Jak z moich szkoleń korzystają klienci?

Tak mówią o moich szkoleniach:

Wszędzie tam, gdzie działa jakakolwiek komunikacja z klientem, zarówno w moich projektach, jak i tych zleconych.

już dawno zauważyłem, że wiedza, jaką od Ciebie zdobywam przekłada mi się nie tylko na copywriting, ale na bardzo wiele obszarów mojej działalności merytorycznej.

Przy projektowaniu komunikacji z klientem - co jest dość oczywiste, ale, co ciekawe, także przy projektowaniu produktów, usług i UX.

pomaga wejść w buty klienta i odpowiedzieć na jego potrzeby, także te, których on sam sobie nie uświadamia.

Gdy przygotowuje się do wprowadzenia nowego produktu.

przechodzę przez wszystkie pytania i tworzę prostą strategię

Gdy zaczynam coś nowego.

Twoje wskazówki są zawsze dla mnie pierwszym źródłem gdzie idę po inspirację i poukładanie sobie podejścia jak podjąć temat

przechodzę przez wszystkie pytania i tworzę prostą strategię

gdy mam przed sobą pusta kartkę

megaphone

Czego nowego dowiesz się z Siły E-maili?

Fundamenty skutecznego copywritingu podane w praktyczny i inspirujący sposób:

  • Jak mieć pieniądze ze sprzedaży już po kilku minutach. Bez żadnej reklamy...
  • Metoda Dartha Vadera na przemianę w silnego copywritera, by Twoje słowa budziły respekt i miały moc pobudzania do zukupów.
  • Jak nazywać swoje e-maile, by pomagały Cię nagle więcej sprzedać? Nie chodzi o tytuły! Intrygujący sposób stawiania celów, by sprzedawały.
  • "Prostacka" metoda sugestii, przed którą klient nie jest w stanie się obronić.
  • Jak używać zwrotu "F…", by klienci robili to, co chcesz? Dowiesz się, kiedy dochodzi do zamówienia i jak przyspieszyć zakupy klientów.
  • "Prostacka" metoda sugestii, przed którą klient nie jest w stanie się obronić.?
  • Marketingowe M.M.I.. Jak sprawić, by Twoje słowa były dobrze słyszalne i dawały impuls do zakupu? I jak do nich dodać wibracje, jak w telefonie komórkowym? I żeby świeciły po oczach, jak migająca dioda?
  • Zrób to, a przestaną traktować Twoje e-maile jak telefon od telemarketera. Natychmiast.
  • Jak słowami sprawić, by klient kupował nawet bez motywacji? Prosty trik bez zmiany cen i produktów.
  • Głupie zagranie na koniec e-maila, które sprawia, że klient będzie czytał kolejne. Chyba, że uważa się za idiotę…
  • Prosta mentalna zasada, która sprawia, że klient zaczyna w Tobie widzieć wybawicela i wierzy w prawie każde Twoje słowo.
  • Nietypowa technika zaciekawania, która wymusza na klientach czytanie do końca - nawet dłuuuuugie wiadomości. Już przy drugim e-mailu ją zastosujesz.
  • 5 pytań, jakie sobie zadaje klient tuż przed zakupem. Odpowiedz dobrze na jedno z nich - będziesz mieć jego pieniądze!.
  • Co mają wspólnego: e-mail, rowerek z bocznymi kółkami, kask i klient?
  • W co klient musi uwierzyć, by ruszył tyłek do działania i zakupu? Nie jest to ani produkt, ani Twoja frima, tylko coś, czego się w ogóle nie spodziewasz…
  • Jak e-mailem wyciągać od klienta pieniądze, by NIE czuł się okradziony, ale że wydarzyło się coś fajnego w jego życiu?
  • Co napisać, by klient nie mógł odlożyć zakupu na później?
  • 20 tematów moich najlepszych e-maili - zerżnij je i zobacz, co się stanie ze stanem Twojego konta w banku.

