Zacznij lepiej pisać z większą Siłą Perswazji

Na pewno wiesz, że są takie słowa, które przekonują. Nie raz słowo, fraza lub zdanie wpłynęły na to, co czujesz, myślisz i robisz. Pytanie jest jedno - jak takie słowa, frazy i zdania pisać?

Kiedy myślisz o swoim biznesie, to prawdopodobnie czujesz, że są takie słowa, które by lepiej przekonywały klientów, ale nie możesz ich znaleźć.

To koniec poszukiwań. Masz to właśnie przed sobą:

Wiem, po co tu przyszedłeś. Wiem, czym się zajmujesz. Czemu nie sypiasz. Dlaczego jesteś sam i całe noce ślęczysz przed komputerem. Szukasz go. Wiem, bo kiedyś też go szukałam. Ale to on mnie znalazł i wytłumaczył mi, że to nie jego szukałem, lecz Odpowiedzi.


Dręczy nas to samo pytanie... Dlatego tu jesteś… Znasz je. Ja też je zadawałem...

Potrzebujesz większej Siły Perswazji, by osiągać coraz większe cele. Gdybym dziś miał zaczynać od zera i potrzebował szybko dużych pieniędzy, to na tym bym się skupił. Efekt prawidłowego zastosowania perswazji widoczny jest już tego samego dnia.

Ten mini kurs trwa 120 minut. Wwystarczą 2 godziny by opanować pięcioelementowy schemat komunikacji perswazyjnej, a korzystać z tego będziesz przez całe życie.

megaphone

Czego nowego się dowiesz?

Naukowe metody perswazji opakowane w najlepsze słowa:

  • Jak nagle zacząć używać 2 prostych sposobów naukowej perswazji, by każde słowo stało się znakiem do zakupu?
  • Jaki rodzaj przekazu wywołuje u klientów uzależnienie, wciągające w nałóg informacyjny? I jak się tym posługiwać w sprzedaży?
  • Jak włączyć pragnienie zakupu u klienta za pomocą 11 zdań ze słynnego hitu kinowego?
  • Jak sprzedawać, gdy klient jest bardzo zadowolony z tego, co ma? Pierwszym krokiem jest przeciwieństwo tego, co pierwsze przychodzi Ci na myśl.
  • Kiedy wprost pisać o produkcie, a kiedy kierować uwagę klienta na coś zupełnie innego, by się szybko nie zraził do zakupu?
  • Jak pierwszym zdaniem sprawić, by klient sam się upewnił, że bardzo potrzebuje tego, o czym mu piszesz?
  • Co to jest "ekran klienta" i jak za jego pomocą nawiązać szybki i realny kontakt z klientem?
  • Na czym polega metoda "przywoływania klienta"? Po niej czyta uważnie Twoje słowa, bo nagle nabierają dla niego dużej wagi. (Podany przykład bardzo Cię zaskoczy.)
  • Chcesz poznać najskrytsze myśli klienta, których nigdy na głos nie wypowie? Ten NEO-sposób pomoże Ci przeniknąć wnętrze klienta jak Rentgen i trafić prosto w jego pragnienia.
  • Jak pisać do niezainteresowanego klienta, by nagle chciał Cię bliżej poznać? Daj mu ten znak, a podąży za Twoimi słowami.
  • Lustro "CHOI" - sposób na wymówki klientów, które ich powstrzymują przed zakupem. Jedna z nich pojawia się zawsze jako pierwsza. Jeśli ją zignorujesz, klient zignrouje Ciebie od pierwszych sekund.
  • Jak nie stracić klienta po pierwszych 10 wyrazach?
  • Jak podsycać wewnętrzną motywację klienta do zakupu, nie dając mu żadnych odpowiedzi i docierać tak głeboko, jak żaden opis produktu?
  • Jak w copywritingu stosować zasadę "siła wroga definiuje bohatera", by pobudzać u klienta motywację do działania i zakupu? Sekret małej bateryjki, która wstrząśnie klientem.
  • Jakie słowa wywołają głęboką przemianę klienta, po której dostrzega wreszcie wielką wartość tego, co mu proponujesz?
  • Jak wywierać trwały wpływ na przekonania klienta - inteligentnie, z sensem, na długo.
  • Jak pisać do klienta, który jest "zmęczony rzeczywistością" i jak go prowadzić do zakupu? Jedna rzecz go w ogóle nie interesuje, a to właśnie dają mu copywriterzy amatorzy i się dziwią, że nie chce kupować.
  • 3 warunki, jakie musisz spełnić, by klient Cię "polubił" i chciał od Ciebie kupować na stałe.
  • "Niepewnik" - mało znana metoda przekonywania bez przekonywania. Jego skuteczność bazuje na tym, co klient już wie, a nie czego jeszcze nie wie o Twoim produkcie. Tak możesz sprzedać bez jednego słowa o swoim produkcie! Najlepiej sprawdza się, gdy klient się waha.
  • Jak "wymusić" na kliencie wybór Twojego produktu w sytuacji, gdy wręcz go nie chce kupić. Ale jeśli to zrobi, będzie Ci wdzięczny, jak mało kto.

