Copywriting kursy online i szkolenia. Copywriting kursy online i szkolenia.
  • Start
  • Psychoblog
  • Szkolenia
  • Psychokursy
  • Usługi
  • Psycholetter
  • VOD (zaloguj)
Kurs online (vod)

Chcesz od jutra pisać po ludzku, z większą Siłą Perswazji?

Kiedy myślisz o swoim biznesie, to prawdopodobnie czujesz, że są takie słowa, które by lepiej przekonywały klientów, ale nie możesz ich znaleźć.

To koniec poszukiwań. Masz to właśnie przed sobą. Oto Psycho Customer Journey, czyli wewnętrza podróż klienta, w której Ty staniesz się jego przewodnikiem.

"Wiem, po co tu przyszedłeś. Wiem, czym się zajmujesz. Czemu nie sypiasz. Dlaczego jesteś sam i całe noce ślęczysz przed komputerem. Szukasz go. Wiem, bo kiedyś też go szukałam. Ale to on mnie znalazł i wytłumaczył mi, że to nie jego szukałem, lecz Odpowiedzi. Dręczy nas to samo pytanie... Dlatego tu jesteś… Znasz je. Ja też je zadawałem...

Potrzebujesz większej Siły Perswazji, by osiągać coraz większe cele. Gdybym dziś miał zaczynać od zera i potrzebował szybko dużych pieniędzy, to na tym bym się skupił. Efekt prawidłowego zastosowania perswazji widoczny jest już tego samego dnia.

Wystarczą 2 godziny by opanować pięcioelementowy schemat komunikacji perswazyjnej, a korzystać z tego będziesz przez całe życie.

Czego nowego dowiesz się z Siły Perswazji?

  • Jak nagle zacząć używać 2 prostych sposobów naukowej perswazji, by każde słowo stało się znakiem do zakupu?
  • Jaki rodzaj przekazu wywołuje u klientów uzależnienie, wciągające w nałóg informacyjny? I jak się tym posługiwać w sprzedaży?
  • Jak włączyć pragnienie zakupu u klienta za pomocą 11 zdań ze słynnego hitu kinowego?
  • Jak sprzedawać, gdy klient jest bardzo zadowolony z tego, co ma? Pierwszym krokiem jest przeciwieństwo tego, co pierwsze przychodzi Ci na myśl.
  • Kiedy wprost pisać o produkcie, a kiedy kierować uwagę klienta na coś zupełnie innego, by się szybko nie zraził do zakupu?
  • Jak pierwszym zdaniem sprawić, by klient sam się upewnił, że bardzo potrzebuje tego, o czym mu piszesz?
  • Co to jest "ekran klienta" i jak za jego pomocą nawiązać szybki i realny kontakt z klientem?
  • Na czym polega metoda "przywoływania klienta"? Po niej czyta uważnie Twoje słowa, bo nagle nabierają dla niego dużej wagi. (Podany przykład bardzo Cię zaskoczy.)
  • Chcesz poznać najskrytsze myśli klienta, których nigdy na głos nie wypowie? Ten NEO-sposób pomoże Ci przeniknąć wnętrze klienta jak Rentgen i trafić prosto w jego pragnienia.
  • Jak pisać do niezainteresowanego klienta, by nagle chciał Cię bliżej poznać? Daj mu ten znak, a podąży za Twoimi słowami.
  • Lustro "CHOI" - sposób na wymówki klientów, które ich powstrzymują przed zakupem. Jedna z nich pojawia się zawsze jako pierwsza. Jeśli ją zignorujesz, klient zignoruje Ciebie od pierwszych sekund.
  • Jak nie stracić klienta po pierwszych 10 słowach?
  • Jak podsycać wewnętrzną motywację klienta do zakupu, nie dając mu żadnych odpowiedzi i docierać tak głęboko, jak żaden opis produktu?
  • Jak w copywritingu stosować zasadę "siła wroga definiuje bohatera", by pobudzać u klienta motywację do działania i zakupu? Sekret małej bateryjki, która wstrząśnie klientem.
  • Jakie słowa wywołają głęboką przemianę klienta, po której dostrzega wreszcie wielką wartość tego, co mu proponujesz?
  • Jak wywierać trwały wpływ na przekonania klienta - inteligentnie, z sensem, na długo.
  • Jak pisać do klienta, który jest "zmęczony rzeczywistością" i jak go prowadzić do zakupu? Jedna rzecz go w ogóle nie interesuje, a to właśnie dają mu copywriterzy amatorzy i się dziwią, że nie chce kupować.
  • 3 warunki, jakie musisz spełnić, by klient Cię "polubił" i chciał od Ciebie kupować na stałe.
  • "Niepewnik" - mało znana metoda przekonywania bez przekonywania. Jego skuteczność bazuje na tym, co klient już wie, a nie czego jeszcze nie wie o Twoim produkcie. Tak możesz sprzedać bez jednego słowa o swoim produkcie! Najlepiej sprawdza się, gdy klient się waha.
  • Jak "wymusić" na kliencie wybór Twojego produktu w sytuacji, gdy wręcz go nie chce kupić. Ale jeśli to zrobi, będzie Ci wdzięczny, jak mało kto.

Jak działają e-maile pisane zSiłą Perswazji?

Pierwsza lekcjagratis

Tym kursem chcę zwiększyć Twoją Siłę Perswazji!

Plan lekcji:

Zacznij świadomie korzystać w marketingu z Psycho Customer Journey. Dzięki temu zaczniesz realnie wpływać swoimi słowami na myśli i działania klientów.  Wykorzystaj osiągnięcia psychologii do zwiększania skuteczności swoich e-maili, postów, reklam i stron typu Landing Page. 