To tylko mały przedsmak tego, co znajdziesz w tym skondensowanym merytorycznie mini kursie. Szczególnie jedna rzecz Cię zdziwi...

Więc tym mini kursem chcę dać Ci Siłę E-maili!

Siłę przekonywania, siłę marketingu konwersacyjnego, siłę systemu 5 e-maili, które świetnie się sprawdziły w boju - po prostu sprzedawały!

Opinia o kursie

Czy to pomoże Ci więcej sprzedawać?

Ten rodzaj e-maili zwiększa otwieralność, kikalność i sprzedaż, w stosunku do tradycyjnych e-maili promocyjnych.

Może zachęci Cię wiadomość od Marty, którą wklejam obok, by pokazać, że to może przynieść Ci długo oczekiwany sprzełom w sprzedaży?

Lekcja 1

Mroczne Widmo

Tu poznasz jedno pytanie klienta, jakie sobie zadaje, które całkowicie zmienia sposób, w jaki do niego piszesz. Czuje, że ktoś go wreszcie rozumie, a więc przestaje traktować Twoje e-maile jak spam, a zaczyna cieszyć się jak dziecko z każdej nowej wiadomości!

Zobaczysz też, co musisz zrobić, by go "lekko" pchnąć w kierunku zakupu!

(Długość filmu: 8:45)

Lekcja 2

Powrót Jedi

Tu Cię zaskoczę. Zobaczysz M.M.I. Konwersacji Marketingowej. A co to? Prosty model wywierania wpływu na czytelników. Jego działanie wytłumaczę Ci na przykładzie telefonu i szybko załapiesz, jak to u siebie zastosować!

I w tym momencie zobaczysz, w co klient musi uwierzyć, by chciał od Ciebie kupić! Widzisz to? Nie mówimy o "informacji", co musi "wiedzieć", ale w co uwierzyć. Wszystko dla Ciebie stanie się jasne po obejrzeniu tej części "Siły E-maili".

(Długość filmu: 9:44)

Lekcja 3

Nowa Nadzieja

Tu omawiam pierwszy i najważniejszy e-mail, jaki musisz wysłać, by klient w ogóle dopuścił do siebie myśl o zakupie. Wykorzystamy pewną dziwną właściwość ludzkiego umysłu i trzy pytania, których nigdy sobie nie zadajesz.

(Długość filmu: 13:29)

Lekcja 4

Przebudzenie Mocy

Drugi e-mail z najszej kolejki, który skupiony jest na kliencie. To najbardziej zaniedbany obszar marketingu - klient! Dam Ci G.P.S.M., który nakieruje Cię na te słowa, które najbardziej przekonują.

(Długość filmu: 13:39)

Lekcja 5

Imperium Kontratakuje

Omówię trzeci e-mail z serii. Wprowadzimy na scenę umysłu klienta coś, czego się nie spodziewa, ale po cichu zawsze na to czeka. To sprawi, że poczuje ulgę i na poważnie zacznie myśleć o zakupie - jeśli jeszcze tego nie zrobił!

(Długość filmu: 11:11)

Lekcja 6

Atak Klonów

Czwarty e-mail z naszej serii i karty na stół. Jeśli zrobisz to tak, jak uczę, klient poczuje się bezpiecznie i chętniej kupi od Ciebie to, co oferujesz. Zamykamy pętlę z pierwszego filmu, gdzie szukaliśmy odpowiedzi na pewne pytanie. To, co napiszesz w tej wiadomości może być odebrane przez klienta jak wybawienie z wielkiej opresji. I dodamy trochę presji, bo czas ucieka…

(Długość filmu: 10:30)

Lekcja 7

Ostatni Jedi

Tu omawiam piąty, najkrótszy e-mail, który ma jeden cel - podnieść ciśnienie zakupu. Korzystamy z najstarszej techniki marketingowej, w prosty i elegancki sposób. W praktyce, zdarza się, że tu jest największa sprzedaż w całym cyklu.