To tylko mały przedsmak tego, co znajdziesz w tym skondensowanym merytorycznie mini kursie. Szczególnie jedna rzecz Cię zdziwi...

Więc tym mini kursem chcę zwiększyć Twoją Siłę Perswazji!

Prawdopodobnie ciągle pozostajesz więźniem systemu który trzyma na uwięzi Twoje słowa i nie pozwala w pełni wyrazić tego, co masz do zaoferowania. Dopóki ten system ma nad Tobą władzę, dopóty nie będziesz wolny w wyrażaniu swoich myśli.

Paweł Królak poleca Darka

Czy to pomoże Ci więcej sprzedawać?

Ten rodzaj komunikacji po prostu zwiększa sprzedaż.

Może zachęci Cię wiadomość Pawła Królaka, którą wklejam obok, by pokazać, że to może przynieść Ci długo oczekiwany sprzełom w sprzedaży?

Lekcja 0

Czym jest Siła Perswazji?

Siła Perswazji to nie jest przekonywanie do swoich racji, lecz coś zupełnie innego. Nie przekonujemy klienta do zakupu produktu. A do czego? Zobaczysz w tym krótkim nagraniu. To ważne, bo gdy klient to odrzuci, automatycznie zamyka się na zakup.

(Długość filmu: 11:27)

Lekcja 1

Obudź się Neo

Pokażę Ci, jakimi słowami zacząć perswazję, by klient sam chciał kontynuować tę przygodę z Tobą. Poznasz kluczową zasadę naukowej perswazji, która decedujesz o tym, ile poświęci Ci uwagi, a potem pieniędzy. Tu też wyjaśnię, czym jest "ekran klienta".

(Długość filmu: 10:35)

Lekcja 2

Idź za białym królikiem

Na nic słowa, gdy klient nie reaguje, prawda? Tu pokażę Ci, jak go ruszyć z miejsca, którym jest jego status quo. Dowiesz się, jak pokonać początkowy opór przed działaniem, który zatrzymuje klienta na jego drodze do zakupu.

(Długość filmu: 15:45)

Lekcja 3

Trinity

Zobaczysz co sprawia, że Twoja komunikacja nabiera dla klienta siły przekonywania Kluczowe jest to, na ile klient będzie się identyfikował z tym, co piszesz. Dowiesz się, co go motywuje do dalszych korków.

(Długość filmu: 7:51)

Lekcja 4

Agent Smith

Najsilniejsza znana mi metoda motywacji klientów do działania. Zobaczysz, jak pokazać mu pewien fakt, który będzie wzbudzał silny bunt. Motywacja na zasadzie reakcji. Ty staniesz się przyczyną.

(Długość filmu: 12:17)

Lekcja 5

Morfeusz

To taki moment w procesie perswazji, gdy klient dokonuje wyboru. Jeśli zrobisz to według tych wskazówek, zakup produktu będzie tylko następstwem tego, co komunikujesz na tym etapie.

(Długość filmu: 8:43)

Lekcja 6

Czerwona czy niebieska

To bijące serce perswazji. To się naprawdę dzieje. Każdy z nas wywiera wpływ, pytanie, czy jest to wpływ "do zakupu" czy "od zakupu". Tu wyjaśniam na czym polega sekret ekspertów i skrótów myślowych oraz jak wywierać wpływ trwały, a nie tylko chwilowy.

(Długość filmu: 9:42)

Lekcja 7

Cypher

Dokładnie omawiam alternatywną formę perswazji, gdy klient nie jest jeszcze gotowy na ostateczną decyzję. Tu poznasz mega metodę przekonywania takich ludzi: NIEPEWNIK.

(Długość filmu: 21:49)

Lekcja 8

Wyrocznia

Poznasz równanie przemiany postaw, które odpowiada na pytanie, na ile silna jest Twoja perswazja. O zmianie postaw decydują te dwa elementy, które możesz zastosowac już od zaraz.