Siła Perswazji to nie jest przekonywanie do swoich racji, lecz coś zupełnie innego. Nie przekonujemy klienta do zakupu produktu. A do czego? Zobaczysz w tym krótkim nagraniu. To ważne, bo gdy klient to odrzuci, automatycznie zamyka się na zakup.
Czym jest Siła Perswazji?
Pokażę Ci, jakimi słowami zacząć perswazję, by klient sam chciał kontynuować tę przygodę z Tobą. Poznasz kluczową zasadę naukowej perswazji, która decedujesz o tym, ile poświęci Ci uwagi, a potem pieniędzy. Tu też wyjaśnię, czym jest "ekran klienta".
Obudź się NEO
Na nic słowa, gdy klient nie reaguje, prawda? Tu pokażę Ci, jak go ruszyć z miejsca, którym jest jego status quo. Dowiesz się, jak pokonać początkowy opór przed działaniem, który zatrzymuje klienta na jego drodze do zakupu.
Idź za białym królikiem
Zobaczysz co sprawia, że Twoja komunikacja nabiera dla klienta siły przekonywania Kluczowe jest to, na ile klient będzie się identyfikował z tym, co piszesz. Dowiesz się, co go motywuje do dalszych korków.
Trinity
Najsilniejsza znana mi metoda motywacji klientów do działania. Zobaczysz, jak pokazać mu pewien fakt, który będzie wzbudzał silny bunt. Motywacja na zasadzie reakcji. Ty staniesz się przyczyną.
Agent Smith
To taki moment w procesie perswazji, gdy klient dokonuje wyboru. Jeśli zrobisz to według tych wskazówek, zakup produktu będzie tylko następstwem tego, co komunikujesz na tym etapie.
Morfeusz
To bijące serce perswazji. To się naprawdę dzieje. Każdy z nas wywiera wpływ, pytanie, czy jest to wpływ "do zakupu" czy "od zakupu". Tu wyjaśniam na czym polega sekret ekspertów i skrótów myślowych oraz jak wywierać wpływ trwały, a nie tylko chwilowy.
Czerwona czy niebieska?
Dokładnie omawiam alternatywną formę perswazji, gdy klient nie jest jeszcze gotowy na ostateczną decyzję. Tu poznasz mega metodę przekonywania takich ludzi: NIEPEWNIK.
Cypher
Poznasz równanie przemiany postaw, które odpowiada na pytanie, na ile silna jest Twoja perswazja. O zmianie postaw decydują te dwa elementy, które możesz zastosować już od zaraz.
Wyrocznia
Wiele osób motywuje swoje postepowanie, mówiąc "tak trzeba", "nie ma innego wyjścia". I dlatego tkwią ciągle w tym samym miejscu. Jeśli chcesz im pomóc wyjść z mroku, musi pokazać inne wyjście i pomóc dokonać wyboru.
Syjon
Nie można już nabyć tego kursu

Kurs dostępny tylko w archiwum Słowny Sprzedawca

Kliknij i zobacz całość >>

SŁOWO DAJĘ, ZYSKI ROSNĄ! To znaczy, że strona Dynanet.pl powstała po to, by uczyć lepiej pisać i sprzedawać. Znajdziesz tu praktyczne kursy copywriterskie. Możesz też zamówić indywidualne szkolenie lub konsultacje.

Jakie kursy z copywritingu online mogę Ci zaproponować?

  • Psychostarter
  • Psychoreklamy
  • Psychowriting
  • Psychopage
  • Psyhompage
  • Psychoredakcja
  • Psychomaile
  • Psychobranding
  • Social Matrix
  • Cud Marketingowy
  • Short Message Selling
  • LinkedIn Leads
  • Pieniądze albo Życie!

Chcesz poradnik i newsletter?

Zobacz bezpłatny poradnik i newsletter >>

Zasady współpracy z copywriterem >>

Regulamin sklepu Dynanet.pl >>

Polityka prywatności serwisu Dynanet.pl >>

darek@dynanet.pl Odpowiadam w ciągu 24 godzin
501 161 491 W godzinach: 8:00 - 16:00
Potrzebujemy Twojej zgody:
Na tej stronie używamy "ciasteczek". Dzięki nim strona zapamiętuje Twoje preferencje i wybory. Kliknij “Akcepruję wszystkie”, by zezwolić stronie na używanie wszystkich ciasteczek. Jeśli chcesz je wybierać pojedynczo, kliknij "Cookie Settings" .
Wybierz ciasteczka do akceptacjiAkceptuję wszystkie
Manage consent

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary
Always Enabled
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. These cookies ensure basic functionalities and security features of the website, anonymously.
CookieDurationDescription
cookielawinfo-checkbox-analytics11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Analytics".
cookielawinfo-checkbox-functional11 monthsThe cookie is set by GDPR cookie consent to record the user consent for the cookies in the category "Functional".
cookielawinfo-checkbox-necessary11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Necessary".
cookielawinfo-checkbox-others11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Other.
cookielawinfo-checkbox-performance11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Performance".
viewed_cookie_policy11 monthsThe cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data.
Functional
Functional cookies help to perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collect feedbacks, and other third-party features.
Performance
Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.
Analytics
Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.
Advertisement
Advertisement cookies are used to provide visitors with relevant ads and marketing campaigns. These cookies track visitors across websites and collect information to provide customized ads.
Others
Other uncategorized cookies are those that are being analyzed and have not been classified into a category as yet.
SAVE & ACCEPT