(Długość filmu: 4:10)

Lekcja 8

Zemsta Sithów

Dwie rzeczy zobaczysz w tym filmie. Po pierwsze, to jak dokonuje się przemiana z przeciętnego klepacza tekstów w skutecznego copywritera - jak nabrać Mocy Pisania.

Po drugie, jak najlepiej napisać 5 omówionych e-maili. Otrzymasz też wskazówki, jak dobierać tematy i 20 przykładów moich najlepszych tematów e-maili! I jeszcze ekstra poradę, jak tworzyć niesamowitą treść dla tych e-maili.

(Długość filmu: 12:59)

Jak to zastosujesz?

Każdy e-mail piszemy według prostej procedury:

1
Wybierasz rodzaj e-maila

Na przykład 1 e-mail ma za cel wywołać ekscytację u klienta nowymi możliwościami, jakie się przed nim otwierają.

2
Tworzysz prosty konspekt

Każdy e-mail składa się z 3 do 5 elementów treści. Dostajesz wskazówki, jak tę konkretną treść stworzyć. One są w formie punktów, na przykład "nowa diagnoza starego problemu" lub pytań, typu: "co MU da rozwiązanie tego problemu?" A piąty, ostatni e-mail składa się tylko z jednego elementu :)

3
Inspirujesz się podanym przykładem

Aby uniknąć największego problemu kursów pisania: "wiem już o co chodzi, ale nie umiem tego zastosować" podaję konkretne przykłady, na których widzisz, jak ja to piszę i nagle w głowie pojawiają Ci się same pomysły do Twojego e-maila.

4
Na luzie piszesz treść

Z luźnych myśli i inspiracji tworzysz treść wiadomości. Możesz ją zredagować, by lepiej się to czytało.

5
Tytuł wiadomości

Czas na coś, co otwiera e-maile - tytuł. Podaję 20 moich najlepszych tytułów, by pomóc Ci stworzyć swój. Po pierwszych pięciu pewnie masz już swoje trzy, ale daję ich więcej, by nie zabrakło Ci pomysłów na żadną okazję.

6
Następna wiadomość

I teraz powtarzasz te proste kroki, aż powstaje kolejka 5 e-maili typu WOW. Tylko nie zapomnij ich wysłać!

Co wyróżnia ten mini kurs od wszystkich innych?

  • Skondensowane konkrety zamiast rozwlekłych ogólników. Daję tylko to, co potrzebne do szybkiego działania.
  • Zawartość zawsze zgodna z opisem.
  • Metody sprzedaży oparte na faktach, zamiast pobożnych życzeniach i mitach.
  • Motywują do pisania, zamiast zniechęcać do działania. Krok po kroku, zamiast na "hurra".
  • Analiza realnych przykładów klientów.
  • Wiedza od profesjonalisty, a nie amatora. 10 000 godzin doświadczenia, zamiast powielania 10 000 artykułów i książek.
  • Unikatowa wiedza, której nigdzie indziej nie dostaniesz - tylko w tych lekcjach (każdy mój kurs zawiera unikatową treśść - bez powielania).
  • Prostota zamiast komplikacji. Łatwo to przyswoić i wdrożyć.
  • Praktyczna wiedza podana z entuzjazmem - uważaj, bo się zarazisz.
  • Idealnie dobrana długość nagrań, nie za krótkie ani nie za długie.

Zobacz fragment Siły E-maili:

Wybierz najlepszą dla siebie wersję szkolenia:

Dopasuj kurs do swoich potrzeb i możliwości

Siła E-maili PRO

Kurs ze wspraciem w formie analizy i oceny tekstów
297
  • 8 nagrań video (85 minut)
  • Transkrypcja nagrań w panelu
  • PDF z przykładami
  • Ocena 3 e-maili stworzonych po kursie
Sam kurs Siła E-maili
Wersja ekonomiczna
197
  • 8 nagrań video (85 minut)
  • Transkrypcja nagrań w panelu
  • PDF z przykładami
  • -
  • -