(Długość filmu: 14:55)

Lekcja 9

Syjon

Wiele osób motywuje swoje postepowanie, mówiąc "tak trzeba", "nie ma innego wyjścia". I dlatego tkwią ciągle w tym samym miejscu. Jeśli chcesz im pomóc wyjść z mroku, musi pokazać inne wyjście i pomóc dokonać wyboru.

(Długość filmu: 9:45)

Jak używać Siły Perswazji?

Od teraz każdy tekst piszemy według prostej procedury:

1
Zaczynamy od planu

Siła Perswazji pasuje do każdej formy komunikacji - e-maili, postów, opisów, artykułów a nawet video. Wybierz sobie formę i zdecyduj, czy chcesz klienta zdobyć jednym tekstem, czy serią. Polecam oczywiście serię, ale to Ty decydujesz, czy każdy z 5 etapów perswazji będzie miał osobną formę, czy może wszystko chcesz na raz.

2
Łatwo piszesz notatki do każdego etapu

Tutaj bardzo Ci pomagam, bo dostajesz: a) strukturę, na przykład: "Diagnoza – Znak - Opór - Zachęta"; b) schemat w punktach: 1. „Zapukaj” budząc ze snu. 2. Wskaż problem (Matrix Cię więzi) 3. Daj namacalny znak („jesteś bledszy niż zwykle”) 4...; c) pytania do kroku: Na co zareaguje niezainteresowany klient? Co mu nie daje spokoju – śni się po nocach? Jakie ma przeczucia?...

3
Inspirujesz się podanym przykładem

Aby uniknąć największego problemu kursów pisania: "wiem już o co chodzi, ale nie umiem tego zastosować" podaję konkretne przykłady, na których widzisz, jak ja to piszę i nagle w głowie pojawiają Ci się same pomysły do Twojego tekstu. W przykładowym tekście cyframi od 1 do 6 oznaczyłem każdy omawiany element - widzisz do razu, jak to zastosowałem.

4
Na luzie piszesz treść

Z notatek i moich inspiracji tworzysz treść dla każdego eetapu perswazji.

5
Wybierasz jedną z 2 ścieżek perswazji

Gdy masz już treść, czas na najważniejszy krok - zaprezentowanie jej klientowi tak, by wpasować się w jeden z jego dwóch aktualnych stanów. To klucz perswazji, oparty na naukowych badaniach sposobów wpływania na odbiorcę Twojej wiadomości. Bez tego etapu nigdy się nie przebijesz do większej liczby klientów.

6
Następny etap perswazji

I teraz powtarzasz te proste kroki, aż powstaje cały system pięcioemenetowej konwersji. To wszystko, co musisz zrobić by nabrać Siły Perswazji.

Co wyróżnia ten mini kurs od wszystkich innych?

  • Skondensowane konkrety zamiast rozwlekłych ogólników. Daję tylko to, co potrzebne do szybkiego działania.
  • Zawartość zawsze zgodna z opisem.
  • Metody sprzedaży oparte na faktach, zamiast pobożnych życzeniach i mitach.
  • Motywują do pisania, zamiast zniechęcać do działania. Krok po kroku, zamiast na "hurra".
  • Analiza realnych przykładów klientów.
  • Wiedza od profesjonalisty, a nie amatora. 10 000 godzin doświadczenia, zamiast powielania 10 000 artykułów i książek.
  • Unikatowa wiedza, której nigdzie indziej nie dostaniesz - tylko w tych lekcjach (każdy mój kurs zawiera unikatową treśść - bez powielania).
  • Prostota zamiast komplikacji. Łatwo to przyswoić i wdrożyć.
  • Praktyczna wiedza podana z entuzjazmem - uważaj, bo się zarazisz.
  • Idealnie dobrana długość nagrań, nie za krótkie ani nie za długie.

Zobacz fragment Siły Perswazji:

Wybierz najlepszą dla siebie wersję szkolenia:

Dopasuj kurs do swoich potrzeb i możliwości

Siła Perswazji PRO

Kurs ze wspraciem w formie analizy i oceny tekstów
297
  • 10 nagrań video (120 minut)
  • Transkrypcja nagrań w panelu
  • Nagrania audio (mp3) do ściągnięcia
  • PDF z przykładami
  • Ocena 3 tekstów stworzonych po kursie
Sam kurs Siła E-maili
Wersja ekonomiczna
197
  • 10 nagrań video (120 minut)
  • Transkrypcja nagrań w panelu
  • Nagrania audio (mp3) do ściągnięcia
  • PDF z przykładami
  • -
  • -